Jorus: Nézd meg magad!
http://www.velotrade...ta/shimano.html
remélem most sikerül...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltókarok
Indította
Andix
, 2001. november 08. 19:45
#1
Írta 2001. november 12. - 11:54
#2
Írta 2001. november 12. - 11:38
Srácok!
Mennyi most egy XT-kar plusz XT-hátsó váltó? És ugyanez Deore-ban? És egy XT elsõ váltó plusz váltókar?
Mennyi most egy XT-kar plusz XT-hátsó váltó? És ugyanez Deore-ban? És egy XT elsõ váltó plusz váltókar?
#3
Írta 2001. november 12. - 11:30
Ja váltókar: STX-RC, 8as, 99es XT h.v. Suntour fogkosz, Sram pc38 lánccal. nem a legtökéletesebb váltás, de bííííííírja ;D. Ha vennék újat, nem térnék át a mega-9re, szvsz gyengébb. Az cc-re való. Ds, Dh -re elég különben is a 8 fog, úgyse a váltás a lényeg, max 2-3 szor váltasz, akkor legyen pontos, meg ha rajta van, ne ugorjon le/meg, oszt kész. Nem éri meg kockáztatni azokkal a könnyített vékonyított izékkel. Különben is sokkal drágább.
#4
Írta 2001. november 12. - 11:24
Gyaci: Nekem is soknak tünik az a 44 fog, a 42 nekem már húzós, vagy nagyon keresztbe van a lánc.(szlalomra) A 32 kevés, úgyhogy majd újítok egy 36ost. Mit ajánlotok? Én spec FSA-ra gondoltam, de nemtom mennyi zsébe kerül...
#5
Írta 2001. november 10. - 18:56
#6
Írta 2001. november 10. - 15:35
Major, 44-es tányérral DS-ezel? Érdekes, én úgy 38-40 fogat találtam ideálisnak (most ugye Deore van 32-44 kiosztással, és 32 kevés, 44 sok...). És milyen hajtókar, milyen tányér?
#7
Írta 2001. november 10. - 11:15
Szerintem nem így van!!! Nekem Sram 9.0-ás kazim van egy LX váltóval és Deore váltókarral, és elõl csak 1 44-es tányér! Mindehez SRAM lánc, és nem nyúlik!!! NAgyon jó, mert gyorsanlehet vele váltani, és DS-re nagyöon tuti!!! Tkerõs és lejtõs pályán egyránt!!!
#8
vendég__*
Írta 2001. november 10. - 02:29
Ha DH vagy DS, akkor szerintem rövidkanalas váltót használjon az ember, valami 8-as fogaskoszorúval (hg70 12-21), ja és ehez szerezz 8-as váltókart. Szerintem a 9-es rendszer elég gyenge (nyúlik, mint atom, minden levékonyítva), na meg ha elöl 1 tányérod lesz, akkor hogy akarsz 9 fokozatot váltani? még ha sikerül is beállítanod, a láncodat hazavágod így
#9
Írta 2001. november 09. - 19:07
Mit meg ne tud az ember!!! Csapágyzott vátókarok, meg minden!!! WOW!!! Amúgy ezrintetek a SRAM 2002-es normál váltókarja, ami nem GripShiftes az csapágyzott ? ? ? ?
#10
Írta 2001. november 09. - 18:30
Aha, kösz, jó tippnek tûnik, megfogadom. Mostmár csak egy XT váltókart kell szereznem, de azt már nem boltban venném...
#11
Írta 2001. november 09. - 18:17
A Deore és az LX nem csapágyazott, az XT igen, az XTR-ben pedig három csapágy van. A legkönnyebb az LX, az XTR viszont gyakorlatilag örök darab. LX-et nem érdemes megvenni --semmivel nem jobb a Deore-nál, csak pár grammal könnyebb és Flight Deck komp., az XTR viszont horribilis összegbe kerül. Szerintem válassz a Deore és az XT közül a pénztárcádtól függõen.
Egyébként a nem csapágyazott és csapágyazott váltókarok mûködése között óriási a különbség, az XT vajpuhán vált, szemben az LX-szel. Inkább érdemes több pénzt fektetni a váltókarba, mint a hásó váltóba, egy XT váltókar+XT váltó kombó lényegesen jobban vált, mint egy LX+XTR.
Egyébként a nem csapágyazott és csapágyazott váltókarok mûködése között óriási a különbség, az XT vajpuhán vált, szemben az LX-szel. Inkább érdemes több pénzt fektetni a váltókarba, mint a hásó váltóba, egy XT váltókar+XT váltó kombó lényegesen jobban vált, mint egy LX+XTR.
#12
Írta 2001. november 09. - 16:52
Deore és LX között 2,5 e Ft különbség van, míg az LX és az XT között sokkal több.... Úgyhogy jövõ héten beújítok egy LX-et.
#13
vendég_Charon_*
Írta 2001. november 09. - 10:02
XT a király!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D
Deorehoz képest fõleg... 8)
STX-rc-rõl váltottam anno a 9-es rendszerre, elõször Deore, majd XT. Most már ki vagyuk elégítve! 8)
Deorehoz képest fõleg... 8)
STX-rc-rõl váltottam anno a 9-es rendszerre, elõször Deore, majd XT. Most már ki vagyuk elégítve! 8)
#14
Írta 2001. november 08. - 23:29
Mondjuk most is Deore van, csak fékváltókar. Nííd má, itt egy oszttársam, aztán nyelvvizsgával zavar... ;D Szal valszeg LX, vagy Deore lesz... Majd holnap megveszem. Attól függ mi lesz a bótba.
#15
Írta 2001. november 08. - 21:59
Szóval szerintem Deore!!! Nekem ez van és tökéletesen mûkodik!!! Bár ez sem olcsó, de megéri!!! ;D
#16
vendég__*
Írta 2001. november 08. - 21:48
#17
Írta 2001. november 08. - 21:17
Ja DS-DH és hátsó fontos hogy jó legyen, az elsõ MÉG kell... Szóval 38 fogas Truvativ Hussefeltet akarok Race Face monoblokkal. Ez még vagy 60e, szóval addig még nincs pénzem lesz a Deore hajtókar váltóval.
De a hátsó fontos, a váltót is majd valszeg cserélem XTR-re.
De a hátsó fontos, a váltót is majd valszeg cserélem XTR-re.
#18
Írta 2001. november 08. - 21:05
Te miben yomod ? ? ?
Ha DS, DH akkor csk hátsó lell ugye ? ? ?
Ha megírod akkor tudok ajánlani!!!!
Ha DS, DH akkor csk hátsó lell ugye ? ? ?
Ha megírod akkor tudok ajánlani!!!!
#19
Írta 2001. november 08. - 19:45
Most vetõdött fel bennem a kérdés, és úgy gondolom, ti talán jobban tudjátok... Szóval kéne vennem most váltókarokat, mert a Deore fékváltókart lecserélem... Szóval mi a különbség, a Deore, LX, XT, XTR váltókarok között, színûket, árukat, és sznobhányadosukat ;D leszámítva??? Most néztem a neten, és az XTR semmivel sem könyebb az XT-nél, meg az LX-nél, a Deore pedig 30g nehezebb náluk... Mégis jobban vált a jobb váltókar?