VSanyi: köszi az infot, ezt valamikor be is próbáljuk...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Komlói Bányász
Started by
rocsipeti
, 2008. November 09. 22:48
#8101
Posted 2009. October 08. - 21:25
#8102
Posted 2009. October 08. - 21:21
A féknek csak az a baja, hogy sokat használod.
Egyébként szerintem ez normális kopás.
Egyébként szerintem ez normális kopás.
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
www.vidakhaz.hu
www.vidakhaz.hu
#8103
Posted 2009. October 08. - 21:06
Kis segítségeteket szeretném kérni.
Az elsõ fékem így néz ki, enyhén bemaródott, illetve a lamellák kicsit bebarnultak. A betétek még minimum 50%-osak. Ez gáz?
http://www.freddy.hu/temp/IMG_2660.jpg
A hajtásomon meg a legkisebb kerék így néz ki. Útban van egy profi parktool lánckopásmérõ a crc-rõl, de lehet már késõ..
http://www.freddy.hu/temp/IMG_2671.jpg
Szerintetek cserés?
Az elsõ fékem így néz ki, enyhén bemaródott, illetve a lamellák kicsit bebarnultak. A betétek még minimum 50%-osak. Ez gáz?
http://www.freddy.hu/temp/IMG_2660.jpg
A hajtásomon meg a legkisebb kerék így néz ki. Útban van egy profi parktool lánckopásmérõ a crc-rõl, de lehet már késõ..
http://www.freddy.hu/temp/IMG_2671.jpg
Szerintetek cserés?
#8104
Posted 2009. October 08. - 20:58
Itt minden csak a tempótól függ.
De tényleg a nagygép a nyerõbb!
Egyébként meg edzésnek nem rossz kitekerni idáig.
Én a Bükkmaratont is Demóval tekertem végig(55Km), bár volt rajta normál hajtómû, meg 1.8 as virslik is. Fel is borultam velük.
De azért így is "lealáztam" a mezõny háromnegyedét!
De tényleg a nagygép a nyerõbb!
Egyébként meg edzésnek nem rossz kitekerni idáig.
Én a Bükkmaratont is Demóval tekertem végig(55Km), bár volt rajta normál hajtómû, meg 1.8 as virslik is. Fel is borultam velük.
De azért így is "lealáztam" a mezõny háromnegyedét!
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
www.vidakhaz.hu
www.vidakhaz.hu
#8105
Posted 2009. October 08. - 20:48
Még mindig nem kapták meg a zengedélyt. Hétvégén lesz bõvebb info. Ja és csak egynapos lesz (17. szombat).
Sanyi ez tényleg jól hangzik! A baj csak az hogy a nagy géppel egy nap alatt sem tekernék ki addig, a mongooseon meg félnék lefelé Jövõre kéne egy enduro gép. Holnap megyek is lottózni.
Sanyi ez tényleg jól hangzik! A baj csak az hogy a nagy géppel egy nap alatt sem tekernék ki addig, a mongooseon meg félnék lefelé Jövõre kéne egy enduro gép. Holnap megyek is lottózni.
#8106
Posted 2009. October 08. - 20:33
Kösz! Igyekszik az ember.
Különben meg ez a kedvenc útvonalam.
Váralja mellett van a másik. Az meg leginkább egy kamikaze.
Ott még az országútis nagytányér is jól jönne!
Különben meg ez a kedvenc útvonalam.
Váralja mellett van a másik. Az meg leginkább egy kamikaze.
Ott még az országútis nagytányér is jól jönne!
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
www.vidakhaz.hu
www.vidakhaz.hu
#8107
Posted 2009. October 08. - 20:31
#8108
Posted 2009. October 08. - 20:20
Rocsi bocs, de vevõvel voltam fent és három után indultunk vissza az irodától Kaposvárra.
Sanyi basszus nagyon jó pályaleírás, én már tök beleélem magam, menni kéne egyet arra, mert ezer éve voltam azon az úton kb. Itinernek ki is nyomtatom, amit írtál!
Lipi, ász ez a kép. Én is sört tolok, de nem olyan jófajtát, mint te. :tank:
Vera borozik, aztán meglássuk mi sül ki belõle(m)...ehhe. :snow: :koniobijc
Bukkake forevör.
Sanyi basszus nagyon jó pályaleírás, én már tök beleélem magam, menni kéne egyet arra, mert ezer éve voltam azon az úton kb. Itinernek ki is nyomtatom, amit írtál!
Lipi, ász ez a kép. Én is sört tolok, de nem olyan jófajtát, mint te. :tank:
Vera borozik, aztán meglássuk mi sül ki belõle(m)...ehhe. :snow: :koniobijc
Bukkake forevör.
#8109
Posted 2009. October 08. - 20:09
#8110
Posted 2009. October 08. - 20:02
Igen! 594m-rõl kb. 230m-re ereszkedik az út, kb7km-en keresztül. A teteje jó lendületes,azután némi tekerés, majd 300m tempós,köves lejtõ egy nagy balossal, az alján még egy bal, aztán földes dózerút, némi kõvel, enyhe kanyarokkal, majd egy nagyon gyors lejtõ, ahol simán el lehet érni úgy 70km/órát, az alján derékszögû balos, megint tekerõs, jobbos, azután Vörösfenyõ, ahol át kell tekerni a füvön a turistaház elõtt, és irány az ösvény.
Elég jó tempóval be a fák közé,jobb, majd egy kicsit kifelé dõlõ bal, teker, húzós jobbos, utána gyors köves (itt öltem meg a pedálomat) majd egy nagy fék mert rá kell fordulni az ösvényre.
Innen jön a legjobb rész! Enyhe bal miközben érdemes rátekerni, kb.60km/h-ig belendül, kicsit kiszélesedik az út, de végig a jobb oldalán kell menni közvetlenül a fák mellett, mert a másik oldal nagyon vízmosásos. Az aljánál egy enyhe balból belerepül az ember egy mélyedésbe, aminek a másik oldalán gyökereken ki is dob, nagy fék, mert nagyon szûk a nyom, keresztbe gyökerek és jobbról elég nagy szakadék. (Tavasszal innen kellet lementeni egy srácot, mert lement a fák közé. Terepjárós mentés után irány a kórház ahol összevarrták a térdét, és a fején is kellett öltögetni.) Ha ez is megvolt akkor ismét némi dózerút, néhány buckával, megint egy jobbos, rövid lendület,és balra be az ösvényre. Ez a rész elég tekerõs, de van két bukkanó amin elég jót lehet röppenni, aztán ismét szûk nyom a fák közt kisedd kanyarokkal. Egy nagy jobbos után pár gyökér és tuskó közt kiérsz az erdõbõl. Innen a bányatelepig tekerõs dózerút. A bányaépület elõtt még lehet ugrani 1et, utána már végig aszfalt, de 60km/h felett jók a kanyarok. Viszont itt vigyázni kell az autósokkal. Ja és ha leértél épen, akkor a fõtéren jöhet egy sör!:beer:
Ez az egész út úgy 10 perc nekem.
Elég jó tempóval be a fák közé,jobb, majd egy kicsit kifelé dõlõ bal, teker, húzós jobbos, utána gyors köves (itt öltem meg a pedálomat) majd egy nagy fék mert rá kell fordulni az ösvényre.
Innen jön a legjobb rész! Enyhe bal miközben érdemes rátekerni, kb.60km/h-ig belendül, kicsit kiszélesedik az út, de végig a jobb oldalán kell menni közvetlenül a fák mellett, mert a másik oldal nagyon vízmosásos. Az aljánál egy enyhe balból belerepül az ember egy mélyedésbe, aminek a másik oldalán gyökereken ki is dob, nagy fék, mert nagyon szûk a nyom, keresztbe gyökerek és jobbról elég nagy szakadék. (Tavasszal innen kellet lementeni egy srácot, mert lement a fák közé. Terepjárós mentés után irány a kórház ahol összevarrták a térdét, és a fején is kellett öltögetni.) Ha ez is megvolt akkor ismét némi dózerút, néhány buckával, megint egy jobbos, rövid lendület,és balra be az ösvényre. Ez a rész elég tekerõs, de van két bukkanó amin elég jót lehet röppenni, aztán ismét szûk nyom a fák közt kisedd kanyarokkal. Egy nagy jobbos után pár gyökér és tuskó közt kiérsz az erdõbõl. Innen a bányatelepig tekerõs dózerút. A bányaépület elõtt még lehet ugrani 1et, utána már végig aszfalt, de 60km/h felett jók a kanyarok. Viszont itt vigyázni kell az autósokkal. Ja és ha leértél épen, akkor a fõtéren jöhet egy sör!:beer:
Ez az egész út úgy 10 perc nekem.
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
www.vidakhaz.hu
www.vidakhaz.hu
#8111
Posted 2009. October 08. - 19:37
#8112
Posted 2009. October 08. - 13:11
#8113
Posted 2009. October 08. - 10:03
Inkább ezt az Alexás témát feszegetnétek vazze...
Egyébként komlói... és persze a Rocsiba volt szerelmes. Mint minden jó csaj a földön...ehhe.
Egyébként komlói... és persze a Rocsiba volt szerelmes. Mint minden jó csaj a földön...ehhe.
#8114
Posted 2009. October 07. - 23:47
Ha jól látom a térképen, akkor az Cigány-hegytõl északra egy 594m-es csúcs...
#8115
Posted 2009. October 07. - 23:33
#8116
Posted 2009. October 07. - 23:06
tomi, sztem mi megyünk tomajba. majd egyeztetünk. de nem úgy volt, hogy visszavonulsz? vagy az idei évet még azért végignyomod?
lámpa: szóval van párszázezerért bringa, de hogy használni is lehessen, ahhoz 20ezer sok? kocabringások. bezzeg én, már 3 napja folyamat bringázok
alexás jóéccakát
lámpa: szóval van párszázezerért bringa, de hogy használni is lehessen, ahhoz 20ezer sok? kocabringások. bezzeg én, már 3 napja folyamat bringázok
alexás jóéccakát
#8117
Posted 2009. October 07. - 23:02
Kanyarba világításhoz a sisakra szerelt lámpa a megoldás. Persze a benõtt kanyarban csak az elõtted menõ bringás a megoldás, de az elõtt ki megy?
Amúgy aki mögött erõs fénnyel megy valaki, annak sokkal, de sokkal szarabb, ugyanis marha nagy árnyékot lát csak az oldalán erõs fénnyel. Tehát pont az útból nem lát semmit
Ezek a Dinotte-k nem néznek ki rosszul, de azért egy összehasonlítást szívesen megejtenék a hozé féle lámpával...
Amúgy aki mögött erõs fénnyel megy valaki, annak sokkal, de sokkal szarabb, ugyanis marha nagy árnyékot lát csak az oldalán erõs fénnyel. Tehát pont az útból nem lát semmit
Ezek a Dinotte-k nem néznek ki rosszul, de azért egy összehasonlítást szívesen megejtenék a hozé féle lámpával...
#8118
Posted 2009. October 07. - 21:43
Nekem még mindig a saját lámpáim tetszenek a legjobban. Ezek mindent kibírnak. Ma este is tekertem, többen kószáltak az erdõben, volt aki be is szólt a lámpa miatt, pedig lefelé világít. A többinél már inkább félreálltam és elfordítottam a kormányt amíg elmentek.
Ebbõl van kettõ:
http://store.dinotte...ount2=857947945
Nem tudom beilleszteni az URL-t, de AA PRO SERIES és az elsõ (ennek a régebbi változata van, ugyanaz szerintem). Négyesével már kellemesebb az ára csak ki kell fizetni utána az ÁFÁ-t és némi vámot. Európában még nem láttam belõle.
Lassúbb tempóhoz 1 lámpa is elég, 2-vel már lehet repeszteni, enyhébb DH. Durva DH-hoz már talán kevés. Kanyart nem világítja be, de szerintem egyik sem. De ha menne elõttem valaki, annak nem kellene lámpa abban biztos vagyok. Az autók ugyanúgy tiszteletben tartják mintha autóval közlekednék, leveszik a refit (már a kanyar elõtt legtöbbször). Oldalról is jól látszik úgy van megcsinálva. És a fénye is szép kékes, nagyon ideális. Ha lemerül, akkor elõször jelez (hátul is pirosra vált), utána még kb. pár percig szokott menni teljes fényerõvel, majd leveszi a fényerõt, tehát nem hagy cserben.
Ebbõl van kettõ:
http://store.dinotte...ount2=857947945
Nem tudom beilleszteni az URL-t, de AA PRO SERIES és az elsõ (ennek a régebbi változata van, ugyanaz szerintem). Négyesével már kellemesebb az ára csak ki kell fizetni utána az ÁFÁ-t és némi vámot. Európában még nem láttam belõle.
Lassúbb tempóhoz 1 lámpa is elég, 2-vel már lehet repeszteni, enyhébb DH. Durva DH-hoz már talán kevés. Kanyart nem világítja be, de szerintem egyik sem. De ha menne elõttem valaki, annak nem kellene lámpa abban biztos vagyok. Az autók ugyanúgy tiszteletben tartják mintha autóval közlekednék, leveszik a refit (már a kanyar elõtt legtöbbször). Oldalról is jól látszik úgy van megcsinálva. És a fénye is szép kékes, nagyon ideális. Ha lemerül, akkor elõször jelez (hátul is pirosra vált), utána még kb. pár percig szokott menni teljes fényerõvel, majd leveszi a fényerõt, tehát nem hagy cserben.
#8119
Posted 2009. October 07. - 21:41
Tényleg jó volt a mai tekerés, szép helyeken jártunk. Kell vennem egy újabb Mecsek térképet, az biztos. Sajnos a kék keresztet nem leltük és a sárgán mentünk és a kék nényzetet a rossz irányba követtük (a térképemen ez volt még a helyes), ezért nem Váraljára, hanem Mázára érkeztünk.... A sör azért kellett Szászváron. 47km lett.
Este még egy sör. Szex. Most nuni illatú az ujjam. Hogy mik vannak...
Sanyi a számod mentve, legközelebb szólok!
Balázs a spinning is hasonló volt: a bicajt sz..rá izzadtam. Kellene a menetszél.. Mondjuk egy ventillátortól meg lehet, hogy megfázol. Nem tudom.
A lámpás téma biztos jó, lásd a pécsiek már evek óta ûzik, de én is sajnálok rá ennyi lóvét. (Ha több tízezer.)
Este még egy sör. Szex. Most nuni illatú az ujjam. Hogy mik vannak...
Sanyi a számod mentve, legközelebb szólok!
Balázs a spinning is hasonló volt: a bicajt sz..rá izzadtam. Kellene a menetszél.. Mondjuk egy ventillátortól meg lehet, hogy megfázol. Nem tudom.
A lámpás téma biztos jó, lásd a pécsiek már evek óta ûzik, de én is sajnálok rá ennyi lóvét. (Ha több tízezer.)
#8120
Posted 2009. October 07. - 20:56
Lesz Tomaj, vagy nemlesz Tomaj...? Mert nem látok kiírást sehol.
Ha lesz beférek valakihez? Vagy jönne velem valaki?
(Görgõvel nemtom mibajotok, a vesémet adtam volna érte párszor... Én szalagfékes szobabiciklin tekertem tavaly télen... Kinek mi...)
Ha lesz beférek valakihez? Vagy jönne velem valaki?
(Görgõvel nemtom mibajotok, a vesémet adtam volna érte párszor... Én szalagfékes szobabiciklin tekertem tavaly télen... Kinek mi...)