Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Komlói Bányász
Started by
rocsipeti
, 2008. November 09. 22:48
#4481
Posted 2010. October 18. - 20:46
Hát, maximum ennyi... Ja és ugyanezekkel a bicajokkal nyomtuk a triált is (mármint azt a kezdetleges ugrálást, amibõl a triál lett mára).
Mondjuk én sokáig a hajlított kormányra is szarvat tettem, szép volt.
Én '97-ben vettem az elsõ telómat használtan a Lipitõl 25ezer Ft-ért. Egy hónapot nyári-melóztam ezért pénzért.
http://www.bikepro.c...d_21r_frt_6,jpg
Kicsit kotyogott, kicsit visszarúgott (kb 60mm út), kicsit befagyott télen, de DH félisten lettem tõle...hehe.
Az asszony most sícipõben járkál itthon... jól mutat.
Mondjuk én sokáig a hajlított kormányra is szarvat tettem, szép volt.
Én '97-ben vettem az elsõ telómat használtan a Lipitõl 25ezer Ft-ért. Egy hónapot nyári-melóztam ezért pénzért.
http://www.bikepro.c...d_21r_frt_6,jpg
Kicsit kotyogott, kicsit visszarúgott (kb 60mm út), kicsit befagyott télen, de DH félisten lettem tõle...hehe.
Az asszony most sícipõben járkál itthon... jól mutat.
#4482
Posted 2010. October 18. - 20:42
Nekem 10 évesen mindegyik össze-vissza mozgó csodamasina volt,
és biztos voltam benne, hogy nekem tuti soha nem lesz teleszkópos villám.
Aztán lett.
és biztos voltam benne, hogy nekem tuti soha nem lesz teleszkópos villám.
Aztán lett.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4483
Posted 2010. October 18. - 20:26
mert ezidõtájt nem volt olyan, hogy dh bicaj. a mountainbike egyenlõ volt a cc-zéssel. és a ccbicajt használtuk dh-ra is.
Nemigaz, tiltakozom!! A CC bringán volt szarv, a DH brinyón nem! :D
Aktuális civil
#4484
Posted 2010. October 18. - 18:12
Rocsi, a holnap sajnos nem játszik, Pécs és Villány közt kell ingáznom majd...
Szerda meg lehet, hogy Pest.
De akkorra meg esõt írnak...
Szerda meg lehet, hogy Pest.
De akkorra meg esõt írnak...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4485
Posted 2010. October 17. - 20:31
én is voltam egy réka-vár-kört. olyan rendes vagyok, hogy a barátaimnak, akik sajnos nem járnak bicajozni megmutatom, hogy milyen szép az erdõ:
#4486
Posted 2010. October 17. - 16:23
-Balázs köszi a gyors szervízt,utána már nem volt baj.Így még is meglett mára egy jó kör.
#4487
Posted 2010. October 17. - 10:31
kemény a videó!!!!
jó rég volt 15-16 évesek voltunk
akkor még volt dh nem úgy mint most látjátok!!!!
ja megnézném most ki bírná ki a 7 perc lefelét a Széchényi térig
hihi
az azért kemény volt!!!!!!!!
akárki akármit mond
Maró amúgy itt 5. lett
Salgótarjánban meg a 2. legjobb magyar 2 gyári cannondale-es versenyzõ mögött!!!!
meg van még a sapkád Buki???
jó rég volt 15-16 évesek voltunk
akkor még volt dh nem úgy mint most látjátok!!!!
ja megnézném most ki bírná ki a 7 perc lefelét a Széchényi térig
hihi
az azért kemény volt!!!!!!!!
akárki akármit mond
Maró amúgy itt 5. lett
Salgótarjánban meg a 2. legjobb magyar 2 gyári cannondale-es versenyzõ mögött!!!!
meg van még a sapkád Buki???
#4488
Posted 2010. October 17. - 09:30
Tényleg jók voltak ezek a versenyek.Asszem a Maró 4. lett itt.Mennyi szurkoló volt 1 ilyen versenyen. Már nem sokan tolják ezek közül a dh-t.
#4489
Posted 2010. October 17. - 08:50
#4490
Posted 2010. October 17. - 00:05
Akkor az volt a menõ, akinek a legkeskenyebbre vágott kormánya volt. Én pl. az 52cm szélessel messze nem a legkeskenyebb voltam. Az ülést meg annyira felhúztuk, hogy a lábunk le sem ért. De az akkori DH pályákon azért sokat kellett tekerni! Ez pécsi pálya, meg különösen hosszú volt, meg a harmada aszfalt a Tettyétõl.
Bazz a Feje Szabi mekkora kamikaze...
Maró is jól tolja az RTS-sel, Magura HS33 fékek meg minden.
Bazz a Feje Szabi mekkora kamikaze...
Maró is jól tolja az RTS-sel, Magura HS33 fékek meg minden.
#4491
Posted 2010. October 16. - 21:29
mert ezidõtájt nem volt olyan, hogy dh bicaj. a mountainbike egyenlõ volt a cc-zéssel. és a ccbicajt használtuk dh-ra is. aztán elkezdõdött az evolúció.
#4492
Posted 2010. October 16. - 21:20
én csak azt nem értem, hogy minek mennek ilyen hosszú áttétellel (látszik, hogy amint fékezni kell alig bírnak újra lendületet venni) és miért van tökig kihúzva a nyeregcsõ.
kb. ez a kettõ legszembetûnõbb ami nem az akkor alkatrészek miatti technológiai kérdés.
kb. ez a kettõ legszembetûnõbb ami nem az akkor alkatrészek miatti technológiai kérdés.
#4493
Posted 2010. October 16. - 21:09
Húú nagyon durva!!
Krizsai, Holczer, Ottó Józsi, Surján... Maró is ott kell legyen valahol!
Meg Dave is milyen szép...hehhe
A Bukta is látszik ahogy a kanyarban szurkol gomba-frizurával... Én is ott szurkoltam valahol.
Hatalmas verseny volt!
GT RTS Team váz, meg Proforx LT "DH villa" jeee.
Krizsai, Holczer, Ottó Józsi, Surján... Maró is ott kell legyen valahol!
Meg Dave is milyen szép...hehhe
A Bukta is látszik ahogy a kanyarban szurkol gomba-frizurával... Én is ott szurkoltam valahol.
Hatalmas verseny volt!
GT RTS Team váz, meg Proforx LT "DH villa" jeee.
#4494
Posted 2010. October 16. - 20:51
ezer hála a pécsieknek ezért a videóért!!!!
na, gyerekek, tessék nézni: YouTube - Downhill championship in Hungary, 1995, Pécs
8:17nél a srácnak kitört a telója, nyakból. mi a fodor petivel ott ültünk másfél méterre. akkor megfogadtuk, h ilyen baromságot sosem fogunk csinálni. aztán egy év múlva már mi is nyomtuk a dh-t
tessék figyelni a ruhákat (bár a chicken még mindig ilyenekben jár), a bringákat, a telók mennyiségét és nagyságát, a kormányok hosszát. és mindenki számolja ki, hogy hány éves volt ekkor
elmondanám, hogy több gyári csapat is volt ekkor magyarországon: gt, mongosse, jamis... a befutó meg asszem a széchenyi téren.
na, gyerekek, tessék nézni: YouTube - Downhill championship in Hungary, 1995, Pécs
8:17nél a srácnak kitört a telója, nyakból. mi a fodor petivel ott ültünk másfél méterre. akkor megfogadtuk, h ilyen baromságot sosem fogunk csinálni. aztán egy év múlva már mi is nyomtuk a dh-t
tessék figyelni a ruhákat (bár a chicken még mindig ilyenekben jár), a bringákat, a telók mennyiségét és nagyságát, a kormányok hosszát. és mindenki számolja ki, hogy hány éves volt ekkor
elmondanám, hogy több gyári csapat is volt ekkor magyarországon: gt, mongosse, jamis... a befutó meg asszem a széchenyi téren.
#4495
Posted 2010. October 16. - 11:31
Creampie-os jó reggelt!
Akkor most megyünk tekerni vazz?
13.30-kor a Zengõnél? Ott megbeszéljük, hogy merre! Szóljatok vissza!
Marci granulálok!
Akkor most megyünk tekerni vazz?
13.30-kor a Zengõnél? Ott megbeszéljük, hogy merre! Szóljatok vissza!
Marci granulálok!
#4496
Posted 2010. October 15. - 19:08
#4497
Posted 2010. October 15. - 11:24
#4498
Posted 2010. October 15. - 10:18
ezt tessék megnézni:
WynTV, The ride home from work // Mountain Biking Videos
a csávó munkából megy haza. rohadjon meg.
balázs, a két darab kigurult gumimacidból még mindig eszik Bodza a kocsiban... és valami zöldessárga cucc van a padlón. egyszer üljek csak be a tiedbe, visszakapod!
WynTV, The ride home from work // Mountain Biking Videos
a csávó munkából megy haza. rohadjon meg.
balázs, a két darab kigurult gumimacidból még mindig eszik Bodza a kocsiban... és valami zöldessárga cucc van a padlón. egyszer üljek csak be a tiedbe, visszakapod!
#4499
Posted 2010. October 15. - 07:58
BCE-Gazdálkodástudomániy Kar (közgáz)- Agrármérnök.... nem ide akartam eredetileg, csak ide lett elég a pont:D de már megszerettem..érdekes...tetszik. csak ez az egy ilyen buzi tantárgyunk van a többi az közgazos...
na indulok:D:)
Hajrá neked is!
na indulok:D:)
Hajrá neked is!