Jelentkezz be Regisztrálj
Országútis paradicsom az országban?
#1
Posted 2011. February 15. - 12:10
Utak javítása elég érdekes kérdés. Elég komoly tõke kell ahhoz, hogy számottevõ javulást lehessen elérni. Mert ha csak azt vesszük, hogy egy 20kilis szakaszt kátyúzzanak már az is milliós tétel, és akkor még mindig nincs rajta aki menjen... Arról nem is beszélve, hogy egy foltozgatott úton sem úszik örömmámorban az ember tekerés közben, amikor kirázza a lelkét.
Szerintem a rendezvények támogatása lenne a legkifizetõdõbb. Nagyobb szabású versenyeket (ilyen egész családot megmozgató, van 1-2 az országban, amibõl ki lehetne indulni) segítve, sokkal direktebb a kommunikáció a "közönséggel". Több embert (és gyereket) ösztönöz kerékpározásra, ha lát egy jól megszervezet eseményt, amin jól érzi magát, mint hogy leaszfaltoztak egy utat. Persze ez is fontos, hogy legyen hol csinálni, de szerintem elõbb az igényt kéne rá "kialakítani" és akkor másfelõl is támogatókra találhat az ügy, ha látják, mennyien kerékpároznának szívesen.
Egységnyi pénzbõl sokkal drámaibb hatást lehet elérni jó szolgáltatások nyújtásával, mint egy jobb úttal.
Persze nem tudom, hogy milyen erõforrásokkal rendelkeztek, de hatalmas szükség van ezeknek a rendezvényeknek a támogatására, mert eléggé általános az, hogy pénzügyi problémákkal küszködnek, hiába rendeznek akár évtizedek óta egy színvonalas megmozdulást. És emiatt a következõ évben nem tudja még csak a tavalyi szintet hozni, nem hogy fejleszteni. Emiatt nemhogy növekedne az igény hasonló rendezvényekre, hanem csökken, mert "ááá ez is milyen gagyi lett"...
#2
Posted 2011. February 15. - 07:26
#3
Posted 2011. February 15. - 00:10
Szerintem maradjunk a realitás talaján, tehát hogy hegyet nem tudunk építeni De a meglévõ hegyeinket ki tudjuk használni.
Egész jó helyeket olvastam itt. Várunk még hozzászólásokat.
#5
Posted 2011. February 14. - 16:31
#7
Posted 2011. February 13. - 22:15
Látom mindenki hazabeszél.
Ez egyértelmü Bár köszeg van vagy 200kilire töllem légvonalban:)
#8
Posted 2011. February 13. - 22:00
Szerintem fejleszteni mindenképp hegyközelben lenne érdemes(ha bringás fogadorol van szó) vagy az osztrák határ,köszeg és környéke,onnan már gyorsan elérhetöek a jó minöségü utak amibe nem kell külön befektetni.De pl-dul valkó,dány,gomba környékén mindig belebotlani országutisokba(nem ritka a 10-20 fös boly) ma is volt egy 20as boly és négy-öt 2-3 fös csapat,ilyesmire is lehet alapozni....
Látom mindenki hazabeszél.
#9
Posted 2011. February 13. - 21:53
#10
Posted 2011. February 13. - 21:15
Szerintem ez felülrõl lefelé épitkezés. Ha itthon olyan volna a kerékpáros élet, mint a "szerencsésebb történelmi fejlõdésû országokban", akkor természetesen fejlõdne, ráépülne az egyéb, azt kísérõ, kiszolgáló hálózat.
van benne vlmi.
#11
Posted 2011. February 13. - 21:13
Ahogy elnézem nem arra kíváncsiak ki hol lakik
bocsi,de nem tudom milyenek a viszonyok Gyál közelében. azért írtam a lakhelyemhez közeli utakat,mert azt ismerem.
#12
Posted 2011. February 13. - 20:40
#13
Posted 2011. February 13. - 20:29
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#14
Posted 2011. February 13. - 20:08
#15
Posted 2011. February 13. - 19:26
mondjuk nem akarok kekeckedni, de ki van itt, akinek ráhatása van az útjavításokra? Mert a többi még csak csak megoldható magánerõbõl, de ez...
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
#16
Posted 2011. February 13. - 19:00
Ennek hianyaban a legnagyobb hegy kornyeken dolgoznek.
Az egyik legnagyobb problema amit en talaltam az a Kekesre vezeto utak. Gyongyos felol semmi problema, de Parad felol es Gezahaza felol nagyon rossz az aszfalt. Foleg lefele menet problema.
#17
Posted 2011. February 13. - 17:41
#18
Posted 2011. February 12. - 23:40
Azért írok ide, mert itt viszonylag sok országútis arc is megfordul, akiktõl érdemes tanácsot kérni. A kérdés a következõ:
Ha lenne lehetõség, hol fejlesztenétek az országúti-bringa lehetõségeket az országban (utak javítása, bringásbarát fogadók, szervezett versenyek, stb)?
Páran szeretnénk ebbe invesztálni, de elõbb felmérnénk a terepet.
Elõre is köszi