Arra gondoltam, hogy azokat a küllõket, amik fékeznek 2,0-re cserélem,de nem tudom milyen lenne.
Eddig hátul az egyik oldal 1,5-ös radiál volt (V fékkel) és évente 1x kellett egy kicsit centírozni...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
32 vagy 36 küllõs kerék?
Indította
Ranger
, 2002. november 23. 19:49
#1
Írta 2003. november 14. - 23:57
#2
Írta 2003. november 14. - 14:12
annyira szamit a suly?
tobbet kenecentirozni, mint atlag.
de szertem vannak akik hasznalnak iylet
bajod nem lesz tole
tobbet kenecentirozni, mint atlag.
de szertem vannak akik hasznalnak iylet
bajod nem lesz tole
#3
Írta 2003. november 14. - 14:01
Sziasztok!
CC, Maratonon nyomulok, szerintetek lehetne-e a tárcsás kereket 1,5-ös küllõkkel fûzni, vagy marhaság...
70kg vagyok, és közepesen veretem neki!
CC, Maratonon nyomulok, szerintetek lehetne-e a tárcsás kereket 1,5-ös küllõkkel fûzni, vagy marhaság...
70kg vagyok, és közepesen veretem neki!
#4
Írta 2003. október 10. - 17:14
Aha!
Köszi a felvilágosítást!
Azt hittem,hogy keveset forgalmaznak,nemhogy mindenki azt keresi ;D
Köszi a felvilágosítást!
Azt hittem,hogy keveset forgalmaznak,nemhogy mindenki azt keresi ;D
#5
Írta 2003. október 10. - 17:11
Ezt most hogy kell érteni?
Van 36 lyukas Bolt-on elsõagy. Csak mindenkinek az kell, és év végére kicsit kifogytak belõle a nagykerek. Tudom, mert öcsémnek is az kellett, és az utolsó Novatech-et hozta el a Zöldpontból...
Van 36 lyukas Bolt-on elsõagy. Csak mindenkinek az kell, és év végére kicsit kifogytak belõle a nagykerek. Tudom, mert öcsémnek is az kellett, és az utolsó Novatech-et hozta el a Zöldpontból...
#6
Írta 2003. október 09. - 12:24
Ha a DH-sok 36 küllõs kerekeket használnak,akkor miért mondták nekem azt,hogy a 36 lyukas átütõs agy ritka ,mint a fehér holló....Pedig 2-kel belõle....
#7
Írta 2003. július 04. - 18:47
A tárcsafék miatt egyik oldali küllõsor folyamatosan lazul, néha utána kell húzni. Persze ez nem olan vészes, azért érdemes szezon végefelé ránézni, vagy ha nagyon nagy a nyolcas, bár ezt tárcsaféknél csak akkor veszed ézre, ha nem forog el a külsõ a villában...
#8
Írta 2003. július 04. - 15:37
#9
Írta 2003. július 04. - 12:27
#10
Írta 2003. július 03. - 18:31
#11
Írta 2003. július 02. - 23:39
#12
Írta 2003. július 02. - 23:01
#13
Írta 2003. július 02. - 19:17
2-1.8-as DT, vagy 1.8-1.5-ös Ritchey?
lor: Wheelsmith - kerékkovács
GT-rider: dh-ra is jó a 2-es DT, vagy más márkás küllõ. Ha nagyon durva vagy, akkor elõjöhet a 2.34-2-1.8-as DT, de annak 140 Ft körül van darabja.
lor: Wheelsmith - kerékkovács
GT-rider: dh-ra is jó a 2-es DT, vagy más márkás küllõ. Ha nagyon durva vagy, akkor elõjöhet a 2.34-2-1.8-as DT, de annak 140 Ft körül van darabja.
#14
Írta 2003. július 02. - 18:22
tud valaki olyan bótot pesten ahol szokott lenni 1,8-as küllõ? de nem rendelésre meg ilyen mókák. szal lekapva a polcról
#15
Írta 2003. június 30. - 21:38
#16
Írta 2003. június 30. - 21:12
bazz fel se tunt, hogy hulyeseget beszelek?!
huzogasd meg de csak a kullot!
2mm dt vagy wellsmith vagy hogy ko irni.
nem egy hip-hop melo
huzogasd meg de csak a kullot!
2mm dt vagy wellsmith vagy hogy ko irni.
nem egy hip-hop melo
#17
Írta 2003. június 30. - 19:42
Háhá!!!Hiába huzogattam õket,nem lett feszesebb!
Ilyenkor mivan?Lehet ,hogy beletört?
DH-ra milyen küllõk kellenek?
nem karbon 8 küllõs izére gonolok,hanem normálra..
Ilyenkor mivan?Lehet ,hogy beletört?
DH-ra milyen küllõk kellenek?
nem karbon 8 küllõs izére gonolok,hanem normálra..
#18
Írta 2003. június 30. - 16:53
#19
Írta 2003. június 28. - 23:15
Aha,és kb. hányszor kell eljátszanom,hogy normális legyen a felnim?8-as is van benne:((
#20
Írta 2003. június 28. - 22:11
egyforma feszesre huzd a kulloket!
vagy ugyanannyit huzz mindegyiken!
kicsivel kezdj (negyed fordulat)
es nem nem esik ossze!
vagy ugyanannyit huzz mindegyiken!
kicsivel kezdj (negyed fordulat)
es nem nem esik ossze!