Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
3825 replies to this topic

#2981
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,688 posts
A DT oldalon van 1 küllõhossz számoló program.
Online kell választanod az agyak-felnik -kivánt keresztezés közül és már mondja is a végeredményt. Nekem pontos volt .
üdv: MARCI

#2982
vendég_luongo_*

vendég_luongo_*
  • vendég
Szevasztok!Kellene egy eredeti DT küllöhossz-számitó táblázat?Tud valaki egyet jó pénzért! ::)

#2983
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
piros passz.

viszont biztos van benne valami, ha minden egyes tetves tárcsás felni ilyen profillal jön. ha nem is erõsség, legalább súly miatt. vagy egyforma súly mellett azért valószínûleg erõsebb, az alacsonyabb profilú felnihez akkor nagyobb falvastagságok tartoznak ugyanakkora anyagmennyiséget feltételezve.

#2984
TOM

TOM

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts
Valmin elgondolkoztam mikozben neztem a buborekokat, meg a tartalykocsikat. Nem veletlen gomb ill henger alaku egyik sem.

Szoval a tarcsak terjedesevel nincs szukseg 'egyenes ' falakra.
Kerdesem hogy a cso keresztmetszethez leginkabb hasonlito /tarcsafekhez valo/ felnik erosebbek - e mint a V fekesekek?
Persze a sulyt figyelembeveve.

#2985
fbalazs

fbalazs

    újonc

  • fórumtag
  • 3 posts
Sziasztok!

Tud valaki nekem mondani valamit a Bike+ T03 tárcsás hátsóagyakról??? (Cikkszám: 24249) A racsnitest és racsnimechanika tartósságára ill. a csapágy tartósságára lennék kíváncs. Nemrég vettem ilyet, és most attól félek, nem lesz-e túl gyenge a racsnija. Nyugtassatok meg please! ;D

#2986
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 posts
Renben, köszi, így már okés. Hát... mindenki ezt mondta végülis, egy valakit kivéve.

Üdv.

#2987
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 posts
mert minek egy túrakerékhez bõven elég ráadásul nem oszt nem szoroz az a négy küllõ egy. magyarul teljesen mindegy. a kerék erõsségén, tartósságán ebben az esetben sokkal inkább a normális felni a döntõ illetve hogy hogyan van fûzve a kerék.

#2988
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 posts
Bocsáss meg kedves Country, hogy rá mertem kérdezni, holott ki volt már ez a dolog vesézve rendesen és hogy foglaltam a drága sávszélességett és pláne a helyet a szrvern, remélem azért nem nyomsz fel a modiknak... :P ::)
Azt még azért megkérdezhetem, hogy Te személy szerint mért nem próbálkoznál mással?

#2989
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 posts
én személy szerint nem is próbálkoznék mással két három kereszttel attól függ hová. ki volt már ez a dolog is vesézve rendesen.

#2990
Ranger

Ranger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 748 posts
Köszönöm mindenkinek a 32-36 küllõs problémára adott válaszokat!
A most jelenlévõknek is az a véleményük, hogy nincs jelentõsége, jó, erõs kereket lehet csinálni egy erõs felnivel trekkingre 32 küllõsbõl is??

#2991
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 posts
másképp tényleg nehezen fog sikerülni
:o

#2992
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
használj 2 kónuszkulcsot és tarts ellen neki, mikor megkontrázod, akkor nem tolja meg a kónuszt.

#2993
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,613 posts
hát elég gány dolog ez a kónuszos agy, nem nagyon szeretem az ilyen gányolós megoldásokat, hogy kicsit lötyögjön, azt majd a gyorszár összehúzza..... :-\

egyébként meg meghúzom pont jóra a kónuszt, utána amikor ráfeszítem a kontra anyát, egyszerûen lehetetlen, hogy megmaradjon a kónusz feszessége, mert az is csavarodik valamennyit.....

#2994
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 posts
na tehát "a többség figyelmen kívûl hagyja a gyorszár csapágyakra gyakorolt elõfeszítõ hatását. teszt: végy a kezedbe egy simán futó tengelyû gyárilag beállított agyat. még mielõtt befûznéd keréknek rakd bele egy villába csukd be a gyorszárat és most forgasd meg az agyat. 99% hogy eléggé szorosan fog járni sõt akadhat is. - addig állítgass a kónuszon amííg a villában, behúzot gyorszárral is könnyedén akadály és holtjáték mentesen fut az agy." BM 2002 május


#2995
Begbie

Begbie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,228 posts
A váz papucsaival nyomja össze gyorszár, a kónuszt, kontrástúl mindenestül! ;)

#2996
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 posts
De a kónusz le van kontrázva (háde dikk ;D ), és a gyorszár a tengely furatában van. Nem ? ???

#2997
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 posts
hát nem a tengelyt fogja összenyomni hanem a kónuszt fogja "elmozdítani" a meneten. hiszen ha nem lenne vmennyi játéka akkor elég nehézkes volna tekerni a tengelyen.


#2998
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 posts
Ja, igen, én a normál, anyás tengelyre értettem.
De szerinted mi következik be inkább: A tengelyt összehúzza a gyorszár, ezzel beállítva a helyes csapágyhézagot, vagy inkább a gyorszár nyúlik?

#2999
country

country

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 927 posts
ugye errõl is volt többször szó az újságban. na tehát kicsit kotyogjon, értem itt lehelletnyit. mert hát a gyorszár biza megtépve kissé változtat a beállításon és így lesz egy jól beállított agyunk


#3000
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 posts
A csapágy kicsit szorosan, de könnyen járjon. Ha laza, azzal csak ártasz vele.