Általánosságban meg meglehetõsen nehéz lenne véleményt alkotni, annyira sokrétû ez a mûfaj.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 03:26
#10401
Írta 2009. november 27. - 00:26
Valóban nem jó példa, nem is gyõzött meg! 
Általánosságban meg meglehetõsen nehéz lenne véleményt alkotni, annyira sokrétû ez a mûfaj.
Általánosságban meg meglehetõsen nehéz lenne véleményt alkotni, annyira sokrétû ez a mûfaj.
#10402
Írta 2009. november 27. - 00:17
Ez így van a normál fekvõknél, de a lengõorrúnál, mivel ennyire elöl ülsz, változik a helyzet. Az elsõ kerék összes döccenjõjét sokkal jobban érzed. Sarkított ugyan, de jó példa erre a Hase Pinonem értek egyett! Fekvõs sajátosság

Ráadásul 20-as kerékkel, így még jobban szétráz...
#10403
Írta 2009. november 27. - 00:03
nem értek egyett! Fekvõs sajátosság, hogy a hátsó a fontosabb! Ennek oka, hogy az elsõ kerék rázkódását, ütéseit a kéz és az ülep képes könnyedén kompenzálni. A hátsókerék minden ütése (rugózás nélkül) a gerinceden landol.
Én legalább is ezt tapasztaltam. Persze jó az elsõ a hátsóval, de nélküle nem használnám.
Én legalább is ezt tapasztaltam. Persze jó az elsõ a hátsóval, de nélküle nem használnám.
#10404
Írta 2009. november 26. - 23:54
Szerintem épp fordítva! Mivel a lengõorrúnál majdhogy'nem az elsõ kerék fölött ülsz, a hátsó rugózás szinte fölösleges, az elsõ viszont annál hasznosabb tud(na) lenni!Szerintem nem kell elöl rugózás, elég az hátul.
#10405
Írta 2009. november 26. - 23:54
#10406
Írta 2009. november 26. - 23:52
LCD képernyõ és tolató radar meg oldal támasz...
Ne kóstolgassatok tovább! Hátul lesz, elöl nem!
A vonalakkal és ívekkel meg lehet hogy még találkoztok...
Ne kóstolgassatok tovább! Hátul lesz, elöl nem!
A vonalakkal és ívekkel meg lehet hogy még találkoztok...
#10407
Írta 2009. november 26. - 23:43
Klasszak a tervek, Python!
Full rugózás, kéz nélkül irányítható... kicsit jobban hátradöntöd az ülést és bealszol tekerés közben olyan luxusgép lesz ez! Esetleg kartámasz?
Full rugózás, kéz nélkül irányítható... kicsit jobban hátradöntöd az ülést és bealszol tekerés közben olyan luxusgép lesz ez! Esetleg kartámasz?
#10408
Írta 2009. november 26. - 23:34
Bólogat az, csak fékezéskor, viszont akkor nagyot.

Így talán érthetõbb...
-és igazatok van! fékezésnél mondaná hogy igen, igen, igen!
Bizony bólogat!
#10409
Írta 2009. november 26. - 23:26
#10410
Írta 2009. november 26. - 23:23
Brain-es levegõs fox taggal lehet nem bólogatna az eleje sem.
Vagy rosszul gondolom?
Szeretném leszögezni, csak rajzolgattam!
Ettõl eltekintve, nem hinném, hogy egy hasonló megoldás bólogatna. A "villa" forgáspontja a bumm alatt. Tehát, az ülés, homlokcsõ, hajtómû szentháromság egy egységet képez, a hajtási reakciók fügetlenítve vannak a rugózástól.
Gyakorlatilag ezt is láthattuk már a FLEVO-nál, kicsit szigorúbb, puritánabb megoldásban. Gyakorlatilag ez is csak egy klasszikus lengõvilla, bármilyen trükkösen is próbáltam ezt titkolni.
#10411
Írta 2009. november 26. - 23:14
Hm, lehet jó amit mondasz, de én azért még mindig maradnék az elõzetes méretezésnél. Ócsó.
Mondjuk ha tudjuk a Brain-tag paramétereit, akkor azzal lehet számolni már.
És az még jól is néz ki!
Mondjuk ha tudjuk a Brain-tag paramétereit, akkor azzal lehet számolni már.
És az még jól is néz ki!
#10412
Írta 2009. november 26. - 23:06
Brain-es levegõs fox taggal lehet nem bólogatna az eleje sem.
Vagy rosszul gondolom?
Vagy rosszul gondolom?
#10413
Írta 2009. november 26. - 22:01
Papíron marad! Csak játszottam a vonalakkal. A hátsó viszont valóban meglesz!
és ezt a German A-t kár volt felhoznod! Gondolatban párszor már szét dobtam a missiont! De nem! Csak a hátsó... Talán a jövõ télen... Esetleg...
és ezt a German A-t kár volt felhoznod! Gondolatban párszor már szét dobtam a missiont! De nem! Csak a hátsó... Talán a jövõ télen... Esetleg...
#10414
Írta 2009. november 26. - 21:52
Nem vitaindítónak szánom - arra most idõm sincs - de az az elsõ rugózás kialakítás nem viselné el a tárcsaféket, mert minden fékezéskor berogyna, a V-fékkel is esetleges lenne a mozgása, már kis döccenõkön is túl aktív lenne. Talán a Germany A telója alapján lehetne elindulni.
ps.: ha tényleg újdonságot akarsz kitalálni, akkor azt komolyan le kell modellezni elõbb. Érdemes ezt szoftverrel megtenni, mert rengeteg anyagot és munkaórát lehet vele megspórolni.
ps.: ha tényleg újdonságot akarsz kitalálni, akkor azt komolyan le kell modellezni elõbb. Érdemes ezt szoftverrel megtenni, mert rengeteg anyagot és munkaórát lehet vele megspórolni.
#10415
Írta 2009. november 26. - 21:45
csak gondoltam, ha már egyszer ELEPHANT akkor hasonlítson egy kicsit. Tapasztalatból tudom, hogy Lompi kicsit duzzog aztán másnap felhív - kész van! megcsináltam- Kiszobrászkodja.
#10416
Írta 2009. november 26. - 21:34
adig rajrolgat mig egyszer megcsinálom neki ugy ahogy lerajzolta de akkor csak azal mehet ha jó ha nem
#10417
Írta 2009. november 26. - 21:25
a hátsó már félig kész. Elöl meg nem lesz, de néha fárasztom az ötleteimmel. A fele megvalósul...
#10418
Írta 2009. november 26. - 21:21
Szerintem nem kell elöl rugózás, elég az hátul.
Amúgy, ha ezt az elsõ villát elkészítitek - bár részletes tervet nem láthattam - nagyon sokat fog bólogatni. Csiszolni kell rajta, ha mindenképpen rugózást szeretnél.
Amúgy, mint rajz, szép.
Amúgy, ha ezt az elsõ villát elkészítitek - bár részletes tervet nem láthattam - nagyon sokat fog bólogatni. Csiszolni kell rajta, ha mindenképpen rugózást szeretnél.
Amúgy, mint rajz, szép.
#10419
Írta 2009. november 26. - 18:44
#10420
Írta 2009. november 26. - 18:36
Hagyál békén a hátuját még meg csinálom az eleje ránézésre se müködik jól az nem érdekelMegcsináltam a látványtervet, felhívtam Lompit. Elküldött melegebb éghajlatra...
Talám, ha szépen kérem...
.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






