Logikusan nézve a karbon területén a fejlesztések jelentõs része magától a karbon technológiával rendelkezõ cégtõl származik.
Meridás mérnök is ezt mondta a double chamber technológiáról, hogy ezt csak az a 2-3 márka használja, akinek ugyanaz az karbon beszállítójuk.
Gondolom a kerékpár "márka" legjobb eseten is csak együttmûködõ lehet, ha szeretne úgymond saját tervezésû gépet -fõleg ugye karbon esetén-, akkor elmondja az igényeit, hogy ilyen meg ilyen vázszög, meg ilyen és ilyen tulajdonság, ilyen súly, ilyen elméleten kigondolt rúgózó rendszer, majd a gyártó cég megmondja, hogy lehet-e, meg hogy milyen áron. Aztán kötnek valami kompromisszumot. Valaki az árban, valaki az alkalmazott technológiában.
Nincs ezzel gond, szerencsés esetben saját csõszettet, nyerget, cipõt, stb. sem tervez senki, praktikusan mert kevésbé ért hozzá, mint a csõszett, nyereg, cipõ, stb. gyártó. Max. elmondja a speciális (hehe) igényeit és akár oda vissza hatnak a dolgok. Mint a NASA mérnökei és a technológiai gyártó cégek. Külön külön nem lesz belõle ûrhajó. Ezt hívhatjuk együttmûködésnek.