A leszarozott termékek hiányához:
A hazai piac minden szereplõje extra szenzitív. A forgalmazók és a kereskedõk is. És a gazdasági helyzet függvényében egyre inkább.
Ezt a helyzetet nem minõsíteném, mert ha az én létem függene a saját termékeimtõl én is az lennék.
A magyar vevõ pedig nem teszi meg azt a szívességet a piacnak, amit a német, vagy az amerikai, hogy megvesz akármit, ami megtetszik, még ha szar is, aztán ha nem jön be, hát feltömi az ebay-re a többi egymillió "kipróbáltam, de nem jött be" termék mellé. Nem vesztett sokat, mert van pénze majd vesz egy másikat. Itt nem ez van. Senki nem akar / nem mer kockáztatni.
Ezért mindkét félnek az a jobb (nagyker és mi, a Bikemag), ha arra törekszünk, hogy elsõ sorban olyan cuccot mutassunk be / teszteljünk, ami jó, de legalábbis itthon piacképes. Higgyétek el, ezzel az olvasó (kásõbbi vásárló) sem jár rosszul, legfeljebb nem fröcsög vértõl a billentyûzet.
Aki tud olvasni a sorok között és figyel, az úgyis észreveszi, ha valamit mégsem tartunk frankónak.
Ez sosem lesz az a hely, ahol valaki, mint a BBC pénzébõl mûködõ (egyébként méltán zseniális) Top Gear c. mûsor kijelentheti, hogy a BMW X6 SUV egy SZAR.
A TC közel járt hozzá, mégsincsenek a képernyõn (lekerülésük valódi okát nem tudom egyébként)
Lehet példálózni a német Bike-kal, mely mögött egy 60-80 milliós és erõs(!) piac áll, nem mellesleg ügyesek is, de felesleges. Õk sok mindent megtehetnek, amit mi soha nem fogunk tudni.
Egy olyan országban, ahol folyamatosan megy a rinya (bocs, de nincs rá jobb szó), hogy 745-ért drága a Bikemag, miközben a fiam 24 (!) oldalas Micimackós újságja 845 Ft, van benne 250 szó "tartalom", és viszik mint a cukrot.
Elkalandoztam, bocs. vége.