arra kiváncsi lennék, hogy meddig is tart egy ilyen...én inkább a tartósan könnyû gépeket szeretem
de azért a falon, meg találkozókon hasítanék egy ilyennel
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5401
Írta 2005. március 11. - 00:02
#5402
Írta 2005. március 11. - 00:01
Hát ez igaz, és erre sokan nem gondolnak...de nem szabad egy hét alatt leadni a felesleget, ha az több,mint 3 kg...15 kg minusz az kb 3 hónap
annó 142 kilóról fogytam le 97 kilóra ez volt tavaly nyáron a versenysúlyom..
fél év alatt sikerült az utolsó 15 meg úgy hogy minden nap tekertem..
Most megint céltudatosan téplálkozom és várom hogy bringázhassak hogy nyárra meglegyen ugyanez a súly.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5403
Írta 2005. március 10. - 23:59
Nem túl csúnya! Megint lottózni fogok! Ez egy lányé, vagy egy törpéjé?
#5404
Írta 2005. március 10. - 23:53
Cuadro: SCOTT USA Team Issue RC (S) 1079,5
Horquilla: FRM Air Way Carbon (cuello 152mm) 1074,3
Direccion: Extralite the head 62,9
Tapa de dir.: Extralite 4
Tornillo de dir: Extralite 1,7
Expansor de dir: Extralite Ultrastar 9,1
Potencia: Extralite Ultrastem UL2 (110) 95,8
Manillar: Schmolke Karacho 56cm con tapones 78,8
Puños: Monty espuma 13,1
Eje pedalier: FRM Ti (107mm) 143,2
Tija de Sillin: AX Lightness (290x31,6) 130,9
Sillin: Tune Concorde 51,7
Cierre de Sillin: BTP 9,6
Bielas: Storck Power Arms 321,2
Platos: TA Compact 42d 67,3
TA Compact 32d 33,9
TA Compact 24d 18,8
Tornillos Platos : Alu 10 unids (9,2gr,4,1gr) 13,3
Tornillos Bielas: Tiso Alu 14,6
Pedales: Crank Bros. Egg Beater Triple Ti 184,7
Mandos de Cambio: Platos Grip Shift X-Ray 61
Coronas Micro Shift 9v 84
Desviador: Shimano Ultegra triple 92,6
Cambio: Tiso Altore 366( patilla de carbono ) 149,3
Cadena: Connex TR Ti 10v (104) 233,1
Manetas de Freno: Kooka 81,5
Frenos: Logan 909-A con Zapatas BBB carbon(tor alu) 235,5
Cables y Fundas: Magura+CM 61,5
Llantas: NoTubes ZTR355 718,6
Buje trasero: Extralite Ultrahub 164,7
Buje Delantero: AM Classic Micro 67,7
Radios: DT Ti (262,253) (64) 258,9
Cabecillas: DT Alu (64) 20,4
Fondos de Llanta: Power Tape (2) 7,6
Piñon: Lightbike Effe Ti 13-26 9v 131,7
Cierres: Tune Skyline 17,4
Cubierta del.: Maxxis Maxxlite 310 prototype 1,9 316 !!!ez sak a prototipus! állitolag 293g-os is van közte!!!!!!!!!!!!!!! :lick:
Cubierta tras.: Maxxis Maxxlite 310 prototype 1,9 318,2
Camara del.: Maxxis Fly Weight 0,45 80,9
Camara tras.: Maxxis Fly Weight 0,45 84
Portabidon: Langerbein 5,4
Tor. Portabidon: Alu. 1,9
Misc..: Guia cables pedalier+tor 2,8
TOTAL: 6.603gr
#5405
Írta 2005. március 10. - 23:50
Hát ez igaz, és erre sokan nem gondolnak...de nem szabad egy hét alatt leadni a felesleget, ha az több,mint 3 kg...15 kg minusz az kb 3 hónap
#5406
Írta 2005. március 10. - 23:44
Bocs hogy belepofázok de többet számít mint akármit könnyíteni..
sajna tapasztaltam hogy nyár közepén hogy ment a felfelé tekerés és hogy most hogy meg 20 kiló többlettel..:/
sajna tapasztaltam hogy nyár közepén hogy ment a felfelé tekerés és hogy most hogy meg 20 kiló többlettel..:/
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5407
Írta 2005. március 10. - 23:42
erõnlétben már érzem a különbséget...sztem ez is nagyon sokat számít...inkább nem számolok:D
#5408
Írta 2005. március 10. - 23:39
Majdnem egy bringányit fogsz leadni! Ki kéne számolni, hogy ez alkatrész árban mennyi lenne.10-et akarok leadni..
#5409
Írta 2005. március 10. - 11:10
a schwalbe az yo. válald be!!
nekem nem volt de csak yot hallok róla!
Ya és esetleg akit érdekel a maxxis 310g-os gumiya az szoyon!!!!
az a mi a bikemagben is volt aszem az Eurobike cikkben.
Lehet hogy tudok szerezni..persze nem lessz olcsó de tekintve hogy magyarországon nem is lehet kapni....szoval.....
nekem nem volt de csak yot hallok róla!
Ya és esetleg akit érdekel a maxxis 310g-os gumiya az szoyon!!!!
az a mi a bikemagben is volt aszem az Eurobike cikkben.
Lehet hogy tudok szerezni..persze nem lessz olcsó de tekintve hogy magyarországon nem is lehet kapni....szoval.....
#5410
vendég_rvilike_*
Írta 2005. március 10. - 10:09
Miert,ha azt nezed hogy van egy bicajon kb. 30-40 alkatresz,es ebbol csak 10-en konnyitesz 40-60g-mot,akkor az mar fel kilo!Szoval nem megy az olyan vicc szamba szerintem.Pont igy lehet jo kis konnyu bicajt epiteni,hogy atgondoltan mindenhol sporolsz kicsit.Inmagaban persze viccesnek tunhet egy 40g-mal konnyebb gyorszar,de hat sok kicsi sokra megy
#5411
Írta 2005. március 10. - 10:09
Jah. Azt mondják a kerekeken nagyon észrevenni a plusz/mínusz súlyt. Mit szóltoka Schwalbe Fast Fred 2.0-hoz 7200-ért? 440g defektvédelemmel...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5412
Írta 2005. március 10. - 10:01
A gyorszáron való könnyítés tényleg csak viccként jó, de 40 gr. pl. külsõn (mondjuk persze oúti, eleve könnyû külsõkrõl legyen szó), már érezhetõ! Nem beszélve 3-5 kg. testsúlycsökkenésrõl, de csak ha edzésbõl származik, vagyis izomba, erõbe alakul át.
#5413
Írta 2005. március 10. - 00:10
Én csak kb. max 3-5-öt
De a kerón is fogok könnyíteni min. 40-60 gr-ot gyorszárcserével (mi ez ahhoz a 3-5 kilóhoz )
De a tudat, hogy évrõl, évre könnyebb lesz a keróm már megéri (mondjuk a télen nehezedett egy titán kormánnyal és szarvakkal.)
De a kerón is fogok könnyíteni min. 40-60 gr-ot gyorszárcserével (mi ez ahhoz a 3-5 kilóhoz )
De a tudat, hogy évrõl, évre könnyebb lesz a keróm már megéri (mondjuk a télen nehezedett egy titán kormánnyal és szarvakkal.)
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#5414
Írta 2005. március 08. - 23:00
#5415
Írta 2005. március 08. - 22:57
Nekem most nem is a bringám súlyával van gondom, hanem azzal az öt-hat kilóval, ami a télen rám mászott. Pedig már elõtte sem voltam pehely.
#5416
Írta 2005. március 08. - 22:42
nekem az nrs 11.5kg volt lemérve...abban sem voltak nagy csodák, csak gondos válogatás---meg a soxor átlagosan könnyû cuccok is sokat jelentenek...mondjuk a hajtás nem egy nehéz darab:D
de a kormánynál nem feltétlenül kell 30g miatt 20ezret kiadni...meg ilyesmik
de a kormánynál nem feltétlenül kell 30g miatt 20ezret kiadni...meg ilyesmik
#5417
Írta 2005. március 08. - 22:41
Kíváncsi vagyok, mert nagyon könnyûnek tûnik annak ellenére, hogy nincsenek rajta szuperlájtos cuccok, mondjuk a kerekeket kivéve.
Egy jó közepes merevvázas is megirigyelhetné.
Egy jó közepes merevvázas is megirigyelhetné.
#5418
Írta 2005. március 08. - 22:33
még sajna csak összeadás, de hamarosan a mérés is meglesz...sztem pár száz grammot a csavarok felvesznek még...
#5419
Írta 2005. március 08. - 22:13
#5420
Írta 2005. március 08. - 21:44
Alkatrész: gyártó súly
váz: Specialized Stumpjumper FSR S-Works 2464g
villa Marzocchi Maraton XC 1953g
Középcsapágy Race Face Deuce 115g
hajtókar Race Face Deuce középtengellyel 725g
nyeregcsõ Thomson 248g
nyereg gyorszár Specialized 44g
váltókar jobb Sram X0 bowdennel 101g
váltókar bal Sram X0 bowdennel 99g
stucni BBB 90mm 141g
vázvédõ Specialized 28g
elsõváltó Shimano Hone 167g
hátsóváltó Sram X9 239g
elsõfék Hayes HFX Carbon 303g
hátsófék Hayes HFX Carbon 328g
elsõ tárcsa Shimano Deore 139g
hátsó tárcsa Magura Louise FR 155g
nyereg WTB Speed V 322g
fogaskeréksor Sram 9.0 296g
pedálok Eggbeater 268g
markolatok GripShift 44g
adapter elsõ+hátsó fékhez PM-IS 68g
fejcsapágy Token 98g
Kormány BBB 142g
spacer BBB carbon 15+5mm 9g
dió BBB carbon kupak+csavar+dió 24g
elsõ gyorszár Shimano XT 59g
elsõ kerék FRM+Sun DS1XC+szalag+DT 684g
hátsó gyorszár Shimano XT 65g
hátsó kerék FRM+Sun DS1XC+szalag+DT 977g
gumi Maxxis Hard Drive 2.1 638g
belsõ noname kínai 183g
lánc Sram PC99 283g
bowdenházak sima noname 66g
12296g
edit:persze egy két cucc még változni fog, mert lehet még faragni, de elõl-hátul 113mm-tõl még ez a súly is jó...a Maraton XC-t meg nem nagyon van kedvem lecserélni, pedig lejönne egy kevés:D
váz: Specialized Stumpjumper FSR S-Works 2464g
villa Marzocchi Maraton XC 1953g
Középcsapágy Race Face Deuce 115g
hajtókar Race Face Deuce középtengellyel 725g
nyeregcsõ Thomson 248g
nyereg gyorszár Specialized 44g
váltókar jobb Sram X0 bowdennel 101g
váltókar bal Sram X0 bowdennel 99g
stucni BBB 90mm 141g
vázvédõ Specialized 28g
elsõváltó Shimano Hone 167g
hátsóváltó Sram X9 239g
elsõfék Hayes HFX Carbon 303g
hátsófék Hayes HFX Carbon 328g
elsõ tárcsa Shimano Deore 139g
hátsó tárcsa Magura Louise FR 155g
nyereg WTB Speed V 322g
fogaskeréksor Sram 9.0 296g
pedálok Eggbeater 268g
markolatok GripShift 44g
adapter elsõ+hátsó fékhez PM-IS 68g
fejcsapágy Token 98g
Kormány BBB 142g
spacer BBB carbon 15+5mm 9g
dió BBB carbon kupak+csavar+dió 24g
elsõ gyorszár Shimano XT 59g
elsõ kerék FRM+Sun DS1XC+szalag+DT 684g
hátsó gyorszár Shimano XT 65g
hátsó kerék FRM+Sun DS1XC+szalag+DT 977g
gumi Maxxis Hard Drive 2.1 638g
belsõ noname kínai 183g
lánc Sram PC99 283g
bowdenházak sima noname 66g
12296g
edit:persze egy két cucc még változni fog, mert lehet még faragni, de elõl-hátul 113mm-tõl még ez a súly is jó...a Maraton XC-t meg nem nagyon van kedvem lecserélni, pedig lejönne egy kevés:D