Fóti vagyok, vagy Pestre fogok bejárni vele vagy téli/esõ bringaként km gyûjtésre fogom használni általában a Dunakanyarban. Nagyobb dombon, hegyen még nem próbáltam. Bent Pesten erõs ez az áttétel, de ahhoz hogy odaérjek van 15km ahol kényelmes 30-33km/h-t megyek vele. Ha feltennék 53/20-at az jó lenne a városban, de sehol máshol.
Hát igen a fékezéshez még fog kelleni egy jó elsõfék.
Millire nem tudom mikor lesz idõm.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Indította
Bitecus
, 2002. február 02. 20:12
#3841
Írta 2007. február 16. - 17:54
#3842
Írta 2007. február 16. - 17:04
Még felfele csak bevállalnék valami szigorú áttételt, na de lefele tolni (mert nem tudom ezt az áttételt fékezni )az már szomorú lehet...
#3843
Írta 2007. február 16. - 16:59
Én 46/15-tel (az majdnem 53/17) járkáltam a Zsámbéki medencébe, dél-budai dombokra... Síkon, hosszú távon kiváló áttétel, 35-öt lehet vele kényelmesen (viszonylag alacsony csapásszámmal) tartani. Pályára kevés, városba sok szerintem.
#3844
Írta 2007. február 16. - 16:55
Szia,
merrefelé jársz te ezzel az áttétellel, és mennyit, hogy indulsz el a piros után? Csak azért kérdezem mert én most gondolkodom a nekem megfelelõ áttételen.
Persze valószínûleg csak én vagyok túl öreg csirke lábakkal...
üdv bb
merrefelé jársz te ezzel az áttétellel, és mennyit, hogy indulsz el a piros után? Csak azért kérdezem mert én most gondolkodom a nekem megfelelõ áttételen.
Persze valószínûleg csak én vagyok túl öreg csirke lábakkal...
üdv bb
#3845
Írta 2007. február 16. - 16:50
#3846
Írta 2007. február 16. - 15:49
Köszi!
Igen a külsõ gyári kiálló öntési hibáit (asszem ezt hívják engusznak, de lehet hogy nem) le is kellett vagdosni mert hozzáért a sárvédõhöz. Gumilap tervbe van véve, majd a csavarfejre kell valamit kitalálni, hogy elférjen...
Azért egy 18-ast ki fogok próbálni hátra, de így is kényelmes.
Ja és köszönöm mindenkinek a segítséget! Nélkületek nem készült volna el! :beer:
Igen a külsõ gyári kiálló öntési hibáit (asszem ezt hívják engusznak, de lehet hogy nem) le is kellett vagdosni mert hozzáért a sárvédõhöz. Gumilap tervbe van véve, majd a csavarfejre kell valamit kitalálni, hogy elférjen...
Azért egy 18-ast ki fogok próbálni hátra, de így is kényelmes.
Ja és köszönöm mindenkinek a segítséget! Nélkületek nem készült volna el! :beer:
#3847
Írta 2007. február 16. - 15:33
Szép lett.
Csak aztán nehogy bemenjen egy hajszál vagy egy nagyobbacska porszem az elsõ sárvédõ alá Ha komolyabb vízen is száraz lábbal akarsz átkelni (vö Mózes) akkor majd gyárts rá olyan csúnya gumilapot.
Az 53t miatt rettenetes nagynak tûnik az áttétel, de egyáltalán nem vészes.
Csak aztán nehogy bemenjen egy hajszál vagy egy nagyobbacska porszem az elsõ sárvédõ alá Ha komolyabb vízen is száraz lábbal akarsz átkelni (vö Mózes) akkor majd gyárts rá olyan csúnya gumilapot.
Az 53t miatt rettenetes nagynak tûnik az áttétel, de egyáltalán nem vészes.
#3848
Írta 2007. február 16. - 14:37
#3849
Írta 2007. február 16. - 14:35
Azt hiszem elértem azt az állapotot, hogy feltegyem az elsõ képet:
fixi.jpg' alt='Feltöltött kép' />
nagyobb kép itt: http://pix.bikemag.h...Record_fixi.jpg
Még lesz némi alakítgatás rajta
Alkatrészek:
váz, villa: Bianchi Record 59cm c-c Columbus Aelle CMn
kormánycsapágy: Campagnolo Chorus menetes, tömített
stucni: Bianchi 120mm
nyeregcsõ: ??? 26,2mm
monoblokk: Campagnolo Record
hajtómû: Campagnolo Record 170mm 53fog
lánc: Regina
lánckerék: ??? 17fog
nyereg: Selle Italia SLR-XP
nyregcsõbilincs-csavar: Miche
pedál: Steinbach
kormány: ITM 40cm
betekerõ: Deda
fékkar: ITM time trial
fék: cserélve lesz Campagnolo Recordra
fékbovden: Shimano Dura Ace
elsõ agy: Shimano XT
hátsó agy: Shimano XT tárcsafékes elsõ agy (100mm)
küllõk: DT 2-1,5-2
felnik: Mavic Open Pro
felniszalag: Michelin
belsõ: Continental Supersonic
külsõ: Continental Grand Prix 4 Season 28-622
sárvédõ: ??? (Matúz féle)
km óra: Cateye Strada
elsõ lámpa: Cateye HL-EL 510
hátsó lámpa: Cateye HL-TD 600
kulacstartó: cserélve lesz
kulacs: Campagnolo
fixi.jpg' alt='Feltöltött kép' />
nagyobb kép itt: http://pix.bikemag.h...Record_fixi.jpg
Még lesz némi alakítgatás rajta
Alkatrészek:
váz, villa: Bianchi Record 59cm c-c Columbus Aelle CMn
kormánycsapágy: Campagnolo Chorus menetes, tömített
stucni: Bianchi 120mm
nyeregcsõ: ??? 26,2mm
monoblokk: Campagnolo Record
hajtómû: Campagnolo Record 170mm 53fog
lánc: Regina
lánckerék: ??? 17fog
nyereg: Selle Italia SLR-XP
nyregcsõbilincs-csavar: Miche
pedál: Steinbach
kormány: ITM 40cm
betekerõ: Deda
fékkar: ITM time trial
fék: cserélve lesz Campagnolo Recordra
fékbovden: Shimano Dura Ace
elsõ agy: Shimano XT
hátsó agy: Shimano XT tárcsafékes elsõ agy (100mm)
küllõk: DT 2-1,5-2
felnik: Mavic Open Pro
felniszalag: Michelin
belsõ: Continental Supersonic
külsõ: Continental Grand Prix 4 Season 28-622
sárvédõ: ??? (Matúz féle)
km óra: Cateye Strada
elsõ lámpa: Cateye HL-EL 510
hátsó lámpa: Cateye HL-TD 600
kulacstartó: cserélve lesz
kulacs: Campagnolo
#3850
Írta 2007. február 15. - 12:48
Holnapra bejelentkeztem Matúzhoz a monoblokk cserére. Utána teszek fel képet a géprõl, mert nagyon kiváncsi vagyok mi a véleményetek. Már csak az elsõ féket szeretném lecserélni (lehetõleg Recordra ha kapok) és a B+ kulacstartót. Szerintem nagyon jó fixit sikerült összehoznom és ami ennél is fontosabb szeretem használni :love1:.
#3851
Írta 2007. február 15. - 11:45
#3852
Írta 2007. február 15. - 11:29
#3853
Írta 2007. február 15. - 09:16
Maga Matúz Zsolt Újpesten rendel - személyesen.
Miért, ki van Dunakeszin? Laklóh Pali?
Miért, ki van Dunakeszin? Laklóh Pali?
#3854
Írta 2007. február 15. - 08:48
Ki ez a Zsolti itt a szomszédomban? a Matúz birodalom Újpesti kirendeltsége?
#3855
Írta 2007. február 14. - 22:47
Dunakeszin nem csinálják meg, ha nem ott vettem (márpedig nem). Ráadásul otthagyta a szerelõ srác. Újpesten még nem próbálkoztam. Érdemes?
Szerintem igen. A hozzáállásról: ma voltam Zsoltinál, otthon nem tudtam megoldani a középcsapágy kiszerelését a Bottecchiából, s miután eltört egy ökölnagyságú acél kihajtót rajta, csak a másodikkal sikerült kitekerni a beragasztott csapágyházat egy méternél hosszabb erõkarral. Szép szenvedés volt, azért, hogy megmentse a számomra fontos, de a náluk kapható bringákhoz képest elenyészõ árú vázam. Mindenre van megoldása, s pontosan tudja is mennyit ér, ezért szeretünk hozzá járni. A dunakeszi arc viszont gáz, nem evilágról való.
#3856
Írta 2007. február 14. - 12:02
Dunakeszin nem csinálják meg, ha nem ott vettem (márpedig nem). Ráadásul otthagyta a szerelõ srác. Újpesten még nem próbálkoztam. Érdemes?
Én csak 1-2 alkatrészt vettem Újpesten Zsoltnál, õ szerelte össze az egysebimet.
Szerintem õ megcsinálja, csak telefonon le kell egyeztetni.
#3857
Írta 2007. február 14. - 10:36
Corratecbenb keresd inkább Demeter Zolit.
Õneki van célszerszáma uj Campa monoblokkokhoz és pályagépet is 30 éve látott elõször..
aKopternek nincsenek ilyen szerszámai. nehogymár csakugybebarmolya valaki.
Õneki van célszerszáma uj Campa monoblokkokhoz és pályagépet is 30 éve látott elõször..
aKopternek nincsenek ilyen szerszámai. nehogymár csakugybebarmolya valaki.
#3858
Írta 2007. február 14. - 10:34
#3859
Írta 2007. február 14. - 09:31
Dunakeszin nem csinálják meg, ha nem ott vettem (márpedig nem). Ráadásul otthagyta a szerelõ srác. Újpesten még nem próbálkoztam. Érdemes?