Egy tandem LRS-el, de nem CC telóval. Akkor miért LRS rugózás? Tényleg! Lehetne CC-ben tandem kategóriában is futamot indítani!
Tandem
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Linkelõ
Started by
Paraferee
, 2002. September 18. 15:47
#3441
Posted 2003. June 24. - 08:43

#3442
Posted 2003. June 23. - 13:29

lor
otthoni tubeless-hez:
a többi szövegbõl kiderül, hogy tubeless külsõvel nagyobb esélyed van (nem tubeless cca. 0...)
A ragasztó (defektmentesítõ) akkor kell bele, mikor jól felpumpáltad. Ha ilyen ügyes voltál, akkor ereszd le szépen
, csavard ki a szelep belét szelepkulccsal, nyomd be a trutyit, szelep bele vissza, nagy nyomásra felfúj, vár, örül 
amit õk próbálgattak és ment, az valamelyik Michelin tubeless és vmi Mavic felni (a számára nem emlékszem)
otthoni tubeless-hez:
a többi szövegbõl kiderül, hogy tubeless külsõvel nagyobb esélyed van (nem tubeless cca. 0...)
A ragasztó (defektmentesítõ) akkor kell bele, mikor jól felpumpáltad. Ha ilyen ügyes voltál, akkor ereszd le szépen


amit õk próbálgattak és ment, az valamelyik Michelin tubeless és vmi Mavic felni (a számára nem emlékszem)
#3443
Posted 2003. June 23. - 11:35

#3444
Posted 2003. June 23. - 11:17

#3445
Posted 2003. June 23. - 10:35


Sajna ennyi a max amit tudok mutatni :-\
Bende, Simons mennek vele a sivatagban.
Nincs nálam a cd-é így nem tudok idõt mondani
#3446
Posted 2003. June 22. - 21:28

#3447
Posted 2003. June 22. - 21:13

ha már kocsi: meg tudná vki ki mondani a kocsi márkáját amivel a NWD III -ban mennek a Wade Simonsék /fekete, marzo matricával/.Próbáltam már a neten keresgélni de nem találtam semmit.
#3448
Posted 2003. June 22. - 16:51

#3449
Posted 2003. June 22. - 16:00

@freer
oooo ich verstehe das nicht!
bitte auf ungarisch.
danke.
regebben mar gondolkoztam ezen de akkor a szervizes haverok lebeszeltek errol.
de most!!
es meg azon is gondolkoztam, hogy a tenyleges tomlo nelkulire csinalom. mivel sun felnim meg tomlo nelkuli gumim van, ez meg a negyzetgyok minusz egy eset!
tehat a majd teljes osszeferhetetlenseg!
oooo ich verstehe das nicht!
bitte auf ungarisch.
danke.
regebben mar gondolkoztam ezen de akkor a szervizes haverok lebeszeltek errol.
de most!!
es meg azon is gondolkoztam, hogy a tenyleges tomlo nelkulire csinalom. mivel sun felnim meg tomlo nelkuli gumim van, ez meg a negyzetgyok minusz egy eset!
tehat a majd teljes osszeferhetetlenseg!
#3450
Posted 2003. June 22. - 15:27

#3451
Posted 2003. June 22. - 14:50

lor: az eseményekrõl és idegállapotodról részletes beszámolót kérnénk majd ;D
And remember: Don't get frustrated
And remember: Don't get frustrated
#3452
Posted 2003. June 22. - 14:20

meg akarod csinálni? ráadásul Sun felnivel?!
huhh... remélem kötélbõl vannak az idegeid...


#3453
Posted 2003. June 22. - 03:06

gondolom a tubelesses conti kulsommel meg a sun felnieimmel nem lesz ilyen szokik a levego gond.
:-/
igy is alig birom felrakni!
ugy hajlik minden, mint az allat.
:-/
igy is alig birom felrakni!
ugy hajlik minden, mint az allat.
#3454
Posted 2003. June 21. - 20:54

#3455
Posted 2003. June 21. - 18:14

ha még érdekel valakit: 
Kezdjük: Michelin gumijaim vannak, amik alapból Tubelessek. Mavic 321/521 felnikkel. Elõször le kell venni a felnirõl a gumit, ha ez nem megy, akkor szólj valakinek, hogy segítsen (ha-ha).Szükség lesz pár szerszámra, és kellékekre. Kell két bmx belsõ. Kell egy Exacto kés(ami fogalmam sincs micsuda) egy éles olló és gumiragasztó. (itt most egy leírás, hogy hol lehet venni milyen ragasztót, de ez ugye minket nem érint mivelhogy nem amerikában leledzünk)
Kép #1
Legyen felniszalag a felnin, hogy a küllõk takarva legyenek. (itt ismét egy remek poén) Ezután rá kell szenvedni a BMX belsõt a felnire. (biztos elsõre menni fog, de mindegy) Ügyelni kell arra, hogy ne legyen megcsavarodva a belsõ.
Kép #2
Ha rajta van, és egyenes is, akkor egy kis lyukat kell vágni rá. Ügyelni kell arra, hogy nehogy a belsõ mindkét oldalát kilyukaszd. A lyukból kiindulva egyenesen végig lehet vágni a belsõt.
Kép #3
ha szétvégtad, hajtsd szét középen, hogy a felni mindkét oldalát fedje:
Kép #4
Na most akkor egy kis erõszak lesz: Rá akarod tenni a külsõdet. Használj szappant és vizet, hogy el tudd kerülni a gumileszedõ szerszám használatát. (asszem erre utal a 'levers', de nem biztos) Ha muszáj használnod õket, akkor mûanyagot próbálj használni. A fém leszedõk kivághatják a BMX belsõt. 2-3 nap ügyeskedés után így kell kinéznie:
Kép #5
Itt egy kép profilból, hogy hogyan kell(ene) kinéznie a dolognak, amikor a belsõ-cafatok kilógnak, és a külsö rá van applikálva (a tulaj a fejét és a kezét miért nem fényképezte le? nem értem, namindegy):
Kép #6
Nomost a kerékbe varázsolni a levegõt "kihívás" lesz. (ehhe-ehhe). A köv. mondatot egyáltalán nem értem, csak a kulcsszót, ami az, hogy: kompresszor. Mivelhogy a levegõ szökik belõle nagyonhamar, és gyorsan kell sokat a gumi alá juttatni, hogy megfeszítse a külsõt, és egy minimális mennyiség bennemaradjon. Ha valahogy véletlenül rátalálsz a helyre, ahol jön ki a zokszigén, akkor ott be kell nyomni a gumit jól. Egyenesen a felnire rá. Kedvenc mondatom: "Don't get frustrated." ne légy ideges. (ez is mekkora poén volt).
Ezek után, ha sikerült felpompálni a remekmûvet, már csak le kell nyisszantani a fityegõ belsõ-maradványokat, méghozzá egy éles ollóval. (még jó, hogy ezt is leírta a skac, különben biztos favésõvel próbáltam volna). Ilyen kék ollót vegyetek, ez a legjobb.
Kép #7
ui: kissé szabados lett a fordítás, meg valamit kihagytam, mert egyszer sem írtam le a folyamatot taglalva, hogy "ragasztó". De asszem a lényeg megvolt.

Kezdjük: Michelin gumijaim vannak, amik alapból Tubelessek. Mavic 321/521 felnikkel. Elõször le kell venni a felnirõl a gumit, ha ez nem megy, akkor szólj valakinek, hogy segítsen (ha-ha).Szükség lesz pár szerszámra, és kellékekre. Kell két bmx belsõ. Kell egy Exacto kés(ami fogalmam sincs micsuda) egy éles olló és gumiragasztó. (itt most egy leírás, hogy hol lehet venni milyen ragasztót, de ez ugye minket nem érint mivelhogy nem amerikában leledzünk)
Kép #1
Legyen felniszalag a felnin, hogy a küllõk takarva legyenek. (itt ismét egy remek poén) Ezután rá kell szenvedni a BMX belsõt a felnire. (biztos elsõre menni fog, de mindegy) Ügyelni kell arra, hogy ne legyen megcsavarodva a belsõ.
Kép #2
Ha rajta van, és egyenes is, akkor egy kis lyukat kell vágni rá. Ügyelni kell arra, hogy nehogy a belsõ mindkét oldalát kilyukaszd. A lyukból kiindulva egyenesen végig lehet vágni a belsõt.
Kép #3
ha szétvégtad, hajtsd szét középen, hogy a felni mindkét oldalát fedje:
Kép #4
Na most akkor egy kis erõszak lesz: Rá akarod tenni a külsõdet. Használj szappant és vizet, hogy el tudd kerülni a gumileszedõ szerszám használatát. (asszem erre utal a 'levers', de nem biztos) Ha muszáj használnod õket, akkor mûanyagot próbálj használni. A fém leszedõk kivághatják a BMX belsõt. 2-3 nap ügyeskedés után így kell kinéznie:
Kép #5
Itt egy kép profilból, hogy hogyan kell(ene) kinéznie a dolognak, amikor a belsõ-cafatok kilógnak, és a külsö rá van applikálva (a tulaj a fejét és a kezét miért nem fényképezte le? nem értem, namindegy):
Kép #6
Nomost a kerékbe varázsolni a levegõt "kihívás" lesz. (ehhe-ehhe). A köv. mondatot egyáltalán nem értem, csak a kulcsszót, ami az, hogy: kompresszor. Mivelhogy a levegõ szökik belõle nagyonhamar, és gyorsan kell sokat a gumi alá juttatni, hogy megfeszítse a külsõt, és egy minimális mennyiség bennemaradjon. Ha valahogy véletlenül rátalálsz a helyre, ahol jön ki a zokszigén, akkor ott be kell nyomni a gumit jól. Egyenesen a felnire rá. Kedvenc mondatom: "Don't get frustrated." ne légy ideges. (ez is mekkora poén volt).
Ezek után, ha sikerült felpompálni a remekmûvet, már csak le kell nyisszantani a fityegõ belsõ-maradványokat, méghozzá egy éles ollóval. (még jó, hogy ezt is leírta a skac, különben biztos favésõvel próbáltam volna). Ilyen kék ollót vegyetek, ez a legjobb.
Kép #7
ui: kissé szabados lett a fordítás, meg valamit kihagytam, mert egyszer sem írtam le a folyamatot taglalva, hogy "ragasztó". De asszem a lényeg megvolt.

#3456
Posted 2003. June 19. - 12:54

#3457
Posted 2003. June 19. - 10:53

#3458
Posted 2003. June 19. - 09:15

de a mavic 321 alapból jó tubelessre nem?
amúgy meg azt írja ha ereszt a kerék akkor csak be kell nyomni ott ahol, és elmúlik. namost ha ennyi elég akkor fordítva nem lehet ugyanez, mondjuk kanyarba?
amúgy meg azt írja ha ereszt a kerék akkor csak be kell nyomni ott ahol, és elmúlik. namost ha ennyi elég akkor fordítva nem lehet ugyanez, mondjuk kanyarba?
#3459
Posted 2003. June 19. - 09:11

A felnibõl csinált tubeless felnit.... 
nem is gondoltam volna,h ez ennyire 1szerû-maholnap én is megpróbálom
--viszont a szöveg alapján nem fél perc felfújni ---

nem is gondoltam volna,h ez ennyire 1szerû-maholnap én is megpróbálom

--viszont a szöveg alapján nem fél perc felfújni ---
#3460
Posted 2003. June 19. - 08:46

nem beszéled englist?
a szövegben csak a képeket írja le, amik amúgy is elárulhatják hogy mi is az és hogyan lesz!
egy belsõnélkülit csinál.
csak azt nem értem hogy ha van tubelesses felnije meg külsõje akkor minek ez az egész? az már alapból mûködik nem?
a szöveget értem csak a teknikához vagyok sötét :-[
a szövegben csak a képeket írja le, amik amúgy is elárulhatják hogy mi is az és hogyan lesz!
egy belsõnélkülit csinál.
csak azt nem értem hogy ha van tubelesses felnije meg külsõje akkor minek ez az egész? az már alapból mûködik nem?
a szöveget értem csak a teknikához vagyok sötét :-[