Jelentkezz be Regisztrálj
Cruiser tulajdonosok ide!
#10701
Posted 2009. February 10. - 18:40
Hali
Szerintem NE fúrd meg a vázat. Nekem is tetszik a letisztult stílus sárvédõ meg sallangok nélkül, de hátha elreped az a gyönyörû aluváz.[/quote]
Nem lesz baja.Nincs extra igénybevételnek kitéve.Csak akkora lyukat kap amibe bele/elfér a bowdenház.Nem vészes.
csõ
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#
#10702
Posted 2009. February 10. - 17:26
Kigondoltam a következõt projektet:scared: :
REKUMBENS-cruiser, höhö.........(vicc volt)
Na CSÖvek, mindjárt megyek haza...
#10703
Posted 2009. February 10. - 17:21
Nna ilyenre gondoltam !
A nyeregcsõ átmérõd meg, Imi sztem is 22.2. Ha nem találsz hajlítottat, hajlíttatni kell. Elég vastag falú hozzá.
nyeregCSÕ +18 !!! :oczko:
Nyerecsõ átmérõ annyi.
A bringán rajtalévõ pedál gumibetétes, szárazon nem csúszik
A javasolt pedál nagyon illik a cruiserre, visszaköszön a vázon meg a kormányon található hasonló ív.
Karesz, jó a nyeregrúd-tartó is. De nem mondod, hogy te tetted oda a csövet?
Ezt a pedált is elképzelhetõnek tartanám a cruiserre, megfelelõ kiegészítõkkel, mint vaskeresztes hajtómû
#10704
Posted 2009. February 10. - 17:02
Megválunk a 7-es sachs/sram agytól és belefûzök egy 3 sebis kontrás Sturmey-Archer agyat.Lecserélem a nyeregcsövet a Brooks-ék Champion nyerge alatt egy alura.(Így már minden alu lesz rajta)És vázban futó bowdenezést kap!Ledobálom róla a sárvédõket meg az elsõ féket.
És gondolkozom egy kormányhosszabítás "dolgon".(nem egy ilyen nagy cruiser-kormány átalakításán hanem egy rövidebb/keskenyebb meghosszabításán)
csõ[/quote]
Hali
Szerintem NE fúrd meg a vázat. Nekem is tetszik a letisztult stílus sárvédõ meg sallangok nélkül, de hátha elreped az a gyönyörû aluváz.
#10705
Posted 2009. February 10. - 16:07
Nna ilyenre gondoltam !
A nyeregcsõ átmérõd meg, Imi sztem is 22.2. Ha nem találsz hajlítottat, hajlíttatni kell. Elég vastag falú hozzá.
nyeregCSÕ +18 !!! :oczko:
Ó!Ez a pedale igen jól néz ki!És ha jól látom z-hajtókarba való.
Egy illlenre jómagam is beruháznék.
Más...
Alapos átalakításon fog átmenni az alucruiserem.(most másik nincs is((
Megválunk a 7-es sachs/sram agytól és belefûzök egy 3 sebis kontrás Sturmey-Archer agyat.Lecserélem a nyeregcsövet a Brooks-ék Champion nyerge alatt egy alura.(Így már minden alu lesz rajta)És vázban futó bowdenezést kap!Ledobálom róla a sárvédõket meg az elsõ féket.
És gondolkozom egy kormányhosszabítás "dolgon".(nem egy ilyen nagy cruiser-kormány átalakításán hanem egy rövidebb/keskenyebb meghosszabításán)
csõ
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#
#10706
Posted 2009. February 10. - 15:07
A nyeregcsõ átmérõd meg, Imi sztem is 22.2. Ha nem találsz hajlítottat, hajlíttatni kell. Elég vastag falú hozzá.
nyeregCSÕ +18 !!! :oczko:
You can never have "enough" bikes.
#10707
Posted 2009. February 10. - 14:37
Neekem tetszik !
Nem sokat változtattam rajta: maradt a váz-villa-korm.szár-hajtómû alap.
Bocs, a h.mûre szegecseltem kör alakú láncvédõt Favoritról ( ami igazából nadrágvédõ).
Elsõ kerék Sachs dobfékes, hasonló mint Davenef-é. (Hé, remélem olvasol minket és jól vagy!)
A hátsó kereket Karcsi fûzte (Sach-tõlevettem- dreigangot valami Belga duplafalú-gyûrûs felnibe)
Gumik Obiból, 14xx ft-ért( 700x35-ös). Az ülést nagykanizsai bringaboltos haveromnál láttam meg még tavaly szilveszter elõtt, levették egy montiról.
Pedál unikumos, fékkar használt.
Érdekes optikája van, az emberek nézik miféle bringa ez.
Éés megy mint állat!
Elsõvilla cserés lesz, valami fékkonzol nélkülire.
(Nektek tetszik?)
Tökjó és kell ilyen is. Az a nyereg is illik rá (szerintem). Valami régi jó "bearfoot" keretes fogazott lemezpedál kéne még rá, az diszó lenne, ezek eléggé csúsznak, nem ?
Akkor 22,2...valószinüleg.Mérd meg és szólj,hogy mekkora az átmérõje.
Bár kétlem,hogy kisebb átmérõjû hajlított nyeregcsövet tudnék szerezni.
De meglátjuk....
Igen az lesz az az átmérõ...
csõ
A bringa meg állat!Gondoltam,hogy haladós.
Meg persze tetszik a dobfék is,elöl.
Korrekt !Néhány kép kedvenc bûrnyergeimrõl a teljesség igénye
nélkül:
-----> Csak vicceltem, ennyi a kollekció
GRT !!!
You can never have "enough" bikes.
#10708
Posted 2009. February 10. - 12:13
Miért nem azt teszed a schwinn-haladósra?
Az a nyereg kábé ilyen bicajhoz való.A hátsó része nem túl széles,így nem is azon ül az ember hanem kicsit elõredõlve.Sztem megbírná....
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#
#10709
Posted 2009. February 10. - 11:45
nélkül:
-----> Csak vicceltem, ennyi a kollekció
#10710
Posted 2009. February 10. - 11:44
Bár kétlem,hogy kisebb átmérõjû hajlított nyeregcsövet tudnék szerezni.
De meglátjuk....
csõ
A bringa meg állat!Gondoltam,hogy haladós.
Meg persze tetszik a dobfék is,elöl.
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#
#10711
Posted 2009. February 10. - 11:30
#10712
Posted 2009. February 10. - 11:27
Nem sokat változtattam rajta: maradt a váz-villa-korm.szár-hajtómû alap.
Bocs, a h.mûre szegecseltem kör alakú láncvédõt Favoritról ( ami igazából nadrágvédõ).
Elsõ kerék Sachs dobfékes, hasonló mint Davenef-é. (Hé, remélem olvasol minket és jól vagy!)
A hátsó kereket Karcsi fûzte (Sach-tõlevettem- dreigangot valami Belga duplafalú-gyûrûs felnibe)
Gumik Obiból, 14xx ft-ért( 700x35-ös). Az ülést nagykanizsai bringaboltos haveromnál láttam meg még tavaly szilveszter elõtt, levették egy montiról.
Pedál unikumos, fékkar használt.
Érdekes optikája van, az emberek nézik miféle bringa ez.
Éés megy mint állat!
Elsõvilla cserés lesz, valami fékkonzol nélkülire.
(Nektek tetszik?)
#10713
Posted 2009. February 10. - 10:56
csõ
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#
#10714
Posted 2009. February 10. - 10:54
Jedlik Ányostól kapja a táplálékot.Ledes tudomásom szerint nem szerezhetõ be Magyarországon.
Hajlított nyeregcsõ van 25,4-es méretben.Feketébõl van sima acél(590huf) és van cro-mo is(1090huf).Krómozott is van,szintén 25,4-es(1190huf).
http://kepfeltoltes....kepfeltoltes.hu
http://kepfeltoltes....kepfeltoltes.hu
Üdv Vegacs.
Tennél nekem félre acél 590 ft-osat ha megkérlek?
Schhwinnembe való 22,5-ös v.mekkora létezik?
Köszi, CSÕ
#10715
Posted 2009. February 09. - 22:00
Próbálkozom... mint a kiskutyák...
http://kep.ivpicture.hu/48466.jpg
http://kep.ivpicture.hu/48467.jpg
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#
#10716
Posted 2009. February 09. - 21:55
Jedlik Ányostól kapja a táplálékot.Ledes tudomásom szerint nem szerezhetõ be Magyarországon.
Hajlított nyeregcsõ van 25,4-es méretben.Feketébõl van sima acél(590huf) és van cro-mo is(1090huf).Krómozott is van,szintén 25,4-es(1190huf).
http://kepfeltoltes....kepfeltoltes.hu
http://kepfeltoltes....kepfeltoltes.hu
Rendelni hol lehet?
A kép csak nekem nem jön be?
Na CSÕrgö(lassan meg kell venni)
#10717
Posted 2009. February 09. - 20:53
Vegacs! Hajlított üléscsõ valószínûleg engem is érdekelni fog, ha megnyit a webshop. Egyébként bocs ha értetlen vagyok de még mindig nem tiszta, hogy az a világító alkalmatosság Jedlik Ányostól kapja a táplálékot, vagy a Duracell Nyuszitól?
Jedlik Ányostól kapja a táplálékot.Ledes tudomásom szerint nem szerezhetõ be Magyarországon.
Hajlított nyeregcsõ van 25,4-es méretben.Feketébõl van sima acél(590huf) és van cro-mo is(1090huf).Krómozott is van,szintén 25,4-es(1190huf).
http://kepfeltoltes....kepfeltoltes.hu
http://kepfeltoltes....kepfeltoltes.hu
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#
#10718
Posted 2009. February 09. - 16:16
Aszt ez a szépség vajh hányszázezerbe kerülhet??????
Asszem több mint 160 E.ft.
#10719
Posted 2009. February 09. - 16:03
TOmaso: Ez a kormány sokkal-sokkal jobb, mint az apehanger v.mi.
Kboross: Jó a tábla, bár én még ilyen-kék bilit nem láttam. Ez baba-kék.(mondjuk ilyen színû babát sem ) Matrica kell!
Zicceres: Jó csere volt.
ööö...CSÖpp
#10720
Posted 2009. February 09. - 09:40
Szóval szinesfém kereskedõ.OkéS !
A szín a kresz-tábla színe, tudatosan lett ilyen és ilyen egyszerû. Nem akartam csicsásat. De nekem sem nagyon tetszik a bili-kék. Nem t'om... A tábla-ötletet meg a testvérem új hobbija ihlette -->
Táblákat gyûjt.
A logo fasza, aszinével meg majd lesz valami.