Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Kelly's Bakonyerdõ Maraton | Bakonybél

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
861 hozzászólás a témában

#41
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 2.420 hozzászólás

Véleményem szerint elég a veszélyes részeket táblával jelölni. 3 felkiáltójel, 3 lefelé nyíl, durva letörésnél, ami idehaza nincs is, mondjuk halálfejes piktogram stb.

Magyar maratonon még olyanon nem jártam, amiben bármilyen komolyabb technikai kihívás lett volna lefelében.*** Tavaly még a köves Mátra Maratonon is merev villával mentem végig, teljesen vállalható volt. A hosszú távokon mentem.

 

***-tavalyi Duna Maratontól tekintsünk most el, ahol a pályáta tavalyi jégkár után több mint fél évvel sem tudták "itt-ott" kitakarítani rendesen és út közepén hagyott karó és tuskótól kezdve a full pályára belógó csipkebokorig minden volt.


---

1. ??? (-:, 2018
2. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x11

3. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

https://www.strava.c...thletes/2373507


#42
Uluwatu

Uluwatu

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
  • LocationBudapest

Mekkora volt az a vízmosás, hogy problémát okozott átugrani? (Egy MTB versenyen)
Most komolyan! Szerintetek rendezne bárki versenyt, ha elesel és a szervezőt tennék érte felelőssé?
"bármilyen károsodás illetve balesetekért, anyagi kárért a rendező feleloséget nem vállal"
Ez pont azt jelenti, hogy a rendező nem vállal felelősséget balesetekért.
Az illetve, a vagy szinonimája.

Áh, egy megmondó. Mindig van aki szereti leegyszerűsíteni a dolgokat. Mindenesetre ha szervezel versenyt kérlek szólj előtte mert inkább kihagyom.

Azért azt megnézném ha eltöröd a lábad (vagy rosszabb) egy esésnél, biztos még meg is sajnálnád a rendezőt ha valaki felelősségre meri vonni mert nem kellően táblázta ki a veszélyes helyet.

Ahhoz a logikához meg csak gratulálni tudok hogy azért nem kell felelősséget vállalni, mert ez veszélyes sport és ha valami történik, a végén még felelős leszel. Gondolkozz el már azon hogy mit is írsz evvel.. Ha valakit elütsz mert a kocsid féke egyszerűen nem működik mert a gyártó lesz*rja a minőségét, szerinted nem kellene elővenni az autó gyártóját egy nagy Mea Culpa helyett? Vagy te Inkább vállad megvonva rohadsz a sitten, magadnak azt mondva hogy "milyen nehéz lehetett ezt már elkerülni..aszfalton"? Nem pont ez lenne a lényeg, hogy ha valami veszélyes, akkor felelősséget vállalok, mert tudom hogy az?

Itt egy egyszerű képletről van szó: a szervező egy üzleti vállalkozásba kezd és a szolgáltatásának ellenértéke a nevezési díj. Ő ezért rendez egy versenyt, melynek célja hogy mindenki a pénzéért jól érezze magát és épségben befejezze. Ez utóbbi pedig igenis a szervező felelőssége: konkrétabban, neki mindent meg kell tennie annak érdekében hogy ne történjen baleset. Ezt egyébként polgárjogi jogszabály is előírja más sportágakban (a kerékpársportnál nem tudom van e külön), munkaügyi baleseteknél, stb., mint ahogy az erdészet is kötelezi erre a szervezőt további szabályokkal és szerződéssel (már ahol, mindenesetre Szilváson így van mint láthatod az aktuális oldalukon ennek másolatát és sejtem máshol is, bár a rendezők ezt nem szívesen mutogatják).

Jogot félretéve, az ésszerűség szintjén elég egyszerű arról gondoskodni hogy ne történjenek könnyen elkerülhető balesetek: oda kell figyelni hogy ha veszélyes szakasz van, rendesen fel kell hívni arra a figyelmet. Ha ezt nem teszi, hanyagul veszélyezteti a sportolók épségét és jogilag felelős ezért, papír ide vagy oda. Sajnos elég sok olyan szervező van aki ezt nem veszi komolyan, a költségvetést annál inkább. A Bakonymaraton esetében nem azt mondom hogy ez állna fenn, pusztán felhívtam rá a figyelmet hogy ez egy hiba volt amiből tanulni kellene. Sajnos úgy tűnik jó pár hiba halmozódott itt: vonat, nagy vályat egyértelmű tábla vagy feltöltés nélkül, szembeforgalom külön felszólítás nélkül, pályaváltoztatás nem közlése a verseny előtt (csak a hosszú távnak). Ez egy kicsit sok malőrnek tűnik így elsőre..

 

Értem persze amit mondasz: az ember gyarló, "logikus" hogy mindenki mosni akarja a kezét a felelősségtől. Hát szerintem nem. Volt egy ilyen átkos korszak ebben az országban, ne maradjon így. Tanuljanak végre meg azok akik profitálnak valamiből felelősséget is vállalni érte. Valamit valamiért.

 

Egyébként meg az okoskodó stílus hogy "mekkora volt ... egy MTB versenyen" szemlélteti hogy nem igazán érzékeled a kockázatát egy ilyen fajta vályatnak amibe egy 26-os kerék belefér, magyarul nem lehetsz valami gyors a lefeléken, amikor hirtelen kell 50-ről egy ferde kanyarnál döntened hogy ugorj vagy kerülj.. Nem a bunny-hop itt a lényeg, még csak az sem hogy 40-el vagy 50-el rongyolsz le mert van olyan rutinod hogy tudd hogy hogy kezelj egy nehéz szakaszt. És itt jön a lényeg: amikor már a szakasz valami olyan abszurd részt tartalmaz, ahol szerencse kell hogy ne taknyolj.

Egy lyuk/vályat nem azért nem veszélyes mert Alex nevű hozzászoló nem taknyolt ott el. Még csak azért sem mert a versenyzők 80%-a nem esett el vagy nem került necces helyzetben. Vagy hogy "csak" fél tucat vérző karral és bekötött sebbel látható versenyző lett az eredménye. Az sem mérvadó hogy ki mennyire ügyes, ki milyen sebességgel halad, kinek ment épp sár a szemébe vagy köpköd épp ki egy benyelt bogarat, vagy kinél bújt hirtelen egy felhő után elő a ragyogó nap és verődött vissza úgy hogy elrejtette a kátyú méretét. Az viszont igen, hogy normális körülmények között, egy versenyen, egy olyan részen ahol a Straván is egyértelműen látni hogy mindenki legalább 40-el rongyol ott le, ennek az alján van egy bazi nagy vályat, ami nem aznap került oda, ami nincs rendesen jelölve és amire nem hívták fel a rendezők mindenki figyelmét amikor átrendezték a pályát a tavalyi évhez s a létező eredeti pályához képest. De még ha nem is kellene erről verseny előtt tudni, a helyszínen nem ártana, nem gondolod?

Jobb helyeken ezt betömik vagy nem erre vezetik le az utat, nem is értem idén miért pont ez lett beletéve a tavalyi vonalhoz képest. Csak nem azért mert máshol még jobban el volt mosva és ez még a "kevésbé nyaktörő" verzió volt, de lesz*rjuk mert "the show must go on"?..



#43
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.084 hozzászólás

Mekkora volt az a vízmosás, hogy problémát okozott átugrani? (Egy MTB versenyen)
Most komolyan! Szerintetek rendezne bárki versenyt, ha elesel és a szervezőt tennék érte felelőssé?
"bármilyen károsodás illetve balesetekért, anyagi kárért a rendező feleloséget nem vállal"
Ez pont azt jelenti, hogy a rendező nem vállal felelősséget balesetekért.
Az illetve, a vagy szinonimája.


Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#44
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.219 hozzászólás

Nekem a felfelén jött szembe a túristaszörny, nem tudom eldönteni hogy passzív agresszivitásra gondoljak vagy csak hülyeségre mert pont akkor dudált egy hatalmasat amikor elhaladtam mellette, még mindig csöng a fülem. Egy olyan kanyarban ahol nem tud fölfelé senki olyan sebességgel jönni hogy ne sodródjon ki, vagy ne tudjon bőven megállni. Mindenesetre nem a bringásoknak szólt. Talán csak az őzeknek meg a vaddisznóknak, hogy gyülekezzenek mert itt vannak a kínaiak.

A tarhonya nem volt az igazi, de a végére eléggé megéheztem és a hús nagyon ízlett.

Ha ugyannarról beszélünk, a vályat előtt le volt menetirányban fektetve egy méteres fatönk, az gondolom nem véletlen került oda, csak sok értelme nem volt mert az ember nem áll le analizálni egy ilyen szituációt amikor ötszázzal rongyol lefelé. Ugyanavval az erővel kibiggyeszthettek volna rá egy táblát is. Balról is jobbról is ha kikerülted ugyanakkorát repültél, én csak egy hatalmasat satuztam. Oda legalább kellett volna egy felkiáltójel, de inkább halálfej.

Amúgy jó volt, élveztem, jó volt a pálya, csak egyszer tévedtem el és idén közelről megnéztem a Cuhát ;)



#45
Uluwatu

Uluwatu

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
  • LocationBudapest

Aláírod azt a papírt csak még sohasem olvastad el.


"A jelentkezési lap kitöltésével elismeri, hogy fizikailag jó állapotban van, a versenyre edzésekkel készült, a fenti okokra visszavezethető bármilyen károsodás illetve balesetekért, anyagi kárért a rendező feleloséget nem vállal, kártérítésre nem kötelezhető. "

Szerintem kétértelmű egy mondat.. "a fenti okokra visszavezethető bármilyen károsodás illetve balesetekért"..
Nem vagyok jogász, de ha jó állapotban vagy és edzettél, általában egy baleset pont nem attól történik.
Amúgy jogilag ha nem értelmezhetetlen egy mondat, akkor bíróság előtt semlegesítik, ennyit tudok a jogról.
Ha pedig a rendező semmifajta felelősséget nem vállal, pedig veszélyes helyzetet alkot, akkor bíróság előtt felel.

A Nagyváradi halálesetnél nem lehet őket perelni ha rendben van a szerződés, mert nem volt veszélyes a szakasz.
Ha a Bakonyon történik tragédia olyan helyen ahol nincs jelölve rendesen, mindegy hogy mit mond a szerződés, a méltányos jogi megítélés érvényes, vagyis helytáll a veszélyeztetés ténye.
Egyébként nem kell rögtön tragédiára gondolni: milliós bringákból is van tucat ilyen versenyen, ha valaki vázt tör és bepereli a rendezőket, talán akkor máskor jobban odafigyelnek.

#46
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.002 hozzászólás

Volt hármas nyíl, de legfelül amikor indulsz lefelé, nem az alja előtt amikor jön a vályat/lyuk/vulkán/meteorkráter. Az az egész szakaszra vonatkozik, UCI szabályzat szerint. Jó lenne ha itthon is végre egységesen lenne ez használva, nem önkényesen.

Én arra gondoltam hogy az alján kellett volna halálfejet rakni mert életveszélyes volt, szó szerint. Nagyváradon a haláleset egy jóval kevésbé veszélyes helyen történt, most akkor ilyenkor a szervezők megvonják a vállukat hogy saját felelősség?.. A végén még alá fognak velünk iratni egy ilyen papírt mint a bungee-jumpingnál, mert úgy könnyebb mint felelősségteljesen jelölni..

 

Jó hogy említed a megváltozott pályát, én is csak közvetlen indulás előtt hallottam. Az ajkaiak pld már fel voltak rá készülve, ami nem igazán fair, még be is járták az új pályát előtte. Ment látótávolságon belül előttem egy "Kiváló" aki egyértelműen tudta hol kell rápihenni egy nagyobb mászás előtt amikor időnként emelkedett a pálya, rögtön az aszfalt után, pedig teljesen új szakasz volt és össze-vissza emelkedett. Szóval nem egyenlő esélyekkel indultunk és amikor a dobogó a tét..

De a gyilkos a vályat volt és sajnos minél gyorsabb a versenyző, annál nagyobb veszélynek van kitéve.

 

Egyébként egy pár UCI idézet:

- The course of each event must be clearly defined before the start, and displayed at registration. Hát nem volt.

- In a potentially dangerous situation, one or more arrows pointing downwards are placed 10 m to 20 m before the obstacle or potential danger, and also where the obstacle or potential danger is. Vagyis nem felette pár száz méterrel hogy majd, valamikor ott lesz "valami"..

 

Ami pedig szintén bezavart hogy volt simán kanyargós lejtmenet ami három nyilat kapott, pedig ott csak sebességre kell ügyelni, semmi veszély nem volt. Aki jelölte az egészet, nem igazán volt konzekvens, ez pedig veszélyt okozhat.

Aláírod azt a papírt csak még sohasem olvastad el.


Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#47
Sengakov

Sengakov

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 476 hozzászólás
Azon gondolkozom miért vettem észre azt a vizmosast még időben pedig nyomtam mint a barom lefele! Lehet hogy tényleg láttam valamit előtte és azért lassítottam finomra de lehet az is hogy a 200m rel korábbi tábla után nem értettem hogy miért volt kint és azért vettem vissza! Egy biztos hogy azt ott figyelemfelhivobban kellett volna jelölni!

#48
Uluwatu

Uluwatu

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
  • LocationBudapest

Szerintem volt az előtt a vízmosás előt egy hármas nyíl, meg egy rokkantkocsi is, csak nem nagyon látszott, mert rosz helyre rakták, fehér alapon. Én pont egy pillanatra kaptam el, és feltünt, hogy ez úgy hogy 200m.rel korábban is volt, finoman szólva is gyanus!

 

Ami engem ellenben nagyon zavart, hogy a honlapon egy rohadt utalás nem volt arról hogy megváltozik a pálya, hülyegyerek ne reflexből menj. Ádám a végét említette a rajtban, de a többit ő sem, valszeg nem is tudott róla. Felfele a Kőrishegyre még OK volt, mert hát az ember ott nem megy gyorsan, csak hát gyiilok volt, és eső után járhatatlan. Lefele, ellenben fehér alappal kirakni, olyan helyre, ahol 40-50-el rongyolsz lefele, egy hírtelen balost, ember nélkül, háát finoman felelőtlen.

És hát, hogy a friísítő után a rövid is a meredeknek megy, és erről egy szó sem esett korábban sehol, ez meg végkép nem jó. Persze lehet mondani hogy mindenkinek ugyanaz a pálya, de pl ha én tudom, máshol veszem be a zselét, mert így pont ott fogytam ki az energyíből, ahol kellett volna, a Király kapu tetején a gusztustalan kövesen!

Az utolsó DH ellenben nekem tetszett, csak hát a vízmosáshoz ember kellett volna, mert az brutál veszélyes volt!

 

Egyébként nekem tetszett az új pálya, csak erről azért jó lenne előtte infókat közölni!

Volt hármas nyíl, de legfelül amikor indulsz lefelé, nem az alja előtt amikor jön a vályat/lyuk/vulkán/meteorkráter. Az az egész szakaszra vonatkozik, UCI szabályzat szerint. Jó lenne ha itthon is végre egységesen lenne ez használva, nem önkényesen.

Én arra gondoltam hogy az alján kellett volna halálfejet rakni mert életveszélyes volt, szó szerint. Nagyváradon a haláleset egy jóval kevésbé veszélyes helyen történt, most akkor ilyenkor a szervezők megvonják a vállukat hogy saját felelősség?.. A végén még alá fognak velünk iratni egy ilyen papírt mint a bungee-jumpingnál, mert úgy könnyebb mint felelősségteljesen jelölni..

 

Jó hogy említed a megváltozott pályát, én is csak közvetlen indulás előtt hallottam. Az ajkaiak pld már fel voltak rá készülve, ami nem igazán fair, még be is járták az új pályát előtte. Ment látótávolságon belül előttem egy "Kiváló" aki egyértelműen tudta hol kell rápihenni egy nagyobb mászás előtt amikor időnként emelkedett a pálya, rögtön az aszfalt után, pedig teljesen új szakasz volt és össze-vissza emelkedett. Szóval nem egyenlő esélyekkel indultunk és amikor a dobogó a tét..

De a gyilkos a vályat volt és sajnos minél gyorsabb a versenyző, annál nagyobb veszélynek van kitéve.

 

Egyébként egy pár UCI idézet:

- The course of each event must be clearly defined before the start, and displayed at registration. Hát nem volt.

- In a potentially dangerous situation, one or more arrows pointing downwards are placed 10 m to 20 m before the obstacle or potential danger, and also where the obstacle or potential danger is. Vagyis nem felette pár száz méterrel hogy majd, valamikor ott lesz "valami"..

 

Ami pedig szintén bezavart hogy volt simán kanyargós lejtmenet ami három nyilat kapott, pedig ott csak sebességre kell ügyelni, semmi veszély nem volt. Aki jelölte az egészet, nem igazán volt konzekvens, ez pedig veszélyt okozhat.



#49
Uluwatu

Uluwatu

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
  • LocationBudapest

És a piros vonattal találkoztatok? Ilyen szörnyet még soha nem láttam a hegyen. Ha egy beláthatatlan kanyarban valaki belerongyol...

Nekem mondjuk pont elég volt hogy nem tudtam hogy lent az aszfalton a forgalom ugyanúgy megy. Volt ott bolyozás rendesen meg előzgetés, nem mindig láttuk időben a szembeforgalmat. Ezt sem ártana jobban bemondani az aszfalton, sajnos nem hallottam semmit. Lehet hogy az Ádám az elején bemondta, de nem lehet mindenre odafigyelni, ezt a pályán kellene.



#50
Sengakov

Sengakov

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 476 hozzászólás

Szerintem volt az előtt a vízmosás előt egy hármas nyíl, meg egy rokkantkocsi is, csak nem nagyon látszott, mert rosz helyre rakták, fehér alapon. Én pont egy pillanatra kaptam el, és feltünt, hogy ez úgy hogy 200m.rel korábban is volt, finoman szólva is gyanus!

 

A kaja érdekes volt, maradjunk ennyiben, valami nem stimmelt vele, de sztem volt ennél sokkal rosszabb kaja is már versenyen! (Van ahol meg nincs semmi másfélszer ennyi nevezési díjért, az engem jobban felháborít (mondjuk ezt az állításomat, ha kapok ettől a kajától egy gyomormérgezést, visszavonom))

 

Ami engem ellenben nagyon zavart, hogy a honlapon egy rohadt utalás nem volt arról hogy megváltozik a pálya, hülyegyerek ne reflexből menj. Ádám a végét említette a rajtban, de a többit ő sem, valszeg nem is tudott róla. Felfele a Kőrishegyre még OK volt, mert hát az ember ott nem megy gyorsan, csak hát gyiilok volt, és eső után járhatatlan. Lefele, ellenben fehér alappal kirakni, olyan helyre, ahol 40-50-el rongyolsz lefele, egy hírtelen balost, ember nélkül, háát finoman felelőtlen.

És hát, hogy a friísítő után a rövid is a meredeknek megy, és erről egy szó sem esett korábban sehol, ez meg végkép nem jó. Persze lehet mondani hogy mindenkinek ugyanaz a pálya, de pl ha én tudom, máshol veszem be a zselét, mert így pont ott fogytam ki az energyíből, ahol kellett volna, a Király kapu tetején a gusztustalan kövesen!

Az utolsó DH ellenben nekem tetszett, csak hát a vízmosáshoz ember kellett volna, mert az brutál veszélyes volt!

 

Egyébként nekem tetszett az új pálya, csak erről azért jó lenne előtte infókat közölni!



#51
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás

És a piros vonattal találkoztatok? Ilyen szörnyet még soha nem láttam a hegyen. Ha egy beláthatatlan kanyarban valaki belerongyol...



#52
Uluwatu

Uluwatu

    vendég

  • fórumtag
  • 175 hozzászólás
  • LocationBudapest

Jó kis verseny volt, a pálya se nem túl száraz se nem túl saras, jó volt a hangulat, és minden aktuális magyar TV-komédiánsnál jobb volt megint hallgatni Ádám szpíkerünk utánozhatatlan ökörségeit, szóval jövőre ismét itt!

 

Egy pár építő jellegű kritika:

- Az utolsó szakasznál a nyaktörő nyomvályat szó szerint az volt, azon csodálkozom hogy (tudtommal) senki sem került e miatt kórházba, pedig kb minden ötödik ember ott elesett. Ezt hogy gondoltátok hogy semmi figyelmeztetés az alja felé?? 40 feletti sebességgel belerogyni majdnem kórház, szerintem a vérző karok egy része ott történhetett. A legtetéjén a három nyíl semit nem ér, ha a legalján van a veszély. Tessék erre figyelni, a versenyzők testi épsége mindennél fontosabb.

- a jelölés itt-ott hagyott maga után kivánni valót. Lehet hogy az idei pályaátrakás miatt, de nem volt mindig egyértelmű.

- a kaja kritikán aluli volt. De mivel már este van és még élek, spongyát rá.

 

Amúgy tényleg mindenért köszönet és ismét nagyon kedves volt minden segítő, nagyon jól éreztem magam és úgy láttam szinte mindenki akit ismerek! :)



#53
Macikutya

Macikutya

    vendég

  • fórumtag
  • 72 hozzászólás

Sziasztok!

Képeket hol lehet találni a versenyről?


Vigyázz magadra, mert mások sokan vannak, Te pedig csak egyedül!

#54
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 35 hozzászólás

A cuhánál még okés volt minden, szándékosan nem került bele a teljes szakasz a vidoba, hiszen számtalanszor megtekinthetó a youtube-on. A lemerülést az okozta, hogy nem számoltam a készenléti idővel pedig az is meríti az aksit, mint kiderült. Nem kapcsoltam ki a kamerát és féltávra szépen lemerült, így már nincs meg a második Kőris utáni zúzás és sajnos a befutó sem. Ott még reménykedtem, hogy talán két perc van még benne, de nem volt.

Igen mi végig egymást kerülgettük, ha nem tévedek fekete mezben voltál (Mesterbike?), Contour kamerával a sisakodon.

A Rock Garden eléggé halál volt, pedig a verseny előtt egy héttel kiszórtam belőle az összes olyan szikladarabot ami nem volt beülve, de visszamentek a szemétládák :)

Utána az az agyagos vízmosásos rész meg eléggé lutri, hemperegtem már benne én is korábban :)



#55
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.219 hozzászólás

Elkészült a saját video is. Sajnos az aksi féltávnál lemerült így meglehetősen hiányos.

 

Ilyenkor ki be kapcsol vagy visszaéled egy idő után és te kapcsolod be? Az megmagyarázná hogy miért hiányzik 7x Cuha átkelés :)

 

Érdekes így összehasonlítani, végig közel voltunk egymáshoz, ugyanazokkal a túristákkal, teherautóval stb. találkoztunk :) A hajrázó gyerekrajt is lekaptam de sajnos a kamera csak a menet végére kapcsolt be, úgy tűnik (néha?) van benne egy pár mp késés.

 

A Kőris-hegyről lefelé a kezdeti meredek szakaszon 3 mp-el gyorsabb voltam, egészen az elágazásig amit elcsesztem mert még a láncomra koncentráltam (nem esett le, vagy tekerésre visszaugrott, ha van olyan :)), ott otthagytam 5 mp-et, a többi részen viszont gyakorlatilag ugyanolyan gyorsanan mentünk; kivéve a +5 mp-et amikor becsúsztam a kátyúba a "rock garden" mögötti sáros részen. A későbbi nagyon sáros részen viszont elcsúszással együtt is 4 mp-el gyorsabb voltam :)



#56
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 35 hozzászólás

Ez nagyon egyszerű, mindenki aki nálam erősebb/gyorsabb az csak hosszútávos lehet :lol:

Elkészült a saját video is. Sajnos az aksi féltávnál lemerült így meglehetősen hiányos.

 



#57
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.219 hozzászólás

én voltam az egyik tévesen hosszútávosnak beazonosított versenyző  :)

 

Ez nagyon egyszerű, mindenki aki nálam erősebb/gyorsabb az csak hosszútávos lehet :lol:


  • paarv kedveli ezt

#58
paarv

paarv

    fórumtag

  • fórumtag
  • 35 hozzászólás

A szombati verseny (középtáv):

 

 

Érdekesség: rajta van az elején a "peloton"-ban történt esés is.

Jó lett és többször is megtaláltam benne magam. Az aszfaltos részen én voltam az egyik tévesen hosszútávosnak beazonosított versenyző :) És szerintem veled beszélgettem a célba érkezés után a büfénél, a különböző kamerákról. 



#59
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.219 hozzászólás

csak én bénáztam. (Még többet, mint Te.)

 

Kösz  :P  :lol:



#60
mephisoft

mephisoft

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 432 hozzászólás

Köszi a mozit  jó volt még 1x végignézni, kicsit újra átélni. (És vígasztalódni, hogy nem csak én nem tudtam lemenni a "kerekesszékes" szakaszon (16 percnél) - ugyanis a környékemen mindenki simán lement, csak én bénáztam. (Még többet, mint Te.) Végtelenül frusztráló volt:( )