Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
13414 hozzászólás a témában

#13121
Murla

Murla

    vendég

  • fórumtag
  • 188 hozzászólás

Köszi. Megint okosodtam. Így már nem is vágyom annyira arra, hogy a Minit is kipróbáljam. Nekem ugyanis a "lábemelõs" pozíció nagyon nem jön be. Az Azub Maxon tapasztaltam ezt meg, ami egyébként jobban tetszett az 5-nél, mert ellentétben az errõl írtakkal, szerintem könnyebben irányítható, jobb az egyenesfutása és elindulni is egyszerûbb vele. Valamint kanyarodáskor kevésbé hajlamos az elsõ kerék leverni a lábamat a pedálról. Ez utóbbi jelenség nagyon meglepett, mert nem húszforintos gépekrõl beszélünk és kellõ tapasztalattal, átgondolt tervezéssel egyaránt büszkélkedhet a gyártó. Állítólag sokaknak van ilyen problémája, és könnyû hozzászokni. Hát nem tudom... Én azóta is forgatom a számban a békát, de még nem sikerült lenyelnem. Annyi biztos, hogy ha Azub 5-öt veszek, csak azért kell majd elõre is telót kérnem bele, hogy azzal a 2,5-3 centivel (saját mérés) is távolabb legyen a sarkam a keréktõl. Még így is beleér kanyarban, de kevésbé... Megpróbáltam a boomot és az ülést egyaránt a legelsõ pozícióba állíttatani, de csak a súlypontomat baszertam el vele, a kerékbeérõ cipõ problémája nem oldódott meg. (42-es a lábam, 170-es a hajtókar.) Esetleg ha van valaki, aki használ 20-26-os rekut más gyártótól, árulja már el, hogy ott is találkozott-e ilyen problémával!

Amúgy a budakalászi látogatás számomra olyan volt, mint gyereknek a Disneyland. Nagyon élveztem az egészet és kizárólag pozitív élményekkel távoztam. Sok mindent kipróbáltam volna még, csak nem volt pofám a teljes árukészletet felcipeltetni, minekután pontosan tudtam, hogy nem fogok pl. deltát, trike-ot vagy LW-t venni az általad is említett praktikussági szempontok miatt.



Ha szabad megjegyeznem a sarok-kerék találkozási problémával kapcsolatosan, valóban könnyen meg lehet szokni, csak elsõre jelent problémát. A gyártók (köztük az Azub is) egyébként elvileg meg tudnák oldani ezt a kérdést, viszont ez sok mindennek összefügg, így más - sokszor fontosabb - jellemzõre van negatív hatással. Az egyik saját rekum, a Rans V-rex esetében például kifejezetten közel van a hajtómû a kerékhez, olyannyira, hogy a pedál is csak milliméterekkel fordul el az elsõ kerék elõtt. Elsõre én is megijedtem, hogy gondom lesz vele, viszont gyorsan megszoktam, mára már automatikussá vált a dolog. Amit viszont nyertem vele: a kormányzás nem „ideges”, hanem nagyon kellemes, sokkal kevésbé kell tartanom a bizonytalankodástól, könnyebb kezelhetõség még kezdõknek is. A V-rex-en tudok egyébként a legszûkebb helyen megfordulni. (Ha voltál már Budakalászon a boltban, akkor tudod mekkora az ajtó mögötti bemutatótér. Na ott, mikor csak pár gép volt benn, simán köröztem vele és ez most nem arról szól hogy én milyen ügyes is vagyok.... :) ) Az Azub-ot is úgy szeretem inkább, hogy rövidítek a boom-on és az ülést is hátra húzom. Ha túlságosan elõre helyezkedsz az elsõ kerékhez (ez van ugyebár akkor, ha a hajtást elõre viszem a kerékhez képest), akkor úgy érzed, mintha kanyarodáskor a gép kimenne alólad, ami kritikus helyzetben könnyen okozhat kontrollálhatatlanságot. Minél ülõsebb egy reku, annál jobb, ha nem lóg túlságosan elõre a pedál.
Ami még megfontolandó, hogy az esetek túlnyomó százalékában a kereket csak kb maximum +/-6-8 fokban fordítjuk el. Evvel már bevehetõek a kanyarok, viszont a kerék még nem akad bele a lábba. Egy rekunk úgy érkezett meg, hogy a láncvonal közvetlenül az elsõ kerék mellett futott így 4-5 foknál már összeakadtak. Elõször én se akartam elhinni, hogy így is lehet használni, nem kell feljebb húzni a láncvonalat. A gyártó ajánlására kipróbáltam és tényleg mûködik még az is, bár nyilván nem városi használatra lett kitalálva. A Sportkiállításon a pavilonunkban minden gond nélkül tudtunk vele kanyarodni, menni körbe-körbe a folyosókon pedig az csak kb 5 fokot enged elfordítani a kormányon.
Csak az igazán éles kanyarokban illetve a szük fordulóknál van szükség olyan mértékû elfordításra, amikor figyelni kell a láb beakadásának elkerülésére. Megjegyzem normál bringáknál meg arra kell figyelni, hogy a pedál kanyarban ne érjen le a talajra… Ez rekunál kizárt, itt kanyarban is lehet bátran tekerni.

#13122
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás
Mazsoláztam kicsit a bentriders.com fórumon, és valóban: a probléma nem újkeletû és nem is igazán orvosolható. Szerintük pont ezért találták ki a CLWB-ket. (De sajnos azok nem tetszenek.) Azt hiszem, elmegyek még egyszer Kalászra és ki fogom próbálni a Tagunt meg a Kettwieselt. Utóbbiról szinte mindenütt szuperlatívuszokban beszélnek.

#13123
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Hát ja...tessék töprengeni :D Amúgy én nem idegelném magam a helyedben, a reku szinte minden szempontból veri a bringát mint munkábajáró eszköz (nem montira gondolok), ennyi hátránya lehet. Ha épp beleérne a lábad akkor egyébként annyi a teendõ hogy negyed fordulatokat fogva a pedálon elõre-hátra-elõre-hátra tekersz, kihagyva azt a részt ahol interferál az elfordított kerékkel. Ugyanolyan egyszerû mint amikor baromi lassan csurogsz a "sima" bringán és csak ilyen kicsiket, pár kattanásnyit hajtva elõre-hátra kúszol vele.

Én amúgy 1 hete rendeltem, a szállítása pedig átlagosan 4..5 hét vagy ilyesmi.
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#13124
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

Sajna ez egyszerûen konstrukciós sajátosság, hogy azt ne mondjam "ezzel jár". Tökmindegy hogy hány csillióba kerül egy reku, nem tudod megcsinálni hogy rövid tengelytávú is legyen, meg ne is érjen bele a lábad az elsõ kerékbe. (Ha LWB akkor értelemszerûen az elõ kerék mögé kerül a lábad, oksi. Ha viszont SWB akkor próbálhatod fölé tenni, ez azzlajár hogy egyre feljebb kerül a lábad a fenekedhez képest, emelkedik a súlypont, romlik a stabilitás. Másik menekülési útvonal az "elé", ez azal jár hogy nõ az elsõ kerék tengelyterhelése (romlik a menetkomfort és a stabilitás), illetve egyre hülyébben fordul a bringa (ha vezettél már gerendaszállító hosszúcsöves alvázat akkor ismered: fordítod a kereket, az eleje meg valahol a ködben kavar jobbra-balra). Szóval itt minden gyártó kompromisszumot keres, ami neked vagy pont bejön vagy pont nem. Esetleg meg kéne próbálni a hátsókerék-kormányzást :D


Mit mondjak, jár az agyam rendesen. Mi van, ha mégsem fogom tudni megszokni? Lehúztam fél milát a klotyón... Amúgy a Minid mikor jön meg? (És mikor rendelted?)

#13125
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Sajna ez egyszerûen konstrukciós sajátosság, hogy azt ne mondjam "ezzel jár". Tökmindegy hogy hány csillióba kerül egy reku, nem tudod megcsinálni hogy rövid tengelytávú is legyen, meg ne is érjen bele a lábad az elsõ kerékbe. (Ha LWB akkor értelemszerûen az elõ kerék mögé kerül a lábad, oksi. Ha viszont SWB akkor próbálhatod fölé tenni, ez azzlajár hogy egyre feljebb kerül a lábad a fenekedhez képest, emelkedik a súlypont, romlik a stabilitás. Másik menekülési útvonal az "elé", ez azal jár hogy nõ az elsõ kerék tengelyterhelése (romlik a menetkomfort és a stabilitás), illetve egyre hülyébben fordul a bringa (ha vezettél már gerendaszállító hosszúcsöves alvázat akkor ismered: fordítod a kereket, az eleje meg valahol a ködben kavar jobbra-balra). Szóval itt minden gyártó kompromisszumot keres, ami neked vagy pont bejön vagy pont nem. Esetleg meg kéne próbálni a hátsókerék-kormányzást :D
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#13126
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc

sala
láthattam ma a fõnököd Fonyódon?
bicajúton ment két rekus, egyikõjüké fekete volt, mintha az a karbon dobozos lett volna...



jahh õk voltak
egy napos balaton kerülést csinálnak a fiával

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#13127
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

Jó kérdés - gyenge válasz :D Alapvetõen azért mert jobban tetszik a szimmetrikus építésmód miatt (20/20). Az ehhez gyártott egyéb ideológiagi mendemondák:

1. Elég csak egyféle belsõt cipelni

2. 2 fokkal laposabb üléshelyzet = ennyivel kisebb a laterálfelületed, gyorsabb vagy :D

3. 5 centivel alacsonyabb üléspozíció, ez jól jön kis sebességû manõverezéskor (könnyebb a lábad letenni, illetve ennyivel egyébként is alacsonyabb a súlypontod mint az 5-ösön)

4. Rövidebb, egy-az egyben szállítható bicajszállítón ill. megintcsak mozgékonyabb a városi dzsumbujban

Hátrány:

1. Kisebb kerékátmérõ miat nagyobb gördülési ellenállás

2. Kisebb kerékátmérõ miatt alacsonyabb gördülési komfort

3. Alacsonyabb üléspozíció miatt a pedálok relative feljebb kerülnek, "fekvõsebb" vagy "lábemelõsebb" testhelyet = kevésbé stabil érzés


Hát lehet meghányni-vetni, de nekem a megjelenése leverte az ötöst :D (Nézz csak meg a boltban 20/20-as semi-lowracereket, leginkább azokra üt. Érteni fogod :D )


Köszi. Megint okosodtam. Így már nem is vágyom annyira arra, hogy a Minit is kipróbáljam. Nekem ugyanis a "lábemelõs" pozíció nagyon nem jön be. Az Azub Maxon tapasztaltam ezt meg, ami egyébként jobban tetszett az 5-nél, mert ellentétben az errõl írtakkal, szerintem könnyebben irányítható, jobb az egyenesfutása és elindulni is egyszerûbb vele. Valamint kanyarodáskor kevésbé hajlamos az elsõ kerék leverni a lábamat a pedálról. Ez utóbbi jelenség nagyon meglepett, mert nem húszforintos gépekrõl beszélünk és kellõ tapasztalattal, átgondolt tervezéssel egyaránt büszkélkedhet a gyártó. Állítólag sokaknak van ilyen problémája, és könnyû hozzászokni. Hát nem tudom... Én azóta is forgatom a számban a békát, de még nem sikerült lenyelnem. Annyi biztos, hogy ha Azub 5-öt veszek, csak azért kell majd elõre is telót kérnem bele, hogy azzal a 2,5-3 centivel (saját mérés) is távolabb legyen a sarkam a keréktõl. Még így is beleér kanyarban, de kevésbé... Megpróbáltam a boomot és az ülést egyaránt a legelsõ pozícióba állíttatani, de csak a súlypontomat baszertam el vele, a kerékbeérõ cipõ problémája nem oldódott meg. (42-es a lábam, 170-es a hajtókar.) Esetleg ha van valaki, aki használ 20-26-os rekut más gyártótól, árulja már el, hogy ott is találkozott-e ilyen problémával!

Amúgy a budakalászi látogatás számomra olyan volt, mint gyereknek a Disneyland. Nagyon élveztem az egészet és kizárólag pozitív élményekkel távoztam. Sok mindent kipróbáltam volna még, csak nem volt pofám a teljes árukészletet felcipeltetni, minekután pontosan tudtam, hogy nem fogok pl. deltát, trike-ot vagy LW-t venni az általad is említett praktikussági szempontok miatt.

#13128
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
sala
láthattam ma a fõnököd Fonyódon?
bicajúton ment két rekus, egyikõjüké fekete volt, mintha az a karbon dobozos lett volna...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#13129
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Jó kérdés - gyenge válasz :D Alapvetõen azért mert jobban tetszik a szimmetrikus építésmód miatt (20/20). Az ehhez gyártott egyéb ideológiagi mendemondák:

1. Elég csak egyféle belsõt cipelni

2. 2 fokkal laposabb üléshelyzet = ennyivel kisebb a laterálfelületed, gyorsabb vagy :D

3. 5 centivel alacsonyabb üléspozíció, ez jól jön kis sebességû manõverezéskor (könnyebb a lábad letenni, illetve ennyivel egyébként is alacsonyabb a súlypontod mint az 5-ösön)

4. Rövidebb, egy-az egyben szállítható bicajszállítón ill. megintcsak mozgékonyabb a városi dzsumbujban

Hátrány:

1. Kisebb kerékátmérõ miat nagyobb gördülési ellenállás

2. Kisebb kerékátmérõ miatt alacsonyabb gördülési komfort

3. Alacsonyabb üléspozíció miatt a pedálok relative feljebb kerülnek, "fekvõsebb" vagy "lábemelõsebb" testhelyet = kevésbé stabil érzés


Hát lehet meghányni-vetni, de nekem a megjelenése leverte az ötöst :D (Nézz csak meg a boltban 20/20-as semi-lowracereket, leginkább azokra üt. Érteni fogod :D )
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#13130
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás
Csory, elárulnád, hogy miért a Mini mellett döntöttél az 5-el szemben? Nekem sajnos a Minit nem volt lehetõségem kipróbálni. Addig nem döntök, amíg Minin nem ültem és meg akarom várni a Tojvániából érkezõ szállítmányt is.

#13131
lazac

lazac

    vendég

  • fórumtag
  • 145 hozzászólás

Mikor én utoljára ott jártam akkor egy ilyen BionX volt egy háromkerekûben... Azt láthattad?


Bizony, azt láttam. És mivel ma visszamentem próbálgatni (alvás helyett, éjszaka dolgozni kialvatlanul jóó :) ), ezért ki is próbálhattam. Hát... WÁWÁWÁWÁWÁ!!!! Kb. :lick:

Szokásos (ezek szerint) Optimás kezdés, aztán kb. negyed óra múlva másodiknak egy alsókormányos Hase Tagunt kaptam. Érdekes érzés visszamenni 6 évesnek, és állandóan a kerítés felé menni... :D Aztán Azub5, és meglepõ módon nekem nem jött be (pedig ezzel mentem szerintem a legtöbbet, hátha megszokom). Túl "ideges" a kormányzása. Vagy én voltam az.

Sebességérzetem nem alakult ki még érthetõ módon, egy-másfél óra alatti szûk próbapályán való tekergés után, de amit ez a BionX rendszer mûvelt a legvégén, az naggggyon durva. Amikor kétkerekûvel imbolyogsz még picit, le-leteszed a lábad, szóval épp ráéreznél, de azért még nem az igazi, és akkor beleültetnek egy gokartba, aminek kipörög a kereke a nyomatékos villanymotor-rásegítéstõl, és az ülés elkezdi tolni a hátad, te meg tolod az ülést, hogy még-még-MÉÉÉG, és a két tárcsafékkel ugyanez negatívban, hogy azért Salát mégse üssük el, be balra a box-utcába 90°-ban csigalassan, de már megint süvít a szél, megint 90° jönne, huh! fék!, és itt a térkövön megcsikordult a gumi a kanyarban... és akkor visszavettem. Asszem. :) Mert hát azért ugye mégsem erre találták ki, meg csak "vendég" vagyok, nem vásárló. Egyelõre... Brutális. Köszönöm az élményt srácok. :prosze:

#13132
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13.254 hozzászólás
  • LocationSvájc
A "gyengébb" BionX van a boltban egy Steintrike Nomad-ba istallálva

BEEEESSSSSSSSZZZZZZZAAAAAAARRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSSSSSSSSSSSS :D

Azub T jelenleg nincs a boltban és sajna az easy-re is vonatkozik :(

Remélhetõleg lesz egyenlõre bizonytalani ideig nem tudjuk prezentálni..

CSory gépe meg egyszerüen királyos lesz :D

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#13133
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
Mikor én utoljára ott jártam akkor egy ilyen BionX volt egy háromkerekûben... Azt láthattad?
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#13134
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

...ahogy Sala mondta: oda kell menni és mindent végigpróbálgatni... Elõször kapsz egy Hoppert hogy tutti beoltsanak rekuval :D Miután már tudod hogy eddig mirõl maradtál le, jöhet a többi. Nálam vmi következõ volt az algoritmus:

1. Kép alapján hûdejólnéznek ki a lowracerek (azok a csodás lapos, egyetlen ugró pûrducra emlékeztetõ vonalból álló szépségek). Kiejtve, közúton / hazai "aszfaltminõségen" alkalmatlan és veszélyes.

2. Esetleg vmi háromkerekû? Nem fér el sajnos a járdákon / kerékpárút-védõ karók között stb

3. LWB (én a Tagunt bökdöstem), szimpatikus de túl hosszú megintcsak a hétköznapi városi közlekedésre.

4. Akkor SWB - na helyben vagyunk, itt a Rans Rockettõl a mindenféle Azubokon át bõ a választék. Nekem vhogy jobban bejöttek az Azubok, ha leszeded róla a csomitartót és a sárvédõket még az ötös is nagyon dögösen néz ki.

5. USS vagy ASS? Mindkettõt próbáltam, egyikkel sem pereceltem még elsõre sem, az alsó kormány nekem egyértelmûen kényelmesebb. (Menj vissza több napon, próbálgass, meg kell szokni az alsót, de én pl a 3. alkalom után már tudtam hogy inkább ez mint a felsõ. Elsõre majd egy felsõs fog tetszeni mert az áll a legközelebb a hagyományoshoz).

Ezek után a kerékméretet kell kitökölni, az SWB-knél jól jönne a nagyobb átmérõ mert az LWB-kkel ellentétben nem simítják annyria jól az utat. Viszont a nagyobb kerékméret itt nagyobb vázat és magasabb pozíciót eredményez - nekem a Max (26/26) már túl magas volt, amolyan "imbolygós" érzés. Az ötös jó (26/20), gondolom a Mini is elmegy (20/20) csak kapjon elõre is telót.

6. Felszereltség - na ez már hit és szeretet kérdése. Ki miben hisz és mit szeret :D (Mindenesetre munkába járó masinán tárcsaféknek a helye sztem...)

Én végül egy Minit választottam, szép narancssárgát, mindenféle mechanikai finomsággal...

Jó töprengést, és járj a nyakukra, próbálgatni napokon át!!!


Köszönöm szépen, ez már valóban informatív post volt és sokat segített!

#13135
lazac

lazac

    vendég

  • fórumtag
  • 145 hozzászólás

ezt mire érted lazac barátom? :D

Arra értem, hogy ha télen akarnak majd hóban-sárban rekut próbálgatni, Te viszont nem csíped a takarításukat, akkor hogy fogjátok megoldani? Mondjuk nem tudom télen ki vesz kerékpárt, de tegyük fel... :)

Illetve mikor ott jártam, volt ott egy agymotoros/generátoros csoda, az ilyen BionX volt?

#13136
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
...ahogy Sala mondta: oda kell menni és mindent végigpróbálgatni... Elõször kapsz egy Hoppert hogy tutti beoltsanak rekuval :D Miután már tudod hogy eddig mirõl maradtál le, jöhet a többi. Nálam vmi következõ volt az algoritmus:

1. Kép alapján hûdejólnéznek ki a lowracerek (azok a csodás lapos, egyetlen ugró pûrducra emlékeztetõ vonalból álló szépségek). Kiejtve, közúton / hazai "aszfaltminõségen" alkalmatlan és veszélyes.

2. Esetleg vmi háromkerekû? Nem fér el sajnos a járdákon / kerékpárút-védõ karók között stb

3. LWB (én a Tagunt bökdöstem), szimpatikus de túl hosszú megintcsak a hétköznapi városi közlekedésre.

4. Akkor SWB - na helyben vagyunk, itt a Rans Rockettõl a mindenféle Azubokon át bõ a választék. Nekem vhogy jobban bejöttek az Azubok, ha leszeded róla a csomitartót és a sárvédõket még az ötös is nagyon dögösen néz ki.

5. USS vagy ASS? Mindkettõt próbáltam, egyikkel sem pereceltem még elsõre sem, az alsó kormány nekem egyértelmûen kényelmesebb. (Menj vissza több napon, próbálgass, meg kell szokni az alsót, de én pl a 3. alkalom után már tudtam hogy inkább ez mint a felsõ. Elsõre majd egy felsõs fog tetszeni mert az áll a legközelebb a hagyományoshoz).

Ezek után a kerékméretet kell kitökölni, az SWB-knél jól jönne a nagyobb átmérõ mert az LWB-kkel ellentétben nem simítják annyria jól az utat. Viszont a nagyobb kerékméret itt nagyobb vázat és magasabb pozíciót eredményez - nekem a Max (26/26) már túl magas volt, amolyan "imbolygós" érzés. Az ötös jó (26/20), gondolom a Mini is elmegy (20/20) csak kapjon elõre is telót.

6. Felszereltség - na ez már hit és szeretet kérdése. Ki miben hisz és mit szeret :D (Mindenesetre munkába járó masinán tárcsaféknek a helye sztem...)

Én végül egy Minit választottam, szép narancssárgát, mindenféle mechanikai finomsággal...

Jó töprengést, és járj a nyakukra, próbálgatni napokon át!!!
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#13137
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás
Te minél kötöttél ki? A mininél? Ígyá' má' valami rövidet, aztán hátha bõbeszédûbbé válsz és nem harapófogóval kell kihúzni belõled a szót!;)
(Néztem a Nazca Explorert is. Kicsit drágább az A5-nél, és nagyon kevés az info róla. A Hopper meg nem tetszik és innentõl hiába jó...)
Érdekel minden info a témával kapcsolatban.

#13138
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
...Hihi... Én pont erre kerestem gépet a montim helyére, napi 40 km minkába járás, aszfalt/bringaút/pár padka, nem vészes szintkülönbségek - kíváncsi vagyok Te minél kötsz ki :D
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...

#13139
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás

- mire akarod használni a járgányt?



Amire használnám, az elsõsorban melóba járás (napi 40 km kis részben forgalomban, nagyobb részben nem túl jó minõségû bringaúton és minimális könnyû terep), esetleg hosszabb túrázás. Versenyzésben nem jön szóba, városi forgalomban közlekedés csak alig.

#13140
Csory

Csory

    vendég

  • fórumtag
  • 56 hozzászólás
DH rekuval :D Hibbant egy csapat... Inkább amolyan "ezt is megpróbáltuk" mint élvezet lehet. Meg ez a pálya (így töknemhozzáértõ szemmel) is inkább vmi trailpark mint egy DH pálya. Majd Sala helyreigazít ha nem így van :)

Az AM Bringásokkal vigyázz: odamész, alád tesznek egy Hoppert, aztán kész vagy - veszel egy rekut :D (Amiket néztél aztok közül az 5-ösbõl tudsz USS és ASS-t is próbálni). Az Easyt tudtommal már nem gyártják, helyette nézz meg nagggyon alaposan egy minit... A T egy háromkerekû, amolyan csizma az asztalon - mire akarod használni a járgányt?
...Öööö... És hogy veszem LE a lábam a pedálról?...