Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3825 replies to this topic

#21
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

Ja, szóval azt nem bírjuk eldönteni hogy mi a jó, a rugalmas vagy a merev:)

Spálya hány éves vagy amúgy?:)


Kinek mi a jó... Nekem egy SIDben úgyis mindegy, hogy mennyire merev, ha lett volna végig 1,8as kükkõ, akkor azzal építek kereket, és nem 36, hanem 32küllõset, de csak 36lukas felni volt és radiális fûzéshez csak 2-1,8-2es DT volt méretben megfelelõ.
Spálya asszem velem egykora. :D Legalábbis mikor én kb.4éve lépzúzódásos belsõvérzéssel feküdtem kórházban, õt meg a gerince miatt tartották bent, akkor még kb. ugyanolyan vén volt mint én, ha õ nem öregszik gyorsabban, akkor most is ez a helyzet. :) JÓ kis szoba volt az ott, az 5 emberbõl 4en bringa miatt voltunk bent: lépzúzódásos/"gerinctörött"/combtörött/fogatlan hülyegyerek...
Bocs az OFFért

#22
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2,338 posts
Ja, szóval azt nem bírjuk eldönteni hogy mi a jó, a rugalmas vagy a merev:)

#23
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts
Ugrálni szerintem nem érdemes vékonyított küllõkkel, de CC-re jó lehet. Egy 32küllõs keréken 2mm-es DT helyett 2-1,5-2es DT Revolutiont használva 80g-ot lehet megspórolni, alu küllõanyákkal még -20g, ha az elsõkereket radiálisra fûzöd, akkor az megint 10-20g, bár azt már a vékonyított rész jön le. A vékonyított küllõk miatti rugalmasságot kb. kompenzálhatod a radiális fûzéssel, és ugyanott vagy merevségileg, ahol voltál csak 100g-mal könnyebb a kereked.

#24
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 posts
õõõ bocsi lehet h én vagyok a hülye. A dt aero az a lapított küllõ? Mert az tuti frankó cucc bármilyen fékhez.
Szóval a lapított küllõ az jó dolog
A vékonyított küllõ f@szság.

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#25
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 posts
Az összes tapasztalatom a vékonyított küllõkkel az, hogy nem lehet vele feszes kereket építeni, mert amint meghûzod a küllõket, egybõl nyúlik utána. Így állandóan idegesítõen laza marad a kerék.
Pontosan hány grammot is lehet spórólni ezekkkel a külökkel?
Kb annyit mintha kifurnál 5 csavart a bringán...
Szóval tök értelmetlen.. már bocsi.

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#26
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2,338 posts
Alábbi felhasználásra, könnyû embernek, menyire van létjogosultsága a vékonyított küllõknek? Speciel Dt aero-ra(2-1.5mm) gondoltam.Tárcsához gondolom kevés, v-fékhez?

#27
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2,338 posts
Vettem, nem tûnik rossznak egyelõre, erõsebben meg lehet húzni, mint sima gyorszárat.

Kérdés:Enyhe ugribugrira, polarxbe elsõ keréknek,tárcsához Mach1 Mx disc vagy Sun Rhyno? Árban kb ugyanott, súlyban is. Erõsség?

#28
husevotelefonfulke

husevotelefonfulke

    visszatérő

  • fórumtag
  • 2,338 posts

ahhoz is boldog -boldogtalannak van kulcsa :D


Jó, de a kóbor cigánygyerekeknél többnyire csak fûrész van;)
Bár akkor levágja villástól...:chin:

#29
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
távoktatás rulz

gel kell hívni, meg kell nézni.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#30
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
igen, ha szted is olcsó, akkor nosza;)

#31
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég

ezt miért postoltad be?


Mások véleménye is érdekelne... hogy sztetek megéri-e ennyiért...

#32
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
felhivni megkerdezni

es kiderul.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#33
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
miért?
ezt miért postoltad be?
ha olcsó vedd meg.
ha nem akkor ne.

rossz üzleteket kötni tudni kell;)

#34
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég
http://apro.bikemag....hp?siteid=69071

?
gyanúsan olcsó, nem?
mégha a küllõk és a felni noname is...
bontva még többért el lehetne adni, NEM?

#35
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,237 posts
  • LocationSvájc
ahhoz is boldog -boldogtalannak van kulcsa :D
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

#36
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts

http://ebike.hu/term.../alkatresz/2033
Mennyire hülyeség? Tolvajok dolgát nem nehezítené kicsit meg?

marhára megnehezíti, amíg nem vesz egyet :) kb mint a tesco elött a csomagmegörzõ.

#37
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,030 posts
ya es van több szinben is!!!
es neg az a yo benne hog yviszonylag könyü ha kiveszed kulcs reszt, de bent is hagyhatod esetleg abban a kerekben amit gyakrabban szoktál kivenni.
en egyikben bent hagynám es tuti akkor nem veszik..bár persze ellopyák...
de tlán meg nem ismerik ezt anyian..
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#38
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
hát az igen. de akkormeg veszel újat.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#39
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
azért az elég ciki lehet, ha elhagyod, nem?
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#40
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
mi árulunk ilyet, és szokták vinni általában elég jól. [nekem is van a sajátomon] az a kis kulcs amit adnak hozzá az kb olyan mint egy 5ös imbusz, csak ennek nem 6 csak 5 lapja van. ergo az imbusz nem megy bele. Ilyen biztonsági dolog.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F