Tessen visszamenni az oskolába és panaszt tenni.

ezt láttátok már? pinion GmbH - PINION P-1 Getriebeschaltung
Constant gear ratio steps with an optimum 11.5% increment from gear to gear.
Overall gear ratio: 634%. This is unique and outclasses all other bicycle gearing systems.
Azzal mondjuk vitatkoznék, hogy "The gear unit is extremely compact.", de jó cuccnak tûnik! A kérdés csak ár a rohloffhoz képest...
Sziasztok,
Végre sikerült érdemben kipróbálni az új rekukat:
Próbakör a fekvõkkel – avagy létezik-e a “rekus izom”? | Rekuval Rómába
Segítsetek láncbontás ügyben, láma vagyok!Összeragadnak a szemek...
Nekem csak akkor ragadnak össze, ha nem ütöm vissza a csapocskát teljesen a helyére. Pedig az én bonyolult lánc- szét és összeszerelõ szerszámaim: 65-ös szög, 6-os anya és kiskalapácsSziasztok,
Végre sikerült érdemben kipróbálni az új rekukat:
Próbakör a fekvõkkel – avagy létezik-e a “rekus izom”? | Rekuval Rómába
Segítsetek láncbontás ügyben, láma vagyok!Összeragadnak a szemek...
... de az ülés is lent van! Nekem a merevvázasnál bõven elég volt a trekking kormány. Az össztelósnál az elsõ rugózás miatt emelkedett az üléspozíció, így törpölni kellet a kormánnyal is. Ráadásul (a képen jól látható) elõre is van tolva...Én azt nem értem, hogy fér el a lába a kormánytól. Annyira lent van a kormánya... nagyon ki van centizve.
Én azt nem értem, hogy fér el a lába a kormánytól. Annyira lent van a kormánya... nagyon ki van centizve.Klassz! Honnan szeditek Lauren D friss bringáit?
Klassz! Honnan szeditek Lauren D friss bringáit? Anno volt egy oldala vélo couché artisanal de ez már eléggé outdated...Ma reggel kaptam Lompitól egy képet. Már megint Lauren Dechenne….A Piko-Elephant videójának szövegében – mint inspiráló személyek - említésre került Zockra és Lauren Dechenne. (õt már a „Python” kapcsán ismeretem)
Mindig mondom: „valaki már feltalálta”. Alakul a project!
vagy tovább gondolva a fentieket, bármely (jobb vagy bal oldali) fék minden esetben mûködteti a hátsót is. Ez mennyiben befolyásolná a kanyarodást?
Sziasztok,
Végre sikerült érdemben kipróbálni az új rekukat:
Próbakör a fekvõkkel – avagy létezik-e a “rekus izom”? | Rekuval Rómába
Segítsetek láncbontás ügyben, láma vagyok!Összeragadnak a szemek...
Sziasztok,
Végre sikerült érdemben kipróbálni az új rekukat:
Próbakör a fekvõkkel – avagy létezik-e a “rekus izom”? | Rekuval Rómába
Segítsetek láncbontás ügyben, láma vagyok!Összeragadnak a szemek...
vagy tovább gondolva a fentieket, bármely (jobb vagy bal oldali) fék minden esetben mûködteti a hátsót is. Ez mennyiben befolyásolná a kanyarodást?Mit szólnál egy olyan rendszerhez, ahol önállóan mûködik a bal és jobb oldali fék, de egyszerre mûködtetve a hátsó is aktiválódik?
N+1-dik kérdés reku tandem trike ügyben:
Egyértelmû h szükséges 3 fék, de vajon hogyan érdemes mûködtetni?
1. Két elsõt a "sofõr". Jó mert nem kell közösítõ (és annak beállításával bajlódni). Kanyarokba aszimmetrikus fékezéssel könnyebb "betenni" a jármûvet. Rossz, mert a hátul ülõ nem érzi (és az elöl ülõ sem) h mennyi a rásegítés a hátsó fékkel.
2. Mindet a sofõr mûködteti. Az elõny és a hátrány szerepet cserél.
;1019427']Jópofa ez a velocipédre emlékeztetõ dizájn, ráadásul rat-look...
De jóóóóó! Akkor most híres vagyok!!!
:D:D:D:D
Ma reggel kaptam Lompitól egy képet. Már megint Lauren Dechenne….A Piko-Elephant videójának szövegében – mint inspiráló személyek - említésre került Zockra és Lauren Dechenne. (õt már a „Python” kapcsán ismeretem)
Mindig mondom: „valaki már feltalálta”. Alakul a project!