
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Komlói Bányász
Started by
rocsipeti
, 2008. November 09. 22:48
#3521
Posted 2011. February 23. - 14:34

#3522
Posted 2011. February 23. - 14:32

Kitõl kaptál ilyen levelet, Rocsi?
És milyen távok vannak ezeken a versenyeken?
Egyszer elmennék egyre, de csak valami nagyon minimál távra, a buli kedvéért...
És milyen távok vannak ezeken a versenyeken?
Egyszer elmennék egyre, de csak valami nagyon minimál távra, a buli kedvéért...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#3523
Posted 2011. February 23. - 13:14

te dilettáns, te
ha nem csak a genyódéleket nézegetnéd naponta, akkor tudnád, hogy nem a súly volt a szempont a fury tervezésekor. könnyû, de nem könnyebb sokkal, mint egy átlag aluváz. viszont sokkal erõsebb. ráadásul a karbonnak jobb a rezgéselnyelõ tulajdonsága, ezért az apró rezgéseket elnyeli a váz. amit olvastam róla az az, hogy kurva csendes váz, és kevésbé adja át az ütéseket, mint egy alu.
odakünn -5 fok, szikrázó hó, verõfényes napsütés. futottam is egy jót

odakünn -5 fok, szikrázó hó, verõfényes napsütés. futottam is egy jót

#3524
Posted 2011. February 23. - 12:21

[quote name='rocsipeti']csucsu, olvasgassál! az a gt erõsebb, mint akármilyen aluváz, és van rajta egy réteg, ami direkt a felverõdõ kövek ellen véd. ez nem olyan karbonváz már, mint fénykorodban a hillside 
ja az tuti nem hillside
de ne feledje egyet:
ok carbon merevebb váz lesz mint egy alu, könnyebb is ha a gyantát megfelelõ eljárással kivonják a szálak közül..
könnyebb csak akkor ha minél több gyantát tudnak kivonni, meg milyen tekercset hiper szuper technológiát használnak
ha meg már van rajta valami bevonat akkor meg tuti nehezebb mint az alu....
akkor meg minek carbon
jobban néz ki ok.. mert tényleg szép..

ja az tuti nem hillside
de ne feledje egyet:
ok carbon merevebb váz lesz mint egy alu, könnyebb is ha a gyantát megfelelõ eljárással kivonják a szálak közül..
könnyebb csak akkor ha minél több gyantát tudnak kivonni, meg milyen tekercset hiper szuper technológiát használnak
ha meg már van rajta valami bevonat akkor meg tuti nehezebb mint az alu....
akkor meg minek carbon
jobban néz ki ok.. mert tényleg szép..
#3525
Posted 2011. February 23. - 10:07

#3526
Posted 2011. February 23. - 09:42

csucsu, olvasgassál! az a gt erõsebb, mint akármilyen aluváz, és van rajta egy réteg, ami direkt a felverõdõ kövek ellen véd. ez nem olyan karbonváz már, mint fénykorodban a hillside 
Tisztelt Sporttársak!
Finishben az elõnevezés.
Az alábbi versenyekre a nevezõrendszerben február 28-ig lehet kedvezményesen
jelentkezni (A regisztráció a nevezési díj befizetésével együtt érvényes!).
Kerékpár: Top Maraton / Szilvásvárad, Duna, Bükk, Mátra maratonok/, Bakony Maraton.
Futás: Eged futás, Egeres-völgy terepfutás.
Downhill: Felsõtárkány.
Üdvözlettel,
ODiN

Tisztelt Sporttársak!
Finishben az elõnevezés.
Az alábbi versenyekre a nevezõrendszerben február 28-ig lehet kedvezményesen
jelentkezni (A regisztráció a nevezési díj befizetésével együtt érvényes!).
Kerékpár: Top Maraton / Szilvásvárad, Duna, Bükk, Mátra maratonok/, Bakony Maraton.
Futás: Eged futás, Egeres-völgy terepfutás.
Downhill: Felsõtárkány.
Üdvözlettel,
ODiN
#3527
Posted 2011. February 22. - 22:23

Azért nem rossz ez a GT. Nem olyan kényes mint gondolod. Mondjuk a kormány-stucni kombót, a telót és a fékeket lecserélném, de a többi jöhet.
#3528
Posted 2011. February 22. - 21:43

hát az a Gt helyett a Balázs Morewood-ja vagy a Putz Lapierre-je ezereszer szebb és jobb
meg nem kényes carbon....
meg nem kényes carbon....
#3529
Posted 2011. February 22. - 21:35

#3530
Posted 2011. February 22. - 11:08

#3531
Posted 2011. February 22. - 10:10

#3532
Posted 2011. February 22. - 10:03

#3533
Posted 2011. February 22. - 10:03

#3534
Posted 2011. February 22. - 00:07

Már írtam nekik. Nem hiszem, hogy érdemes lesz velem jönnöd, ugyanis kb 9-re fent kell lennem és hazafelé délután be kell mennem Ercsibe majd Apostagra (51-es út) és csak úgy haza. Érkezés este 7 körül.
#3535
Posted 2011. February 21. - 23:59

csüt pest? megint mehetnénk akkor együtt romantikusan. 10-11 körül kellene fent lennem. ne felejtsd csocsót meg söcit felhívni, mer kell szajrézni nekik. ja, meg a tarrtominak is...
#3536
Posted 2011. February 21. - 23:56

A héten lesz Sikondán a wellness-ben mélyTorkos Csütörtök, minden kaja féláron...
Ha emberi idõben hazaérek Buzipestrõl, akkor megyünk.
Valakit érdekel még?
http://www.sikondafu.../hu/ar/etterem/
Ha emberi idõben hazaérek Buzipestrõl, akkor megyünk.
Valakit érdekel még?
http://www.sikondafu.../hu/ar/etterem/
#3537
Posted 2011. February 21. - 21:03

Nem csak beböfögni kell ide, hanem néha hasznos infókat is kiszûrni... 
Illetve Pécsbõl.
Néha less át!
Kemény az a pálya.
Milyen lépcsõsorok vannak benne?
Meg a szûk részek...
Egyszer kipróbálnám!

Illetve Pécsbõl.
Néha less át!
Kemény az a pálya.
Milyen lépcsõsorok vannak benne?
Meg a szûk részek...
Egyszer kipróbálnám!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#3538
Posted 2011. February 21. - 20:24

#3539
Posted 2011. February 21. - 19:00

#3540
Posted 2011. February 21. - 17:01
