Jelentkezz be Regisztrálj
Hol készült a kerékpárom; ki a tulajdonosa a márkának?
#201
Írta 2009. december 31. - 11:01
Forgácsoló üzeme van, és tervezett sok vázat, tagot, teleszkópot is.
#202
Írta 2009. december 31. - 02:11
Kicsit több, mint egy év, hiszen az LRS 2001-ben jött ki, az Epic meg 2003-ban. És ha kicsit szigorúbban vesszük a dolgokat, a braint sem õk gondolták ki. Ettõl függetlenül ez nem vesz el egy ilyen kerékpár élvezeti, illetve piaci értékébõl.
Erre a gépre amúgy nagyon emlékeztem, mert akkor mutatták be, mikor elkezdtem komolyabban bringázni, és nagyon tetszett. Nem mintha kicsit is értettem volna hozzá, de szerettem ezt a Merida-zöldet
#203
Írta 2009. december 31. - 01:47
ja és a speci meg egy év alatt lemásolta meg csinált hozzá braint..Pedig de, mivel az LRS rendszerrel a Merida rukkolt elõ anno a Bergamonttal karöltve 2001 körül, ha jól dereng.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#204
Írta 2009. december 31. - 01:44
#205
Írta 2009. december 31. - 00:43
azt azért ugye nem gondoljuk hogy az epyc-nek a merida volt a mintája ?Belenéztem a topic múltjába is, de ha nem tévedek, akkor csak a gyártásról beszélünk itt. Pedig a tervezés talán fontosabb!!! (v.ö.: az Audi német/VW autó, vagy magyar...) És a tervezésbe beletartozik az anyagok és a gyártási technológia megtervezése, ami pl. a karbon vázaknál végképp döntõ.
Errõl mit tudtok? Pl. Specialized? Trekk?
Egy adalék: a Merida tervezett olyan fully hátsó felfüggesztési rendszert, ami a Speckó neve alatt lett híres (bár a Merida is sikerrel használta az amúgy világbajnok montijaiban --- és egy-két éve valamelyik Bikemag topicban vki háborgott, hogy a gaz tajvaniak ellopták a Speckó csoda-tervezését )
Másik Merida adalék: egy csomó tervezést németekkel csináltatnak...
Szóval mi van a tervezéssel???
mûsrészt az epycnek volt 2 fejlesztése ami az az lrs-nek sose, az fsr (ami ugye alapból nem speci fejlsztés de még jó idõben megvették a horst link szabadalmat), másrészt a dolog lényege a brain. ami nélkül azért az epzc sem lett volna az ami. ja és jé az hírres lrs még centurion néven is kapható.
karbont meg épp a merida fritz fõokosa mesélte el a bikemagban hogy kb az összes nagy, ahoz értõ gyártókkal csináltatja tajvánon.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#206
Írta 2009. december 30. - 23:46
Errõl mit tudtok? Pl. Specialized? Trekk?
Egy adalék: a Merida tervezett olyan fully hátsó felfüggesztési rendszert, ami a Speckó neve alatt lett híres (bár a Merida is sikerrel használta az amúgy világbajnok montijaiban --- és egy-két éve valamelyik Bikemag topicban vki háborgott, hogy a gaz tajvaniak ellopták a Speckó csoda-tervezését )
Másik Merida adalék: egy csomó tervezést németekkel csináltatnak...
Szóval mi van a tervezéssel???
#207
Írta 2009. december 24. - 14:55
egy részük biztos az.bts quando igen
abban nem lennék biztos, hogy a ringlé is quando...
boltban láttam egy fotot, Q-s csávó elõtt ki volt teritve b+-tól a ringléig, vagy 20 féle matricás
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#208
Írta 2009. december 24. - 13:06
bts quando igenA bts agyakat a quando gyártja?
A két agy jobb oldala nagyon hasonló (ugyanaz ) és ha jól tudom a sun-ringle agyakat a quando gyártja és a b+ (a cseke elõzõ márkája) agyakat is õk gyártották.
http://www.chainreac...x?ModelID=20209
http://www.csekert.h...S=4&B=7&TA=1758
abban nem lennék biztos, hogy a ringlé is quando...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#209
Írta 2009. december 22. - 14:04
#210
Írta 2009. december 20. - 17:03
A két agy jobb oldala nagyon hasonló (ugyanaz ) és ha jól tudom a sun-ringle agyakat a quando gyártja és a b+ (a cseke elõzõ márkája) agyakat is õk gyártották.
http://www.chainreac...x?ModelID=20209
http://www.csekert.h...S=4&B=7&TA=1758
A sebesség mindent megold.
#211
Írta 2009. december 17. - 12:38
#212
Írta 2009. december 17. - 12:08
http://cgi.ebay.com/...=item4a9d0a3706
Aztán lehet még szép dolgokkal találkozni. Kínai csávó által árult lapierre vázakkal stb.
Furcsa, hogy tojvániát szídták eddig sokan, pedig Kína csendben nagyon nagyon nyomul a surranópályán................
#213
Írta 2009. december 08. - 15:34
Eleve érdekes a feltételezés, hogy egy olcsó tucat márka (ezzel nem leszólva a márkát, vagy a bringát) váza miért lenne kivétel a távol-keleti gyártás alól. Másik érdekesség a nyelvezet..
Nem ide tartozik, de én szívesebben vennék "sárgák" által gyártott autót, mint németet
Erre egyenlõre még várnod kell,ugyanis nem engedik be a terméküket az EU-ba
Nem összekeverendõ tajvan japánnal...
Milyen szociálisan érzékeny banda van itt?Ha ez ennyire zavar titeket akkor bocs...
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#214
Írta 2009. december 08. - 12:24
Nem ide tartozik, de én szívesebben vennék "sárgák" által gyártott autót, mint németet
#215
Írta 2009. december 08. - 01:25
RAUH-Welt
B E G R I F F
#216
Írta 2009. december 08. - 01:08
#217
Írta 2009. december 07. - 22:55
#218
Írta 2009. december 07. - 22:43
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."
#219
Írta 2009. december 07. - 21:17
RAUH-Welt
B E G R I F F
#220
Írta 2009. december 07. - 20:52
„A fájdalom elmúlik, a gyõzelem örökké megmarad."