d321 rulz.
hegesztett rhynlo lite rulz.
tul.képpen bármilyen hegesztett felni rulz.
wtb dualduty: a felni egy ditchwitch szintû felni, az agyak meg éppen verik a tárcsás alivio szintet. szóval ennyi. de olcsóé van készen, nem kell a fûzetésért még fizetni..... jó az kezdésnek.
de ha könnyû kell, akkor a hegesztett rhyno hátsó acor tárcsással, elöl novatec/bike+ boltonossal.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Started by
Winethoo
, 2003. January 28. 15:35
#2721
Posted 2004. May 03. - 15:06

#2722
Posted 2004. May 03. - 11:53

F1: a Mammutka nagyon rugalmas oldalirányban IMHO. 2-3 szarabbul sikerült érkezés után már kifli volt benne 210-210 rugóúttal. Az új Rhyno-k jobban muzsikálnak és könnyebbek, de a Single Track is jobbnak tûnik egyelõre, és szintén könnyebb. Erõs felni, Mavic 321, Deemax kerekek, Mag30, stb.
ggx: a 2004-es Polar X-ben WTB Dual Duty kerekek vannak, a júniusi számban lesz a teszt, eddig nem volt velük probléma, bár az agyak iránt nem sok bizodalmam van. Viszont ennyi pénzért...
Zé: 36-os, tárcsás ja. Pszihó rulz.
ggx: a 2004-es Polar X-ben WTB Dual Duty kerekek vannak, a júniusi számban lesz a teszt, eddig nem volt velük probléma, bár az agyak iránt nem sok bizodalmam van. Viszont ennyi pénzért...
Zé: 36-os, tárcsás ja. Pszihó rulz.
#2723
Posted 2004. May 03. - 11:45

#2724
Posted 2004. May 03. - 11:45

megnéztem ma a speedmetal-ban a wtb dual duty xc kerekeit, a fickó a boltban azt mondta, hogy az agyak az lx szintjén vannak, namost szerintem ez azért egy kicsit túlzás....
csak az lx agyak többe kerülnének, mint az egész wtb szett, meg valahogy ránézésre nem tûnt túlzottan hájtek cuccnak, megpörgettem, de a forgásától se voltam elájulva...
namindegy, majdmég meglátom...
csak az lx agyak többe kerülnének, mint az egész wtb szett, meg valahogy ránézésre nem tûnt túlzottan hájtek cuccnak, megpörgettem, de a forgásától se voltam elájulva...
namindegy, majdmég meglátom...
#2726
Posted 2004. May 03. - 11:17

Magura GustavM, 40 ropi, de itthon nem kapható. ;D Hehh, egyébként passz.
Szal Mammuth nem igazán erõs felni, ráadásul nehéz is. Volt nekem is néhány, kettõt karikába gyûrtem, 1 szétnyílt, szal suck. Most az új Rhyno-k vannak fent a Machined&Welded vagy mien verzió. Ez hegesztett, aminek nagy elõnye, hogy gyárilag helyes kis tojás van benne, amit ki sem tudsz centrírozni, viszont nem túl nehezek. Igazából csak tárcsához tudom ajánlani.
Amúgy Zé, van egy Diatechem most így feleslegbe, ha gondolod.
Szal Mammuth nem igazán erõs felni, ráadásul nehéz is. Volt nekem is néhány, kettõt karikába gyûrtem, 1 szétnyílt, szal suck. Most az új Rhyno-k vannak fent a Machined&Welded vagy mien verzió. Ez hegesztett, aminek nagy elõnye, hogy gyárilag helyes kis tojás van benne, amit ki sem tudsz centrírozni, viszont nem túl nehezek. Igazából csak tárcsához tudom ajánlani.
Amúgy Zé, van egy Diatechem most így feleslegbe, ha gondolod.
#2727
Posted 2004. May 03. - 07:29

#2728
Posted 2004. May 03. - 00:02

mamut tényleg ócsó, haverom most adta el a komplett hátsókerekét amiben ez a felni volt 7E-ért, de semmi baja nem volt, csak éppen cc-re kicsit túlméretezett a cucc

#2729
Posted 2004. May 02. - 21:16

hátra rhino negatív.
ekkora súlynál a +1e ft megéri a mamutért, minek kockáztatni?szélesebb, magasabb, és erösebb.
nekem egy acor iparis tárcsás agy megy már 2 éve, pedig ilyen maraton/cc agy... de hibátlanúl bírja a kiképzést!
ekkora súlynál a +1e ft megéri a mamutért, minek kockáztatni?szélesebb, magasabb, és erösebb.
nekem egy acor iparis tárcsás agy megy már 2 éve, pedig ilyen maraton/cc agy... de hibátlanúl bírja a kiképzést!
#2730
Posted 2004. May 02. - 20:53

nezd meg hatha latsz meg v fekes zoggie agyat!
A tarcsas verzio kb 10E alattam mar 1-2 eve birja/85kg/ kapja rendesen.
A V fekest vhol 5-6 ert lattam EZEK HATSOK!
Iparis. A kazetta shimano rendszeru vagymi, de azzal asszem nem cserelheto, nem egy orokelet, de ennyiert teljesen OK /kulon csak a kazi lenne ennyi/
A felnibol jo amit emlegettek, de szerintem eleg egy rhyno light,
A tarcsas verzio kb 10E alattam mar 1-2 eve birja/85kg/ kapja rendesen.
A V fekest vhol 5-6 ert lattam EZEK HATSOK!
Iparis. A kazetta shimano rendszeru vagymi, de azzal asszem nem cserelheto, nem egy orokelet, de ennyiert teljesen OK /kulon csak a kazi lenne ennyi/
A felnibol jo amit emlegettek, de szerintem eleg egy rhyno light,
#2731
Posted 2004. May 02. - 19:02

hali 
igen, érdemes egyszer többet kifizetni, mint hogy hetente/havonta centirozni, esetleg uj felniket vásárolni.
agy: az iparis hátsó agyak 12 ezer körül vannak, de ezek tárcsafékesek. ezek ált 2-3 max 4 évet szoktak kibírni, de ez teljesen felhasználás/stílusfüggõ.
ha olcsobban akarsz agyat, akkor marad a deore, bár ezt sokan nem kedvelik. (nehogy az ujfajta küllõcsatlakozásút vedd!) küllõ: random, bármely 2 mm-es küllõ jól bírja a kiképzést. sapim, dt és társai.
a felni meg általában ha nem akarsz mavic-ot(jó minõségõ 1x ezer) akkor sun felnik. én a mammuth-ra szavaznék a helyedben, v-fékes, és nagyon jól bírja az ökörködést, rombolást. küllõszámról: 36 küllõs erõsebb (32es meg nem annyira
)
agy v felni kérdés: sztem a felni, mert az kapja a nagyobb/közvetlenebb terhelést. szóval arra jobban megéri többet költeni, de ezzel egyben az agyra is kéne....
mamut: 7e
küllõk: 36*50 ft
agy: 7000(deore) 10-12ezer(random b+ acor stb. agyak)
fûzés: 2e körül. nagyjából így számolj vele.

igen, érdemes egyszer többet kifizetni, mint hogy hetente/havonta centirozni, esetleg uj felniket vásárolni.
agy: az iparis hátsó agyak 12 ezer körül vannak, de ezek tárcsafékesek. ezek ált 2-3 max 4 évet szoktak kibírni, de ez teljesen felhasználás/stílusfüggõ.
ha olcsobban akarsz agyat, akkor marad a deore, bár ezt sokan nem kedvelik. (nehogy az ujfajta küllõcsatlakozásút vedd!) küllõ: random, bármely 2 mm-es küllõ jól bírja a kiképzést. sapim, dt és társai.
a felni meg általában ha nem akarsz mavic-ot(jó minõségõ 1x ezer) akkor sun felnik. én a mammuth-ra szavaznék a helyedben, v-fékes, és nagyon jól bírja az ökörködést, rombolást. küllõszámról: 36 küllõs erõsebb (32es meg nem annyira

agy v felni kérdés: sztem a felni, mert az kapja a nagyobb/közvetlenebb terhelést. szóval arra jobban megéri többet költeni, de ezzel egyben az agyra is kéne....
mamut: 7e
küllõk: 36*50 ft
agy: 7000(deore) 10-12ezer(random b+ acor stb. agyak)
fûzés: 2e körül. nagyjából így számolj vele.
#2732
Posted 2004. May 02. - 17:00

Helósztok!
Szeretnék segitséget kérni, mert kereket építek és tanácsokra lenne szükségem. Szóval kb. 90 kg vagyok (hát igen, magas is vagyok meg a hûtövel is jó a kapcsolatunk ;D), ráadásul freeride kereket szeretnék: tudjátok ugri-bugri, repkedés az erdõben, mókuskergetés (az a DH).A mostani kerék (Trinity agy, Mach1-Tequila felni)nem nagyon bírja az ugrálásokat és mivel én nem szeretnék egész életemben centírozni (V-fékem van), úgy döntöttünk õ új gazdit keres, én pedig új hátsó kereket.Szóval szerintem kezdjük az elején, az agynál. Kb. 7000 Ft-ot szeretnék rászánni. Megéri most tárcsafékes agyat venni, mert bár még V-fékem van,de szerintem pár éven belül úgyis beruházok egy tárcsafékre (de mivan ha addigra meg szétzúzom, akkor fölöslegesen vettem tárcsafékes agyat)? Átlagosan mennyivel drágább a tárcsafékes agy? Melyik a fontosabb az agy v. a felni, hol költsek többet ????
Kérem segítsetek !!!!
Szeretnék segitséget kérni, mert kereket építek és tanácsokra lenne szükségem. Szóval kb. 90 kg vagyok (hát igen, magas is vagyok meg a hûtövel is jó a kapcsolatunk ;D), ráadásul freeride kereket szeretnék: tudjátok ugri-bugri, repkedés az erdõben, mókuskergetés (az a DH).A mostani kerék (Trinity agy, Mach1-Tequila felni)nem nagyon bírja az ugrálásokat és mivel én nem szeretnék egész életemben centírozni (V-fékem van), úgy döntöttünk õ új gazdit keres, én pedig új hátsó kereket.Szóval szerintem kezdjük az elején, az agynál. Kb. 7000 Ft-ot szeretnék rászánni. Megéri most tárcsafékes agyat venni, mert bár még V-fékem van,de szerintem pár éven belül úgyis beruházok egy tárcsafékre (de mivan ha addigra meg szétzúzom, akkor fölöslegesen vettem tárcsafékes agyat)? Átlagosan mennyivel drágább a tárcsafékes agy? Melyik a fontosabb az agy v. a felni, hol költsek többet ????
Kérem segítsetek !!!!
#2733
Posted 2004. May 02. - 11:09

gondolom a mivel nincs hajtogatva erõsebb lehet és rövidebb kell hogy legyen, erõsebb, merevebb kerék elvileg.
Emlékeim szerint a BikeMagban volt már egy ilyen küllõ teszt, és azok a menetes végükön szakadtak el. Ha minden igaz a 2000 májusi számban megtalálható.
#2734
Posted 2004. May 02. - 09:27

Ilyen kerekem nem volt, de gondolkodtam már rajta én is.
Annyit tudok a Dual Duty XCröl, hogy 32 szegecselt küllölyuka és 3 kamrája van a felninek. Küllöanyák sárgarézböl vannak. Az agy kónuszos "kedvezö súlyú". A hátsó kerék összesen 1100g.
Még néztem a Laser XCt is, ami abban különbözik a DDtól, hogy más a felnije (keskenyebb, magasabb, hegesztett, 2 kamrás), a küllök húzottak (2/1.8/2) és kompletten 990g a hátsóbbik verzió. Ja és 16e forint.
Annyit tudok a Dual Duty XCröl, hogy 32 szegecselt küllölyuka és 3 kamrája van a felninek. Küllöanyák sárgarézböl vannak. Az agy kónuszos "kedvezö súlyú". A hátsó kerék összesen 1100g.
Még néztem a Laser XCt is, ami abban különbözik a DDtól, hogy más a felnije (keskenyebb, magasabb, hegesztett, 2 kamrás), a küllök húzottak (2/1.8/2) és kompletten 990g a hátsóbbik verzió. Ja és 16e forint.
#2735
Posted 2004. May 01. - 21:11

valaki használt már WTB Dual Duty XC kereket?
9E Ft a hátsó, és gondolkodom rajta, csak nem tudok róla semmit, hogy vajon milyen lehet...
9E Ft a hátsó, és gondolkodom rajta, csak nem tudok róla semmit, hogy vajon milyen lehet...
#2736
Posted 2004. May 01. - 20:12

Agyat még csak-csak talál az ember, de küllöt? Ha életképes rendszer lenne (olcsó, erös), akkor biztos elterjedt volna.
edit: az egyenes küllöhöz tervezett Novatec agyban 28 küllölyuk van. Valószínüleg ezzel ugyanazt a merevséget lehet elérni, mint 36 küllövel. Az agy is könnyebb, küllö is kevesebb van, egész sok súlyt meg lehet takarítani.
edit: az egyenes küllöhöz tervezett Novatec agyban 28 küllölyuk van. Valószínüleg ezzel ugyanazt a merevséget lehet elérni, mint 36 küllövel. Az agy is könnyebb, küllö is kevesebb van, egész sok súlyt meg lehet takarítani.
#2737
Posted 2004. May 01. - 15:44

gondolom a mivel nincs hajtogatva erõsebb lehet és rövidebb kell hogy legyen, erõsebb, merevebb kerék elvileg. nem nagyon lehet itthon kapni csak rendelésre meg mintha yasec is foglalkozott volna vele.
#2738
Posted 2004. May 01. - 15:11

volt már hozzá szerencsémha láttál már küllõt akkor feltünhetett hogy végig egyenes kivéve egy pontot

ehhez viszont nemna az egyenes küllõ még ezen az egy ponton is egyenes.
http://www.seetool.b...magefield01.jpg
A sapim honlapja csak opcióként emlegeti az egyenes küllöket. Ezek szerint minden küllöjük elerhetö ilyen formában is. A magyaroroszági forgalmazó (Biker) honlapján viszont nem találtam róla semmit. Ti láttatok már mo-i boltban ilyet?
Egyáltalán miért jobb? Megéri az árkülönbséget (gondolom drágább, mint a "hagyományos")?
nesta
#2739
Posted 2004. May 01. - 13:07

ha láttál már küllõt akkor feltünhetett hogy végig egyenes kivéve egy pontot, na az egyenes küllõ még ezen az egy ponton is egyenes.
http://www.seetool.b...magefield01.jpg
http://www.seetool.b...magefield01.jpg
#2740
Posted 2004. May 01. - 11:39

hát ez azTárcsafékhez nem is lehet radiális fûzést használni.
de akkor mi a frász az az egyenes küllö ???