Jelentkezz be Regisztrálj
Cruiser tulajdonosok ide!
#10161
Írta 2009. május 09. - 22:53
Egyenlõre ennyi, muszáj volt megosztani... http://forum.bikemag...icons/icon7.gif
#10162
Írta 2009. május 09. - 22:23
Remélem bejössz a boltba megmutatni ha megvan a gépsas!Köszönöm a jelzést, meg a hozzáállásod.
Írtam a srácnak, hogy villámárazza meg ennyiért, még nincs visszajelzés. Jó lenne letudni a mutatványt. ( ha minden jól megy agyváltó ügyében kereslek)
Cimbimnek is Nedao classic van beépített agyváltóval
26Xnagyonszélesnemtudomaméretét gumikkal!
CSÕ
#10163
Írta 2009. május 09. - 22:19
Köszi a bíztatást igyekszem megvenni a nyerget,csengõrõl képet várom!Ó igen!
Szép darab, próbáltam Karcsiét, szuper kényelmes.
Vedd meg!!!
A Drifterért 4 korrekt. De ha 5-ért megvenné valaki, ne tartsd vissza... (6 ezer párszázér már újat lehet kapni.)
A csengõ ügyedben nem jutottam elõre. Találtam másfajta poénosabbat.
Álló. majd teszek fel képet.
Nagyon szép és látványos a géped így hogy kivetted a rugót a villábol!!!
CSÕ
#10164
Írta 2009. május 09. - 22:15
Meg is hírdetem 4000ft-ért,sajnos a srác nem számolja be az enyémet pedig nem nagy forint lenne a Lepper.Ó, banyeg ! A 4-4.5 ezer Huf jó ár érte. De csak azért, mert nem a boltból hozzák ki. Amúgy gondolom, hogy hibátlan...
A Banyeg a Primusnak szólt !!!
Remélem, sikerül megszerezned. Én újat vettem, és nem éppen jutányos áron...
Hajrá !
Bizakodom mert nagyon megtetszett,10percig csak simogattam mint egy kutyakölyköt!
CSÕ
#10165
Írta 2009. május 09. - 19:36
295 mm a hátranyúlása, a stucninál csõközéptõl mérve, a markolat végeit egy léccel összekötve...
A markolat elõtt a törés /lehajlítás/ 180 mm-re van a végétõl mérve.
kormányCSÕ
You can never have "enough" bikes.
#10166
Írta 2009. május 09. - 19:35
Hali Gonzo.
Most olvasom, volt épített vasad.
Nagy rajongója vagyok a motoroknak is, nyomass képet róla, ha lehet.
Köszi és szinterezett alucsõ.
(Sztem se polírozd, nekem is volt polír 7020 Oria csöves alu mtb vázam.
Gyönyörû, de eszméletlen kényes!!!)
Még "legénykoromban" :-) volt, a 90-es évek közepén egy elsõ sorozatú honda shanow 600-as, az ülés mögötti rész lefürészelve, giger festménnyel, majd keresek fotót és beszkennelem.
A honda volt rommá polírozva, azért gondoltam az aluminium csábítására, de megfogadom a tanácsotokat.
Plusz, a költségvetési fejezet elsõ pontja az agyváltó lesz, ugyhogy a políros tervek kiütve-egyenlõre.
#10167
Írta 2009. május 09. - 19:28
Jól van !
Reméljük, meg lesz !
Szorítok érted...
CSÕ
Köszönöm a jelzést, meg a hozzáállásod.
Írtam a srácnak, hogy villámárazza meg ennyiért, még nincs visszajelzés. Jó lenne letudni a mutatványt. ( ha minden jól megy agyváltó ügyében kereslek)
#10168
Írta 2009. május 09. - 12:58
Nem szép és jó, de már ilyent is lehet kapni készen.
Finoman fogalmaztál.
De mint vázszín, nem rossz az ezüstszín...
Vagy igen? Neeeem...:lick:
A Leppereddel kapcsolatban ne szomorkodj. A Tied új. Kicsit többe van, de te töröd be!
Nem elhanyagolható dolog. Így lesz neked a legkényelmesebb.:mexico:
Na megyünk gurulunk 1-et. Hasonló jókat kívánok midenkinek
#10169
Írta 2009. május 09. - 12:53
Szerintetek mennyit lehetne kérni egy használt de kitûnõ állapotú(sajátom) drifter, mintás nyeregért?Lehetõségem lenne beszerezni egy Lepper Primust használtan de szép állapotban és elég jó áron.
CSÕvázas hátizsák.
Ó igen!
Szép darab, próbáltam Karcsiét, szuper kényelmes.
Vedd meg!!!
A Drifterért 4 korrekt. De ha 5-ért megvenné valaki, ne tartsd vissza... (6 ezer párszázér már újat lehet kapni.)
A csengõ ügyedben nem jutottam elõre. Találtam másfajta poénosabbat.
Álló. majd teszek fel képet.
#10170
Írta 2009. május 09. - 12:45
Motorkerékpárban volt épített járgányom, és tudom, hogy az alap a legfontosabb.
Az aluváz jóval ritkább, ezért exkluzívabb, különlegesebb, és súlyra is könnyebb mint a klasszikus acél.
Másik ok, hogy lehetõség szerint szeretném felpolírozni a vázat, ezért az alu itt is elõnyben van.
Egyenlõre-mint elméleti bringásnak-ezért tûnik-vonzóbbnak az aluváz.
Annyira nincs miért kapkodnom, addig is csiszolódom a soraitok között:-)
Hali Gonzo.
Most olvasom, volt épített vasad.
Nagy rajongója vagyok a motoroknak is, nyomass képet róla, ha lehet.
Köszi és szinterezett alucsõ.
(Sztem se polírozd, nekem is volt polír 7020 Oria csöves alu mtb vázam.
Gyönyörû, de eszméletlen kényes!!!)
#10171
Írta 2009. május 09. - 12:17
Ó, banyeg ! A 4-4.5 ezer Huf jó ár érte. De csak azért, mert nem a boltból hozzák ki. Amúgy gondolom, hogy hibátlan...Szerintetek mennyit lehetne kérni egy használt de kitûnõ állapotú(sajátom) drifter, mintás nyeregért?Lehetõségem lenne beszerezni egy Lepper Primust használtan de szép állapotban és elég jó áron.
CSÕvázas hátizsák.
A Banyeg a Primusnak szólt !!!
Remélem, sikerül megszerezned. Én újat vettem, és nem éppen jutányos áron...
Hajrá !
You can never have "enough" bikes.
#10172
Írta 2009. május 09. - 12:14
Jól van !Csak megkínáltam érte a 40-et, remélem nem lesz jobb ajánlata, mert 32 ezer körül tornáztak sokáig.
Reméljük, meg lesz !
Szorítok érted...
CSÕ
You can never have "enough" bikes.
#10173
Írta 2009. május 09. - 12:06
Köszönöm az infót. Rátettem 30.000.-Ft-ot, de még nem érte el a minimálárat:-(
Valószínû, hogy 40 alatt nem lehet megvenni, még alszom rá. ( én sem adnám oda olcsóbban)
http://www.teszvesz....?item=625711679
Ma adtak egy ajánlatot 50 ezerre új bordó színûre. Tudom, hogy bogaras vagyok, de jobban örülnék egy lájtosabb áru használtnak, és a plusz pénzt váltóra, fékre költeném.
Csak megkínáltam érte a 40-et, remélem nem lesz jobb ajánlata, mert 32 ezer körül tornáztak sokáig.
#10174
Írta 2009. május 09. - 10:52
CSÕvázas hátizsák.
#10175
Írta 2009. május 08. - 20:05
Igaz, hogy ilyen "viszonylatban" még sosem néztem, de nem biztos, hogy alkalmas a Nedao váz a felpolírozásra. Olyan hepe-hupásnak sejtem a felsõ csövet... Bár ne legyen igazam.
CSÕ
Hát igen, a profi felhasználónak más meglátásai vannak, mint aki csak fotón látott kerékpárt, de lehet az se az volt... :-)
#10176
Írta 2009. május 08. - 19:05
Motorkerékpárban volt épített járgányom, és tudom, hogy az alap a legfontosabb.
Az aluváz jóval ritkább, ezért exkluzívabb, különlegesebb, és súlyra is könnyebb mint a klasszikus acél.
Másik ok, hogy lehetõség szerint szeretném felpolírozni a vázat, ezért az alu itt is elõnyben van.
Egyenlõre-mint elméleti bringásnak-ezért tûnik-vonzóbbnak az aluváz.
Annyira nincs miért kapkodnom, addig is csiszolódom a soraitok között:-)
Igaz, hogy ilyen "viszonylatban" még sosem néztem, de nem biztos, hogy alkalmas a Nedao váz a felpolírozásra. Olyan hepe-hupásnak sejtem a felsõ csövet... Bár ne legyen igazam.
CSÕ
You can never have "enough" bikes.
#10177
Írta 2009. május 08. - 18:01
Dr. Gonzónak...
Ugye, ezt : http://http://www.te...ar.html#gallery láttad már ?
Köszönöm az infót. Rátettem 30.000.-Ft-ot, de még nem érte el a minimálárat:-(
Valószínû, hogy 40 alatt nem lehet megvenni, még alszom rá. ( én sem adnám oda olcsóbban)
http://www.teszvesz....?item=625711679
Ma adtak egy ajánlatot 50 ezerre új bordó színûre. Tudom, hogy bogaras vagyok, de jobban örülnék egy lájtosabb áru használtnak, és a plusz pénzt váltóra, fékre költeném.
#10178
Írta 2009. május 08. - 17:25
You can never have "enough" bikes.
#10179
Írta 2009. május 08. - 14:38
Megkérdezhetem,hogy miért olyan fontos az aluváz?
A klasszikus acélváz illik a cruiserhez.Sztem.
Kicsit magam ellen beszélek ugyan de ha klasszikusat szeretnél akkor az acélvázat javaslom.Egyébként létezik és beszerezhetõ alu cruiser vázról tudok infót de az nem lenne 35-40 ezer alatt.
Keresni kell folyamatosan a neten és tuti rátalálsz elõbb utóbb.Türelem kell és befut.Tuti.És ha megvan utána jöhet a pimpelése...))
üdv
Motorkerékpárban volt épített járgányom, és tudom, hogy az alap a legfontosabb.
Az aluváz jóval ritkább, ezért exkluzívabb, különlegesebb, és súlyra is könnyebb mint a klasszikus acél.
Másik ok, hogy lehetõség szerint szeretném felpolírozni a vázat, ezért az alu itt is elõnyben van.
Egyenlõre-mint elméleti bringásnak-ezért tûnik-vonzóbbnak az aluváz.
Annyira nincs miért kapkodnom, addig is csiszolódom a soraitok között:-)
#10180
Írta 2009. május 08. - 12:44
Köszönöm a segítséget, holnap fizettem volna átutalással a megbeszéltek szerint. De az eladónak helyben ráígértek még 6 ezret, így 36-ért eladta:-(
Lehetõség szerint aluvázast szeretnék, ezért gondoltam a gepidára.
Esetleg van lehetõség venni külön alu-vázat, és összeszerelni lassan egyet.
Egyenlõre 30 ezer-né többet nem tudok rászánni, ezért maradna ez a megoldás.
Megkérdezhetem,hogy miért olyan fontos az aluváz?
A klasszikus acélváz illik a cruiserhez.Sztem.
Kicsit magam ellen beszélek ugyan de ha klasszikusat szeretnél akkor az acélvázat javaslom.Egyébként létezik és beszerezhetõ alu cruiser vázról tudok infót de az nem lenne 35-40 ezer alatt.
Keresni kell folyamatosan a neten és tuti rátalálsz elõbb utóbb.Türelem kell és befut.Tuti.És ha megvan utána jöhet a pimpelése...))
üdv
Viszonylag új szerzeményem:http://picasaweb.goo...uisers/Chesini#