Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#3221
Írta 2008. február 18. - 20:55
a felirat nem izgat mert nem
/nem is szeretem nagyon kozze tenni a feliratokat.
igaz tudatosan nem takargatom.
szerintem ez az elso. kezdodne?!/
de hogy tartos es jo minosegu legyen az igen.
/kormanyon minden pro/
egyszeru amugy
nem akarok hasonulni ilyen foldi halandokkal :-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3222
Írta 2008. február 18. - 20:32
#3223
Írta 2008. február 18. - 20:14
bar ezt nem tartom annak.
ha az lenne akkor nem veszek ilyet nem vallom be
nem lenne egy utott kopott ricsi pedal a gepen meg egyeb igenytelensegek.
csak gondoltam ha man befuzom akkor nezzen ki homogenul
az pedig ugy jon ki ha nem porog belul semmi felirat
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3224
Írta 2008. február 18. - 20:09
Nekem Denver2 van (így adták el nekem...) ez mindkét oldalon kontranyát képes fogadni. Tehát duplafixi, és ha nem 135mm-es vázba passzolna akkor akár pályaagynak is hívhatnánk. Ahol vettem, azt mondták az okosok, hogy nyugodtan tekerhetek rá racsnit is, mert ha a fixet bírja akkor a racsnit is röhögve. Viszont a 16nál kisebb racsnit aligha fogsz erre rátekerni. A Bike+ katalógusról: nagy projektet nem érdemes rá építeni, mert a boltban garantáltan mást találsz, menj be személyesen és kérdezz hozzáértõt. Hihetetlen mekkora seggfejek képesek bicikliboltban eladónak gondolni magukat.
A Sindey pályavázba való, a 145mm sztem a tengely tényleges hossza (nem mértem le), a 135mm a papucstávolságot jelöli
Lor, mi a helyzet, nem szuperál a B+ agy?
Kicsit többért Kopternél vagy ITT
Köszi, azért kérdeztem, mert számomra se tûnt konzisztensnek az info... A tengelyhosszt is valszeg elírták, mert egyiknél ennyi, másiknál annyi.
(Miért is nem hozattam kollégámmal az USAból Surlyt? Az õ honlapjukon szépen ki van írva, hogy fixed/fixed, fixed/free, stb... Igaz, ott nem emlegetett senki 16-nál kisebb fogszámú racsnit.)
Egyik linkedet elírtad (hervehurca.hu), de nem volt nehéz kitalálni, hogy mi akart lenni... ;-))
lor:
"b+ kenytelen voltam letakarni feher foliaval a feliratot"
Ez nem sznobizmus kissé?
#3225
Írta 2008. február 18. - 19:12
#3226
Írta 2008. február 18. - 16:35
#3227
Írta 2008. február 18. - 13:40
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3228
Írta 2008. február 18. - 13:32
A felirat nálam maradt, én sem bánnám, ha polír lenne, de nem akartam gányolni.
Tudtommal a Miche szabvány csapágyas, ezért is szeretik a futárok. Meg a menetes része precízebb, mint a nagy B+, de eddig nem tekertem le a fogast
#3229
Írta 2008. február 18. - 13:23
Mozdonyvezetõ a lelkem, ugyhogy nagy V43-al érkezik a héten a trek-em
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3230
Írta 2008. február 18. - 12:51
csak verszemet kaptam mert miche polir /meg miche/
miche: konuszos oder szabvany csapi megy bele?
b+ kenytelen voltam letakarni feher foliaval a feliratot
elol regi campa agy polirban
145 tengelyhossz lenne
de az tul keves
szal eliras
anyat kell majd cserelni rajta mert rozsdasodik
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3231
Írta 2008. február 18. - 12:28
Elnézést, de ilyen Denver (Denver II.) agyat látott már valaki a valóságban is? Mert én csak a B+ katalógusban, de ott van "sima" Denver (egy menettel, hasonló, mint a jelenlegi SS bringámban), meg a Denver II., ami átfordítható.
De az ebike.hu-n csak Denver van, viszont a képen kétmenetes látszik, ha rendelek, melyiket kapom? Valóban rá lehet tenni a kisebbik oldalára 16 fogúnál kisebb racsnit is? (Tehát nem fix lánckereket, hanem szabadonfutósat.) Mert éppen egy ilyen "kétsebességes egysebeséges" bringa építésén agyalok...
Elnézést az offért, de kapóra jött ez a hsz, amiben emlegetik a Denver agyat, hogy feltegyem a kérdést.
Nekem Denver2 van (így adták el nekem...) ez mindkét oldalon kontranyát képes fogadni. Tehát duplafixi, és ha nem 135mm-es vázba passzolna akkor akár pályaagynak is hívhatnánk. Ahol vettem, azt mondták az okosok, hogy nyugodtan tekerhetek rá racsnit is, mert ha a fixet bírja akkor a racsnit is röhögve. Viszont a 16nál kisebb racsnit aligha fogsz erre rátekerni. A Bike+ katalógusról: nagy projektet nem érdemes rá építeni, mert a boltban garantáltan mást találsz, menj be személyesen és kérdezz hozzáértõt. Hihetetlen mekkora seggfejek képesek bicikliboltban eladónak gondolni magukat.
A Sindey pályavázba való, a 145mm sztem a tengely tényleges hossza (nem mértem le), a 135mm a papucstávolságot jelöli
Lor, mi a helyzet, nem szuperál a B+ agy?
Kicsit többért Kopternél vagy ITT
#3232
Írta 2008. február 18. - 12:23
nem az a kulonbseg a ket denver kozott, hogy mas a tengely menete?
az egyiken M10
maiskon meg vmi colos.
de akkor az lenne meg pluszba, hogy egyik oldal nem kontra anyas?
hol kapni 9-ert miche agyat?
Igazad van, én vagyok a hülye: Mindkét Denver átfordítható. A II.-nek a tengelymérete 3/8"x135x175, a "sima" pedig 10x135x145. (Az utolsó szám minek a mérete lehet?) De csak a Denver II-nél írják explicite a 15 fogú, és annál kisebb racsnit (M30-as menet), azért ez maradt meg bennem.
Ami csak "egyoldalas", az a Halifax, olyan van most nekem. 110-es papucstávolsághoz meg a Sidney van átfordíthatóban, ott a tengely anyaga különbözik a sima meg a II.-es kivitel esetében. (2007-es B+ katalógus.)
Azér' szép project lenne egy olyan bringa, aminek a "közlekedõs" áttétele fix, csak a terepi fut szabadon - hogy ne legyünk teljesen offok - de én biztos nem merem megcsinálni...
#3233
Írta 2008. február 18. - 10:51
az egyiken M10
maiskon meg vmi colos.
de akkor az lenne meg pluszba, hogy egyik oldal nem kontra anyas?
hol kapni 9-ert miche agyat?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3234
Írta 2008. február 18. - 10:20
Szerintem B+ Denver agyat bûn venni 7-ért amikor 9-be van egy Miche. A kettõ minõsége kicsit más, esetleg az szólhat a Denver mellett hogy 2 sebességed lehet. Amúgy Lazán lehet 10 alatt fûzetni Fixi hátsót:
3500-ból lazán veszel faja felnit, 3 rugó a küllõ fûzéssel, B+ Toronto 2 ezer, max még 1 ezres plusszba ha a gyári 14-es fogas nem jó neked. Vagy 3500-ért Shimano tárcsás elsõagy, és fúrkálsz egy picit meg bütykölsz. Mindkettõ egy 10-es körül jön ki.
Elnézést, de ilyen Denver (Denver II.) agyat látott már valaki a valóságban is? Mert én csak a B+ katalógusban, de ott van "sima" Denver (egy menettel, hasonló, mint a jelenlegi SS bringámban), meg a Denver II., ami átfordítható.
De az ebike.hu-n csak Denver van, viszont a képen kétmenetes látszik, ha rendelek, melyiket kapom? Valóban rá lehet tenni a kisebbik oldalára 16 fogúnál kisebb racsnit is? (Tehát nem fix lánckereket, hanem szabadonfutósat.) Mert éppen egy ilyen "kétsebességes egysebeséges" bringa építésén agyalok...
Elnézést az offért, de kapóra jött ez a hsz, amiben emlegetik a Denver agyat, hogy feltegyem a kérdést.
#3235
Írta 2008. február 16. - 15:17
nincs meg az elèrhetosège a sràcnak nem tudok elmenni a bicajèrt ..
nah majd jovo hèten..
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3236
Írta 2008. február 16. - 14:47
http://cgi.ebay.co.u...7QQcmdZViewItem
#3237
Írta 2008. február 16. - 12:01
azert nem gondoltam volna
de legalabb jo?
kenyelmes?
mi penz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3238
Írta 2008. február 16. - 11:42
#3239
Írta 2008. február 16. - 00:14
3500-ból lazán veszel faja felnit, 3 rugó a küllõ fûzéssel, B+ Toronto 2 ezer, max még 1 ezres plusszba ha a gyári 14-es fogas nem jó neked. Vagy 3500-ért Shimano tárcsás elsõagy, és fúrkálsz egy picit meg bütykölsz. Mindkettõ egy 10-es körül jön ki.