parafa markolat van külön is, pl. ProGrip
ezért ne adj 40akárhányat ;D
csak vicceltem, de a markolat télleg létezik.
állítólag tutko, de kell egy kis idõ, míg megszívja magát nedvességgel (izzadsággal)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Bringa a csajodnak?
Started by
vendég_d3cadent_*
, 2002. December 01. 17:45
#161
Posted 2003. January 10. - 23:25
#162
Posted 2003. January 10. - 22:14
Nem baratnom, de regebben tekertunk. Nagyon jol nyomja :)
Itt egy kep a bicajrol,
BULLS vaz Yoke stb
full XT avid stb -vel.
Hogy vmi ertelme is legyen: a vaz megfeleloen kicsi, es mar egesz noies a geometria /nem kell idetlenul megfordigatott es rovid stucni/ Szal a geo bejon neki :) Erre gondoljatok!
Es hat a szinosszeallitas is megvan :))
Itt egy kep a bicajrol,
BULLS vaz Yoke stb
full XT avid stb -vel.
Hogy vmi ertelme is legyen: a vaz megfeleloen kicsi, es mar egesz noies a geometria /nem kell idetlenul megfordigatott es rovid stucni/ Szal a geo bejon neki :) Erre gondoljatok!
Es hat a szinosszeallitas is megvan :))
#163
Posted 2003. January 10. - 22:01
pont most láttam olyan jo kis brinyokat (számszerint 2-t) Caprine volt mindkettö, az egyik 44 volt a másik 42(ez eléggé nagy vázu volt).. a 44-es jobban megérte, a markolat egy igazi különlegesség ,(számomra legalábbis )! parafa! ha érdekel valakit megmondom hol láttam...
meg Cruiser volt 62.000 ért, de nagyon profin volt felszerelve! számolgattam, én 80 ra saccoltam... csodálkoztam is az ára miatt én ezeket erösen ajánlom nektek
meg Cruiser volt 62.000 ért, de nagyon profin volt felszerelve! számolgattam, én 80 ra saccoltam... csodálkoztam is az ára miatt én ezeket erösen ajánlom nektek
#164
Posted 2003. January 09. - 18:30
en most vettem a baratnömnek egy kona hahanna-t szülinapjara. szep piros! ;D
tavaj meg egy gagyi 25ezer froncsis kacattal tekegetett, de bejön neki, es meg is igerte, hogy jön velem terepre, mert eddig csak aszfalton nyomult. de most vhogy rakattant ö is.
...ez csak nekem jo ;D
amugy acera valto van rajt, de kezdetnek eleg lesz, kesöbb kap ra jobbat, ha megy neki.
tavaj meg egy gagyi 25ezer froncsis kacattal tekegetett, de bejön neki, es meg is igerte, hogy jön velem terepre, mert eddig csak aszfalton nyomult. de most vhogy rakattant ö is.
...ez csak nekem jo ;D
amugy acera valto van rajt, de kezdetnek eleg lesz, kesöbb kap ra jobbat, ha megy neki.
#165
Posted 2002. December 09. - 04:39
Az én Barátnõm Caprine binyiglit vett 16"os ejtett felsõcsõvel matt kék színû a "gagyi ?diós? stucni -fejcsapágy? Konára lett kicserélve:)Büszke is volt mindig rá!
Rapidfire váltók és sárga tektro V fék.
Örültem mikor megláttam neki a kerót és neki is elsõre megtetszett:)
Nagyon szerettem nézni ahogy tekert annyira jól állt neki-még a kiállást is megtanulta a nyeregbõl...Szerelmes voltam nagyon...
...már nem megyünk sehová együtt se biciklizni se sétálni.....
elhagyott... :'( :'( :'(....sorry de ezt jólesett kiirni magamból....
ha jön egy új szerelem az csak biciklin jöhet......hiányzik az együttlét egyedül nagyon nem jó lenni....és menni...
Rapidfire váltók és sárga tektro V fék.
Örültem mikor megláttam neki a kerót és neki is elsõre megtetszett:)
Nagyon szerettem nézni ahogy tekert annyira jól állt neki-még a kiállást is megtanulta a nyeregbõl...Szerelmes voltam nagyon...
...már nem megyünk sehová együtt se biciklizni se sétálni.....
elhagyott... :'( :'( :'(....sorry de ezt jólesett kiirni magamból....
ha jön egy új szerelem az csak biciklin jöhet......hiányzik az együttlét egyedül nagyon nem jó lenni....és menni...
#166
Posted 2002. December 04. - 19:01
Nagy cégek elõszerettel gondolnak lányokra, Santa Cruznak van külön a Superlight modell helyett Juliana Superlight, és külön "csajos" alkatrész-szettet raknak rá. Persze azért ez is megüt egy komolyabb technikai szintet:. ;D
http://www.santacruz...main_jul_sl.jpg
Itt az XY-nak szóló modell, hogy lásd a különbséget:
http://www.santacruz...ain_superlt.jpg
(Láthatóan rövidebb, és alacsonyabb a Juliana.. Még a nyeregben van eltérés persze.)
http://www.santacruz...main_jul_sl.jpg
Itt az XY-nak szóló modell, hogy lásd a különbséget:
http://www.santacruz...ain_superlt.jpg
(Láthatóan rövidebb, és alacsonyabb a Juliana.. Még a nyeregben van eltérés persze.)
#167
Posted 2002. December 04. - 18:52
#168
Posted 2002. December 04. - 18:19
Arra azért figyeljetek,hogy tisztelet a kivételnek mert ha idetéved findli vagy lens, nagyon morcosak lesznek amiért lehúzátok öket technikailag!
Egyébként nagyon jó érzés úgy együtt bringázni, hogy nem azt kell nézni hogy melyik karon merre kell forgatnia, hogy ne csörögjön a lánc! ;D
Egyébként nagyon jó érzés úgy együtt bringázni, hogy nem azt kell nézni hogy melyik karon merre kell forgatnia, hogy ne csörögjön a lánc! ;D
#169
Posted 2002. December 04. - 15:29
anélkül hogy férfisoviniszta lennék igazat kell adnom neked rob...
a pöckölõs váltót elég nehezen értik meg...
de néha még a váltás logikáját is... (pedig barátnõmnek jogsija van, a papája meg autószerelõ, tehát azért van egy kis mûszaki érzéke...)
természetesen "TISZTELET A KIVÉTELNEK" ;D
a pöckölõs váltót elég nehezen értik meg...
de néha még a váltás logikáját is... (pedig barátnõmnek jogsija van, a papája meg autószerelõ, tehát azért van egy kis mûszaki érzéke...)
természetesen "TISZTELET A KIVÉTELNEK" ;D
#170
Posted 2002. December 04. - 14:45
Szerintem arra figyelni kell, hogy a csajok nem szeretik a nagyon hasalós (race) geometriát. Inkább egy rövidebb felsõvázcsövû vázat válaszdd, ha a vázméret kettõ között egyforma. És általános, hogy a rövidebb és magasabb stucni is jól jön.
Sokat kell próbálgatni/beállítnai, hogy kényelmes legyen Neki, úgysem azzal fog törõdni egy ideig, hogy Alivio vált, vagy XTR, és a különbséget sem fogja észrevenni. Csak egy (akár kiváló nõi) nyereg roszz beállítását. Szerintem is megbízható alkatrészek kellenek, mix is akár, csak agyütt mûködjön. Acera/Alivio/5.0/7.0 etc. Arra figyelni kell, hogy a RapidFire-rel nehezebben barátkoznak meg, mint egy markolatváltóval. Ez mondjuk nem általános, de sokaknak egyszerûbb tekerni, mint két kart látszólag teljesen összevissza tologatni...
Sokat kell próbálgatni/beállítnai, hogy kényelmes legyen Neki, úgysem azzal fog törõdni egy ideig, hogy Alivio vált, vagy XTR, és a különbséget sem fogja észrevenni. Csak egy (akár kiváló nõi) nyereg roszz beállítását. Szerintem is megbízható alkatrészek kellenek, mix is akár, csak agyütt mûködjön. Acera/Alivio/5.0/7.0 etc. Arra figyelni kell, hogy a RapidFire-rel nehezebben barátkoznak meg, mint egy markolatváltóval. Ez mondjuk nem általános, de sokaknak egyszerûbb tekerni, mint két kart látszólag teljesen összevissza tologatni...
#171
Posted 2002. December 04. - 12:54
De jó nekem! ;D
Én készen nyertem egy bringás lányt!
Megy mint a golyó, csak mostanság lusta bringázni!
Én készen nyertem egy bringás lányt!
Megy mint a golyó, csak mostanság lusta bringázni!
#172
vendég__*
Posted 2002. December 04. - 12:53
Tehát ha így mindent betart az ember akkor 2 év múlva Paola Pezzo lesz a csaja!........................ ;D : : :
#173
Posted 2002. December 04. - 12:32
kempeléen most egy dícsérõ vállveregetést érzek... ;D
majdnem szó szerint ezt csináltam...
és komolyan mondom Julcsi néhol bevállalósabb a lejtõkön mint én...
bár azért a kondit még fejleszteni kell...
"türelem, türelem, türelem"
hát erre nem csak bringázásnál van szükség
majdnem szó szerint ezt csináltam...
és komolyan mondom Julcsi néhol bevállalósabb a lejtõkön mint én...
bár azért a kondit még fejleszteni kell...
"türelem, türelem, türelem"
hát erre nem csak bringázásnál van szükség
#174
Posted 2002. December 04. - 10:37
Saját tapasztalat szerint a legfontosabb:
- Legyen precízen mûködõ. Ne kelljen elmagyarázni, hogyha itt ketyereg, ott csavarjál, stb.
- Pontosan a testmérethez válassz és állítsd be: nyeregmagasság, felsõcsõhossz. A nyerget elõször lejebb kezdd, majd fokozatosan emeld. Rá fog jönni, hogy magasabb nyereggel "könnyebb hajtani", ám elõször a félelmet, hogy nem ér le a lába, le kell gyõzni.
- Legyen könnyû. A választás szempontja váznál, alkatrésznél a kis súly legyen, inkább használt jó minõségû alkatrész, ami könnyû, telóból inkább rövidebb út, de könnyû.
- A nõi vázat nem véletlenül találták ki, (pl. legutóbb bemutatott Schwinn) az alacsony átlépési magasság biztoságérzetet ad.
- A kerekeket lehetõség (pénztárca) szerint könnyítsd amennyire tudod, könnyû felni, ulralight belsõ (Maxxis, Hutchinson, Conti stb.) és alacsony gördülési ellenállású, max. 1,95-ös könnyû külsõ, nagyon megtérülõ befektetés, megajándékozza a könnyû haladás élményével. A plusz pénzt inkább erre költsd, mint komoly szettre, mivel egy precízen beállított Alivio, Deore, vagy 5.0 teljesen élvezhetõ lesz neki, ám a "nehezen hajtható" bicikliért panaszkodni fog. A gumit magas nyomásra fújd és ha "nagyon rázna" kicsit engedd lejjebb. Ha terepre mentek a semi-slick minta nem feltétlenül telitalálat fõleg köves talajon, az ilyen helyeken vigyázz rá nehogy megcsússzon.
- A kényelmetlen nyereg, hamar elveszi a kedvét kedvesednek. Léteznek kifejezetten nõi nyergek, lévén az altestek anatómiája eltérõ, pl. a Lookin Royalgéles verziója, ami súlyát tekintve inkább a kövekhez sorolható, ám az elsõ panaszmentes túrán rájössz, hogy nagyon megéri az árát és a súlytöbbletet. Ugyancsak kényelmi berendezés lehet egy könnyen megindítható, puhán mozgó teló, itt ne az út hosszával foglalkozz, hanem az elõbbiekkel, illetve a súllyal.
- És ami a biciklinél is fontosabb: türelem, türelem, türelem. Elõször rövidebb távval kezdj, pl. 10-15 km, inkább lájtos elhagyottab aszfalton, enyhe földúton, szolíd emelkedõvel. Légy türelmes, de te diktáld az egyenletes tempót, lévén gyorsabban haladni, kevéssé fárasztó mint lassan. Magyarázd el és próbálgattasd a váltó használatát, világosítsd fel az elsõ váltóról és a középsõ tányérról. A rendszeres dícséret csodákat mûvel. A kedvenc lejtõdtõl Õ elõször félni fog, ezért óvatosan adagold a dolgot, tanítsd meg fékezni (az elsõ féktõl általában félni szoktak, hitesd el és próbáltasd ki, hogy nem esik át a kormányon) nyeregbõl kiállni, nyereg mögé ülni. Ha mindezeket betartod, 2 év múlva Paola Pezzot kell majd utolérned...
- Legyen precízen mûködõ. Ne kelljen elmagyarázni, hogyha itt ketyereg, ott csavarjál, stb.
- Pontosan a testmérethez válassz és állítsd be: nyeregmagasság, felsõcsõhossz. A nyerget elõször lejebb kezdd, majd fokozatosan emeld. Rá fog jönni, hogy magasabb nyereggel "könnyebb hajtani", ám elõször a félelmet, hogy nem ér le a lába, le kell gyõzni.
- Legyen könnyû. A választás szempontja váznál, alkatrésznél a kis súly legyen, inkább használt jó minõségû alkatrész, ami könnyû, telóból inkább rövidebb út, de könnyû.
- A nõi vázat nem véletlenül találták ki, (pl. legutóbb bemutatott Schwinn) az alacsony átlépési magasság biztoságérzetet ad.
- A kerekeket lehetõség (pénztárca) szerint könnyítsd amennyire tudod, könnyû felni, ulralight belsõ (Maxxis, Hutchinson, Conti stb.) és alacsony gördülési ellenállású, max. 1,95-ös könnyû külsõ, nagyon megtérülõ befektetés, megajándékozza a könnyû haladás élményével. A plusz pénzt inkább erre költsd, mint komoly szettre, mivel egy precízen beállított Alivio, Deore, vagy 5.0 teljesen élvezhetõ lesz neki, ám a "nehezen hajtható" bicikliért panaszkodni fog. A gumit magas nyomásra fújd és ha "nagyon rázna" kicsit engedd lejjebb. Ha terepre mentek a semi-slick minta nem feltétlenül telitalálat fõleg köves talajon, az ilyen helyeken vigyázz rá nehogy megcsússzon.
- A kényelmetlen nyereg, hamar elveszi a kedvét kedvesednek. Léteznek kifejezetten nõi nyergek, lévén az altestek anatómiája eltérõ, pl. a Lookin Royalgéles verziója, ami súlyát tekintve inkább a kövekhez sorolható, ám az elsõ panaszmentes túrán rájössz, hogy nagyon megéri az árát és a súlytöbbletet. Ugyancsak kényelmi berendezés lehet egy könnyen megindítható, puhán mozgó teló, itt ne az út hosszával foglalkozz, hanem az elõbbiekkel, illetve a súllyal.
- És ami a biciklinél is fontosabb: türelem, türelem, türelem. Elõször rövidebb távval kezdj, pl. 10-15 km, inkább lájtos elhagyottab aszfalton, enyhe földúton, szolíd emelkedõvel. Légy türelmes, de te diktáld az egyenletes tempót, lévén gyorsabban haladni, kevéssé fárasztó mint lassan. Magyarázd el és próbálgattasd a váltó használatát, világosítsd fel az elsõ váltóról és a középsõ tányérról. A rendszeres dícséret csodákat mûvel. A kedvenc lejtõdtõl Õ elõször félni fog, ezért óvatosan adagold a dolgot, tanítsd meg fékezni (az elsõ féktõl általában félni szoktak, hitesd el és próbáltasd ki, hogy nem esik át a kormányon) nyeregbõl kiállni, nyereg mögé ülni. Ha mindezeket betartod, 2 év múlva Paola Pezzot kell majd utolérned...
#175
Posted 2002. December 02. - 21:26
Szerintem egy lánynak nem kell egy fullos gép mert nem hiszem hogy nagyon durvulna egy bringával(persze tisztelet a kivételnek) A sram7.0 esetleg a Deore egy Csepel Adrenalinon vagy egy Magellan Polarison (egy ilyen kategoriájú vázon) tökéletessen megfelelne,de hogy milyen színû legyen azt szerintem mindenképpen Õ válassza ki!
#176
Posted 2002. December 01. - 22:46
EN semmilyet , epitsen O maganak ... ;D
Vicet felre rakva , szerintem ha egy lany igazan bringazni akar bizzuk ra , nem olyan butak OK .. es sokkal jobb az ha olyat teker amilyet szeret nem pedig jovunk az olyannal hogy:
" de ez jo nemerted.. ne a szinet nezd ez erossebb int az "
Oszinten az a lany , aki csak raul , es halvany lila goze ( nem bantas kent de van ilyen )..elhiszitek hogy erzi a kolombseget..?
szerintem valasszanak OK , es szeretni fogjak a bringazast .....
Vicet felre rakva , szerintem ha egy lany igazan bringazni akar bizzuk ra , nem olyan butak OK .. es sokkal jobb az ha olyat teker amilyet szeret nem pedig jovunk az olyannal hogy:
" de ez jo nemerted.. ne a szinet nezd ez erossebb int az "
Oszinten az a lany , aki csak raul , es halvany lila goze ( nem bantas kent de van ilyen )..elhiszitek hogy erzi a kolombseget..?
szerintem valasszanak OK , es szeretni fogjak a bringazast .....
#177
Posted 2002. December 01. - 21:30
Szerintem sincsen értelme a csajos bringának.Az én barátnõm egy Trek gépet nyúz,ráadásul súlyosan pirosat és elégedettnek tünik.Szerintem a lényeg,hogy legyen kihasználva a gép.
#178
vendég_d3cadent_*
Posted 2002. December 01. - 21:16
Kicsit megnyugtattál. Én Caprine Team-et nyúzok, full SRAM 9.0-val (kivéve persze a hajtómûvet, mert az nincs SRAM-ban). Valami hasonló képességût szeretnék összerakni neki is, de nõi cuccokban semmi tapasztalatom sincs (meglepõ?).
Van-e esetleg valami, amire feltétlenül érdemes odafigyelni? (pl. extra csillapítás, kormánymagasság, stb)?
Van-e esetleg valami, amire feltétlenül érdemes odafigyelni? (pl. extra csillapítás, kormánymagasság, stb)?
#179
Posted 2002. December 01. - 19:50
Véleményem szerint nincs értelme külön csajos bicajt venni.
Mérd fel az igényeket (nem azt, hogy piros legyen, de nem tetszik a fekete-piros stb...) Mennyit akar tekerni? Milyen stílusban? Mekkora a csajos súlya? Testmagasság, stb.
Ez alapján nézzetek körül. Ha nincs extra nagy igénye, szerintem CAPRINE-ék típusából lehet, hogy találsz megfelelõt. Sok minden opciós, egész jó gépet lehet összeállítani. Ez már csak pénz kérdése.
Ha a feleségemnek kéne bicajt venni, vagy építeni, én valószínûleg az AUTHOR-t választanám. Profi vázak, szuper felszereltséggel, és elfogadható áron. (Most építettem magamnak egy Sovereign pro vázra gépet Shimano nélküli felszereléssel. Ma volt a próbaüzem de csak aszfalton.)
Ez a saját véleményem, remélem segített valamit.
Mérd fel az igényeket (nem azt, hogy piros legyen, de nem tetszik a fekete-piros stb...) Mennyit akar tekerni? Milyen stílusban? Mekkora a csajos súlya? Testmagasság, stb.
Ez alapján nézzetek körül. Ha nincs extra nagy igénye, szerintem CAPRINE-ék típusából lehet, hogy találsz megfelelõt. Sok minden opciós, egész jó gépet lehet összeállítani. Ez már csak pénz kérdése.
Ha a feleségemnek kéne bicajt venni, vagy építeni, én valószínûleg az AUTHOR-t választanám. Profi vázak, szuper felszereltséggel, és elfogadható áron. (Most építettem magamnak egy Sovereign pro vázra gépet Shimano nélküli felszereléssel. Ma volt a próbaüzem de csak aszfalton.)
Ez a saját véleményem, remélem segített valamit.
#180
vendég_d3cadent_*
Posted 2002. December 01. - 17:45
Helló arcok!
Ki milyen bringát venne a csajának (nem, azt a viccet inkábbb ne süssd el a nyereggel, jó?! )? Fõleg persze a váz a kérdésem, a szerelékek, gondolom, ugyanazok, mint a férfi vázakon. Egyelõre bármit nézek, az vagy nagyon gagyi, vagy csak a matricázásban különbözik. Egyáltalán, van értelme külön "csajos" bringának?
CC és városi használat, persze.
Ki milyen bringát venne a csajának (nem, azt a viccet inkábbb ne süssd el a nyereggel, jó?! )? Fõleg persze a váz a kérdésem, a szerelékek, gondolom, ugyanazok, mint a férfi vázakon. Egyelõre bármit nézek, az vagy nagyon gagyi, vagy csak a matricázásban különbözik. Egyáltalán, van értelme külön "csajos" bringának?
CC és városi használat, persze.