Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#9221
Írta 2010. április 06. - 21:48

#9222
Írta 2010. április 06. - 15:45

Szervezünk egy túrát a Vértesbe, melyen minden rekust szívesen látunk. Van lehetõség Kalászi indulásra, de ott a férõhely korlátozott, így ha valaki jönne velünk, akkor szóljon. Csak a benzinköltség osztódik, ami nem sok.
#9223
Írta 2010. április 06. - 15:18

#9224
Írta 2010. április 06. - 14:54

#9225
Írta 2010. április 06. - 11:37

#9226
Írta 2010. április 05. - 17:05

Végre egy szerintem jó ár-érték arányos gép!!
Remélem fellendíti a trájkok népszerûségét a hozzáférhetõbb árával.

#9227
Írta 2010. április 05. - 11:51

A "mégis igényes a végtermék" megjelölést nem értem.
Ajánlom az idézett anyagban a szöveg elolvasását is, melyben nagyon megdicséri az író (aki 80-200 Millió $-os cégek konzulánsa) a TW-Bents gyártástechnológiáját, valamint a vevõi igényekhez, észrevételekhez való hozzáállását. Érdemes még azokra a gyártástechnológiai megoldásokra illetve a mérõ-ellenõrzõ sablonokra is odafigyelni, amiknek a segítségével a gyártott darabok teljesen egyformák lesznek.
A Catrike nyilván tisztább és jobban szervezettebb a Lean technológiájával, de az amerikai és a tajvani bérek illetve állapotok ezt indokolják is... Tajvanon kevésbé fontos a gyártói környezet igényes kiképzése, hogy például a falak le legyenek festve, stb
Ami pedig még fontos, hogy míg a Catrike képek újak, a TW-Bents képek 6 éve készültek!
Lehet hogy félreérthetõ voltam. Az igényes végterméket pozitívként értelmeztem egyetértve a cikkben leírtakkal, mert ... már leírtad miért. ( Hozzáteszem nagyon szimpatikus a TW-B érdeklõdõkhöz való hozzáállása )
Egy apróság a kézi készítés igényességére az ekkora tömegben való gyártásnál :
http://www.asiancast...es/DSCN7329.JPG
Szóval nem ellentétként linkeltem a két céget, hanem domborítva a kézi elõállítás szépségét.

#9228
Írta 2010. április 05. - 11:27


Véleményem szerint közelebb áll az Airbike-hoz, mint a Pythonhoz... Nekem a tömegközéppont elmozdulásával van gondom, ha az ellenkezõ irányba mozdulna, kevésbé zavarna. Végül is az ötlet tovább gondolható!
#9229
Írta 2010. április 05. - 10:50

Hüm-hüm! Volna itt egy kis agyserkentõ érdekesség!
YouTube - tiredfingers99's Channel
Lompi, Motyoo, Viktor, Pisti!?
Hm... miért ne? Mondjuk az a gyanúm, errõl az fog kiderülni, hogy miért _ne_ és nem pedig az, hogy miért _igen_. Persze egyelõre ki tudja?
Mondjuk itt is a lábad között van a homlokcsõ és ráadásul még az ülés konzolja is, de a koncepció érdekes! Még egy lépéssel tovább vitte a lengõorrú ötletét, és így lett belõle lengõfarú - szándékosan nem lengõfarkút írok

Nem sok ez az ülésemelkedés? Nem izzadsz bele minden egyes kanyarba? Mennyire durva ez a pythonhoz képes?
#9230
Írta 2010. április 05. - 10:08

Ajánlom az idézett anyagban a szöveg elolvasását is, melyben nagyon megdicséri az író (aki 80-200 Millió $-os cégek konzulánsa) a TW-Bents gyártástechnológiáját, valamint a vevõi igényekhez, észrevételekhez való hozzáállását. Érdemes még azokra a gyártástechnológiai megoldásokra illetve a mérõ-ellenõrzõ sablonokra is odafigyelni, amiknek a segítségével a gyártott darabok teljesen egyformák lesznek.
A Catrike nyilván tisztább és jobban szervezettebb a Lean technológiájával, de az amerikai és a tajvani bérek illetve állapotok ezt indokolják is... Tajvanon kevésbé fontos a gyártói környezet igényes kiképzése, hogy például a falak le legyenek festve, stb
Ami pedig még fontos, hogy míg a Catrike képek újak, a TW-Bents képek 6 éve készültek!
#9231
Írta 2010. április 05. - 08:19

Az mindenképpen elõny, hogy az ülés-meghajtás egy merev egység!
Motyoonak tetszeni fog, mert neki mindig útban van a villa. Neked azért ajánlottam, mert felfedezhetõ benne a Flevo is. Az elsõkerék befogatása kicsit a Pythonra emlékeztet, de pozitív az utánfutás! (tehát inkább flevo vagy Airbike) A kormányzás egyébként elsõ, mert a hátsóhoz képest tolod el az elejét. Ez az ülés befogatás a nagy kérdés, hiszen íven kitolja a súlypontot.
Sok a kérdés, de ez volt a cél! Agyserkentõ érdekesség...

#9232
Írta 2010. április 05. - 08:08

Hüm-hüm! Volna itt egy kis agyserkentõ érdekesség!
YouTube - tiredfingers99's Channel
Lompi, Motyoo, Viktor, Pisti!?
hát nem is tudom..

#9233
Írta 2010. április 04. - 21:53

TW-Bents "hegesztõ-gép-sor":
http://www.asiancast...es/DSCN7332.JPG
a kép eredete:
TW-Bents in Taiwan
És mégis igényes a végtermék!
Vagy egy másik "automatizált gépsor" egyik kedvenc márkámtól:
http://www.catrike.c...FACTORY 001.jpg
http://www.catrike.c...FACTORY 003.jpg
http://www.catrike.c...FACTORY 015.jpg
a képek eredete:
Catrike Performance Trikes
A kész trájkok meg díjnyertesek
Hát igen ég és föld a két munkahely...:/
#9234
Írta 2010. április 04. - 21:32

Lowracer-nek ajánlom (ha még nem láttad) és Rád tör a túlzott igényesség
click

TW-Bents "hegesztõ-gép-sor"

http://www.asiancast...es/DSCN7332.JPG
a kép eredete:
TW-Bents in Taiwan
És mégis igényes a végtermék!
Vagy egy másik "automatizált gépsor" egyik kedvenc márkámtól

http://www.catrike.c...FACTORY 001.jpg
http://www.catrike.c...FACTORY 003.jpg
http://www.catrike.c...FACTORY 015.jpg
a képek eredete:
Catrike Performance Trikes
A kész trájkok meg díjnyertesek

#9235
Írta 2010. április 04. - 21:14


YouTube - tiredfingers99's Channel
Lompi, Motyoo, Viktor, Pisti!?
#9236
Írta 2010. április 04. - 21:02

Próbáltam hívni, de nyílván tekert!Ahoj !
Tibit nem értem el, de ha nála van a bicó megnyugodhatsz, vigyázni fog rá.
Nála nagyobb fanatistát nem ismerek.


#9237
Írta 2010. április 04. - 20:33

#9238
Írta 2010. április 04. - 18:42

Az egyik szemem sír, a màsik nevet! A "green spice" Debrecenben maradt. Remèlem, hallok mèg felõle! Sok kellemes kilomètert!
Ahoj !
Tibit nem értem el, de ha nála van a bicó megnyugodhatsz, vigyázni fog rá.
Nála nagyobb fanatistát nem ismerek.
#9239
Írta 2010. április 04. - 16:44

Gratula!
Jól néz ki
Menet közben ha rázósabb az út, a kormány rezgése nem fárasztó?
De igen, kicsit megráz, de át lesz alakitva indirekt kormányra, ûlés alatti.
Ez most készült el két napja, sokkal kényelmesebb igy, nem billeg, és nem ráz
#9240
Írta 2010. április 04. - 16:13

Gyártottam a trájkomnak egy új vázat, igy néz ki most
Gratula!
Jól néz ki

Menet közben ha rázósabb az út, a kormány rezgése nem fárasztó?