mindegy hol van, el akarom lopni. ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Stormbringer
, 2002. augusztus 20. 21:02
#7601
Írta 2002. december 02. - 23:06

#7602
Írta 2002. december 02. - 23:01

#7603
Írta 2002. december 02. - 21:12

#7604
Írta 2002. december 02. - 16:40

#7605
Írta 2002. december 02. - 16:14

már úgy is akratam egy két cuccot venni, de ha lehet ingyen ;D
na ide azt a címet!!!
na ide azt a címet!!!
#7606
Írta 2002. december 02. - 13:57

Shaggi kössz mondjuk nekem most kisebb monblokkom van, mint 118 és igy is tök jól ráment a Truvativ láncterelõ! Az a bolt olyan lehet mint a kis vasutnál az a bolt oda is mindenki azért jár, mert lehet lopni!
#7607
Írta 2002. december 02. - 11:54

Pl. ma elloptak egy XTr váltótm és nem is érdekelte. Szinte mindenki oda jár!
mindenki oda jár, mert ott lehet xtr váltót lopni? hûûûûha. De jó bolt! Menjünk mi is jól oda!
#7608
Írta 2002. december 01. - 23:13

A rockringnek semmi köze a monoblockhoz!Azt a kis és a nagy tányér helyére teszed fel!Vagy ha csak kivülre kell akkor csak a külsõ helyére!
Csak a mono alá szerelt láncvezetõkhöz kell hosszabb általában 118mili széles középcsapágy!
Csak a mono alá szerelt láncvezetõkhöz kell hosszabb általában 118mili széles középcsapágy!
#7609
Írta 2002. december 01. - 23:08

Hát az tényleg gáz! Tényleg a haverom akar rockringet 32-es tányérra akkor hosszabb monblokk kell neki?
Ja ml majd ha legközelebb találkozok a Milánnal megkérdezem melyik az a marha jó kis bolt és én se tudom, hogy mi van neki de ha jól informálatak super-t.
Ja ml majd ha legközelebb találkozok a Milánnal megkérdezem melyik az a marha jó kis bolt és én se tudom, hogy mi van neki de ha jól informálatak super-t.
#7610
Írta 2002. december 01. - 21:14

Valamilyen szinten kell felfele is tekerni. Pláne nekem 42es tányér van elöl, 42-16 nem mindig könnyû elindulni. Chainguide 1 lesz szerintem, esztergáltatok rá fém görgõket meg teszek fel rockringet. Persze ehhez új monoblokk kell... Ez a balhé benne lesz vagy 15ben...
#7611
Írta 2002. december 01. - 21:04

Mért fölfele is szeretnél menni???? Ja és az elsõ tányérra is teszel terelõt? Mert nekem amíg nem volt terelõ elég sokat leesik mert hiába van jól beállítva a váltó, mert ha leváltok akkor már laza lesz a lánc és leesik.
#7612
Írta 2002. december 01. - 20:57

DH2 sajna a kutyának nem kell
Pedig jobb lenne nekem egy szimplavállas...
Lassan sikerül megszabadulnom a singlespeedtõl. Kényszermegoldás volt, tény hogy sokkal jobban kihasználod az adottságaid, meg ilyesmi, de nem mindne helyzetben elõnyös...

Lassan sikerül megszabadulnom a singlespeedtõl. Kényszermegoldás volt, tény hogy sokkal jobban kihasználod az adottságaid, meg ilyesmi, de nem mindne helyzetben elõnyös...
#7613
Írta 2002. december 01. - 20:39

Kössz ml pedig nem is igazán dirt jumpolok de ezzel lehet több mindent fõleg ha single speed lesz!
#7614
Írta 2002. december 01. - 19:36

berci, egész dirt jumpos, szép kis bringa lett!
Valaki látta már Milánkát a Santa Cruz bringájával? ma egyik haverom ment fel egy boltba és találkozott vele. Azt mondta nagyon király a gép. Csak azt nem tudta, hogy Super-t-t, vagy Junior-T-t vett bele. Ja, és a bolt neve is érdekelne: nagyon picike, marha olcsó, full dh-s cuccokkal tele, és egy marha unott hapi ül bent,. Pl. ma elloptak egy XTr váltótm és nem is érdekelte. Szinte mindenki oda jár!
Üdv.: ml
Valaki látta már Milánkát a Santa Cruz bringájával? ma egyik haverom ment fel egy boltba és találkozott vele. Azt mondta nagyon király a gép. Csak azt nem tudta, hogy Super-t-t, vagy Junior-T-t vett bele. Ja, és a bolt neve is érdekelne: nagyon picike, marha olcsó, full dh-s cuccokkal tele, és egy marha unott hapi ül bent,. Pl. ma elloptak egy XTr váltótm és nem is érdekelte. Szinte mindenki oda jár!
Üdv.: ml
#7615
Írta 2002. december 01. - 19:21

Én vettem meg az útolsó piros polarixet, mert rég óta ott volt a ahjdúba és sehol máshol nem találtam. Zolle azt hittem már elcserélted a dh2-öt.
#7616
Írta 2002. december 01. - 15:10

Elkészült a gép az alábbiak szerint:
Váz: AUTHOR Sovereign pro
Elsõ teló: RST MOZO-pro 3,5"
Hátsó teló: Shock Works AirJet AT (a váz tartozékaként kaptam)
Hátsó váltó SRAM 7.0
Elsõ váltó SRAM 9.0
Váltókar: SRAM 5.0
Fékkar: SRAM 7.0
Elsõ fék: SRAM 7.0
Hátsó fék: Hayes Hmx1 mechanikus tárcsa
Kormánycsapágy: Ritchey Fuzzy Logic Comp
Stucni: ACOR
Kormány: Pazzaz
Nyeregcsõ: ACOR
Nyereg: VELO Plush
Agyak: TRINITY ipari csapágyas, hátul tárcsafékes
Felni: REMERX Grand Rock
Hátsó sor: SHIMANO STX RC 8-as, 11-30 (sajnos)
Hajtómû: TRUVATIV FIREX ISIS drive 44-32-22 saját monoblokkjával
Gumik: CONTINENTAL Traction pro.
A teljes menetkész súly 11,5 kg, ami egy össztelós géptõl szerintem nem rossz.
Ma kipróbáltam aszfalton, mert az idõ pocsék. Az elsõ tapasztalatok nagyon kedvezõek, meredek emelkedõn nem emeli az elejét, a súlypont elosztása jó.
Apróbb beállításokra volt csak szükség, egyébként minden elsõre ment.
Váz: AUTHOR Sovereign pro
Elsõ teló: RST MOZO-pro 3,5"
Hátsó teló: Shock Works AirJet AT (a váz tartozékaként kaptam)
Hátsó váltó SRAM 7.0
Elsõ váltó SRAM 9.0
Váltókar: SRAM 5.0
Fékkar: SRAM 7.0
Elsõ fék: SRAM 7.0
Hátsó fék: Hayes Hmx1 mechanikus tárcsa
Kormánycsapágy: Ritchey Fuzzy Logic Comp
Stucni: ACOR
Kormány: Pazzaz
Nyeregcsõ: ACOR
Nyereg: VELO Plush
Agyak: TRINITY ipari csapágyas, hátul tárcsafékes
Felni: REMERX Grand Rock
Hátsó sor: SHIMANO STX RC 8-as, 11-30 (sajnos)
Hajtómû: TRUVATIV FIREX ISIS drive 44-32-22 saját monoblokkjával
Gumik: CONTINENTAL Traction pro.
A teljes menetkész súly 11,5 kg, ami egy össztelós géptõl szerintem nem rossz.
Ma kipróbáltam aszfalton, mert az idõ pocsék. Az elsõ tapasztalatok nagyon kedvezõek, meredek emelkedõn nem emeli az elejét, a súlypont elosztása jó.
Apróbb beállításokra volt csak szükség, egyébként minden elsõre ment.
#7617
Írta 2002. december 01. - 12:22

#7618
Írta 2002. december 01. - 10:26

Mbalazs: azért írtam, hofy kilazult és furán áll az ülés, metr elfelejtettem a fényképezés elõtt beállítani! De nem olyan nagy gáz így is jól mutat a képen.

#7619
Írta 2002. december 01. - 10:03

Üdv Mindenkinek!
Úgy néz ki, végre elkészült a gép!!! Most már csak a váz az eredeti, a többi mind cserélve lett. Komplett 8-as DeoreLx szett van rajta: E-H agy, E-H váltó, fékváltókar, középcsapágy. XT fogaskoszorú, FSA-VDrive, PC68. Ritchey kiegészítõk: kormányszár, kormány, szarv, markolat, nyeregcsõ. Ritchey Pro fékek.
DT küllõk, SUN felni, Ritchey ZED Race Pro + Elevader Pro kevlár gumik. Selle Italia XO Gel nyereg.
Esetleg keresek még 8-as csak váltókart Lx vagy XT szintût.
A gép megtekinthetõ az apró rovatban is!!! :'(

http://kep.tar.hu/co.../pic1557353.jpg
Úgy néz ki, végre elkészült a gép!!! Most már csak a váz az eredeti, a többi mind cserélve lett. Komplett 8-as DeoreLx szett van rajta: E-H agy, E-H váltó, fékváltókar, középcsapágy. XT fogaskoszorú, FSA-VDrive, PC68. Ritchey kiegészítõk: kormányszár, kormány, szarv, markolat, nyeregcsõ. Ritchey Pro fékek.
DT küllõk, SUN felni, Ritchey ZED Race Pro + Elevader Pro kevlár gumik. Selle Italia XO Gel nyereg.
Esetleg keresek még 8-as csak váltókart Lx vagy XT szintût.
A gép megtekinthetõ az apró rovatban is!!! :'(

http://kep.tar.hu/co.../pic1557353.jpg
#7620
Írta 2002. december 01. - 10:02
