Az 520-ban olyan anyagból van a siklócsapágy külsõ perselye, mint amit kívülrõl látsz, fekete mûanyag. Az 540ben is mûanyagnak kinézõ anyagból van, de más színû és rövidebb és a tapasztalataim alapján sokkal tovább bírja. Az 520ban elkopott 8e km után, rendszeres karbantartás mellett, az 540nek meg még semmi baja 10km-nél.És konkrétan melyik része van más anyagból?
Jelentkezz be Regisztrálj
Sima pedál vs. SPD
#1241
Posted 2009. June 15. - 11:04
A sebesség mindent megold.
#1242
Posted 2009. June 15. - 10:04
És konkrétan melyik része van más anyagból?Akkor úgy mondom más anyagból van. Az 540es tartósabb.
#1243
Posted 2009. June 15. - 09:59
Akkor úgy mondom más anyagból van. Az 540es tartósabb.Ezt gondold át még egyszer!
A sebesség mindent megold.
#1244
Posted 2009. June 15. - 09:45
Az új pedál nem kotyoghat, cseréljék ki garanciában, vagy állítsák be.
Ha azt állítják, hogy nem lehet beállítani, akkor kérj garanciális cserét és a boltot hanyagold a jövõben...
alapesetben siman ez lenne, csak ez webshopos vasarlas volt, es nincs kedvem csomagban feladni, aztan varni amig visszakuldik stb.
#1245
Posted 2009. June 15. - 09:06
tipikus akkor, a hozzaertes megint... csak szinte a leggyakoribb spd pedalrol van szo, de fingjuk sincs rola. ezert van az, hogy egyetlen egy szervizben bizok meg a sok kozul.. (de nem reklamozom, melyik)
veszek akkor egy olyan leszedo szerszamot, ahogy nezem, meg 500 ft sincs..
Az új pedál nem kotyoghat, cseréljék ki garanciában, vagy állítsák be.
Ha azt állítják, hogy nem lehet beállítani, akkor kérj garanciális cserét és a boltot hanyagold a jövõben...
#1246
Posted 2009. June 15. - 07:43
#1247
Posted 2009. June 14. - 23:47
#1248
Posted 2009. June 14. - 23:41
Nem a 25 gramm éri meg...Miért lenne gáz az 520ast szerelni? Kemény 500Ft hozzá a szerszám, azzal minden gond és sérülés nélkül kiszedhetõ a csapágyazás. Belül ugyanaz mint az 540es. A két pedál közötti különbség annyi, hogy a záróanya az 540esnél fém, csak imbusszal rögzíthetõ a hajtókarba a pedál és nem 6os hanem 8as imbusszal, ha jól emlékszem.
Innentõl a döntés szerintem leegyszerûsödik arra, hogy megér-e 25g 5rongyot...
#1249
Posted 2009. June 13. - 15:59
#1250
Posted 2009. June 13. - 12:30
További sportsikereket kívánok annak a két szervíznek.:hahaha:
http://techdocs.shim...69830608614.pdf
Azért mutassák meg, itt hol van az ipari csapágy, és mit nem lehet állítani!
tipikus akkor, a hozzaertes megint... csak szinte a leggyakoribb spd pedalrol van szo, de fingjuk sincs rola. ezert van az, hogy egyetlen egy szervizben bizok meg a sok kozul.. (de nem reklamozom, melyik)
veszek akkor egy olyan leszedo szerszamot, ahogy nezem, meg 500 ft sincs..
#1251
Posted 2009. June 13. - 12:15
Ebike-nél csak 4700 Ft az 520 és 540 közötti különbség.Szerintem megéri a kölönbséget az 540.Az 520-asnak vacak mûanyag a pedál felöli záróanyája.Szerelésnél ez nagyon gáz.Én 2004 óta használok egy 540-est hiba nélkül.Idén zsíroztam elõször meg.Volt egy ilyen mûanyag anyás 536-os pedálom,az 1,5 évig bírta.Beállt az egyik tengely.Úgyhogy inkább 540...
Elvileg lehet állítani,mert van egy kis anya belül a tengely végén.
Miért lenne gáz az 520ast szerelni? Kemény 500Ft hozzá a szerszám, azzal minden gond és sérülés nélkül kiszedhetõ a csapágyazás. Belül ugyanaz mint az 540es. A két pedál közötti különbség annyi, hogy a záróanya az 540esnél fém, csak imbusszal rögzíthetõ a hajtókarba a pedál és nem 6os hanem 8as imbusszal, ha jól emlékszem.
Innentõl a döntés szerintem leegyszerûsödik arra, hogy megér-e 25g 5rongyot...
#1252
Posted 2009. June 13. - 12:05
További sportsikereket kívánok annak a két szervíznek.:hahaha:ket szervizben is azt mondtak, hogy az 520as ipari csapagyas, allitani nem lehet, csak cserelni
http://techdocs.shim...69830608614.pdf
Azért mutassák meg, itt hol van az ipari csapágy, és mit nem lehet állítani!
#1253
Posted 2009. June 13. - 11:59
#1254
Posted 2009. June 11. - 22:31
...Az 520-asnak vacak mûanyag a pedál felöli záróanyája...
Na igen. Ezt én is néztem a Shimano oldalán.
Ez mindenképp ellene szól.
Utánna olvasgattam külföldi fórumokon is.
Ott is az 540esrõl írnak jobbakat fõleg csapágyazás, tömítettség tekintetében.
#1255
Posted 2009. June 11. - 21:14
Elvileg lehet állítani,mert van egy kis anya belül a tengely végén.
#1256
Posted 2009. June 11. - 08:10
beallitas kapcsan viszont gondban vagyok: az 520as nem ipari csapagyas (ergo legfeljebb cserelni lehet, allitani nem..)?
#1257
Posted 2009. June 10. - 06:50
#1258
Posted 2009. June 10. - 06:28
Pedálvásárlás elõtt állok.
Shimano SPD-M520 vagy SPD-M540 között kellene döntenem.
Megéri azt a 6000 Ft-nyi különbséget az 540-es?
Vagy jó az 520-as is?
nem ér 6ezer plusszt, akkor már az XT inkább....vagy ha nem akkor az 520-as
#1259
Posted 2009. June 10. - 02:54
sziasztok
par hete vettem shimano 520ast, es kicsit kotyog mindketto: minimalis szinten lehet kezzel mozgatni, de hajtasnal nem erezheto. normalis ez?
nagyon sok pedálnak van kis kottyanása gyárilag, bár eddigi tapasztalataim alapján a shimanokra nem jellemzõ (és úgy egyébként a komolyabb pedálokra), de nem para
mindenesetre én azért beállítanám rendesen, de ha csak kicsit lóg, attól valószínûleg nem lesz baja a pedálnak
Nekem 505 van de kb 2 hó után kezdett nyafogni, adtam neki WD 40 és csendbe lett.
attól függ mi nyafogott a pedálon
WD40 jó cucc, de nem mindenhova, pl. csapágyba zsír kell, WD kimossa a zsírt, meg nem is marad ott tartósan
Pedálvásárlás elõtt állok.
Shimano SPD-M520 vagy SPD-M540 között kellene döntenem.
Megéri azt a 6000 Ft-nyi különbséget az 540-es?
Vagy jó az 520-as is?
olvass kicsit vissza, pont errõl volt szó!
#1260
Posted 2009. June 09. - 22:31
Shimano SPD-M520 vagy SPD-M540 között kellene döntenem.
Megéri azt a 6000 Ft-nyi különbséget az 540-es?
Vagy jó az 520-as is?