Jelentkezz be Regisztrálj

Építsd meg az álomgéped!
#21
Írta 2009. október 17. - 20:44

#22
Írta 2009. október 16. - 15:36

Ja, meg a villaszög is viszonylag meredek, rövid a tengelytáv, de itthonra jó lenne szerintem, bár engem az a "veszély" úgysem fenyeget, hogy mostanában ilyen kategóriájú vázon agyalhatnék...

Neked a 951 lesz DB-rel?
Kaváncsi vagyok, majd tegyél fel képet!!
#23
Írta 2009. október 16. - 15:01

Angliában egyébként jelenleg 1300 Fontért lehet venni új IH Sundayeket (váz). Ideit, ami a mostani árfolyamon kb. 380.000 pénz+posta. A legjobb alkalom, ha ennyire ez a vágyatok.
Az én álmom, ha minden jól megy, jövõ héten megépül. Már minden dobozban, és elvileg a lényeg is már errefelé utazik.
#24
Írta 2009. október 16. - 13:47

#25
Írta 2009. október 11. - 00:01


az a Cove tényleg elég bután néz ki azzal a nyereggel, de az Iron Horse gyönyörû.
#26
Írta 2009. október 10. - 23:22

http://is.pinkbike.c...bpic3613306.jpg
vagy õ egy szebb nyereggel:
http://is.pinkbike.c...bpic3393031.jpg
ez pl. teljesen hibátlan az én szemszögembõl:
http://is.pinkbike.c...bpic2831263.jpg
Lapierrék gépével is elcsúfoskodnék:
http://is.pinkbike.c...bpic2403040.jpg
meg valami kissebb gép is jöhetne:
http://is.pinkbike.c...bpic1865193.jpg
Bocs hogy hosszú voltam, ez már inkább kívánságlista:)
#27
Írta 2009. október 10. - 21:27

Azért egy seewanne vázat is elfogadnék

#28
Írta 2009. október 10. - 20:48

http://cgi.ebay.com/...=item3ef8f6adf3
#29
Írta 2009. szeptember 29. - 14:05

linkeljek egy ilyet? egyik haveromnak van egy erõsen hasonlója.
yasec váz, 120-as IT-s black, crossmax slr kerekek (kerámiás) avid fékszett (sd ultimate párhuzamosítós fék karokkal) raceface kar, x.0 váltás, thomson kiegészítõk, flite.
Sziasztok,
a Mátrán láttam egy hasonló yasecet, az sötétzöld alu volt, (zöld matricás) vajszínû f100, mavic crossmax slr, xtr hajtómû, chris king kcsapágy, nokon, a fékekre nem emlékszem, s talán flite nyereg volt rajta. a váz olyan szép volt, hogy a többi nem maradt meg... azt hiszem nem kellene ennél jobb (ezt megítélni nem tudom biztosan) sem szebb (ezt igen) bringa. azóta töröm a fejem egy yasec vázon.
üdv, tg
#30
Írta 2009. szeptember 28. - 17:09

Specialized Crosstrail váz (M) -mivel ez jó eséllyel nem lesz ésszerû áron (bontatni kéne) így Merida crossway (48-as)
29-es RS recon MCD-s (ha beszerezhetõ átütõs) 80mm út
mavic 622-es disc es felni (nem emléxem a tipusra)
2 mm - es fekete küllõk)
bts xc pro agyak (nem mondom meg milyen szinû de a nipszli is olyan

montis 443222 slx hajtómû
x9/xt/ váltók x0 gripkokkal
avid elixir fékek 7/6"
11-34 xt vagy piros közepû sram sor
legjobb 9es sram lánc
thomson vagy masszív race face stucni
valami massziv 20mm-t vagy kevesebbet emelõ hajlitott kormány 60 centire vágva
"szarvas" ergon markolat
thomson (nehezebb fajta) vagy valami masszív karbon csõ
wtb laser nyereg
pálcás sárvédõ + csomitartó
622x35 ös racing ralphok
vagy svábli maraton supreme
ha olyan kedvem van akkor meg 29-es külsõk

kihagytam vmit ?
procect 2
kona super dew ...ha ésszerübb ára van kompletten akkor csak a féket cserélném szintén elixir. meg kormányszarv
ha építeném akkor hasonló minta gyári csak max 105-ös szint
http://www.konaworld...ontent=superdew
project3
specialized enduro 2010váz (M)
fox 36 talas
crossmax st elõl sx hátul
8"/7" saint vagy stroker ace
slx hajtómû 38/26-os tányérokkal
sor, lánc, váltók, kormány stucni csõ nyereg mint fent
hátul RR 2,25 ust elõl eskar 2,3 ust megfelelõ löttyel
project4
kona dawg supreme váz 17
marzo 44 rc3 titánrugós qr15
többi ugyanaz
na. elsõ biztos meglesz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#31
Írta 2009. szeptember 28. - 14:06

8as sorom, láncom, váltókarom van a váltó mellé, privátban meg tudjuk beszélni.Köszi a gyors választ. Igen az agyváltó az nem a ritka karbantartást tükrözi...
Hátsó váltóm van is otthon egy LX és egy Deore is.
A váz amúgy ilyen: http://i166.photobuc...ider/SRock1.jpg csak a színe metál zöld / metál Pink :scared:
Hajtómûre esetleg?
hajtómûvet próbálj apróból turkálni, hátha belefutsz valami okosságba.
a váz jó lehet, feltûnõ darab, ami jelent némi plusz védelmet lopás ellen
#32
Írta 2009. szeptember 28. - 13:21


RAUH-Welt
B E G R I F F
#33
Írta 2009. szeptember 28. - 12:32

pénteken hoztam haza az egyik bringaboltól egy trekking villát, s itthon vettem észre, hogy colos csak 1"os a fejcsöve, így holnap visszaviszem...Sajnos a váz fejcsõ mérete még 1". Így a villa lesz talán a legnehezebb. A fékek terén is kompromiszumot kell kötnöm. Sajnos t-fék felfogatásra nincs lehetõség a vázon. Amit szeretnék:
ha érdekel, megadom a bolt elérhetõségét
amit tud:
~415mm beépítési magasság
krómszínû
240 mm nyakhossz
cromo villa
tárcsafék és véfékszem mentes
van rajt viszont sárhányónak hely

4490 ft-os cédula van rajta.
keréknek országúti kerék? az általam említett treking villához jó is lenne egy kis országúti fék, de hátulra nem tom...
agyváltóval szerintem nem sok macera van... viszont a tömege...
hajtómû:
én Tõle vettem egy fsa gossamert...
http://piacter.bikem...=245995&cat=all
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#34
Írta 2009. szeptember 28. - 12:17

colos villát nem olyan nehéz szerezni, még telósat sem.
az agyváltón viszont szerintem bukik a könnyû és ritka karbantartás. egy egyszerû hátsó váltós megoldás pont jó lesz és nem kell a láncfeszítõvel sem bajlódni, mert ugye nem csuszópapucsos a váz.
kormányt lehet vágni, de vállszélességû legyen kb, vagy ne sokkal keskenyebb.
v fék jobb városba, mint a tárcsa, egy avid sd5 vagy shimano deore pont megteszi. bringatárolóknál könnyen elgörbülhet a tárcsa.
kereket tudsz turkálni az apróból vagy legegyszerûbb iparis agy vagy sh deore, esetleg lx, és pl sun mach4 felni, vagy mavic 117. és szerezz imbuszos gyorszátrat vagy csavaros tengelyt hozzá
Köszi a gyors választ. Igen az agyváltó az nem a ritka karbantartást tükrözi...
Hátsó váltóm van is otthon egy LX és egy Deore is.
A váz amúgy ilyen: http://i166.photobuc...ider/SRock1.jpg csak a színe metál zöld / metál Pink :scared:
Hajtómûre esetleg?
#35
Írta 2009. szeptember 28. - 12:11

colos villát nem olyan nehéz szerezni, még telósat sem.Látom halott a topik, de megpróbálnám újraéleszteni.
Adott egy '92-es Specialized Rockhopper CrMo váz. Ebbõl szeretnék valami városi církálót összehozni. Kicsit olyan Cannondale Bad Boy Ultra 8 szerûséget. Aki nem ismerné: http://gb.cannondale...model-0BS8.html
Sajnos a váz fejcsõ mérete még 1". Így a villa lesz talán a legnehezebb. A fékek terén is kompromiszumot kell kötnöm. Sajnos t-fék felfogatásra nincs lehetõség a vázon. Amit szeretnék:
- care free és könnyû karbantartás
- relatív könnyû felépítés
- elõl 38-as lánctányér
- 8-as agyváltó
- rövid, egyenes kormány
- városban használható közepes min. kerekek
Várom a tanácsaitokat, ötleteiteket és tippeiteket.
tr00p3r
az agyváltón viszont szerintem bukik a könnyû és ritka karbantartás. egy egyszerû hátsó váltós megoldás pont jó lesz és nem kell a láncfeszítõvel sem bajlódni, mert ugye nem csuszópapucsos a váz.
kormányt lehet vágni, de vállszélességû legyen kb, vagy ne sokkal keskenyebb.
v fék jobb városba, mint a tárcsa, egy avid sd5 vagy shimano deore pont megteszi. bringatárolóknál könnyen elgörbülhet a tárcsa.
kereket tudsz turkálni az apróból vagy legegyszerûbb iparis agy vagy sh deore, esetleg lx, és pl sun mach4 felni, vagy mavic 117. és szerezz imbuszos gyorszátrat vagy csavaros tengelyt hozzá
#36
Írta 2009. szeptember 28. - 11:40

Adott egy '92-es Specialized Rockhopper CrMo váz. Ebbõl szeretnék valami városi církálót összehozni. Kicsit olyan Cannondale Bad Boy Ultra 8 szerûséget. Aki nem ismerné: http://gb.cannondale...model-0BS8.html
Sajnos a váz fejcsõ mérete még 1". Így a villa lesz talán a legnehezebb. A fékek terén is kompromiszumot kell kötnöm. Sajnos t-fék felfogatásra nincs lehetõség a vázon. Amit szeretnék:
- care free és könnyû karbantartás
- relatív könnyû felépítés
- elõl 38-as lánctányér
- 8-as agyváltó
- rövid, egyenes kormány
- városban használható közepes min. kerekek
Várom a tanácsaitokat, ötleteiteket és tippeiteket.
tr00p3r
#37
Írta 2009. április 19. - 10:25

#38
Írta 2009. április 19. - 09:27

Bírni bírná, csak nem arra való. A geometria nem ugrálós, mert hosszú.
De láttam már ilyet, attól függetlenül hülyeség.
Szerintem simán jó! Triálnál szinte minden mozdulatot tudni kell, ami más stílusoknál nem feltétlen kellhet. Az lehet, hogy egy dirt vázzal könyebben menne egy két dolog, de ha triálozni megtanult királyul, akkor szerintem azzal a vázzal sem lesz problémája.
De persze igaz, hogy a legjobb egy dirt váz lenne.

#39
Írta 2009. április 19. - 00:10

De láttam már ilyet, attól függetlenül hülyeség.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#40
Írta 2009. április 18. - 23:31
