Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Mobiltelefon, PDA, mobilkommunikáció

- - - - -

  • Please log in to reply
4974 replies to this topic

#601
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,530 posts
Asszem megvan hogy mire lesz lecserélve a G3: Samsung GALAXY W Review
3,7 hüvelykes, 480x800 képpontos kijelzõ (bár csak SLCD nem OLED)
1,4 GHz-es processzort
1500-as aksi
Holnap ha megérkezik az elsõ akkor jól kipróbálom...remélem nem okoz csalódást

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#602
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts

a link nem mûködik. gugliztam én is, de akkor sem megy...


na, a forma1et már mobilon néztem :) az zavart meg, hogy mindig az extra csomagot választottam, és azért még kellett volna fizetnem, pedig a havidíjamban benne van a tévézés. de az csak az alapcsomagra jogosít fel. mondjuk bõven elég. azért pár éve nem gondoltam volna, hogy a telefonomon fogom nézni élõben a f1et.

#603
monochrome

monochrome

    vendég

  • fórumtag
  • 51 posts

Fuss az életedért.


Az, az. Köszönöm! :)

#604
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
a link nem mûködik. gugliztam én is, de akkor sem megy...

#605
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,530 posts

Tudja vki,hogy hogyan lehet az okoson TV-t nèzni? Az elöfizumban van 40 òra,ès holnap jòl jönne az f1 miatt.

Nemtom de õõõõ izé...begugliztam

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#606
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
Tudja vki,hogy hogyan lehet az okoson TV-t nèzni? Az elöfizumban van 40 òra,ès holnap jòl jönne az f1 miatt.

#607
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,029 posts
Sziasztok. Van egy app ami az angol menüs telefont magyarnak mutatja a market felõl. Mi a neve?
Illetve Defy+ Gingerre is van one click root. Ha valaki venne. :) Ja, és mûködik is. Tegnap egy fél napot elcsesztem, míg megtaláltam.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#608
imi72

imi72

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,541 posts
  • Locationa Pilis
Fuss az életedért.

Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."


#609
monochrome

monochrome

    vendég

  • fórumtag
  • 51 posts
Pár hónapja vki mutatott egy fejlesztés alatt lévõ játékról egy videot.
Valami zombiinvázió a témáa és úgy tudsz túlélni ha kimész futni és a zene közben utasítások szerint futsz a "virtuális zombik" elõl. Szal ilyen játékos edzõprogram...nem vágja vki a címét?

#610
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,029 posts

Sajnos a hálózatfejlesztés gondokat okozhat...nálunk is ez a helyzet. Annyi különbséggel hogy minden értékesítõnek napi szinten le van küldve hogy hol fejlesztenek mettõl-meddig , hogy ha valaki elégedetlen tudjunk mit mondani.
Az hogy az ügyfélszolgálatos mit mond(hat) az meg van neki mondva. Neki van egy saját szabályzata ami alapján kezeli a panaszt, az hogy te ezzel kitörölheted az már nem az õ baja.
Az hogy 10 éve a tréhez ragaszkodsz az még nem jelent semmit, pont leszarják. Nem kapsz jubileumi pezsgõt, és miattad a 20 millás átjátszó sem lesz hamarabb készen.
Az hogy amikor vásároltad a netet és az értékesítõ a szolgáltatóktól kapott infó alapján maximálisra értékelte a lefedettséget az sem jelent semmit. Mi minden esetben elmondjuk hogy a sebesség/lefedettség rengeteg dologtól függhet (környék,épület típusa ahol használod a netet, vezetékelés, hányan vannak a cellán stb), pont ezért adjuk úgy oda a netet hogy 5 napon belül vissza lehet hozni ha szar a lefedettség.
Annyit tehetsz, hogy írsz az ügyfélszolgálatnak egy levelet, hogy nem vagy elégedett és ezt több fórumon is jelezted és nem akarod tovább fizetni a szerzõdést mert nem szolgáltatnak. Méltányossági alapon el szoktak tekinteni a kötbértõl. Felbontod a szerzõdést és veszel valamilyen más netet.
Sajnos ez tényleg olyan helyzet amikor tehetetlen vagy, és fölösleges az ügyfélszolgálatot hívogatni mert nem mégy vele semmire (max felmegy a vérnyomásod, és ha van valami rendellenes véna az agyadban akkor még agyvérzést is kaphatsz).
Még egy próbát az megérne hogy kézi keresésre állítod a modemet és megnézed hogy a használat helyén hol a leg stabilabb a térerõ és oda rakod a modemet.

köszi

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#611
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,530 posts

azzal mif.szt tudok csinálni, hogy a defy mindig kiírja, hogy cpu 100%, és annyira belassul/fagy, hogy kb. használhatatlan lesz hosszú-hosszú másodpercekre?

Nekem is csinálta egy idõben a G3! És hiába lõttem le a vackokat. Volt egy progi ami nagyon makacsul újraindulgatott, és az okozta a gondot. Töröltem és azóta patent az erõforrás gazdálkodása a kütyünek.
Érdemes átnézni miféle vackok vannak telepítve, és néha törölni ezt-azt
Például én már a facebook app-ot is leszedtem mert idióta dolgokat csinált és merítette az aksit.

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#612
cindercone82

cindercone82

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,530 posts

Szóval.
Tré mobil. Kb 5-10 percenként elmegy a mobilnet. Régtõl így van, ugyan nem 5-10 percenként ment el eddig, hanem 1-2 óránként...mindegy. Üzletbõl se nagyon lehet telefonálni, mert folyamatosan szakad a vonal, ha nem nem hallom a hívót vagy õ engem. Ha esetleg rendesen mûködik, akkor sincs semmi cerka a térerõ ikon felett, illetve a feltöltés a webre lehetetlen vele. Többször érdeklõdtem mi a helyzet ilyenkor, válaszok:
nem jó operációs rendszerrel hasznájla a modemet; a modem firmware nincs frissítve; az, hogy naponta párszor eldobja a netet, normális stb...Megtudtam, hogy ez valszeg abból származik, hogy egyszerûen gyenge a jel. Állapotfelmérés után egy erõsitõ eszköz ingyenesen telepíthetõ, ez megoldaná a problémát. Ámde ez nem a tré oldalán szerepel, hanem kedves kolléga adta tudtomra, hogy más is küzd ezzel a problémával.
Gondoltam felhívom a trét és rákérdezek. Ez kettõ hete meg is történt. Név, cím felvétel, igéret, hogy a mûszaki kollégák keresnek majd. De semmi. Elfogyott a türelmem, ma megint telefon. Elsõ körben azt hallgatom, miután egy debilitást surolóan lassú hang jelentkezik, hogy budapest x kerületeiben jelenleg a tré szolgáltatása részlegesen vagy teljesen szünetel.( Terméstesen nálam pont. )Tekintettel arra, hogy jövõre beindul a HIPERNET. Természetesen ezért elnézést kérnek. DE ki a faszt érdekel, hogy õk mit telepítenek? Hogy lehet ez magyarázat arra, hogy nincs szolgáltatás? Fizetem a szolgáltatás díját, akkor kapjam. Minimum.
Elmondtam a kedves hölgynek, aki kedvesen megjegyezte, hogy ha ez a problémám már huzamosabb ideje fenáll, miért csak most szólok, hisz a 1430 egy publikus telefonszám. Illetve amikor a modemet vásároltam, meg kellett volna érdeklõdnöm, hogy adott területen jó-e a lefedettsége? Persze megtörtént, értékesítõ munkatárs maximálisra értékelte. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ha nincs fogalmam róla, hogy egy rendszernek mi a helyes mûködése, hisz sehol nincs definiálva írott formában, akkor azt sem tudom, hogy rossz a mûködés, amíg nem szerzek egyéb tapasztalatot. És nem szerzek, mert nem ez teszi ki a napjaim zömét. Õ sajnos nem tudja a folyamatot gyorsítani, majd egyszer keresnek, nincs konkrét idõpont. Természetesen ha keresnek, pont rá kell érjek...Tehát, fizetek, net nincs gyakorlatilag, adott esetben nem tudok dolgozni miatta, telefonálni szintén nem tudok rendesen. Plusz én vagyok a fasz, mert 10 éve a tréhez ragaszkodom. Kérdezem én, ez szolgáltatás?

Sajnos a hálózatfejlesztés gondokat okozhat...nálunk is ez a helyzet. Annyi különbséggel hogy minden értékesítõnek napi szinten le van küldve hogy hol fejlesztenek mettõl-meddig , hogy ha valaki elégedetlen tudjunk mit mondani.
Az hogy az ügyfélszolgálatos mit mond(hat) az meg van neki mondva. Neki van egy saját szabályzata ami alapján kezeli a panaszt, az hogy te ezzel kitörölheted az már nem az õ baja.
Az hogy 10 éve a tréhez ragaszkodsz az még nem jelent semmit, pont leszarják. Nem kapsz jubileumi pezsgõt, és miattad a 20 millás átjátszó sem lesz hamarabb készen.
Az hogy amikor vásároltad a netet és az értékesítõ a szolgáltatóktól kapott infó alapján maximálisra értékelte a lefedettséget az sem jelent semmit. Mi minden esetben elmondjuk hogy a sebesség/lefedettség rengeteg dologtól függhet (környék,épület típusa ahol használod a netet, vezetékelés, hányan vannak a cellán stb), pont ezért adjuk úgy oda a netet hogy 5 napon belül vissza lehet hozni ha szar a lefedettség.
Annyit tehetsz, hogy írsz az ügyfélszolgálatnak egy levelet, hogy nem vagy elégedett és ezt több fórumon is jelezted és nem akarod tovább fizetni a szerzõdést mert nem szolgáltatnak. Méltányossági alapon el szoktak tekinteni a kötbértõl. Felbontod a szerzõdést és veszel valamilyen más netet.
Sajnos ez tényleg olyan helyzet amikor tehetetlen vagy, és fölösleges az ügyfélszolgálatot hívogatni mert nem mégy vele semmire (max felmegy a vérnyomásod, és ha van valami rendellenes véna az agyadban akkor még agyvérzést is kaphatsz).
Még egy próbát az megérne hogy kézi keresésre állítod a modemet és megnézed hogy a használat helyén hol a leg stabilabb a térerõ és oda rakod a modemet.

Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
 


#613
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,029 posts
Szóval.
Tré mobil. Kb 5-10 percenként elmegy a mobilnet. Régtõl így van, ugyan nem 5-10 percenként ment el eddig, hanem 1-2 óránként...mindegy. Üzletbõl se nagyon lehet telefonálni, mert folyamatosan szakad a vonal, ha nem nem hallom a hívót vagy õ engem. Ha esetleg rendesen mûködik, akkor sincs semmi cerka a térerõ ikon felett, illetve a feltöltés a webre lehetetlen vele. Többször érdeklõdtem mi a helyzet ilyenkor, válaszok:
nem jó operációs rendszerrel hasznájla a modemet; a modem firmware nincs frissítve; az, hogy naponta párszor eldobja a netet, normális stb...Megtudtam, hogy ez valszeg abból származik, hogy egyszerûen gyenge a jel. Állapotfelmérés után egy erõsitõ eszköz ingyenesen telepíthetõ, ez megoldaná a problémát. Ámde ez nem a tré oldalán szerepel, hanem kedves kolléga adta tudtomra, hogy más is küzd ezzel a problémával.
Gondoltam felhívom a trét és rákérdezek. Ez kettõ hete meg is történt. Név, cím felvétel, igéret, hogy a mûszaki kollégák keresnek majd. De semmi. Elfogyott a türelmem, ma megint telefon. Elsõ körben azt hallgatom, miután egy debilitást surolóan lassú hang jelentkezik, hogy budapest x kerületeiben jelenleg a tré szolgáltatása részlegesen vagy teljesen szünetel.( Terméstesen nálam pont. )Tekintettel arra, hogy jövõre beindul a HIPERNET. Természetesen ezért elnézést kérnek. DE ki a faszt érdekel, hogy õk mit telepítenek? Hogy lehet ez magyarázat arra, hogy nincs szolgáltatás? Fizetem a szolgáltatás díját, akkor kapjam. Minimum.
Elmondtam a kedves hölgynek, aki kedvesen megjegyezte, hogy ha ez a problémám már huzamosabb ideje fenáll, miért csak most szólok, hisz a 1430 egy publikus telefonszám. Illetve amikor a modemet vásároltam, meg kellett volna érdeklõdnöm, hogy adott területen jó-e a lefedettsége? Persze megtörtént, értékesítõ munkatárs maximálisra értékelte. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ha nincs fogalmam róla, hogy egy rendszernek mi a helyes mûködése, hisz sehol nincs definiálva írott formában, akkor azt sem tudom, hogy rossz a mûködés, amíg nem szerzek egyéb tapasztalatot. És nem szerzek, mert nem ez teszi ki a napjaim zömét. Õ sajnos nem tudja a folyamatot gyorsítani, majd egyszer keresnek, nincs konkrét idõpont. Természetesen ha keresnek, pont rá kell érjek...Tehát, fizetek, net nincs gyakorlatilag, adott esetben nem tudok dolgozni miatta, telefonálni szintén nem tudok rendesen. Plusz én vagyok a fasz, mert 10 éve a tréhez ragaszkodom. Kérdezem én, ez szolgáltatás?

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.


#614
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
a task menedzserben ilyenkor ránézek, hogy mi pörög, de összesen sosincs 10%-nál több cpu%. aztán mégis megint kiírja, hogy cpu100% és belassul.

#615
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
Kicsit agresszívebbre kéne állítani a kill level-t, meg nézd meg mik vannak kipipálva a kill-listán. meg valami progit lehet érdemes lenne keresni, ami lesi mi mennyire hazsnálja a cpu-t, és ami nagyon megviszi azt kiírtani.

#616
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
fent van, de így is ezt csinálja.

#617
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
android market ---> advanced task killer

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#618
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,770 posts
azzal mif.szt tudok csinálni, hogy a defy mindig kiírja, hogy cpu 100%, és annyira belassul/fagy, hogy kb. használhatatlan lesz hosszú-hosszú másodpercekre?

#619
monochrome

monochrome

    vendég

  • fórumtag
  • 51 posts
Hát végül egy 32GB-os garanciális karcmentes iPhone 4-lett...mit ne mondjak, keresem az állam. Pedig másfél évig együtt éltem egy 3G-es iPod Touch-al...de ez durva!

#620
bringavarázs

bringavarázs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,029 posts
akkor nagyjából többet tudsz mint én.
hozzá kell tennem, jelenleg nexus s tulaj vagyok. nem vagyok kibékülve ezzel se. mindenre jó, de pl telefonálás az katasztrófa vele.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.