Jelentkezz be Regisztrálj

I. Komlós Kupa MTB "maraton"
#101
Írta 2010. szeptember 09. - 08:32

#102
Írta 2010. szeptember 09. - 08:04

Szombat délután írok még milyen az állapot:)
#103
Írta 2010. szeptember 09. - 07:56

Örülök , hogy kommunikálsz itt a fórumon. Ez is ritkaság , hogy egy versenyrendezõ idáig "süllyed".
. Csak segíteni akartam , hogy a kiírás pontos legyen. (2 probléma). Tényleg ír elõ a teszetosza szövetség olyat hogy milyen kategorizálás legyen ? Világos hogy el kell kezdeni valahol nincs ezzel semmi baj. De sose szabad sajnálni egy olyan kategóriátol sem -legalább az oklevelet- ahol akár egy induló is van. Nem õ tehet róla hogy egyedül van a kategóriájában. a 3. persze valamilyen szinten kötekedés de azt nem kell elfelejteni hogy a kreszben nincs olyan leírva, hogy mire kell kihegyezni bizonyos dolgokat.
. Na jó ez is csak egy kis kötekedés mert tudom milyenek a sün elvtársak. Még egy tanács. Kis induló számnál nem biztos hogy érdemes rögtön számítógépes befutóval vacakolni. Sokszor gyorsabb egy kézi befutó lista. Van egy listád a befutott rajtszámokkal amihez hozzátudod tenni a nevet , meg a kategóriát is. Egy másiik ember meg nyomogat egy memoriás stopprt és utána az idõket is hozzálehet biggyeszteni. Elég régen kezdtem a versenyszervezést. Van kis tapasztalatom. Csak sorba , hogy lássad. Futóverseny, kerékpár idõfutam, outi mezõnyverseny, duatlon verseny. (ebben volt OB is), triatlon verseny. Mostanság egy majd 800 fõs futóversenyen szpikerkedem és szervezkedem. Úgyhogy a segítõszándék vezérel ha kekeckedem.
. Meg belülrõl is látom a versenyeket mivel azért letekertem-többek között- a mátra marci hosszú távját is már 3x-or. Úgy hogy hajrá
![]()
Természetesen azért válaszoltam, mert a negatív vélemény is ugyanúgy velejárója egy szervezésnek, mint a pozitív. Valamint véleményem szerint a verseny a versenyzõkért van, tehát érdemes meghallgatni/olvasni a hozzászólásokat, mert építõ jellegûek lehetnek. Már most van pár dolog, amit legközelebb másképp csinálunk. Kategóriák most ezek lesznek. A helybeli és környékbeli fiataloknak akartunk kedvezni, hogy van több kategória számukra, hogy ezzel is ösztönözzük õket az indulásra, de ahogy a nevezésekbõl eddig látszik, pont a fiatalokat nem nagyon érdekli a kerépár

Felírós idõmérés lesz

A pályával kapcsolatos kérdésekre pedig tesóm válaszol majd, Õ volt kint tegnap, viszont egész éjszaka esett, szóval romlott a helyzet biztos. Annyit viszont el tudok mondani, hogy ha szombaton és szombat éjszaka nem fog esni, akkor járható lesz a pálya, természetesen sárfoltok lesznek a mélyebben fekvõ részeken.
#104
Írta 2010. szeptember 09. - 06:49

#105
Írta 2010. szeptember 09. - 06:24

#106
Írta 2010. szeptember 08. - 22:55






#107
Írta 2010. szeptember 08. - 20:49

Ma megyek megnézem milyen a pálya
ez azért erõsen befolyásolni fogja a döntésemet

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#108
Írta 2010. szeptember 08. - 20:03

1.Igen gyenge a master kategoria 2. a kategóriák nõkre is értendõek? mivel ez nem derül ki !! 3. Mi a francnak kellett betenni, hogy a KRESZ betartása kötelezõ ? Úgy sem lehet betartani mivel abban van egy csomó hülye elõírás !! lámpa, csöngõ, nem mehetsz a másik után és mellett.
Ezen kívül azért örülök , hogy csináltok versenyt.![]()
De nekem az már a világvége után van
Még annyi, hogy fordítsd meg a t-mobile rajtszámokat és láss csodát

#109
Írta 2010. szeptember 08. - 19:59

1.Igen gyenge a master kategoria 2. a kategóriák nõkre is értendõek? mivel ez nem derül ki !! 3. Mi a francnak kellett betenni, hogy a KRESZ betartása kötelezõ ? Úgy sem lehet betartani mivel abban van egy csomó hülye elõírás !! lámpa, csöngõ, nem mehetsz a másik után és mellett.
Ezen kívül azért örülök , hogy csináltok versenyt.![]()
De nekem az már a világvége után van
1. Ez van így elsõre, ha ismernéd a környéket, még azon is meglepõdnél, hogy valaki itt áldoz versenyre. Sajnos nem futja a szövetség által elõírt kategóriákra, mivel lenne egy rakás kategória, ahol lenne 1-2 induló... Ezzel rögtön áttértem a 2. problémádra. A korcsoportokban nincs nemi megkülönböztetés, viszont külön lesz díjazva az összetett 1-3 hölgy versenyzõ. Valahol el kell kezdeni a dolgokat, nem lehet azonnal témobiltopppmaraton... ennyire futja.
3. problémád pedig egyszerû kötekedés. Majd ha rendezel versenyt és naponta mászkálsz a rendõrségre mindenféle papírral, akkor belátod, hogy mindenféle felesleges mondatot is be kell rakni a szabályok közé, hogy ne okozz magadnak kellemetlen napokat ha véletlen történik valakivel valami a versenyen. Nyilván nem a csengõre és prizmára van kihegyezve a kresz betartása, hanem pl. ha az útvonal közútra téved, akkor nem megyek angolosan szembe a kamionnal, stb.
Örülök, hogy örülsz

Üdv.
#110
Írta 2010. szeptember 08. - 18:43

Ezen kívül azért örülök , hogy csináltok versenyt.


#111
Írta 2010. szeptember 08. - 17:42

Bátyámmal megyek, bár már õ is M2, mint Vereby, én meg M1, de odaverünk a "hegyilegényeknek", ha már itt az "Alföldi Havasokban" edzõdtünk!
jaja a Verebyre gondoltam..most nem volt õ sem a tiszán...
#112
Írta 2010. szeptember 08. - 17:35

Hozod az öreget?
Bátyámmal megyek, bár már õ is M2, mint Vereby, én meg M1, de odaverünk a "hegyilegényeknek", ha már itt az "Alföldi Havasokban" edzõdtünk!
#113
Írta 2010. szeptember 08. - 15:27

#114
Írta 2010. szeptember 08. - 14:59


#115
Írta 2010. szeptember 08. - 14:57

#116
Írta 2010. szeptember 08. - 13:37

KTM Erste Leasing csapatból 2 fõvel megyünk várhatóan.
Hozod az öreget?
#117
Írta 2010. szeptember 08. - 10:34

Bár tudnám mennyien leszünk, azonnal megoldódna pár problémám és simulnának a ráncaim
KTM Erste Leasing csapatból 2 fõvel megyünk várhatóan.
#118
Írta 2010. szeptember 07. - 21:11

Bár tudnám mennyien leszünk, azonnal megoldódna pár problémám és simulnának a ráncaim
hogy nehezítsem a ráncaid simulását én még nem tudom, hogy ott leszek-e
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#119
Írta 2010. szeptember 07. - 19:51

Bár tudnám mennyien leszünk, azonnal megoldódna pár problémám és simulnának a ráncaim
Ez mindig lutri,mint nálunk
#120
Írta 2010. szeptember 07. - 19:26

