
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Linkelõ
Indította
Paraferee
, 2002. szeptember 18. 15:47
#3481
Írta 2003. június 12. - 16:06

#3482
Írta 2003. június 12. - 14:16

#3483
Írta 2003. június 11. - 16:36

#3484
Írta 2003. június 11. - 15:56

Érdekes cikk:
Új HI-End SONY cuccok:
http://www.supergame...cid=27897<br />
Engem kicsit emlékeztet a B&O-re de ez az én véleményem...
Új HI-End SONY cuccok:
http://www.supergame...cid=27897<br />
Engem kicsit emlékeztet a B&O-re de ez az én véleményem...
#3485
Írta 2003. június 09. - 22:43

#3486
Írta 2003. június 09. - 19:59

3,5 kg -os telo nem nagy ellenfele lesz a Boxxernek, mert az 2,8. a 200mm ut meg nem hianyzik szerintem senkinek, amikor ott a 178. De vegulis ha bejon a marzonak, akkor hurra. Mondjuk szerintem sokan ainkabb a SuperT helyett fogjak venni, mert az a QR20 az nem egy jo rendszer. 2004 -ben midnen kiderul.
;D
Jah, amugy Major, az Avidnak eddig is volt olajof tarcsafeke ( hidraulikus
), de rtoszabb volt a fekereje, mint a bovdenesnek, meg a gyarto szerint is.


Jah, amugy Major, az Avidnak eddig is volt olajof tarcsafeke ( hidraulikus

#3487
Írta 2003. június 09. - 11:00

#3488
Írta 2003. június 09. - 00:21

#3489
Írta 2003. június 09. - 00:10

És egy kis infó a 888-ban lévõ felnirõl:
D 3.1 Disc:
An Extreme MTB UST Tubeless™ rim for disc brakes only.
benefits
Strenght of the 30 mm wide rim with SUP™ welded seam
Fore™ drilling concept for rigidity
UST Tubeless™ benefits : more grip, better performance, less flats
technical features
- Weight 580 g, ETRTO compatibility.
- Drilling : 32
- Recommended tires: UST Tubeless™.
- Do not use rim tape.
D 3.1 Disc:
An Extreme MTB UST Tubeless™ rim for disc brakes only.
benefits
Strenght of the 30 mm wide rim with SUP™ welded seam
Fore™ drilling concept for rigidity
UST Tubeless™ benefits : more grip, better performance, less flats
technical features
- Weight 580 g, ETRTO compatibility.
- Drilling : 32
- Recommended tires: UST Tubeless™.
- Do not use rim tape.

#3490
Írta 2003. június 08. - 23:55

Mégegy újdonság:
Avid Juicy Discbrake!!!
Végre egy olajós Avid!!! Ha ismerintek mit tud a bowdenes, mit tudhat ez...

Avid Juicy Discbrake!!!
Végre egy olajós Avid!!! Ha ismerintek mit tud a bowdenes, mit tudhat ez...


#3491
Írta 2003. június 08. - 23:51

Na mégegy teló:
Ez itt egy Marzocchi 888!!! 2004-re terveik a bevezetését!!! azt írják, hgy igazi DH Race villa és, hogy a boxxer méltó ellen felének szánják, stb...


Talátam még egy kis infót hozzá:
Ab September
ca. 3,5KG
200mm Federweg
ca. 1050 Öró (Nagyjából 271526 HUF, ez szerintem nem sok!!!)
Ez itt egy Marzocchi 888!!! 2004-re terveik a bevezetését!!! azt írják, hgy igazi DH Race villa és, hogy a boxxer méltó ellen felének szánják, stb...


Talátam még egy kis infót hozzá:
Ab September
ca. 3,5KG
200mm Federweg
ca. 1050 Öró (Nagyjából 271526 HUF, ez szerintem nem sok!!!)
#3492
Írta 2003. június 08. - 23:48

#3493
Írta 2003. június 08. - 15:57

#3494
Írta 2003. június 06. - 21:59

#3495
Írta 2003. június 06. - 20:38

#3496
Írta 2003. június 06. - 12:20

Á! Nem! Most ilyen közömbösítés, semlegesítés, blabla, soxar. (értsd:sok szar ;D)
#3497
Írta 2003. június 05. - 21:29

kedves,h gondolsz ránk 
két kovalens kötés és egy aktiválási energia között ;D

két kovalens kötés és egy aktiválási energia között ;D
#3498
Írta 2003. június 05. - 21:20

#3499
Írta 2003. június 05. - 20:52

Szép a kémia füzetem mi? Ma csináltam, mert videót néztünk ;D ;D ;D
És a címzést is eLOLvastátok?
És a címzést is eLOLvastátok?
#3500
Írta 2003. június 05. - 19:15

Tök kedves-aranyos-stb! 
Hiába,no,nyár-fíling van,L lehet patkolni a melegtõl.

Hiába,no,nyár-fíling van,L lehet patkolni a melegtõl.