lazfer
A Shimano fékváltókarjainak mindnek aluból van a háza, meg a fékkarjai is. Az EF szerintem a TY 50-nel van egy kategóriában, bár már egy ideje nem nagyon vágom a típusszámokat. Szerintem ez olyan, hogy az egyik kar felül, a másik alul van, mint az Aceránál, de nem olyan szép, hanem lényegesen egyszerûbb kidolgozású. (más formájú)
Kérdezted, hogy miért nem Acera/Acera, hanem TY 50/Alivio.
Nos a váltásteljesítményét érezhetõen elsõsorban a hátsóváltó (!) határoza meg, és az elsõre fel is tûnik, majd a nem eléggé felkészült kolléga azt jiszi, hogy az egész biciklin levõ alkatrészek szintje a hátsóváltóéval egyezik meg, közben meg nem igaz! Ez a szemkiszúrás, más néven marketing.
Grip Shift: markolatváltó alternatívájaként vonult be a köztudatba, pedig eleinte csak egy márkanév volt. Mostmár a Shimano is csinál alsóbb kategóriákban markolatváltót, mert rájöttek, hogy a kevésbbé tapasztalt kerékpáros nem szeret karokkal foglalkozni, mikor melyiket merre, jobban szereti csavarni a kart, mint a gázt a motoron.
2001-ben a Sram és a Shimano modelljeivel találkozhatsz, a Sram '98-ban vette meg a Sachs céget, aki szintén a markolatváltókkal fglakozott.
Ez amúgy felfogás kérdése, nekem például nem lenne még egy hétig Rapidfire a kormányomon, én csak a markolatváltást szeretem.
Vázak: tényleg nem Magyarországon készülnek, esetleg az olcsóbb cromo/acél vázak. A Magellánnak is van hegesztõüzeme Csepelen, a Caprine-nek meg Székesfehérváron, ahol még alu vázakat is hegesztenek!
Sok sikert a biciklivásárláshoz!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
MTB 70e körül
Indította
lazfer
, 2002. január 26. 23:03
#221
Írta 2002. január 29. - 17:32
#222
Írta 2002. január 29. - 14:27
Ja és még annyit kérdeznék, hogy a HIGHLANDER-en lévõ SHIMANO EF28-8 (8 sebességes) fék-váltókarról mit kell tudni? A váltók alul, felül, vagy itt is-ott is vannak elhelyezve? Egy ilyen váltóhoz már fém fékkar dukál, vagy esetleg csak mûanyag?
Régebben hallottam egyszer arról a tekerõs bigyóról, Gripshift, vagy mi volt a neve. Az jó dolog, vagy nem annyira?
Régebben hallottam egyszer arról a tekerõs bigyóról, Gripshift, vagy mi volt a neve. Az jó dolog, vagy nem annyira?
#223
Írta 2002. január 29. - 14:20
Köszi mindenkinek az összes segítséget!
lcs: a Speed Metal website-ját megnéztem, de õk csak elég drága cuccokkal foglalkoznak, illetve valami Kalahari bringa van olcsóért, de az nem tudom milyen. Lehet, hogy érdemes lenne megkérdezni, hogy hoznak-e nekem Caprine-t, vagy Magellant?
Webes nézelõdésem alatt egyébként a Fülöp és a Ride a Bike tûnt a legszimpibbnek, remélem egyik helyen sem próbálnak majd átvágni. Bár ez elég nehéz lesz, mert Ti olyan jól felkészítettek engem ebbõl a témából, hogy csak na! Pár napja még azt sem tudtam, hogy mi az, hogy Acera, Alivio, meg RST...
lcs: a Speed Metal website-ját megnéztem, de õk csak elég drága cuccokkal foglalkoznak, illetve valami Kalahari bringa van olcsóért, de az nem tudom milyen. Lehet, hogy érdemes lenne megkérdezni, hogy hoznak-e nekem Caprine-t, vagy Magellant?
Webes nézelõdésem alatt egyébként a Fülöp és a Ride a Bike tûnt a legszimpibbnek, remélem egyik helyen sem próbálnak majd átvágni. Bár ez elég nehéz lesz, mert Ti olyan jól felkészítettek engem ebbõl a témából, hogy csak na! Pár napja még azt sem tudtam, hogy mi az, hogy Acera, Alivio, meg RST...
#224
Írta 2002. január 29. - 13:36
ja és megfogalmazódott benned a kérdés, hogy hülyén néz ki a felemás fékváltókar a kormányon, de meg kell nyugtassalak, hogy pölö az Alivio váltót(mindegy hogy elsõ/hátsó) lehet Acera váltókarral is mûködtetni, és így kombinálhatol bármit bármivel, csak ne használj tourney hátsóváltót XTR váltókarral, mert az kicsit furi volna. Szal a lényeg az, hogy nyugi, egyforma lesz a fékváltókar a gépeden.
csákómákó
csákómákó
#225
Írta 2002. január 29. - 01:59
Hi én a vázgyártásba pofáznék bele:
A két fent említett márka (Magellan, Caprine) tényleg magyar, de a vázakat nem itthon csinálják, hanem kint tájvánon és a magyaroknak nemis nagyon van beleszólása abba, hogy milyen a váz, õk csak kinézik a katalógusból, kivétel a Magellan csúcskategóriás merev vázai (de szerintem ezek se mind).
Palmer
A két fent említett márka (Magellan, Caprine) tényleg magyar, de a vázakat nem itthon csinálják, hanem kint tájvánon és a magyaroknak nemis nagyon van beleszólása abba, hogy milyen a váz, õk csak kinézik a katalógusból, kivétel a Magellan csúcskategóriás merev vázai (de szerintem ezek se mind).
Palmer
#226
Írta 2002. január 29. - 01:33
Szia lazfer!
Na én is belepofázok:
Egész jól kezded pedzeni itt a dolgokat, ha már ilyen okosakat kérdezel .
Szóval kõkemény üzlet az egész, azért vannak ilyen vegyessaláta bringák ebben az árkategóriában.
Cél, hogy õk minél jobban járjanak a kisebb pénzû emberekkel is.
Úgyhogy a fõbb szempontjaim:
1. "össztelóst" semmiképpen ne vegyél (szigorúan tilos!!!!!) ennyiért, mert életveszélyesen szarok.
Nem is értem, hogy engedhetnek ilyeneket forgalmazni.
2. Magellán vagy Caprine váz: tényleg amelyik tetszik kinézetre, mert szerintem tökmindegy. Az hogy most melyikben mennyi a vas meg a crmo szerintem soha senki nem fogja biztosra megtudni, ez csak marketing kérdés.
3. méret: ja kb 19"
4. felszerelés: inkább az amelyiken minél kevesebb a B+ cucc a shimano javára, akár darabszámra is.
Ha így is nehéz dönteni, döntsön a súly, vagy amire több a garancia, vagy ahol jobb a kiszolgálás.
Végül egy konkrét ajánlat:
nézz be a Speedmetalba a Kálvinnál mert iszonyú jó fejek, segítõkészek, jó szerelnek és most vannak brutál akcióik a 2001-es bringákra.
sok sikert, lcs
Na én is belepofázok:
Egész jól kezded pedzeni itt a dolgokat, ha már ilyen okosakat kérdezel .
Szóval kõkemény üzlet az egész, azért vannak ilyen vegyessaláta bringák ebben az árkategóriában.
Cél, hogy õk minél jobban járjanak a kisebb pénzû emberekkel is.
Úgyhogy a fõbb szempontjaim:
1. "össztelóst" semmiképpen ne vegyél (szigorúan tilos!!!!!) ennyiért, mert életveszélyesen szarok.
Nem is értem, hogy engedhetnek ilyeneket forgalmazni.
2. Magellán vagy Caprine váz: tényleg amelyik tetszik kinézetre, mert szerintem tökmindegy. Az hogy most melyikben mennyi a vas meg a crmo szerintem soha senki nem fogja biztosra megtudni, ez csak marketing kérdés.
3. méret: ja kb 19"
4. felszerelés: inkább az amelyiken minél kevesebb a B+ cucc a shimano javára, akár darabszámra is.
Ha így is nehéz dönteni, döntsön a súly, vagy amire több a garancia, vagy ahol jobb a kiszolgálás.
Végül egy konkrét ajánlat:
nézz be a Speedmetalba a Kálvinnál mert iszonyú jó fejek, segítõkészek, jó szerelnek és most vannak brutál akcióik a 2001-es bringákra.
sok sikert, lcs
#227
Írta 2002. január 28. - 22:26
És ha az általam kiszemelt HIGHLANDER-en elöl SHIMANO TY-10, hátul pedig SHIMANO ALIVIO MC18 váltó van, akkor a kormányon egy ilyen, meg egy olyan, magyarul felemás váltókar lesz? Ez nem néz ki hülyén?
Amúgy ez a SHIMANO TY-10 még az Aceránál is szarabb? Ha igen, akkor nem értem, hogy a Caprine elõre miért rak full gagyi, hátulra pedig elég jó váltót.... Akkor talán logikusabb lenne az Acera/Acera páros, vagy tévedek?
Ja és jól sejtem, hogy a Caprine és a Magellan is teljesen magyar márka? A magyarok ilyen jó bringákat tudnak gyártani? Amikor meghallottam ezt a két márkanevet és megláttam a bringáikat, meg se fordult a fejemben annak a lehetõsége, hogy ezek magyar termékek. Hajrá magyarok!
Amúgy ez a SHIMANO TY-10 még az Aceránál is szarabb? Ha igen, akkor nem értem, hogy a Caprine elõre miért rak full gagyi, hátulra pedig elég jó váltót.... Akkor talán logikusabb lenne az Acera/Acera páros, vagy tévedek?
Ja és jól sejtem, hogy a Caprine és a Magellan is teljesen magyar márka? A magyarok ilyen jó bringákat tudnak gyártani? Amikor meghallottam ezt a két márkanevet és megláttam a bringáikat, meg se fordult a fejemben annak a lehetõsége, hogy ezek magyar termékek. Hajrá magyarok!
#228
Írta 2002. január 28. - 20:19
Má megbocsánat, de szerintem az Alivio hváltó/váltókar sokkal jobban funkcionál, mint az Acera. A hátsóváltó teljesítménye valahol a Deore körül mocorog, a váltókar pedig ég és föld, hiszen az Alivio RapidFire Plus karral megy, ahol mindkét kar a kormány alatt figyel, mint a magasabb minõségû sport/verseny családoknál, az Acera pedig egy városi/túrafeelinges EZ-Fire kar, nem kimondottan sportos felhasználásra tervezve.. Egyben nem vagyok biztos, de lehet az Acera karral egyszerre többet váltani felfelé? Mert az Alivioval lehet.
#229
Írta 2002. január 28. - 15:53
és ez így van! 8)
szerintem sem érzékelhetõ az ACERA és az ALIVIO közti különbség...
talán csak az élettartamukban...
A magasságod kábé mint az enyém, így Te is abba na csodálatos helyzetben vagy, hogy a méret a lényeg... ;D
18-18,5-19-21" ... ezeket próbáld ki, mert ahány gyártó, annyi méret, és sajna nem biztos, hogy a XY ló 18"mérete kisebb, mint a WZ ló 19"ánál...
Na csõváz és hátszél...
Joghurt sem egyforma méretû... Paraferee voltam
szerintem sem érzékelhetõ az ACERA és az ALIVIO közti különbség...
talán csak az élettartamukban...
A magasságod kábé mint az enyém, így Te is abba na csodálatos helyzetben vagy, hogy a méret a lényeg... ;D
18-18,5-19-21" ... ezeket próbáld ki, mert ahány gyártó, annyi méret, és sajna nem biztos, hogy a XY ló 18"mérete kisebb, mint a WZ ló 19"ánál...
Na csõváz és hátszél...
Joghurt sem egyforma méretû... Paraferee voltam
#230
Írta 2002. január 28. - 15:46
Az Acera és az Alivio közötti különbség minõségbeli. Strapabíróbb, pontosabb (habár ezen a szinten szentem nem érzékelhetõ a különbség). Mellelseg szentem az Alivio fékváltói elmennek, míg az Acerájé kifejezetten randa (szentem!). A 13 kiló tök normális, sõt! Túra/CC-re ideális. A enyém pl 16 és fél kilós freeride, míg Cserkoé közel 20.... A magasságodhoz a 19'-os váz okés.
#231
Írta 2002. január 28. - 15:23
Hát most látatlanban a HIGHLANDER-t venném meg, de lehet, hogy amikor a boltba élõben látom a cuccokat, tökre megváltozik a véleményem, mert a neten eddig látott képek nem voltak éppen csúcsminõségüek.
Más: az Acera, Alivio, stb... váltók pontosan miben különböznek egymástól? Minél drágább, annál könnyebb és egyben strapabíróbb? Ja és amúgy a MAGELLAN Crater a maga 13 kilós súlyával már nehéznek számít? Az én régi Schwin Csepelem egyébként vmi 18 kiló asszem!
Végül pedig: a 185 cm-es magasságomhoz hány colos váz passzol leginkább?
thx
Más: az Acera, Alivio, stb... váltók pontosan miben különböznek egymástól? Minél drágább, annál könnyebb és egyben strapabíróbb? Ja és amúgy a MAGELLAN Crater a maga 13 kilós súlyával már nehéznek számít? Az én régi Schwin Csepelem egyébként vmi 18 kiló asszem!
Végül pedig: a 185 cm-es magasságomhoz hány colos váz passzol leginkább?
thx
#232
Írta 2002. január 28. - 13:32
Ha a Highlander teccik, akkor vedd azt. Én csupán megjegyeztem, hogy a Mag jobb váz, jobb geoval. Ja, és a Highlander tök vas. Csak a neve Cro-Mo, meg max egy pár rövidebb csõ.
#233
Írta 2002. január 28. - 10:45
Hali!
Elõször is: MINDENFÉLEKÉPPEN olyan lovat vegyél, ami tetszik is!
A vázhoz: barátnõmnek is egy HiTen vázas Craterje van... Nagyon facántosan irányítható, kezes bárány...
Már mint a ló... de az oldalborda is...
Egy "hátránya", hogy picit nehéz...
Már mint a ló...
Pf & J
Elõször is: MINDENFÉLEKÉPPEN olyan lovat vegyél, ami tetszik is!
A vázhoz: barátnõmnek is egy HiTen vázas Craterje van... Nagyon facántosan irányítható, kezes bárány...
Már mint a ló... de az oldalborda is...
Egy "hátránya", hogy picit nehéz...
Már mint a ló...
Pf & J
#234
Írta 2002. január 28. - 10:42
Köszi a válaszokat!
Nekem laikusnak azért tetszik jobban a HIGHLANDER, mert Cr/Mo a váza és ALIVIO szettes, ezzel szemben a MAGELLAN Crater pedig csak acél vázas, és ACERA szettes. Az áruk egyébként nagyjából ugyanannyi. Szerintetek a MAGELLAN annyival jobb márka, hogy még az említett hátrányok mellett is jobb választás, illetve a fentebb felsorolt dolgok talán nem is olyan hátrányosak a MAGELLAN szempontjából? Ja és kinézetre is talán a HIGHLANDER teccik egy picit jobban.
Nekem laikusnak azért tetszik jobban a HIGHLANDER, mert Cr/Mo a váza és ALIVIO szettes, ezzel szemben a MAGELLAN Crater pedig csak acél vázas, és ACERA szettes. Az áruk egyébként nagyjából ugyanannyi. Szerintetek a MAGELLAN annyival jobb márka, hogy még az említett hátrányok mellett is jobb választás, illetve a fentebb felsorolt dolgok talán nem is olyan hátrányosak a MAGELLAN szempontjából? Ja és kinézetre is talán a HIGHLANDER teccik egy picit jobban.
#235
Írta 2002. január 28. - 09:44
Jorus: eladod a vázat, amit most vettél? lemaradtam valamirõl?
Lazfer: én is a Magellant ajánlom, szerintem korrekt minõséget nyújtanak, és gondolom Neked nem az a célod, hogy kitûnj a csodagéppel a szürkeségbõl, amit egy Magellannal nem is lehet igazándiból megtenni, de bajod nem lesz vele, az szinte tuti. (Ez milyen szép kis mondat lett... ;D ). A teló is jó választásnak tûnik, de azért mert új, és kezdõként nagyon átverhetnék a fejed egy használt villával. Én úgy érzem konyítok már valamennyit a témához, de mégse szívesen vennék használt telót. A 60 K-s fulltelós gép szerintem csak elsõ ránézésre lehetett király, ennyiért én max a vázat venném ha teljestelós gépet akarnék. (de nem akarok. meg pénzem sincs... ;D) De leginkább azt ajánlom, hogy menj be az összes boltba amit találsz (remélhetõleg pesti vagy, ha nem akkor kicsit lassabb lesz a folyamat...) és vigyél magaddal egy hozzáértõ havert, ha nincs, akkor itt mindig találsz segítõ (jellegû) tanácsokat. És még egy fontos tanács: az eladók nagyon kis százaléka nem hülye... ( sajnálato személyes tapasztalat... )
pápápá
Lazfer: én is a Magellant ajánlom, szerintem korrekt minõséget nyújtanak, és gondolom Neked nem az a célod, hogy kitûnj a csodagéppel a szürkeségbõl, amit egy Magellannal nem is lehet igazándiból megtenni, de bajod nem lesz vele, az szinte tuti. (Ez milyen szép kis mondat lett... ;D ). A teló is jó választásnak tûnik, de azért mert új, és kezdõként nagyon átverhetnék a fejed egy használt villával. Én úgy érzem konyítok már valamennyit a témához, de mégse szívesen vennék használt telót. A 60 K-s fulltelós gép szerintem csak elsõ ránézésre lehetett király, ennyiért én max a vázat venném ha teljestelós gépet akarnék. (de nem akarok. meg pénzem sincs... ;D) De leginkább azt ajánlom, hogy menj be az összes boltba amit találsz (remélhetõleg pesti vagy, ha nem akkor kicsit lassabb lesz a folyamat...) és vigyél magaddal egy hozzáértõ havert, ha nincs, akkor itt mindig találsz segítõ (jellegû) tanácsokat. És még egy fontos tanács: az eladók nagyon kis százaléka nem hülye... ( sajnálato személyes tapasztalat... )
pápápá
#236
Írta 2002. január 28. - 09:36
Na, igen, a biciklisek már csak ilyen rendes egy banda... Magellan Crater: ha ismereteim helytállóak 3 változat kapható jelenleg. Crater: 68.000 körül; Crater AL: 89.000 körül; ill. Crater AL Disc: 138.000 körül. A sima Crater Bike+ és Acera cuccokkal van szerelve, és asszem egy RST 321 EL-lel. Jó választás. A váz mindenképpen jobb, mint a Highlander, legalábbis geometriailag. (Nekem volt Highlanderem, 19'-os és mindig fájta rajta a hátam, ugyanis elég rövid a felsõcsöve, és hatalmas a tengelytávja, ez nem az a gyorsulós, vagy zúzós váz, de túrázni, kirándulgatni megfelelõ.)
Mátrixot nem ismerem közelebbrõl. Eddig még csak az ákenben (Auchanvagymi) láttam néhány példányt, és...nos, nem gyõztek meg arról, hogy egyben is maradnak ezek a gépek...De mondom, nem ismerem õket.
Mátrixot nem ismerem közelebbrõl. Eddig még csak az ákenben (Auchanvagymi) láttam néhány példányt, és...nos, nem gyõztek meg arról, hogy egyben is maradnak ezek a gépek...De mondom, nem ismerem õket.
#237
Írta 2002. január 28. - 09:23
Kedves lazfer!
Had próbáljak Én is segíteni, vagy egy kicsit összekavarni...
Ha már említetted a MAGELLANt... sok MAGELLAN kedvelõ társam nevében mondhatom, hogy egy MAGELLANnal biztos, megbízható társat kapsz... A CRATER egy alsó kategóriás váz, nagyon sportos geomatriával... Szerintem egy átlagos szintû felhasználásra örökéletû lehet...
Hogy mit értek átlagos felhasználás alatt?
Nos, könnyebb terep... túra...
Ha az alkatrészeket nézed, szerintem ha teheted válogass...
Általában SHIMANO alkatrészeket pakolgatnak fel, úgy hogy az ACERA és ALIVIO kombinációkat nézegesd...
Az ALIVIO (szerintem is) alsó-közép kategóriás cuccos, a fentebb említett felhasználásra sok évig társad lehet... Én 5.éve nyúzok egy ALIVIO hátsó váltót, hajtómûvet, középagyat, váltókarokat... Az évi 2-3000km bele megy a lovamba, és ebben keménykedések is vannak...
Az ACERA szerintem a alsó kategória legfelsõ szintje... A lovamon az elsõ váltó ACERA, és semmi gondom nincs vele...
Most ennyit...
Csõváz és hátszél..
Joghurt legyen Veled! Paraferee voltam
Had próbáljak Én is segíteni, vagy egy kicsit összekavarni...
Ha már említetted a MAGELLANt... sok MAGELLAN kedvelõ társam nevében mondhatom, hogy egy MAGELLANnal biztos, megbízható társat kapsz... A CRATER egy alsó kategóriás váz, nagyon sportos geomatriával... Szerintem egy átlagos szintû felhasználásra örökéletû lehet...
Hogy mit értek átlagos felhasználás alatt?
Nos, könnyebb terep... túra...
Ha az alkatrészeket nézed, szerintem ha teheted válogass...
Általában SHIMANO alkatrészeket pakolgatnak fel, úgy hogy az ACERA és ALIVIO kombinációkat nézegesd...
Az ALIVIO (szerintem is) alsó-közép kategóriás cuccos, a fentebb említett felhasználásra sok évig társad lehet... Én 5.éve nyúzok egy ALIVIO hátsó váltót, hajtómûvet, középagyat, váltókarokat... Az évi 2-3000km bele megy a lovamba, és ebben keménykedések is vannak...
Az ACERA szerintem a alsó kategória legfelsõ szintje... A lovamon az elsõ váltó ACERA, és semmi gondom nincs vele...
Most ennyit...
Csõváz és hátszél..
Joghurt legyen Veled! Paraferee voltam
#238
Írta 2002. január 27. - 21:03
Nagyon örülök, hogy ilyen segítõkészek vagytok, úgy látszik a biciklisek ilyen rendes bandát alkotnak!
Amúgy a HIGHLANDER egyre szimpibb nekem, de most találtam rá a MAGELLAN CRATER-re, és valami MÁTRIX bringákra. Ezek milyenek? Mármint "komoly" márkák?
elõre is köszi again
Amúgy a HIGHLANDER egyre szimpibb nekem, de most találtam rá a MAGELLAN CRATER-re, és valami MÁTRIX bringákra. Ezek milyenek? Mármint "komoly" márkák?
elõre is köszi again
#239
Írta 2002. január 27. - 20:00
#240
Írta 2002. január 27. - 19:58
Hi!
Az említett Alivio alsó-középkategória (már csak mer' szentem a Deore a közép, de ebbe bele lehet kötni). Nekem is Alivio van hátul és semmi gondom nincs vele. Nyugodt szívvel tom ajánlani. A 321-es is tökéletes választás normál felhasználásra. Az a csúcs-gép 60-ért valóban gyanús... Össztelós bringák nemcsak DH-ra jók. Itt van mindjárt a Freeride ugyi (alapvetõ különbség, hogy 3 tányér van elól, de természetesen a rugóutak is kisebbek, mint a csillagjáróknál), de külföldön a trekking gépeket is ellátják telókkal megfelelõ összegért (Biria). Egyébként van egy eladó Fr vázam, ha érdekel. (Monjuk, ha 60-at szánsz az egész bicóra, akkor mindegy, de hátha...) Egyébként 70-ért érdemesebb pár hónapos alkatrészekbõl építeni egy biciklit, mint készen venni. Most építettem egyet haveromnak 70-bõl kijött az egész (jó, néhány alkatrész elég kommersz lett, de ugyanez boltban, újonnan minimum 100-a).
Ha bármi kérdésed van, tedd fel! Valaki biztos tud majd segíteni.
Pá!
Az említett Alivio alsó-középkategória (már csak mer' szentem a Deore a közép, de ebbe bele lehet kötni). Nekem is Alivio van hátul és semmi gondom nincs vele. Nyugodt szívvel tom ajánlani. A 321-es is tökéletes választás normál felhasználásra. Az a csúcs-gép 60-ért valóban gyanús... Össztelós bringák nemcsak DH-ra jók. Itt van mindjárt a Freeride ugyi (alapvetõ különbség, hogy 3 tányér van elól, de természetesen a rugóutak is kisebbek, mint a csillagjáróknál), de külföldön a trekking gépeket is ellátják telókkal megfelelõ összegért (Biria). Egyébként van egy eladó Fr vázam, ha érdekel. (Monjuk, ha 60-at szánsz az egész bicóra, akkor mindegy, de hátha...) Egyébként 70-ért érdemesebb pár hónapos alkatrészekbõl építeni egy biciklit, mint készen venni. Most építettem egyet haveromnak 70-bõl kijött az egész (jó, néhány alkatrész elég kommersz lett, de ugyanez boltban, újonnan minimum 100-a).
Ha bármi kérdésed van, tedd fel! Valaki biztos tud majd segíteni.
Pá!