Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#3401
Írta 2011. május 18. - 07:38

#3402
Írta 2011. május 17. - 22:46

Valahol az is meg lesz.python amnéziád miatt a hajtomü nálam van de a lánckereket elvited gyurinak

#3403
Írta 2011. május 17. - 22:35

120eFt-ért használt 11-es? - nem jó ajánlat!
Tényleg nem kapok tõlük százalékot, de Rózsáéktól 349+11=360 Euró ~ 96eFt az új.
Ugyanott 2,5Euró a 16-os lánckerék.
Getriebenaben günstig kaufen im Online Shop www.roseversand.de
Lehet, hogy a seftes hirdetõk is ott veszik?
(75eFt-ért hirdetik a 8-ast, ami meg cirka 48eFt-nyi euró - azon mégtöbbet keresnek)
Ha többen összeálltok, akkor a posta és átutalási költség szétdobható.
Helló.
Én innen rendeltem 16T lánckereket (6GBP+6GBP szállítás, de vettem fékpofát, meg elfordulásgátló alátétet is): Shimano Nexus 16T Sprocket For Nexus Geared Hubs - £5.99
Ez a rózsaverzánd jóval olcsóbb lett volna (2,5EUR+6EUR szállítás)
61 fogas tányért innen (TA Alize): TA Kettenblatt Alize, Shimano RR, 5-Arm, auen, 130mm Lochkreis - BIKE-COMPONENTS.DE, és Alfine-t is innen vettem
20" keréknél a 16Tx61TxAlfine kombinációval 65km/h fölött már nem igazán tudtam rátekerni (igaz 150mm a hajtókarom).
#3404
Írta 2011. május 17. - 22:34

#3405
Írta 2011. május 17. - 22:26

A Teszkóban láttam gazdaságos kiszerelésû km-órát ezerötért. Valakinek valami tapasztalat?
Nekem olyan van -mert nem volt szükségem extrákra. Mutatja a megtett km.-eket (a napit és az összest), a sebességet, meg az idõt (márminthogy a gurulással töltöttet). Az meg nem igaz, hogy lelezul a küllõrõl, csk a megfelelõ oldalát kell a megfelelõ küllõhöz rögzíteni. (van füllencs a körkeresztmetszetû küllõhöz, meg a lapítotthoz, nem kell összekeverni).
Pont azt az árat megéri, amennyibe van.
#3406
Írta 2011. május 17. - 21:52

A hajtómûvel együtt porosodik, esetleg visszaszolgáltassam?
python amnéziád miatt a hajtomü nálam van de a lánckereket elvited gyurinak

#3407
Írta 2011. május 17. - 20:49

#3408
Írta 2011. május 17. - 20:49

A hajtómûvel együtt porosodik, esetleg visszaszolgáltassam?a 62-es Pithon kollegához került a sárga frontossal együtt
#3409
Írta 2011. május 17. - 20:48

Most a belsõ kikönnyítést megoldom fúróval, reszelõvel. izzasztó robotolás...
Köszi a választ.
Én vízvágásra gondoltam, mint alkalmazandó technológia. Az megoldaná a körvonalat, és a közepét, meg a furatokat is.
Fel kellene venni a kapcsolatot egy (vagy több) ilyen szolgáltató céggel, hogy milyen rajz formátumot tudnak (hajlandók) fogadni, és fõleg, h mennyibe kerülne a mutatvány a részükrõl. Lehet, h versenyképes az áruk, mert mindenféle szóróajándékokat is láttam már ilyen módszerrel elõállítva.
#3410
Írta 2011. május 17. - 20:42

#3411
Írta 2011. május 17. - 20:40

Milyen technológiával készült a 62-es?
Mibõl készült?
Azt láthattam egy rekus képeden - brutál jól nézett ki.
Miért kell másik? Mi nem stimmel?
Áttörés - a lánctányér közepe? Otthon hogyan gondolod megoldani?
"S jut még eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat..."
Légyszíves ne rázzál le, fokozottan érdekel a dolog, el-lamentáltam én is rajta, h esetleg hozzáfogok egy ilyen projekthez, de majd esetleg késõbb. A tapasztalatokat viszont begyûjteném, ha nem titok.
a 62-es Pithon kollegához került a sárga frontossal együtt (ami zöld lett)
fogaskerék készítõ gyártotta 3-as acél lemezbõl úgy hogy vittem egy lánc darabot és azt kértem hogy ahhoz csináljon egy 60-62-es tányért 1 hét múlva mentem érte. majd el az esztergályoshoz hogy marja ki az adott formát belülrõl. Aztán homokfúvás- szinterezés és az eredmény látható.
Jó pár évvel ezelõtt.
Most a belsõ kikönnyítést megoldom fúróval, reszelõvel. izzasztó robotolás de óccsó

#3412
Írta 2011. május 17. - 18:52

legyártatott lánctányér - a nagy lánctányér projekt
Anno a nyers teli 62?-es tányér kb 5 ropi volt, az áttörés-maratása a húzósabb, az meg megoldható már házilag is talán.
Milyen technológiával készült a 62-es?
Mibõl készült?
Azt láthattam egy rekus képeden - brutál jól nézett ki.
Miért kell másik? Mi nem stimmel?
Áttörés - a lánctányér közepe? Otthon hogyan gondolod megoldani?
"S jut még eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat..."
Légyszíves ne rázzál le, fokozottan érdekel a dolog, el-lamentáltam én is rajta, h esetleg hozzáfogok egy ilyen projekthez, de majd esetleg késõbb. A tapasztalatokat viszont begyûjteném, ha nem titok.
#3413
Írta 2011. május 17. - 18:20

.
Tehát marad a nagy lánctányér projekt
Ha esetleg valami megfizethetõ változattal találkozol engem is érdekel. Mondjuk nem SOS, csak az ötéves tervben van benne.

#3414
Írta 2011. május 17. - 16:48

Én voltam

nagy naívan azt hittem olcsóbb a rendszer, de nem.
A keret max 40, abból meg csak sima rendszer jön ki,+ legyártatott lánctányér. Anno a nyers teli 62?-es tányér kb 5 ropi volt, az áttörés-maratása a húzósabb, az meg megoldható már házilag is talán.
20-as kereket szeretnék meghajtani normál tempóban de nem szétpörgetve a virgácsokat.
Tehát marad a nagy lánctányér projekt

#3415
Írta 2011. május 17. - 16:27

Akkor a véglegesítés a szombati idõjárásjelentés szerint.Nekem jó bármelyik, de valószínûleg vasárnap.
#3416
Írta 2011. május 17. - 15:04

meg vak meleg,traktornyom és 3-4 centi mély por és nagy sebességde forgó kerékkel oldalirányba csúszni és közben mély filozófiai kérdéseken gondolkozni - vajon mekkorát fogok taknyolni most - prímán lehet rekuval, csak egy jó jeges út és egy kanyar kell hozzá.


#3417
Írta 2011. május 17. - 14:03

Amúgy azt korábban már írtam, hogy ilyenkor két láb földre tesz, hát kiegyenesít, és egész jól irányítható kétkerekû szánkód van.
Más: Még nem jutottam le hozzád, de még mindig tervezem...
Hasszan
#3418
Írta 2011. május 17. - 13:48

Ez így nagyon igaz! Én tegnap a rosszul elhelyezett védõfelszerelés miatt estem majdnem autó alá. A város egyik legforgalmasabb keresztezõdésén pengettem keresztül, amikor a finom üvegszilánkokkal és némi aprószemû kaviccsal szennyezett kanyarban egy munkáskesztû sziruettje rajzolódott ki az elõttem haladó transzporter alól. Nem tudtam neki maradéktalanul örülni, mivel a tervezett útvonalamat éppen keresztezte. Kikerülni már nem tudtam, mázlim volt hogy csak a hátsó kerék alatt csúszott meg, de így sem sokon múlott a zakó. Annó kedves kétéltû barátommal nem volt ekkora szerencsém, akkor még az sem vigasztalt hogy õ rosszabbul járt. Motoron egy tapossalaposra jellegû sörösdoboz ugrott elém a kanyarból kijövet. Vacak érzés azt számolgatni hogy melyik pontban fektesse el az ember a motort, hogy még éppen elcsússzon az oszlop és a farönk között. A feladat nehézségi fokát tovább növeli, hogy ha a lerongyolt járgányt foltokban hiányzó öltözékben úgy kell 3km-en hazatolni, hogy illetékes szervekkel ne találkozzon az ember, mert azok nemhogy sajnálkoznának, esetleg hümmögve csóválnák a fejüket együttérzésükbõl adódóan, hanem mindenféle felesleges papírt kérnek és közben mentõ kérdésekkel bombáznak. Nonszensz!Csak óvatosan, körültekintõen Papa!
Túlélésre is kell játszani! Ilyen sebességnél egy kis burkolat hiba, kavics, egy sunyi fuvallat is sok lehet, aztán "gémóver" - szükség van még rád.
#3419
Írta 2011. május 17. - 13:40

Nálam a 70 ezer a lélektani határ.
Hasonlóan gondolkodunk.
Nálam 50 ezer volt a határ - nem csak lélektani...
"Szerelékkel és kerékbe fûzve?" - OK, a kerék nincs, de a váltó és egyéb cuccok benne vannak az árakban.
#3420
Írta 2011. május 17. - 13:30

Nekem jó bármelyik, de valószínûleg vasárnap. Sajnos ismét nem ígérnek túl jó idõt a hétvégére.Kiindulási alapnak ilyenre gondoltam[/URL]
[/URL]
Relatív... Szerelékkel és kerékbe fûzve? E mellett nekem 90-ért sem kell. Nálam a 70 ezer a lélektani határ. Legyen akár használt vagy új.120eFt-ért használt 11-es? - nem jó ajánlat!
...és akkor még egy kis összehasonlítás:
Rohloff - 1826gr. -526% - 14 gang - 1000 EU.
Alfine 11 - 1600gr. - 402% - 11 gang - 350 EU.
Alfine 8 - 1590gr. - 316% - 8 gang - 170 EU.
Nexus 8 - 1550gr. - 316% - 8 gang - 125 EU.
Az árak hozzávetõlegesek...