Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Wilier

- - - - -

  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

Ezt próbáld majd meg elmagyarázni a 190 cm magas gazdag német mérnöknek, aki hétvégi örömbringának pont egy limitált kiadású wiliert szeretett volna. ;)

 

amúgy nem mintha számítana, de szerintem simán tudnám az L-est használni. Csak 8mm-rel kisebb a reach-e, mint egy 58-as c'dale-nek, a c'dale fejcsövét meg amúgy is inkább komfortosnak, mint sportosnak érzem (175mm)

 

Bár nem fenyeget a veszély, hogy wilierre fenjem a fogam

 

szerintem az a német mérnök talál azért a piacon másik vitrinbringát is :)



#2
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

inkább mert akinek XL-es bringa kell az nem annyira klasszikusan hegyimenő, hogy 700 grammos váz osszon szorozzon neki

Ezt próbáld majd meg elmagyarázni a 190 cm magas gazdag német mérnöknek, aki hétvégi örömbringának pont egy limitált kiadású wiliert szeretett volna. ;)

 

amúgy nem mintha számítana, de szerintem simán tudnám az L-est használni. Csak 8mm-rel kisebb a reach-e, mint egy 58-as c'dale-nek, a c'dale fejcsövét meg amúgy is inkább komfortosnak, mint sportosnak érzem (175mm)

 

Bár nem fenyeget a veszély, hogy wilierre fenjem a fogam


Edited by Vejne, 2016. February 16. - 15:31.


#3
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts

http://www.wilier.co.../int/road/zero6

 

:D olcsó, de nincs is méretemben. Vajon miért nem készült XL-ben? nem tudná hozni a 700 gramm alatti tömeget értékelhető merevséggel?

 

Sanszos :)

 

inkább mert akinek XL-es bringa kell az nem annyira klasszikusan hegyimenő, hogy 700 grammos váz osszon szorozzon neki



#4
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,662 posts

http://www.wilier.co.../int/road/zero6

 

:D olcsó, de nincs is méretemben......

Sanszos :)

Tényleg nem drága. :P

SZÉP Kártyát vajon elfogadnak ? :-))


Marci

#5
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://www.wilier.co.../int/road/zero6

 

:D olcsó, de nincs is méretemben. Vajon miért nem készült XL-ben? nem tudná hozni a 700 gramm alatti tömeget értékelhető merevséggel?

 

Sanszos :)



#6
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://biondobike.hu...6-katalogus.pdf

 

Huuuhaa... 

 

-GTR VONAL. megszűnt a Zero9, lett egy egész GTR család-vonal. Megszűnt a műgyanta-üvegszál-ócccsóragasztó-alunyakasvillás Izoard XP, helyette a GTR változatlan karbonszövettel-fullkarbon villával tölti be a nichet. 12mm-es átütőtengellyel kompatibilis villás tárcsafékes outik, term. Idrós fékcsövekkel is elláthatóak, vázak DI2-EPS és mech-gruppó kompatibilitással

 

És Donciccio imádni fog egy új vonalat, amiben ilyen colos menetes villás muffolt Columbus acélvázas bringák vannak kromovelátóban :D

 

GTR SL Sárgában izibeide (bár a geometriája... a Zero9-nek jobb volt..)

 

Nagyon szépek lettek a modellek

 

De a GTR SL nyugodtan megtarthatta volna a Zero-vonal geometriáját... egyszerűen a SuSinak is 175-575 mérete van alattam, és az XL-es zero9 is hasonló volt (172-572) de ez a 185mm homlokcső nekem már pont annyiban teszi tönkre a mókát, hogy 10 vagy 17 fokos stucnit kell feltenni hozzá. :\


Edited by Vejne, 2015. May 30. - 17:25.

  • donciccio likes this

#7
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Muhaha:

 

http://www.wiggle.co...appa-sora-2015/

 

az idei modell olcsóbb, mint a tavalyi, a váz maradt ugyanaz (azt tavaly újították, új, könnyebb alu és áttervezett villa).

 

Ami változott:

-tektró fékek helyett Sora

-FSA négyszöges hajtás helyett Sora

-Claris agyak helyett Sora agyszettes kerékszett

 

összességében a bringa jobb felszereltség mellett lett olcsóbb. A szín pedig szép. Tetszetős. Vicc ez a 612 euró érte, főleg, hogy itthon valószinuleg olcsóbb lesz..

 

összevetésképp:

 

http://www.wiggle.co...comp-sora-2014/

 

miben jobb vajon a boardman gép? a hajtás gyengébb. a fékszett szintén.

 

a váz "jobb", mert triplán húzott, meg fullkarbon villás. De ennyit jelentene? Az angolok úgyis a boardmant fogják megvenni, mert sárvédőfelfogatással kompatibilis és nagyobb a gumiférőhely is. De szerintem a wilier ezt most nagyon szépen megoldotta.

 

A Zero7 megújulása, felső szegmensen túl gondolnak a "kispénzuekre". Sőt, van új acélvázas outijuk is, sajnos, clarisszal.. Pedig egy szép acélvázra épített C-Athena nagyon mutatós lett volna. 

 

Sebaj. :) Első outinak szerintem az a Montegrappa full Sora szettel nagyon megéri (NB: nézzétek végig wiggle-ön mivel vannak szerelve a 700 euró alatti gépek, és főleg kevert szetteket v clarist fogtok találni.)



#8
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Nos, az idei kínálatmegújítás után ismét várható jövőre újdonság. Zero7 új változata..

 

A hazai egyik forgalmazóval beszéltem, csak annyit említett, hogy látta a vázakat, s örül neki, hogy nem egy integrált nyeregcsöves-aero vázszettet kínálnak az olaszok, hanem egy igazi letisztult, klasszikus formákra építkező darabot.

 

Gondolom, a középcsapágyház szabvány marad BB386, amit immáron Campag OT-vel is meg lehet támogatni (bár a Wilier előszeretettel használ FSA hajtókarokat, "vajonmé?") 

 

Amit kicsit sajnálok: leméregettem a régi La Triestina aluvázat XL-esben, és 17cm a fejcső sans "fejcsapágy top-cap" az 57cm-es felsőcsőhöz. Ugyanezt a geometriát ma már csak Cento1-nél lehet megkapni v a Zero sorozat tagjainál, sajna mind a GTR, mind az Izoard XP túrázósabbak.

 

Valahogy Wiliernél is kezdik emelni a fejfrontot az olcsóbb vázaknál, ami manapság elég nagy divat lett. :| 

 

Mondjuk nem fenyeget az a veszély, hogy új gépet vennék pár évig, de azért elég aggasztó ez a tendencia :D



#9
_A

_A

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 posts

A fehér fstés foltokban sajnos hajlamos napfénytõl... színezõdni. sárgás-narancsos pettyek, szóval a festésre ügyelhettek volna jobban.


Az elsárgulás ellen valami vax használatával nem lehetne tenni?
És Jézus szóla hozzájuk: - Mondjátok, ki vagyok én?
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???

#10
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts
http://www.wilier.it...014_ita-eng.pdf

Katalógus duemillequattrodici

a jelek szerint az itthon népszerû La Triestina nincs már a kínálatban (pedig. én még mindig szeretem..), cserébe újra van Granturismo, GTR néven, ami ráadásul Columbia színekben szépséges lett.
Van új aero-masina a trendeknek megfelelõen, 101Air, valamint az Izoard XP már Sorával is kapható (szerintem felesleges, de hát.. trendek..)

AMi kellemes vizuális meglepetés, az a Montegrappa.. Ránézésre nem egy 170-180 ezer ft-os "hobbivasnak" fest, pedig az. : )

A 07 festésével elég jól el lehet bíbelõdni a honlapjukon, (http://infinitamente...r.it/en/zero.7/) ha jól rémlik, a 101SR trikolorban nagyon szépre sikerült, míg a Stella meg igazi parasztvakítós húzás szvsz, mivel SEMMIBEN sem tér el a vázgeometria a sima Izoard XP-tõl, (meg a váz se..) csak kisebb méretekben kapható, "lányos" festéssel..

szóval, vegyes összkép, igaz, csak az országúti frontot néztem eddig..

ami érdekes, hogy a GTR nem tapered fejcsõvel, valamint sima BSA menetes középrésszel szállítódik..

Plusz pont jár, hogy a Cseng Sin külsõket elfelejtették végre. :)

ami nagyon hiányzik nekem, s jó lenne látni, egy igényes aluváz, amolyan Principiásan-Kleinosan-C'dale-esen igényes kivitelben. De hát, mezei felhasználó ne álmodozzon : )

#11
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Szerintem nagyon jó áron adják Wiliereket. Most érdeklõdtem meg a Wilier La Triestina fekete színben L-es méretben 105-ös szettel 280000Ft. Sajna nekem M-es kellene. Ugyan ezzel a szettel a Merida, a Cube 370-380E Ft. Kinek milyen tapasztalata van a Wilier kerékpárokkal? Akár alu, akár carbon vázzal.


Új Wilier La Triestina Ultegrával eladó Kaposvár

ez M-es. egyébként a véleményem.. jó ár-érték arány,aminek ára van..

a sor-lánc rendszerint alacsonyabb árkategóriából kerül ki, a nyeregcsõ 31.6-os majd' 40dekás darab, azon kívül egész kellemes. A fejcsõ lehetne tapered a kinézet meg extra merevség miatt, egyébként tényleg szép masina.. A legidegesítõbb, hogy megnézik, meg többnek néz ki a laikus számára, mint ami. :)

még gyenge pont a gyári gumi.. cheng shin, kissé hamar kopik, cserébe nem tapad jól, meg nem is grdül jól, érdemes vigyázni rá, mert felszed bármit az útról. (2500 ft-os 220 gramm alatti hajtogatható köpenyrõl beszélünk.. szóvla a minõsége nem lesz gp4000s-el vetekedõ). de tuttiék ezt is lecserélték..

De ultegrával szerintem ennyiért nem rossz.. Tuttiék ha kell, megépítik az égvilágon bármivel..

tõlem némi "kényelmi upgradet" kapott, csini 8200 ft-os pillekönnyû karbon kínai nyeregcsövet (c12, csak egyenesen a gyártótól..) ami annyit adott a komforthoz, hogy ihaj. 31.6os, bár visszatekintve, lehet értelmesebbb lett volna szûkítõvel 27.2-est venni.

A fehér fstés foltokban sajnos hajlamos napfénytõl... színezõdni. sárgás-narancsos pettyek, szóval a festésre ügyelhettek volna jobban. Sajnos a villa nem az a nagyon pille a maga 460 grammjával, s sajnos ezt a darabot kapja az izoard xp is (a régi izoard bezzeg még teljes mûanyag 360 gr körüli villával ment, bár az a váz eleve jobb-könnyebb volt.. meg drágább..)

szerintem rossz választást nem teszel vele, a méretet jól válaszd meg, mert sajnos nem túl nagy a méretválaszték belõle. De a tömege az hülyeség, lemérem már a sajátom, mert régen a tonnás nyeregcsõvel, bmx pedállal volt 8.5, most kéo easyvel meg könnyebb nyregcsõvel csak kevesebb. A biondobike-osok 8 kilós mérését persze el lehet felejteni, de 9 akkor sincs a masina, ha egy tele kulacsot is ráapplikálsz. : ) >mondjuk én úgy szeretem a mérést.. 2 tele kulacs, táska, pedál, sks sárvédõ, aztán mondhatom: harci díszében)

a noname fék valszeg az orbea saját márkás Zeus fékjeit takarhatja, ami 99%, hogy valami átmatricázott Tektro, így esetleg a gyári fékbetéttel lehet gond (ebonit). A hajtókarból a gossamer szerintem nem rossz, láttam már "ultegrás" gépen omegát is..

Mindenképp érdeklõdj szerintem a "szokásos" helyeken.. tuttibringa, biondobike, bikeexpress... Bár egy Cannondale CAAD 10-es vázat mennyivel szívesebben birtokolnék : D

#12
feeder67

feeder67

    vendég

  • fórumtag
  • 120 posts
Szerintem nagyon jó áron adják Wiliereket. Most érdeklõdtem meg a Wilier La Triestina fekete színben L-es méretben 105-ös szettel 280000Ft. Sajna nekem M-es kellene. Ugyan ezzel a szettel a Merida, a Cube 370-380E Ft. Kinek milyen tapasztalata van a Wilier kerékpárokkal? Akár alu, akár carbon vázzal.

#13
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Jó bolt, már többször vásároltam náluk. Bringákat nem nagyon figyeltem, mert nem kerékpár vásárlási szándékkal jártam ott.

#14
Balogh25

Balogh25

    vendég

  • fórumtag
  • 19 posts
Köszi a hasznos infót! :-) Mi a véleményed az üzletrõl? és a Bringákról?

#15
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Én már voltam.

#16
Balogh25

Balogh25

    vendég

  • fórumtag
  • 19 posts
Találtam egy boltot, ahol nagyok sok Wilier van. Voltatok már ebben a boltban?

#17
Balogh25

Balogh25

    vendég

  • fórumtag
  • 19 posts
Találtam hozzá egy kis véleményt...

#18
Balogh25

Balogh25

    vendég

  • fórumtag
  • 19 posts
Állati szépek. Idén veszek egyet! :-)

Kinek milyen tapasztalatai vannak a bringával?

#19
Balogh25

Balogh25

    vendég

  • fórumtag
  • 19 posts
Wilier kerékpárok