Ez teljesen igy van. Annyi aprosag szamit, hogy el sem hinnetek. Csak peldanak ott van a testre simulo gatya es felso. nem veletlenul, hisz igy kisebb a legellenallas. Es nem veletlen, hogy a Boxxer, a Dorado olyan nagy sikerrel hasznalt villa, nameg van meg Shiver, de joval kevesebb mint a masik kettobol. Mondjuk Hanebrink vagy Bergman telot nem is nagyon latni, vajon miert??
Es nem igazan hassznalnak 24 -es kereket. Arra ugyanis 3` -os gumi kell, ami iszonyatosan visszafogja a bringat. 2.3 -as guminal nem is hasznalnak nagyobbat, csak extrem palyakon.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
FOES Bikes - brutális rombolók
Indította
Vendég
, 2002. április 15. 00:48
#81
Írta 2002. május 31. - 20:12
#82
Írta 2002. május 31. - 16:28
Szerintem(nemcsak szerintem) a DH versenyeken, alapvetoen ket dolog haterozza meg azt, hogy ki milyen geppel nyomul, es hogy miert nincsenek ott 35centis utu kerok
nagyon keves olyan versenyzo van aki kenye kedvere valogathat a kulonbozõ cégek jobbnál jobb ajánlatai köztt.Így mindenki annál a cégnél van, akinél a cég szeretné, hogy legyen...persze pár kivétel van, de azoknár már amúgy is mindegy...(Mr. Voullioz saját gépe...)
A súly nemeg a tekerhetõség jokkal jobban számít egy DHgeénel , mint hinnénk. Minél több enegriat rabol a pedálozás, annal kevesebb marad a versenyzõknek a koncentralásra.az energiarablást még a súly is befolyásolja
mondjuk ez nyilvanvaló, de hátha nem mindenki DH versenyzõ (én se )és fújja nálam ezerszer jobban a témát.
üdv.
M
nagyon keves olyan versenyzo van aki kenye kedvere valogathat a kulonbozõ cégek jobbnál jobb ajánlatai köztt.Így mindenki annál a cégnél van, akinél a cég szeretné, hogy legyen...persze pár kivétel van, de azoknár már amúgy is mindegy...(Mr. Voullioz saját gépe...)
A súly nemeg a tekerhetõség jokkal jobban számít egy DHgeénel , mint hinnénk. Minél több enegriat rabol a pedálozás, annal kevesebb marad a versenyzõknek a koncentralásra.az energiarablást még a súly is befolyásolja
mondjuk ez nyilvanvaló, de hátha nem mindenki DH versenyzõ (én se )és fújja nálam ezerszer jobban a témát.
üdv.
M
#83
Írta 2002. május 31. - 12:04
Elõször én is azt hittem, de kiderült hogy nem!!! ;D Palmer már csak a mi jó öreg Paémerünk marad!!! Amúgy is jobban küldi mint névrokona!!!
#84
vendég__*
Írta 2002. május 31. - 12:02
Shaun_Palmer: azt a "Fikázni ciki" részt nem igazán értem, neked vagy nekem? akit cikiznek vagy aki cikiz? de egyébként engettessék már meg nekem, hogy akkor és azt cikizzem akit és/vagy amit akarok. Egyébként véleményem szerint nagyobb ciki nick.ként használni valakinek a nevét :-/
#85
Írta 2002. május 31. - 10:36
Missi 2000-ben meg Foes bringaval ment, annak meg is van a kepe. Azota lehet, hogy atment az Orange -hoz, de az mindegy.
A lenyeg a FOES!! ;D ;D ;D ;D
Amugy ha jol lattam, akkor a brutal DH bringaban elol-hatul 24-es keek van. Kifejezetten letoresugrasra valo az ilyen.
A lenyeg a FOES!! ;D ;D ;D ;D
Amugy ha jol lattam, akkor a brutal DH bringaban elol-hatul 24-es keek van. Kifejezetten letoresugrasra valo az ilyen.
#86
Írta 2002. május 31. - 04:46
Missy tenyleg az Orange-nel nyomja ha jo tudom mar 2001ben is ott volt(lehet hogy tevedek)
A 222-est alakitottak at egy kicsit neki<--ezt tuti 2001ben olvastam onnan gondolom.
vad
A 222-est alakitottak at egy kicsit neki<--ezt tuti 2001ben olvastam onnan gondolom.
vad
#87
Írta 2002. május 31. - 03:51
valaki irta regebben hogy a Missy G. Foes-el megy ... most nezem neki egy Orange matrica lebeg a vazan..
Szerintem az hogy ki milyen geppel nyomul versenyeken sokszor azon is mulik hogy milyen uzleteket sikerul kotni cegekkel
..pl nem vagyok benne tuti hogy sokan erdeklodnenek a a hiper szuper vaz irant ha egyet adnanak a szezonra , es mellette mas is lenne aki nyomna alad a cuccot ..
Szerintem az hogy ki milyen geppel nyomul versenyeken sokszor azon is mulik hogy milyen uzleteket sikerul kotni cegekkel
..pl nem vagyok benne tuti hogy sokan erdeklodnenek a a hiper szuper vaz irant ha egyet adnanak a szezonra , es mellette mas is lenne aki nyomna alad a cuccot ..
#88
Írta 2002. május 31. - 01:34
Ja a Lóri bringája elég érdekes, volt szerencsém látni Mátrában.
Valszeg azért nem mennek ilyenekkel VK futamokon, mert ezzel nem lehet biciklizni, csak letöréseket ugrálni, meg a Csomolungmáról lejönni úgy hogy nem érzed meg a Himaláját. Csak legyen az ahelikopter ami elbírja ezt a csodát.
Fogadni mernék, hogy a Teló könnyebb mint a MonsterT vagy kb. azonos súlyú. (fent leírtam, hoyg miért)
Fentebb olvastam, hogy volt veszekedés a Monster Triple (tripla elnevezésérõl) Az összes Monster megkapta a T(riple) jelzõt, kivéve a Super mert az Super jelzõt kapott (kigondolta volna)
A Triple azt jelenti, hogy a Bolt-on tengely (20mm es átötõ) is olyan mint egy váll ezért igazábol 3 helyen tartja össze a teló két szárát.
Ezt a T jelzõt, ha jól tudom rögtön le is védették.
Na ennyi a Marzo Történelembõl.
Fityisz: Na csak annyit mondok, hogy "Fikázni ciki" ahogy jól tanult kerékpáros kollégánk Szasza"Mocsok Miki" mondaná.
Abban viszont egyet értek, hogy abba a DH vázba nem való az a CC villa, de õ tudja, magának rakta össze. Itt most nem a féll karú rablót/lábú kalózt (kívánt rész aláhúzandó) akarom leszólni, diztos nagyon jó villa (milyen villa az aminek 1 ága van 8) ) , de az tényleg nem arra való.
Palmer
Valszeg azért nem mennek ilyenekkel VK futamokon, mert ezzel nem lehet biciklizni, csak letöréseket ugrálni, meg a Csomolungmáról lejönni úgy hogy nem érzed meg a Himaláját. Csak legyen az ahelikopter ami elbírja ezt a csodát.
Fogadni mernék, hogy a Teló könnyebb mint a MonsterT vagy kb. azonos súlyú. (fent leírtam, hoyg miért)
Fentebb olvastam, hogy volt veszekedés a Monster Triple (tripla elnevezésérõl) Az összes Monster megkapta a T(riple) jelzõt, kivéve a Super mert az Super jelzõt kapott (kigondolta volna)
A Triple azt jelenti, hogy a Bolt-on tengely (20mm es átötõ) is olyan mint egy váll ezért igazábol 3 helyen tartja össze a teló két szárát.
Ezt a T jelzõt, ha jól tudom rögtön le is védették.
Na ennyi a Marzo Történelembõl.
Fityisz: Na csak annyit mondok, hogy "Fikázni ciki" ahogy jól tanult kerékpáros kollégánk Szasza"Mocsok Miki" mondaná.
Abban viszont egyet értek, hogy abba a DH vázba nem való az a CC villa, de õ tudja, magának rakta össze. Itt most nem a féll karú rablót/lábú kalózt (kívánt rész aláhúzandó) akarom leszólni, diztos nagyon jó villa (milyen villa az aminek 1 ága van 8) ) , de az tényleg nem arra való.
Palmer
#89
Írta 2002. május 31. - 01:01
Van itt egy pecsi srac, a Lori. A mostani gepe /sajat tervezes+epites/ 20cm t mozog. Jovore elado lesz, tobbi mas vazzal egyutt es valszeg lesz 30 cm t mozgo vaza is...
A mostani gep Shiver rel 21,5 kg. Nem kihegyezett magyarorszagi hasznalatra, boven tulmeretes ide. Kib merev. Valahol van fent kep a komloi versenyek kozt..
A mostani gep Shiver rel 21,5 kg. Nem kihegyezett magyarorszagi hasznalatra, boven tulmeretes ide. Kib merev. Valahol van fent kep a komloi versenyek kozt..
#90
Írta 2002. május 30. - 23:57
Jaja, ahogy mondod, ezek csak sifelvono aztan lefele, ha mar eldolt, felallitani is nehez
A Karpiel Armageddon-rol olvastam ,hogy a tekeresi energia 75 ! szazalekat kirugozza....
Mondjuk az is van , hogy ezek csak kis darabszamban gyartanak, aztan arra mar nem fussa, hogy induljanak a vilagversenyeken...
vad
A Karpiel Armageddon-rol olvastam ,hogy a tekeresi energia 75 ! szazalekat kirugozza....
Mondjuk az is van , hogy ezek csak kis darabszamban gyartanak, aztan arra mar nem fussa, hogy induljanak a vilagversenyeken...
vad
#91
Írta 2002. május 30. - 23:43
Még a DH versenyeken is számít a tömeg! Az a teló van vagy 4 kiló... Na meg a váz!
#92
vendég__*
Írta 2002. május 30. - 23:39
ezzel az ipari származékkal mért nem látni embert a DH versenyeken?? talán nem lehet vele normálisan semmit se csinálni?? akkor meg minek??
#93
Írta 2002. május 30. - 23:27
es Rohloff van benne, nem rossz...
az Ohlins tenyleg a csucs a motoroknal...
...kivancsi lennek a sulyara...meg az arara....
az Ohlins tenyleg a csucs a motoroknal...
...kivancsi lennek a sulyara...meg az arara....
#94
Írta 2002. május 30. - 23:20
Mi eeeeez?? atomtengeralattjaro?? vagymi
Na a Hanebrink-et pont ugyanigy kell elkepzelni, csaka felirat mas, de majd nyomozok meg occse! OK?
fityisz: most aztan vegre egyetertunk: az hogy valami ,hogy mozogja azt amit mozog ,nagyon nem mindegy!Nemhiaba megy mindenki Boxxerrel, vagy MonsterT-vel elviselve a 4 kg sulyt akar...
Ja es a hangnemed nekem is jobban tetszik
Occse: by the way teccik az uj Chilli logo! 8)
vad
Na a Hanebrink-et pont ugyanigy kell elkepzelni, csaka felirat mas, de majd nyomozok meg occse! OK?
fityisz: most aztan vegre egyetertunk: az hogy valami ,hogy mozogja azt amit mozog ,nagyon nem mindegy!Nemhiaba megy mindenki Boxxerrel, vagy MonsterT-vel elviselve a 4 kg sulyt akar...
Ja es a hangnemed nekem is jobban tetszik
Occse: by the way teccik az uj Chilli logo! 8)
vad
#95
Írta 2002. május 30. - 22:20
#96
Írta 2002. május 30. - 22:17
Jók voltak a sütik mi?! ;D ;D NA itt a kép, 400mm hátsó rugóút, csak ennyi.Elõl a Bergmann Sumo csak 300-as!A cím www.dreidoppel-Bike.de ;DJODA ;D
#97
Írta 2002. május 30. - 20:56
Joda rakta fel a nagyi receptjét, nem én. Van különbség köztünk! Õ jedi mester, én pedig csak egy renegát jedi mester klón!
#98
Írta 2002. május 30. - 20:34
Joda: Jó az a recept, ki is próbáltuk (a hónap receptje)
Ezt akarta igazából berakni: www.dreidoppel-Bike.de
A Bergman Sumo igazándibó CSAK 300mm-t bír mozogni (tiszta szar) Azt írják róla, hogy nagysebességû kerékpározásra és nagy ugrásokra kifejlesztett PROTOTIPUS (csak hozzá tervezett vázzal)
Ár:3067Euró
A rugózása: Elastomer, levegõ, rugó
Csillapítás,: levegõ
Súly: nem hiszem, hogy nehéz lenne, mert a Bergman könnyõ telóket csinál. Van 3 TOP SICRET telójuk amirõl még képeket nem csináltak a közönség számára: Cougar (nem, nem Votec), 1850g 100, 120, 140mm úttal XC, Duál versenyre tárcsa+V-fék konzolokkal (amely nem kell leszedhetõ), Hollowtec láb+f.híd
Aztán a Marathon, Xc villájuk: Puma 1400g olaj, levegõ, 55, 70, 85mm úttal, Hollwtech lábak és fékhíd.
Aztán a mindent vívõ DH, Fr villa: Tiger
2400g (boxxer2700g, dorado2945g), 180mm út, Hollowtech lábak és becsúszószárak, Tércsafék konzol (v-konzol opcinális kiegészítõ)
Az összes Bergman telót kézzel gyártják Olaszországban (nem tudják a himnuszuk szövegét :-/ )
Ja és gondolom mondanom sem kell, hogy csak megrendelésre gyártanak
Abban a nagy Driedoppel GOTT (Isten) bringában Öhlins rugóstag van ami közismerten a világ legjobb kroszmotor rugóstagokat gyártja. Persze ez is egy moci rugó kb. 500mm-es hosszal (a mai DH bringákba 200-260 as tag kell Forgópontok és áttételektõl függõen.
Palmer aki inkább Intense M1 bringát szeretne (most akciós a váz 1300$) FOES F1 telóval, vagy Boxxerrel, de most eszembe jutott aza Bergman Tiger is:)
Ezt akarta igazából berakni: www.dreidoppel-Bike.de
A Bergman Sumo igazándibó CSAK 300mm-t bír mozogni (tiszta szar) Azt írják róla, hogy nagysebességû kerékpározásra és nagy ugrásokra kifejlesztett PROTOTIPUS (csak hozzá tervezett vázzal)
Ár:3067Euró
A rugózása: Elastomer, levegõ, rugó
Csillapítás,: levegõ
Súly: nem hiszem, hogy nehéz lenne, mert a Bergman könnyõ telóket csinál. Van 3 TOP SICRET telójuk amirõl még képeket nem csináltak a közönség számára: Cougar (nem, nem Votec), 1850g 100, 120, 140mm úttal XC, Duál versenyre tárcsa+V-fék konzolokkal (amely nem kell leszedhetõ), Hollowtec láb+f.híd
Aztán a Marathon, Xc villájuk: Puma 1400g olaj, levegõ, 55, 70, 85mm úttal, Hollwtech lábak és fékhíd.
Aztán a mindent vívõ DH, Fr villa: Tiger
2400g (boxxer2700g, dorado2945g), 180mm út, Hollowtech lábak és becsúszószárak, Tércsafék konzol (v-konzol opcinális kiegészítõ)
Az összes Bergman telót kézzel gyártják Olaszországban (nem tudják a himnuszuk szövegét :-/ )
Ja és gondolom mondanom sem kell, hogy csak megrendelésre gyártanak
Abban a nagy Driedoppel GOTT (Isten) bringában Öhlins rugóstag van ami közismerten a világ legjobb kroszmotor rugóstagokat gyártja. Persze ez is egy moci rugó kb. 500mm-es hosszal (a mai DH bringákba 200-260 as tag kell Forgópontok és áttételektõl függõen.
Palmer aki inkább Intense M1 bringát szeretne (most akciós a váz 1300$) FOES F1 telóval, vagy Boxxerrel, de most eszembe jutott aza Bergman Tiger is:)
#99
Írta 2002. május 30. - 16:36
Ez a suti biztos fin lehe, de hogy 320 -at mozog azt nem hiszem. Bar kerek helyett jol nezne ki egy nagy torta.
Biztosan ezt a linket akartad berakni??
Biztosan ezt a linket akartad berakni??
#100
Írta 2002. május 30. - 15:55
Hát bátyus a Hanebrink LT-14 es nem ugral elottem oriasi kepekben, de mindent megprobalok(sot meg kis kepeket sem talaltam), most folyamatosan keresem.
fityisZ tenyleg képes egy bizonyos témát kissé off. irányba terelni, de ez van.
basszus mg mindig semmi jo kep, csak kis lt8 asokrool >
ááááááááááááá
ekkora k*b*sz*st, még a hivatalos honlapon sincs csak egy LT-8 asrool kép , az itt van:
http://www.hanebrink.../lt/lt8zoom.gif
na az 12-es (a neve asszem 12es, csaka z utrja allithato 10-14incs kozt, ha tevesdek, a batyam jobb esetzeben ki fog javitani ) ehhez hasonlo csak meg nagyobb.... ;D
a temahoz is kapcsolodva:
a Mono DH-nak van egy sima csoves valtozata, meg ott van a FLY, ami olcsobb, a ceg freeride gepnek nevezi, de a kinti ujsagokban nyugodtan ajanljak DH-ra is
a keresest most Feladom, majd legkozelebb
M