Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Építsd meg az álomgéped!

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
789 hozzászólás a témában

#21
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
A 951 (szinte) biztos. A CCDB még kérdéses.

#22
kolin

kolin

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 358 hozzászólás
Na jó a teljesen lehet túlzás, de az alsó link azért eléggé máshogy mûködik, mint ahogy általában. Teljes bemozgást figyelembe véve, nem egyirányú a mozgása, hanem az út elsõ felében a vízszinteshez közelít, majd irányt vált.
Ja, meg a villaszög is viszonylag meredek, rövid a tengelytáv, de itthonra jó lenne szerintem, bár engem az a "veszély" úgysem fenyeget, hogy mostanában ilyen kategóriájú vázon agyalhatnék... :(

Neked a 951 lesz DB-rel?
Kaváncsi vagyok, majd tegyél fel képet!!

#23
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Annyira azért nem más, és fõleg nem egy új elgondolás. Neked azért nem lenne jó, mert az L-es méretük is elég kicsi. A tökmag Dani Hart is az L-est választotta gyári versenyzõként.

Angliában egyébként jelenleg 1300 Fontért lehet venni új IH Sundayeket (váz). Ideit, ami a mostani árfolyamon kb. 380.000 pénz+posta. A legjobb alkalom, ha ennyire ez a vágyatok.

Az én álmom, ha minden jól megy, jövõ héten megépül. Már minden dobozban, és elvileg a lényeg is már errefelé utazik.

#24
kolin

kolin

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 358 hozzászólás
áá, Lapierre DH, nekem is az egyik álomgépem, volt szerencsém élõben is megcsodálni egy ilyet. Érdekes a felfüggesztés, teljesen más elgondolású, mint általában a virtuális forgáspontos vázak.

#25
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
jó kis válogatás :)
az a Cove tényleg elég bután néz ki azzal a nyereggel, de az Iron Horse gyönyörû.

#26
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás
Szerencsére az enyé(i)met már megépítették:

http://is.pinkbike.c...bpic3613306.jpg

vagy õ egy szebb nyereggel:
http://is.pinkbike.c...bpic3393031.jpg
ez pl. teljesen hibátlan az én szemszögembõl:
http://is.pinkbike.c...bpic2831263.jpg
Lapierrék gépével is elcsúfoskodnék:
http://is.pinkbike.c...bpic2403040.jpg
meg valami kissebb gép is jöhetne:
http://is.pinkbike.c...bpic1865193.jpg

Bocs hogy hosszú voltam, ez már inkább kívánságlista:)

#27
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Anno egy Pisgah vázra én is licitáltam ebay-en. Valamelyik évben világoskék volt a litespeed felirat, nálam az vitte a pálmát.

Azért egy seewanne vázat is elfogadnék :)
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#28
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás
Sokáig ez volt az "álomgép" váz számomra. Szerintem az összes váz típusuk közül ez a legjobb.:cool2:

http://cgi.ebay.com/...=item3ef8f6adf3
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#29
tangens

tangens

    vendég

  • fórumtag
  • 120 hozzászólás

linkeljek egy ilyet? egyik haveromnak van egy erõsen hasonlója.
yasec váz, 120-as IT-s black, crossmax slr kerekek (kerámiás) avid fékszett (sd ultimate párhuzamosítós fék karokkal) raceface kar, x.0 váltás, thomson kiegészítõk, flite.


Sziasztok,

a Mátrán láttam egy hasonló yasecet, az sötétzöld alu volt, (zöld matricás) vajszínû f100, mavic crossmax slr, xtr hajtómû, chris king kcsapágy, nokon, a fékekre nem emlékszem, s talán flite nyereg volt rajta. a váz olyan szép volt, hogy a többi nem maradt meg... azt hiszem nem kellene ennél jobb (ezt megítélni nem tudom biztosan) sem szebb (ezt igen) bringa. azóta töröm a fejem egy yasec vázon.

üdv, tg

#30
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.275 hozzászólás
Project1 :

Specialized Crosstrail váz (M) -mivel ez jó eséllyel nem lesz ésszerû áron (bontatni kéne) így Merida crossway (48-as)
29-es RS recon MCD-s (ha beszerezhetõ átütõs) 80mm út
mavic 622-es disc es felni (nem emléxem a tipusra)
2 mm - es fekete küllõk)
bts xc pro agyak (nem mondom meg milyen szinû de a nipszli is olyan :))
montis 443222 slx hajtómû
x9/xt/ váltók x0 gripkokkal
avid elixir fékek 7/6"
11-34 xt vagy piros közepû sram sor
legjobb 9es sram lánc
thomson vagy masszív race face stucni
valami massziv 20mm-t vagy kevesebbet emelõ hajlitott kormány 60 centire vágva
"szarvas" ergon markolat
thomson (nehezebb fajta) vagy valami masszív karbon csõ
wtb laser nyereg
pálcás sárvédõ + csomitartó
622x35 ös racing ralphok
vagy svábli maraton supreme
ha olyan kedvem van akkor meg 29-es külsõk :) (1,9 körüli még elfér hátul is, elõl meg ugye simán bármi traktorgumma)

kihagytam vmit ?

procect 2

kona super dew ...ha ésszerübb ára van kompletten akkor csak a féket cserélném szintén elixir. meg kormányszarv
ha építeném akkor hasonló minta gyári csak max 105-ös szint
http://www.konaworld...ontent=superdew

project3

specialized enduro 2010váz (M)
fox 36 talas
crossmax st elõl sx hátul
8"/7" saint vagy stroker ace
slx hajtómû 38/26-os tányérokkal
sor, lánc, váltók, kormány stucni csõ nyereg mint fent
hátul RR 2,25 ust elõl eskar 2,3 ust megfelelõ löttyel

project4

kona dawg supreme váz 17
marzo 44 rc3 titánrugós qr15
többi ugyanaz

na. elsõ biztos meglesz
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#31
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás

Köszi a gyors választ. Igen az agyváltó az nem a ritka karbantartást tükrözi...
Hátsó váltóm van is otthon egy LX és egy Deore is.

A váz amúgy ilyen: http://i166.photobuc...ider/SRock1.jpg csak a színe metál zöld / metál Pink :scared:

Hajtómûre esetleg?

8as sorom, láncom, váltókarom van a váltó mellé, privátban meg tudjuk beszélni.
hajtómûvet próbálj apróból turkálni, hátha belefutsz valami okosságba.
a váz jó lehet, feltûnõ darab, ami jelent némi plusz védelmet lopás ellen

#32
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Sarhanyo? Az nem a kerek?;) es ha vefek es tarcsafek mentes akkor mit raksz ra?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#33
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Sajnos a váz fejcsõ mérete még 1". Így a villa lesz talán a legnehezebb. A fékek terén is kompromiszumot kell kötnöm. Sajnos t-fék felfogatásra nincs lehetõség a vázon. Amit szeretnék:

pénteken hoztam haza az egyik bringaboltól egy trekking villát, s itthon vettem észre, hogy colos csak 1"os a fejcsöve, így holnap visszaviszem...
ha érdekel, megadom a bolt elérhetõségét
amit tud:
~415mm beépítési magasság
krómszínû
240 mm nyakhossz
cromo villa
tárcsafék és véfékszem mentes
van rajt viszont sárhányónak hely :)
4490 ft-os cédula van rajta.

keréknek országúti kerék? az általam említett treking villához jó is lenne egy kis országúti fék, de hátulra nem tom...

agyváltóval szerintem nem sok macera van... viszont a tömege...
hajtómû:
én Tõle vettem egy fsa gossamert...
http://piacter.bikem...=245995&cat=all

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#34
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás

colos villát nem olyan nehéz szerezni, még telósat sem.
az agyváltón viszont szerintem bukik a könnyû és ritka karbantartás. egy egyszerû hátsó váltós megoldás pont jó lesz és nem kell a láncfeszítõvel sem bajlódni, mert ugye nem csuszópapucsos a váz.
kormányt lehet vágni, de vállszélességû legyen kb, vagy ne sokkal keskenyebb.
v fék jobb városba, mint a tárcsa, egy avid sd5 vagy shimano deore pont megteszi. bringatárolóknál könnyen elgörbülhet a tárcsa.
kereket tudsz turkálni az apróból vagy legegyszerûbb iparis agy vagy sh deore, esetleg lx, és pl sun mach4 felni, vagy mavic 117. és szerezz imbuszos gyorszátrat vagy csavaros tengelyt hozzá


Köszi a gyors választ. Igen az agyváltó az nem a ritka karbantartást tükrözi...
Hátsó váltóm van is otthon egy LX és egy Deore is.

A váz amúgy ilyen: http://i166.photobuc...ider/SRock1.jpg csak a színe metál zöld / metál Pink :scared:

Hajtómûre esetleg?

#35
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás

Látom halott a topik, de megpróbálnám újraéleszteni.

Adott egy '92-es Specialized Rockhopper CrMo váz. Ebbõl szeretnék valami városi církálót összehozni. Kicsit olyan Cannondale Bad Boy Ultra 8 szerûséget. Aki nem ismerné: http://gb.cannondale...model-0BS8.html

Sajnos a váz fejcsõ mérete még 1". Így a villa lesz talán a legnehezebb. A fékek terén is kompromiszumot kell kötnöm. Sajnos t-fék felfogatásra nincs lehetõség a vázon. Amit szeretnék:

- care free és könnyû karbantartás
- relatív könnyû felépítés
- elõl 38-as lánctányér
- 8-as agyváltó
- rövid, egyenes kormány
- városban használható közepes min. kerekek

Várom a tanácsaitokat, ötleteiteket és tippeiteket.

tr00p3r

colos villát nem olyan nehéz szerezni, még telósat sem.
az agyváltón viszont szerintem bukik a könnyû és ritka karbantartás. egy egyszerû hátsó váltós megoldás pont jó lesz és nem kell a láncfeszítõvel sem bajlódni, mert ugye nem csuszópapucsos a váz.
kormányt lehet vágni, de vállszélességû legyen kb, vagy ne sokkal keskenyebb.
v fék jobb városba, mint a tárcsa, egy avid sd5 vagy shimano deore pont megteszi. bringatárolóknál könnyen elgörbülhet a tárcsa.
kereket tudsz turkálni az apróból vagy legegyszerûbb iparis agy vagy sh deore, esetleg lx, és pl sun mach4 felni, vagy mavic 117. és szerezz imbuszos gyorszátrat vagy csavaros tengelyt hozzá

#36
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás
Látom halott a topik, de megpróbálnám újraéleszteni.

Adott egy '92-es Specialized Rockhopper CrMo váz. Ebbõl szeretnék valami városi církálót összehozni. Kicsit olyan Cannondale Bad Boy Ultra 8 szerûséget. Aki nem ismerné: http://gb.cannondale...model-0BS8.html

Sajnos a váz fejcsõ mérete még 1". Így a villa lesz talán a legnehezebb. A fékek terén is kompromiszumot kell kötnöm. Sajnos t-fék felfogatásra nincs lehetõség a vázon. Amit szeretnék:

- care free és könnyû karbantartás
- relatív könnyû felépítés
- elõl 38-as lánctányér
- 8-as agyváltó
- rövid, egyenes kormány
- városban használható közepes min. kerekek

Várom a tanácsaitokat, ötleteiteket és tippeiteket.

tr00p3r

#37
Vans^

Vans^

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás
Okés akkor köszönöm szépen:)Akkor szerintem hagyom inkabb veszek vmi dirt vázat:D

#38
SP!T

SP!T

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

Bírni bírná, csak nem arra való. A geometria nem ugrálós, mert hosszú.

De láttam már ilyet, attól függetlenül hülyeség.


Szerintem simán jó! Triálnál szinte minden mozdulatot tudni kell, ami más stílusoknál nem feltétlen kellhet. Az lehet, hogy egy dirt vázzal könyebben menne egy két dolog, de ha triálozni megtanult királyul, akkor szerintem azzal a vázzal sem lesz problémája.

De persze igaz, hogy a legjobb egy dirt váz lenne. :)

#39
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Bírni bírná, csak nem arra való. A geometria nem ugrálós, mert hosszú.

De láttam már ilyet, attól függetlenül hülyeség.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#40
Vans^

Vans^

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás
Üdv azt szeretném töltek mint szakértöktõl hogy van egy triál bringám hogy azt átalakitani dirt-re az hülyeség lenne?Vagy megoldhato eggyáltalán birná a tucana 07 es váz?elõre is köszi!