...
Ha én huppannék bele úgy másfél méter magasról az ülésbe (meglazított csavarok mellett), na arra nincs egy láda söröm! Amennyiben Te, akkor arra egy üveg van!
Ennyit megér a kárörvendés és a videó.
Érlelõdik egy terhelési-(törés) teszt.

Szerintem nincs ezzel a vázzal semmi gond. Tiszta egyszerû kikönnyített darab. Rugalmas.
Ha mégis deformálódna akkor úgy tudnám elképzelni, hogy a felsõ támvilla gyengülne el és az üléstámla nyomására berogyna, hanyatt vágva a sofõrt, majd pár ezred másodpercre rá az alsó villa - gerinccsõ csatlakozásnál begörbülne a váz, egyedül nem bírván a terhelést, és az egész ülés lejjebb esne az elsõ kerék tengelyének forgáspontja mentén leírt köríven, amíg bele nem ütközik a háttámla a hátsó kerékbe. Majd a kerékben megakadt háttámla elõre csuklana az ülés alsó rögzítéspontjából a kormány felé beszorítva a szerencsétlen tesztpilótát.
De mindez csak a horror kategóriás képzeletem szüleménye.
A váz acél és mint ahogy kezdtem rugalmas, így minden vázrész együttesen le tudná kezelni az ilyen sokkhatásokat is.
Szerintem.