A DT oldalon van 1 küllõhossz számoló program.
Online kell választanod az agyak-felnik -kivánt keresztezés közül és már mondja is a végeredményt. Nekem pontos volt .
üdv: MARCI
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Started by
Winethoo
, 2003. January 28. 15:35
#2981
Posted 2004. February 16. - 17:14

#2982
vendég_luongo_*
Posted 2004. February 16. - 11:50

Szevasztok!Kellene egy eredeti DT küllöhossz-számitó táblázat?Tud valaki egyet jó pénzért! :

#2983
Posted 2004. February 16. - 10:24

piros passz.
viszont biztos van benne valami, ha minden egyes tetves tárcsás felni ilyen profillal jön. ha nem is erõsség, legalább súly miatt. vagy egyforma súly mellett azért valószínûleg erõsebb, az alacsonyabb profilú felnihez akkor nagyobb falvastagságok tartoznak ugyanakkora anyagmennyiséget feltételezve.
viszont biztos van benne valami, ha minden egyes tetves tárcsás felni ilyen profillal jön. ha nem is erõsség, legalább súly miatt. vagy egyforma súly mellett azért valószínûleg erõsebb, az alacsonyabb profilú felnihez akkor nagyobb falvastagságok tartoznak ugyanakkora anyagmennyiséget feltételezve.
#2984
Posted 2004. February 15. - 16:53

Valmin elgondolkoztam mikozben neztem a buborekokat, meg a tartalykocsikat. Nem veletlen gomb ill henger alaku egyik sem.
Szoval a tarcsak terjedesevel nincs szukseg 'egyenes ' falakra.
Kerdesem hogy a cso keresztmetszethez leginkabb hasonlito /tarcsafekhez valo/ felnik erosebbek - e mint a V fekesekek?
Persze a sulyt figyelembeveve.
Szoval a tarcsak terjedesevel nincs szukseg 'egyenes ' falakra.
Kerdesem hogy a cso keresztmetszethez leginkabb hasonlito /tarcsafekhez valo/ felnik erosebbek - e mint a V fekesekek?
Persze a sulyt figyelembeveve.
#2985
Posted 2004. February 14. - 11:12

Sziasztok!
Tud valaki nekem mondani valamit a Bike+ T03 tárcsás hátsóagyakról??? (Cikkszám: 24249) A racsnitest és racsnimechanika tartósságára ill. a csapágy tartósságára lennék kíváncs. Nemrég vettem ilyet, és most attól félek, nem lesz-e túl gyenge a racsnija. Nyugtassatok meg please! ;D
Tud valaki nekem mondani valamit a Bike+ T03 tárcsás hátsóagyakról??? (Cikkszám: 24249) A racsnitest és racsnimechanika tartósságára ill. a csapágy tartósságára lennék kíváncs. Nemrég vettem ilyet, és most attól félek, nem lesz-e túl gyenge a racsnija. Nyugtassatok meg please! ;D
#2986
Posted 2004. February 14. - 10:07

Renben, köszi, így már okés. Hát... mindenki ezt mondta végülis, egy valakit kivéve.
Üdv.
Üdv.
#2987
Posted 2004. February 14. - 09:57

mert minek egy túrakerékhez bõven elég ráadásul nem oszt nem szoroz az a négy küllõ egy. magyarul teljesen mindegy. a kerék erõsségén, tartósságán ebben az esetben sokkal inkább a normális felni a döntõ illetve hogy hogyan van fûzve a kerék.
#2988
Posted 2004. February 14. - 09:31

Bocsáss meg kedves Country, hogy rá mertem kérdezni, holott ki volt már ez a dolog vesézve rendesen és hogy foglaltam a drága sávszélességett és pláne a helyet a szrvern, remélem azért nem nyomsz fel a modiknak...
:
Azt még azért megkérdezhetem, hogy Te személy szerint mért nem próbálkoznál mással?


Azt még azért megkérdezhetem, hogy Te személy szerint mért nem próbálkoznál mással?
#2989
Posted 2004. February 14. - 00:24

én személy szerint nem is próbálkoznék mással két három kereszttel attól függ hová. ki volt már ez a dolog is vesézve rendesen.
#2990
Posted 2004. February 13. - 22:35

Köszönöm mindenkinek a 32-36 küllõs problémára adott válaszokat!
A most jelenlévõknek is az a véleményük, hogy nincs jelentõsége, jó, erõs kereket lehet csinálni egy erõs felnivel trekkingre 32 küllõsbõl is??
A most jelenlévõknek is az a véleményük, hogy nincs jelentõsége, jó, erõs kereket lehet csinálni egy erõs felnivel trekkingre 32 küllõsbõl is??
#2991
Posted 2004. February 13. - 20:42

#2992
Posted 2004. February 13. - 20:21

használj 2 kónuszkulcsot és tarts ellen neki, mikor megkontrázod, akkor nem tolja meg a kónuszt.
#2993
Posted 2004. February 13. - 20:05

hát elég gány dolog ez a kónuszos agy, nem nagyon szeretem az ilyen gányolós megoldásokat, hogy kicsit lötyögjön, azt majd a gyorszár összehúzza..... :-\
egyébként meg meghúzom pont jóra a kónuszt, utána amikor ráfeszítem a kontra anyát, egyszerûen lehetetlen, hogy megmaradjon a kónusz feszessége, mert az is csavarodik valamennyit.....
egyébként meg meghúzom pont jóra a kónuszt, utána amikor ráfeszítem a kontra anyát, egyszerûen lehetetlen, hogy megmaradjon a kónusz feszessége, mert az is csavarodik valamennyit.....
#2994
Posted 2004. February 13. - 19:18

na tehát "a többség figyelmen kívûl hagyja a gyorszár csapágyakra gyakorolt elõfeszítõ hatását. teszt: végy a kezedbe egy simán futó tengelyû gyárilag beállított agyat. még mielõtt befûznéd keréknek rakd bele egy villába csukd be a gyorszárat és most forgasd meg az agyat. 99% hogy eléggé szorosan fog járni sõt akadhat is. - addig állítgass a kónuszon amííg a villában, behúzot gyorszárral is könnyedén akadály és holtjáték mentesen fut az agy." BM 2002 május
#2995
Posted 2004. February 13. - 18:57

#2996
Posted 2004. February 13. - 18:54

De a kónusz le van kontrázva (háde dikk ;D ), és a gyorszár a tengely furatában van. Nem ? ???
#2997
Posted 2004. February 13. - 18:40

hát nem a tengelyt fogja összenyomni hanem a kónuszt fogja "elmozdítani" a meneten. hiszen ha nem lenne vmennyi játéka akkor elég nehézkes volna tekerni a tengelyen.
#2998
Posted 2004. February 13. - 18:35

Ja, igen, én a normál, anyás tengelyre értettem.
De szerinted mi következik be inkább: A tengelyt összehúzza a gyorszár, ezzel beállítva a helyes csapágyhézagot, vagy inkább a gyorszár nyúlik?
De szerinted mi következik be inkább: A tengelyt összehúzza a gyorszár, ezzel beállítva a helyes csapágyhézagot, vagy inkább a gyorszár nyúlik?
#2999
Posted 2004. February 13. - 18:00

ugye errõl is volt többször szó az újságban. na tehát kicsit kotyogjon, értem itt lehelletnyit. mert hát a gyorszár biza megtépve kissé változtat a beállításon és így lesz egy jól beállított agyunk
#3000
Posted 2004. February 13. - 17:55
