Jelentkezz be Regisztrálj
Mobiltelefon, PDA, mobilkommunikáció
#601
Posted 2011. November 01. - 10:32
3,7 hüvelykes, 480x800 képpontos kijelzõ (bár csak SLCD nem OLED)
1,4 GHz-es processzort
1500-as aksi
Holnap ha megérkezik az elsõ akkor jól kipróbálom...remélem nem okoz csalódást
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#602
Posted 2011. October 30. - 21:08
a link nem mûködik. gugliztam én is, de akkor sem megy...
na, a forma1et már mobilon néztem az zavart meg, hogy mindig az extra csomagot választottam, és azért még kellett volna fizetnem, pedig a havidíjamban benne van a tévézés. de az csak az alapcsomagra jogosít fel. mondjuk bõven elég. azért pár éve nem gondoltam volna, hogy a telefonomon fogom nézni élõben a f1et.
#603
Posted 2011. October 30. - 12:18
#604
Posted 2011. October 30. - 08:13
#605
Posted 2011. October 29. - 20:42
Nemtom de õõõõ izé...begugliztamTudja vki,hogy hogyan lehet az okoson TV-t nèzni? Az elöfizumban van 40 òra,ès holnap jòl jönne az f1 miatt.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#606
Posted 2011. October 29. - 19:57
#607
Posted 2011. October 28. - 15:19
Illetve Defy+ Gingerre is van one click root. Ha valaki venne. Ja, és mûködik is. Tegnap egy fél napot elcsesztem, míg megtaláltam.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#609
Posted 2011. October 27. - 20:50
Valami zombiinvázió a témáa és úgy tudsz túlélni ha kimész futni és a zene közben utasítások szerint futsz a "virtuális zombik" elõl. Szal ilyen játékos edzõprogram...nem vágja vki a címét?
#610
Posted 2011. October 27. - 14:39
kösziSajnos a hálózatfejlesztés gondokat okozhat...nálunk is ez a helyzet. Annyi különbséggel hogy minden értékesítõnek napi szinten le van küldve hogy hol fejlesztenek mettõl-meddig , hogy ha valaki elégedetlen tudjunk mit mondani.
Az hogy az ügyfélszolgálatos mit mond(hat) az meg van neki mondva. Neki van egy saját szabályzata ami alapján kezeli a panaszt, az hogy te ezzel kitörölheted az már nem az õ baja.
Az hogy 10 éve a tréhez ragaszkodsz az még nem jelent semmit, pont leszarják. Nem kapsz jubileumi pezsgõt, és miattad a 20 millás átjátszó sem lesz hamarabb készen.
Az hogy amikor vásároltad a netet és az értékesítõ a szolgáltatóktól kapott infó alapján maximálisra értékelte a lefedettséget az sem jelent semmit. Mi minden esetben elmondjuk hogy a sebesség/lefedettség rengeteg dologtól függhet (környék,épület típusa ahol használod a netet, vezetékelés, hányan vannak a cellán stb), pont ezért adjuk úgy oda a netet hogy 5 napon belül vissza lehet hozni ha szar a lefedettség.
Annyit tehetsz, hogy írsz az ügyfélszolgálatnak egy levelet, hogy nem vagy elégedett és ezt több fórumon is jelezted és nem akarod tovább fizetni a szerzõdést mert nem szolgáltatnak. Méltányossági alapon el szoktak tekinteni a kötbértõl. Felbontod a szerzõdést és veszel valamilyen más netet.
Sajnos ez tényleg olyan helyzet amikor tehetetlen vagy, és fölösleges az ügyfélszolgálatot hívogatni mert nem mégy vele semmire (max felmegy a vérnyomásod, és ha van valami rendellenes véna az agyadban akkor még agyvérzést is kaphatsz).
Még egy próbát az megérne hogy kézi keresésre állítod a modemet és megnézed hogy a használat helyén hol a leg stabilabb a térerõ és oda rakod a modemet.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#611
Posted 2011. October 27. - 14:34
Nekem is csinálta egy idõben a G3! És hiába lõttem le a vackokat. Volt egy progi ami nagyon makacsul újraindulgatott, és az okozta a gondot. Töröltem és azóta patent az erõforrás gazdálkodása a kütyünek.azzal mif.szt tudok csinálni, hogy a defy mindig kiírja, hogy cpu 100%, és annyira belassul/fagy, hogy kb. használhatatlan lesz hosszú-hosszú másodpercekre?
Érdemes átnézni miféle vackok vannak telepítve, és néha törölni ezt-azt
Például én már a facebook app-ot is leszedtem mert idióta dolgokat csinált és merítette az aksit.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#612
Posted 2011. October 27. - 14:30
Sajnos a hálózatfejlesztés gondokat okozhat...nálunk is ez a helyzet. Annyi különbséggel hogy minden értékesítõnek napi szinten le van küldve hogy hol fejlesztenek mettõl-meddig , hogy ha valaki elégedetlen tudjunk mit mondani.Szóval.
Tré mobil. Kb 5-10 percenként elmegy a mobilnet. Régtõl így van, ugyan nem 5-10 percenként ment el eddig, hanem 1-2 óránként...mindegy. Üzletbõl se nagyon lehet telefonálni, mert folyamatosan szakad a vonal, ha nem nem hallom a hívót vagy õ engem. Ha esetleg rendesen mûködik, akkor sincs semmi cerka a térerõ ikon felett, illetve a feltöltés a webre lehetetlen vele. Többször érdeklõdtem mi a helyzet ilyenkor, válaszok:
nem jó operációs rendszerrel hasznájla a modemet; a modem firmware nincs frissítve; az, hogy naponta párszor eldobja a netet, normális stb...Megtudtam, hogy ez valszeg abból származik, hogy egyszerûen gyenge a jel. Állapotfelmérés után egy erõsitõ eszköz ingyenesen telepíthetõ, ez megoldaná a problémát. Ámde ez nem a tré oldalán szerepel, hanem kedves kolléga adta tudtomra, hogy más is küzd ezzel a problémával.
Gondoltam felhívom a trét és rákérdezek. Ez kettõ hete meg is történt. Név, cím felvétel, igéret, hogy a mûszaki kollégák keresnek majd. De semmi. Elfogyott a türelmem, ma megint telefon. Elsõ körben azt hallgatom, miután egy debilitást surolóan lassú hang jelentkezik, hogy budapest x kerületeiben jelenleg a tré szolgáltatása részlegesen vagy teljesen szünetel.( Terméstesen nálam pont. )Tekintettel arra, hogy jövõre beindul a HIPERNET. Természetesen ezért elnézést kérnek. DE ki a faszt érdekel, hogy õk mit telepítenek? Hogy lehet ez magyarázat arra, hogy nincs szolgáltatás? Fizetem a szolgáltatás díját, akkor kapjam. Minimum.
Elmondtam a kedves hölgynek, aki kedvesen megjegyezte, hogy ha ez a problémám már huzamosabb ideje fenáll, miért csak most szólok, hisz a 1430 egy publikus telefonszám. Illetve amikor a modemet vásároltam, meg kellett volna érdeklõdnöm, hogy adott területen jó-e a lefedettsége? Persze megtörtént, értékesítõ munkatárs maximálisra értékelte. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ha nincs fogalmam róla, hogy egy rendszernek mi a helyes mûködése, hisz sehol nincs definiálva írott formában, akkor azt sem tudom, hogy rossz a mûködés, amíg nem szerzek egyéb tapasztalatot. És nem szerzek, mert nem ez teszi ki a napjaim zömét. Õ sajnos nem tudja a folyamatot gyorsítani, majd egyszer keresnek, nincs konkrét idõpont. Természetesen ha keresnek, pont rá kell érjek...Tehát, fizetek, net nincs gyakorlatilag, adott esetben nem tudok dolgozni miatta, telefonálni szintén nem tudok rendesen. Plusz én vagyok a fasz, mert 10 éve a tréhez ragaszkodom. Kérdezem én, ez szolgáltatás?
Az hogy az ügyfélszolgálatos mit mond(hat) az meg van neki mondva. Neki van egy saját szabályzata ami alapján kezeli a panaszt, az hogy te ezzel kitörölheted az már nem az õ baja.
Az hogy 10 éve a tréhez ragaszkodsz az még nem jelent semmit, pont leszarják. Nem kapsz jubileumi pezsgõt, és miattad a 20 millás átjátszó sem lesz hamarabb készen.
Az hogy amikor vásároltad a netet és az értékesítõ a szolgáltatóktól kapott infó alapján maximálisra értékelte a lefedettséget az sem jelent semmit. Mi minden esetben elmondjuk hogy a sebesség/lefedettség rengeteg dologtól függhet (környék,épület típusa ahol használod a netet, vezetékelés, hányan vannak a cellán stb), pont ezért adjuk úgy oda a netet hogy 5 napon belül vissza lehet hozni ha szar a lefedettség.
Annyit tehetsz, hogy írsz az ügyfélszolgálatnak egy levelet, hogy nem vagy elégedett és ezt több fórumon is jelezted és nem akarod tovább fizetni a szerzõdést mert nem szolgáltatnak. Méltányossági alapon el szoktak tekinteni a kötbértõl. Felbontod a szerzõdést és veszel valamilyen más netet.
Sajnos ez tényleg olyan helyzet amikor tehetetlen vagy, és fölösleges az ügyfélszolgálatot hívogatni mert nem mégy vele semmire (max felmegy a vérnyomásod, és ha van valami rendellenes véna az agyadban akkor még agyvérzést is kaphatsz).
Még egy próbát az megérne hogy kézi keresésre állítod a modemet és megnézed hogy a használat helyén hol a leg stabilabb a térerõ és oda rakod a modemet.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#613
Posted 2011. October 27. - 13:30
Tré mobil. Kb 5-10 percenként elmegy a mobilnet. Régtõl így van, ugyan nem 5-10 percenként ment el eddig, hanem 1-2 óránként...mindegy. Üzletbõl se nagyon lehet telefonálni, mert folyamatosan szakad a vonal, ha nem nem hallom a hívót vagy õ engem. Ha esetleg rendesen mûködik, akkor sincs semmi cerka a térerõ ikon felett, illetve a feltöltés a webre lehetetlen vele. Többször érdeklõdtem mi a helyzet ilyenkor, válaszok:
nem jó operációs rendszerrel hasznájla a modemet; a modem firmware nincs frissítve; az, hogy naponta párszor eldobja a netet, normális stb...Megtudtam, hogy ez valszeg abból származik, hogy egyszerûen gyenge a jel. Állapotfelmérés után egy erõsitõ eszköz ingyenesen telepíthetõ, ez megoldaná a problémát. Ámde ez nem a tré oldalán szerepel, hanem kedves kolléga adta tudtomra, hogy más is küzd ezzel a problémával.
Gondoltam felhívom a trét és rákérdezek. Ez kettõ hete meg is történt. Név, cím felvétel, igéret, hogy a mûszaki kollégák keresnek majd. De semmi. Elfogyott a türelmem, ma megint telefon. Elsõ körben azt hallgatom, miután egy debilitást surolóan lassú hang jelentkezik, hogy budapest x kerületeiben jelenleg a tré szolgáltatása részlegesen vagy teljesen szünetel.( Terméstesen nálam pont. )Tekintettel arra, hogy jövõre beindul a HIPERNET. Természetesen ezért elnézést kérnek. DE ki a faszt érdekel, hogy õk mit telepítenek? Hogy lehet ez magyarázat arra, hogy nincs szolgáltatás? Fizetem a szolgáltatás díját, akkor kapjam. Minimum.
Elmondtam a kedves hölgynek, aki kedvesen megjegyezte, hogy ha ez a problémám már huzamosabb ideje fenáll, miért csak most szólok, hisz a 1430 egy publikus telefonszám. Illetve amikor a modemet vásároltam, meg kellett volna érdeklõdnöm, hogy adott területen jó-e a lefedettsége? Persze megtörtént, értékesítõ munkatárs maximálisra értékelte. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ha nincs fogalmam róla, hogy egy rendszernek mi a helyes mûködése, hisz sehol nincs definiálva írott formában, akkor azt sem tudom, hogy rossz a mûködés, amíg nem szerzek egyéb tapasztalatot. És nem szerzek, mert nem ez teszi ki a napjaim zömét. Õ sajnos nem tudja a folyamatot gyorsítani, majd egyszer keresnek, nincs konkrét idõpont. Természetesen ha keresnek, pont rá kell érjek...Tehát, fizetek, net nincs gyakorlatilag, adott esetben nem tudok dolgozni miatta, telefonálni szintén nem tudok rendesen. Plusz én vagyok a fasz, mert 10 éve a tréhez ragaszkodom. Kérdezem én, ez szolgáltatás?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#614
Posted 2011. October 27. - 11:44
#615
Posted 2011. October 27. - 11:38
#616
Posted 2011. October 27. - 10:57
#617
Posted 2011. October 27. - 10:52
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#618
Posted 2011. October 27. - 10:20
#619
Posted 2011. October 26. - 23:18
#620
Posted 2011. October 26. - 00:45
hozzá kell tennem, jelenleg nexus s tulaj vagyok. nem vagyok kibékülve ezzel se. mindenre jó, de pl telefonálás az katasztrófa vele.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.