Fehér Tomi - Luongo?
Akkor nem szóltam :-X
Tény, hogy a 321-es drágább, de szerintem a Made in USA Mammoth-nál nem erõsebb. A tajvaniak tudásáról már nem vagyok ennyire meggyõzve.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Indította
Winethoo
, 2003. január 28. 15:35
#3501
Írta 2003. május 27. - 15:35

#3502
Írta 2003. május 27. - 15:28

a gyapi fuzte eloszor
masodszor a feher tomi
a fehernel jobb szerelot meg nem talaltam
a gyapi meg egy f*sz
az ugrás jo volt 90 fok hatso kerekre
masodszor a feher tomi
a fehernel jobb szerelot meg nem talaltam
a gyapi meg egy f*sz
az ugrás jo volt 90 fok hatso kerekre
#3503
Írta 2003. május 27. - 15:20

Egy elb*szpott ugrást 2 m-rõl egyenes talajra semmi nem bír jobban. De a fûzés lehetett volna jobb is szerintem.
#3504
Írta 2003. május 27. - 15:07

más:
vettem egy mammuth felnit egy novatech egyenes kullos agyba.a sun honlajan azt irják hogy a mammuth dh ra valo---- hátsokerékre ugrottam ugy 2 méterrol és egy centis 8 as lett benne :'( :'(. szerintetek a 321 es jobban birja? ??? ???
vettem egy mammuth felnit egy novatech egyenes kullos agyba.a sun honlajan azt irják hogy a mammuth dh ra valo---- hátsokerékre ugrottam ugy 2 méterrol és egy centis 8 as lett benne :'( :'(. szerintetek a 321 es jobban birja? ??? ???
#3505
Írta 2003. május 27. - 15:00

Mindenképpen érdemesebb menetes racsni helyett kazettásat használni, mint valaki fentebb említette: a fogaskeréksor alatt nincs csapágy, emiatt könnyebben meghajlik a tengely.
Szerintem a kalapácsmechanizmus van ki.
Mach 1 Tequila: GerMan ilyeneket használt, szerintem kompetensen tud nyilatkozni.
Szerintem a kalapácsmechanizmus van ki.
Mach 1 Tequila: GerMan ilyeneket használt, szerintem kompetensen tud nyilatkozni.
#3506
Írta 2003. május 27. - 12:41

biztos hogy a hátsó agy felõl érkezik a hang?
lehet hogy a kalapácsmechanizmus halódik viszont ha csak kattan és nem enged ilyenkor mondjuk egy keveset akkor még használni kell aztán ha ugrik akkor eldobni és venni egy újat. ha nem érdekel hogy még plusz 1 vagy két sebesség legyen a bringádon akkor semmi értelem cserélgetni /feltéve ha jó állapotú az agy/ és persze ha találsz magadnak megfelelõ minõségû fogsort.
Kösz az eddigi válaszokat!
Teljesen biztos, hogy a hátsó agy felõl jön a kattogás!
Normálisan lehet tekerni, de baromira idegesít, hogy minden fordulat után hallatszik egy kattanás! >

Racsnit nemrég cseréltem lánccal együtt - merugye, azt így kell

A régi racsnival meg az volt a gond, hogy egyszer tekerés közben valami fülsértõ nyikorgás hallatszott, ugyancsak a hátsó agyból.
Lehet, hogy a perselyekkel lesz gond?
A hátsó racsni egyébként 6-os.......
Elõre is kösz!
Peti
#3507
Írta 2003. május 26. - 22:21

Peti25
Nekem mis hasonló gondjaim vannak a Trinity iparis tárcsás hátsó aggyal.
Beleállt a kattogás. Elsõ körben cseréltem sort és láncot, de a kattogás maradt.
Megnéztük a monoblokkot és a hajtómûvet, de a kattogás még mindíg megvolt.
Méregbõl csináltattam egy hátsó kereket az alábbi összeállításban:
Agy: ACOR iparis- tárcsafékes.
Felmi Mach-3 Teqila
DT rozsdamentes küllõk
Beraktam, és a kattogás megszûnt.
Ezzel a kerékkel,nyomtam végig a Caprine maratont, semmi bejáratás, csak zutty bele a közepébe.
Semmi gondom nem volt, hang nélkül,mûködött.
Kérdés: a Mach-3 tequila felnirõl tud valaki valamit?
Nekem mis hasonló gondjaim vannak a Trinity iparis tárcsás hátsó aggyal.
Beleállt a kattogás. Elsõ körben cseréltem sort és láncot, de a kattogás maradt.
Megnéztük a monoblokkot és a hajtómûvet, de a kattogás még mindíg megvolt.
Méregbõl csináltattam egy hátsó kereket az alábbi összeállításban:
Agy: ACOR iparis- tárcsafékes.
Felmi Mach-3 Teqila
DT rozsdamentes küllõk
Beraktam, és a kattogás megszûnt.
Ezzel a kerékkel,nyomtam végig a Caprine maratont, semmi bejáratás, csak zutty bele a közepébe.
Semmi gondom nem volt, hang nélkül,mûködött.
Kérdés: a Mach-3 tequila felnirõl tud valaki valamit?
#3508
Írta 2003. május 26. - 18:44

Hi!
Azt mondják a hozzáértõk, h a kazettás agy azért jobb, mert ott a csapágyak (/kónuszok) közelebb vannak a vázhoz (a "felfüggesztési pontokhoz"), és így a tengely nem hajlik + nehezebben törik. Hát nem tom. Biztos igazuk van. Ja, és asszem létezik 8-as menetes racsni...
Bye
Prefi
Azt mondják a hozzáértõk, h a kazettás agy azért jobb, mert ott a csapágyak (/kónuszok) közelebb vannak a vázhoz (a "felfüggesztési pontokhoz"), és így a tengely nem hajlik + nehezebben törik. Hát nem tom. Biztos igazuk van. Ja, és asszem létezik 8-as menetes racsni...
Bye
Prefi
#3509
Írta 2003. május 26. - 17:22

biztos hogy a hátsó agy felõl érkezik a hang?
lehet hogy a kalapácsmechanizmus halódik viszont ha csak kattan és nem enged ilyenkor mondjuk egy keveset akkor még használni kell aztán ha ugrik akkor eldobni és venni egy újat. ha nem érdekel hogy még plusz 1 vagy két sebesség legyen a bringádon akkor semmi értelem cserélgetni /feltéve ha jó állapotú az agy/ és persze ha találsz magadnak megfelelõ minõségû fogsort.
lehet hogy a kalapácsmechanizmus halódik viszont ha csak kattan és nem enged ilyenkor mondjuk egy keveset akkor még használni kell aztán ha ugrik akkor eldobni és venni egy újat. ha nem érdekel hogy még plusz 1 vagy két sebesség legyen a bringádon akkor semmi értelem cserélgetni /feltéve ha jó állapotú az agy/ és persze ha találsz magadnak megfelelõ minõségû fogsort.
#3510
Írta 2003. május 26. - 08:39

Sziasztok!
Lenne egy problémám. A montim hátsó agya rakoncátlankodik.
Minden fordulat után kattan benne valami.
Most cseréltem ki a hátsó tengelyt, a csapágygolyókat, de semmi változás.
Menetes racsni van rajta.
Szerintetek mi lehet a gond. A kazettás racsnik mennyivel jobbak, érdemes kicserélni arra?
A válaszokat kösz!
Peti
Lenne egy problémám. A montim hátsó agya rakoncátlankodik.
Minden fordulat után kattan benne valami.
Most cseréltem ki a hátsó tengelyt, a csapágygolyókat, de semmi változás.
Menetes racsni van rajta.
Szerintetek mi lehet a gond. A kazettás racsnik mennyivel jobbak, érdemes kicserélni arra?
A válaszokat kösz!
Peti
#3511
Írta 2003. május 24. - 22:00

Ezt már mondtam neked de sztem a Nova-tec az ár/minõségben jobb! Bár ha sok pénzed van vehetsz FUNN-t is.
#3512
Írta 2003. május 23. - 22:22

mi a véleményetek a funn agyakról megérik az árukat mert sram agyaból amit nemrég vettem belül eltört a menet és lötyög akerék szóval kuka az agy és egy funn vagy novatec agyon gondolkozom szeritnetek melyik a funn elég vaskosnak tünik és sok monstrum gépbe is láttam...
#3513
Írta 2003. május 23. - 14:40

Egy hagyományos 8/9 sebességes racsnitest alatt, hogy a kalapácsok is elférjenek, a 14-es tengely az elméleti maximum. (ja, 11-es kis lánckerék és a szabvány rögzitõanya mellett)
#3514
Írta 2003. május 22. - 21:33

nem tom asszem van 14-es is, de a franc tudja
, de télleg ott van a másik gond a 165-ös szélesség is....
áááá az életbe nem fedik ezeket át... :-\

áááá az életbe nem fedik ezeket át... :-\
#3515
Írta 2003. május 22. - 19:44

nem 12-es?
165-os papucs szelesseggel?!
annyira nem nehezebb kiszedni
foleg ha megcsinalod gyorszarasra!
165-os papucs szelesseggel?!
annyira nem nehezebb kiszedni
foleg ha megcsinalod gyorszarasra!
#3516
Írta 2003. május 22. - 19:18

sala:
nekem olyan agyam van csak Quando néven, eddig jó még, 4 csapágyas, 32-t kelepel 3 kalapáccsal, potom 16-17 ezerért, én ajánlom.
rob:
na hát jól át kell térni a 14-es szabványra, kicsúszópapuccsal, a tengelyben jó nagy üreggel, úgy olyan nehéz sem lesz ;D, csakhát a kiszedése télleg gázabb. :-\
nekem olyan agyam van csak Quando néven, eddig jó még, 4 csapágyas, 32-t kelepel 3 kalapáccsal, potom 16-17 ezerért, én ajánlom.
rob:
na hát jól át kell térni a 14-es szabványra, kicsúszópapuccsal, a tengelyben jó nagy üreggel, úgy olyan nehéz sem lesz ;D, csakhát a kiszedése télleg gázabb. :-\
#3517
Írta 2003. május 22. - 15:19

tbertalan: igaz még csak 3 napja van meg a single track felnim de igy 3 nap elteltéval azt mondom isten nagy.Igaz a gumi tényleg nehezen megy fel rá.1 gumileszedõ bánta.
Amúgy az új B+ Fr-Dh hátsóaggyal van ami szerintem az áráért nagyon sokmindent nyújt csak az-az undorító matrica ne lenne rajta.Ja és a reteszelése is egész frankó.A csapágyazás meg.......Merem ajánlani mindenkinek.
Amúgy az új B+ Fr-Dh hátsóaggyal van ami szerintem az áráért nagyon sokmindent nyújt csak az-az undorító matrica ne lenne rajta.Ja és a reteszelése is egész frankó.A csapágyazás meg.......Merem ajánlani mindenkinek.
#3518
Írta 2003. május 22. - 11:25

L.Cs.
A Hadley/Edco agyak 14-es és 20-as Bolt-on tengelyesek, és 160-asak. Csirke 10-es tengelyt minek igy rögziteni? És ha defektet kapsz, lesz*pod magad, mire kereket kiveszed, meg vissza. Dh-ra okés, de a többi biciklibe felesleges, látod, hogy a QR20/Tullio is hogy bejött.
Azért tetszik, meg minden.
A Hadley/Edco agyak 14-es és 20-as Bolt-on tengelyesek, és 160-asak. Csirke 10-es tengelyt minek igy rögziteni? És ha defektet kapsz, lesz*pod magad, mire kereket kiveszed, meg vissza. Dh-ra okés, de a többi biciklibe felesleges, látod, hogy a QR20/Tullio is hogy bejött.
Azért tetszik, meg minden.

#3519
Írta 2003. május 21. - 23:16

udv dude!
velvart talan!
de single speed topic
edit: vagy sima agybol egy lanckerek fent hagyasaval!
a tobbi helyer csak alatet kell.
velvart talan!
de single speed topic
edit: vagy sima agybol egy lanckerek fent hagyasaval!
a tobbi helyer csak alatet kell.
#3520
Írta 2003. május 21. - 22:50

Hy!
Szakmai tanács kellene!
Haverom nagyon ragaszkodik ahhoz hogy õ single speedet akar összerakni!
Hol lehet kapni single speed agyat? És mennyiért? Esetleg tud valaki közületek szereznui boltból ujat?
Üdv.: Dude voltam
Szakmai tanács kellene!
Haverom nagyon ragaszkodik ahhoz hogy õ single speedet akar összerakni!
Hol lehet kapni single speed agyat? És mennyiért? Esetleg tud valaki közületek szereznui boltból ujat?
Üdv.: Dude voltam