jaja pyton de aa tervrajzoké jöhetnek:DLompi! Az ipari kémek már a spájzban vannak!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#11001
Írta 2009. szeptember 30. - 12:21

#11002
Írta 2009. szeptember 30. - 12:19

kétjo bmx kerék elöre a legolcsob 14mm tengejel töbimeg nemojansok de jo cucokal igyis benne lesz 40-50benem tacsko gazdaságos a hegesztõ nagyából minden vasanyag megvan. csak nem tudom hogy kezdjem meg menyi idõõt kell beleölnöm meg menyi pénzt.
LOmpi olyat.
#11003
Írta 2009. szeptember 30. - 11:41

Mit értenek ezek az MBB-hez!Lompi! Az ipari kémek már a spájzban vannak!

Eh, én egyszer már ültem elsõkerekesen, majd én megmondom nekik a tutit!

#11004
Írta 2009. szeptember 30. - 09:36

Még egy kicsit alakítanak a villaszögön, aztán majdnem olyan jó lesz mint Lompi gépe
Lompi! Az ipari kémek már a spájzban vannak!
#11005
Írta 2009. szeptember 30. - 06:59

esetleg egy hasonló gép nem csábít?
http://www.cruzbike....84a4121977c238c
Még egy kicsit alakítanak a villaszögön, aztán majdnem olyan jó lesz mint Lompi gépe

#11006
Írta 2009. szeptember 29. - 21:04

nem tacsko gazdaságos a hegesztõ nagyából minden vasanyag megvan. csak nem tudom hogy kezdjem meg menyi idõõt kell beleölnöm meg menyi pénzt.
LOmpi olyat.
..elsõ körben nézzél körül a neten, hogy milyen megoldások vannak (rengeted kép van) és abból válaszd ki a legegyszerûbbet és mielõtt belekezdesz az építésbe hegesszél rengeteget, különben rád csukódik a kész termék. Inkább legyen benne több anyag, mint kevesebb és ne a fõútvonalon próbáld ki, valamint a hegymenetet lefelé sem kell erõltetni. HA nem vagy biztos a dolgodban inkább bízd olyan emberre, aki már csinált elõtted ilyesmit, különben hamar temetõ lesz belõle. A vasanyag meghatározással is gond van, mert vázat acélból illik készíteni minimum...:/
#11007
Írta 2009. szeptember 29. - 20:43

LOmpi olyat.
#11008
Írta 2009. szeptember 29. - 20:26

Jóestét
Készülök egy 3 kerekü (tadpole) bringát szeretnék épiteni de ötletem sincs hogy a vázat hogyan csináljam. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghalgatom.
rajzod le, találd ki az össsszes részletet, szerezd be a hozzávaló vasakat, és hegessssz sokat. a végén kisül valami belõle. 3-4 nekifutás és prototípus után már menni fog.

#11009
Írta 2009. szeptember 29. - 20:07

hegeszteni tudc ? vagy csak texko gazdaságos hegesztövel akarod meg heftelni?
#11010
Írta 2009. szeptember 29. - 20:03

Készülök egy 3 kerekü (tadpole) bringát szeretnék épiteni de ötletem sincs hogy a vázat hogyan csináljam. Ha valakinek van ötlete azt szívesen meghalgatom.
#11011
Írta 2009. szeptember 29. - 17:54

Hát... ha lenne egy outi kerekekre épülõ vázuk.... Jobb erre nem is gondolni
esetleg egy hasonló gép nem csábít?

http://www.cruzbike....84a4121977c238c
#11012
Írta 2009. szeptember 29. - 14:15

Hát... ha lenne egy outi kerekekre épülõ vázuk.... Jobb erre nem is gondolniNeked van egy ilyened? Vagy építtetsz egyed Ádámékkal?

#11013
Írta 2009. szeptember 29. - 13:41

...így ahogy leírtad ez nagyon szép lesz, mert a karbon a gyöngyház fehérrel szépen fog mutatni...ütõs gép lesz, könnyû lesz feltenni a vonatra...;DDD
#11014
Írta 2009. szeptember 29. - 13:25

Mivel nem az enyém lesz a gép, ezért a megrendelõ szempontjai szerint készül. Õ montis, és a saját karbon fullyján XTR van, tehát a Shimano alap. A gazdaságosság miatt lett XT, mert a másik bicaján is az van. Egy könnyû kényelmes túragép volt a cél, jól látod. Mindezek mellett a kinézet is fontos volt, meg az ár is. A fényezés nem lesz extra, bár nem a széria challenge színek közül válogatott, hanem gyöngyházfehér lesz.
#11015
Írta 2009. szeptember 29. - 13:15

Hát valóban más a szemléletünk.
Nekem pl nem mindegy, hogy zártszelvény, vagy karbon:)
De végre elkészült az elsõ "házi" reku, amire azt mondom okés. Ez már nem az sokat emlegetett kategória. Ha a festés is készen lesz, teszek majd fel képeket. Már, ha érdekel valakit.
Mert az XTR szett súlynyeresége, és az itthon brutálisra váltott Shimano árak nincsenek összhangban. A VK kormánnyal több súlyt nyertünk 90.000-ért, mint a teljes XTR szettel lett volna 500-ért. Meg még ha egy millás is valami, azért számít az ár.
...mindegy az csak még azt nem tudod, hogy mindegy, fejlõdnöd kéne és egy picit jobban érteni a kerékpár iparhoz...:DDD.
...arra gondoltam, hogy országúti alkatrészekbõl nem lett volna jobb építkezni...??? Karbon hajtómû ilyesmik...Persze súlyilag és anyagi oldalról megközelítve sokkal jobban képben vagy, de az egésszel mi a cél...??? Egy könnyû túragépet építeni, vagy mi van a koncepció mögött...??? és valami extra fényezés lesz, vagy milyen színe lesz ami publikus most...???
#11016
Írta 2009. szeptember 29. - 13:07

Nekem pl nem mindegy, hogy zártszelvény, vagy karbon:)
De végre elkészült az elsõ "házi" reku, amire azt mondom okés. Ez már nem az sokat emlegetett kategória. Ha a festés is készen lesz, teszek majd fel képeket. Már, ha érdekel valakit.
Mert az XTR szett súlynyeresége, és az itthon brutálisra váltott Shimano árak nincsenek összhangban. A VK kormánnyal több súlyt nyertünk 90.000-ért, mint a teljes XTR szettel lett volna 500-ért. Meg még ha egy millás is valami, azért számít az ár....és egyébként miért full XT mellett szólt a döntés, ha ennyire a súlyra mentek rá...???
#11017
Írta 2009. szeptember 29. - 12:50

...igen én vagyok a király, mert nekem elég volt 6 jegy is...
, csak hát a fennmaradó 1 jegyet meg a kajára költöm, hogy legyen energia megmozgatni...(a radius-om súlya, de mondjuk azzal egy malacot is el lehet vinni, nem kell rettegni, hogy kettétörik...
)
Lompi megoldja öt jegybõl is...

Nem ezen múlik! A lényeg, hogy nyomd a pedált! Tekerjél keresztbe az országon, ne ijedj meg egy kis szembe széltõl! Mindegy, hogy zártszelvénybõl van, vagy karbonból, csak nyomd!
#11018
Írta 2009. szeptember 29. - 12:46

#11019
Írta 2009. szeptember 29. - 12:43

Azért egy egy millás bringa megvalósíthatósága, és egy Aston között van némi különbség:)
Ha már autóban nem építhetem meg az álmaimat, akkor bringában megpróbálom. Ha kész lesz végre a házunk:D
Egyetértek! Egy luxus autó "összerakása" a katalógusból, vagy egy millás bringa "építése" a polcról leemelt alkatrészekbõl nem ugyan az!
Mint ahogyan az Aston tulajdonosának lenni sem mérnöki teljesítmény.
Ez a készülõ Furai kiválóságán mit sem változtat, pusztán csak a szemléletünk más.
#11020
Írta 2009. szeptember 29. - 12:38

Csak a tisztán látás végett... Ugye, Te is kerékpárról beszélsz? Amennyiben nem, akkor egyértelmûen TE vagy a király!
...igen én vagyok a király, mert nekem elég volt 6 jegy is...

