Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#11741
Posted 2009. June 19. - 22:02

#11742
Posted 2009. June 19. - 21:58

;878408']Nem értem ezt a Cruzbike Silviot. Egy alapból lassabb, túrázósabb konstrukcióra (magasan van, és nagyon ülõs az ülés) miért raknak fel csúcs oúti cuccokat meg virsli gumit?
Ennek megválaszolására Reku Papa lenne az illetékes, de...
... megy mint álat! Bolyozhatsz a többi verseny bicóval, kilátsz a forgalomból, stb..
Nekem is jobban tetszik a filmen szereplõ alacsonyabb gép. Én magam is valami hasonlót tervezek, 2x26 ban.
#11743
Posted 2009. June 19. - 21:54


Okosabb lettem, mint egy ötödikes! pb-kormányozható hajtómûcsõ...
Egyébként bizti 55 fok. Lompi próbálta többel is, de nem jött be! Inkább kevesebb legyen!
#11744
Posted 2009. June 19. - 21:51

elírtam! Cruzbike! Reku Papa kedvence!
http://www.cruzbike.com/
Nem értem ezt a Cruzbike Silviot. Egy alapból lassabb, túrázósabb konstrukcióra (magasan van, és nagyon ülõs az ülés) miért raknak fel csúcs oúti cuccokat meg virsli gumit?
#11745
Posted 2009. June 19. - 21:46

levi ha lehoztad volna a cucokat már rég tekerhetnéd is:)
Köszi, de nálam annál sokkal lassabban õrölnek a malmok, külömben is lassú munkához idõ kell!

Egyébként az ötletet az Albatrosból merítettem, a homlokcsõszöget meg a Zockra egyik rajzáról puskáztam ki (meg is határoztam saccográfiai becsléssel a sajátomon: 55 és 60 fok között lehet valahol, úgyhogy szerintem inkább az Albatrosra hasonlít).
#11746
Posted 2009. June 19. - 21:31

#11747
Posted 2009. June 19. - 21:21

#11748
Posted 2009. June 19. - 21:16

#11749
Posted 2009. June 19. - 20:59

Én is csak ajánlani tudom, ha van kedved tarts egyszer velünk Seregélyesre, hogy kipróbáld.
Lompi! Alakul a koncepció! Hálásak vagyunk az úttörõ munkáért.
és még...
#11750
Posted 2009. June 19. - 20:12

Lompi: mivel egyáltalán nem tudok hegeszteni, kiadtam a munkát alvállalkozónak. Tudom, szebb lett volna, ha én csinálom, de így talán nem fog szétesni alattam.
#11751
Posted 2009. June 19. - 19:24


#11752
Posted 2009. June 19. - 17:55

#11753
Posted 2009. June 19. - 17:50

#11754
Posted 2009. June 19. - 14:22

#11755
Posted 2009. June 19. - 14:07

Mennyi lehet most a gépezet súlya?Még két kép:) http://joyyo.uw.hu/lompigx8.jpg
http://joyyo.uw.hu/lompigx9.jpg
#11756
Posted 2009. June 19. - 12:03

Édesapám, anno, papucsban hegesztett. A cunder a lába fejére esett, beleégett a nájlon zoknin keresztül. A sebet elhanyagolta, elfekélyesedett. A lábát combközéptõl le kellett vágni.
...akkor mégiscsak jó, hogy beöltözöm...
#11757
Posted 2009. June 19. - 09:44

#11758
Posted 2009. June 19. - 07:28

#11759
Posted 2009. June 19. - 07:13

...na látod ez a különbség köztünk.
Én kb. 2 éve hegesztek, már volt begyulladva a szemem, a karomon viselem a hegesztési nyomokat,
Édesapám, anno, papucsban hegesztett. A cunder a lába fejére esett, beleégett a nájlon zoknin keresztül. A sebet elhanyagolta, elfekélyesedett. A lábát combközéptõl le kellett vágni.

#11760
Posted 2009. June 18. - 23:28

stoki
mit szarozak látálmár amcsi motorokat? ott még védöburkolat sincsen a flexen
amugymeg már 20 éve hegesztek ezt azt ésmég soha nem gyujotam fel semmit még a szememse volt begyuladva hegesztéstöl de nem ragozom.
...na látod ez a különbség köztünk.


...a fotók hangulata tetszett nagyon, nagy faterom juttatta eszembe, aki 1 üllõvel egy kalapáccsal és egy kis dróttal mindent megjavított...
