Hát az autóhoz úgy mentek vissza, ahogy tudtok, aszfalton nincsenek olyan nagy távolságok, de érdemes elõre eltervezni, mert meg lehet szívni rendesen, pl a felvonók csak 5-ig járnak, hiába van több mint 10 óráig világos.
Célszerûbb mondjuk ugyanazon a hegyen, a hegynek a két oldalán, menni több pályán vagy akár ugyanazon, 4-5 kör és úgyis garantáltan kikészül az ember.
Ha magán a rendezvényen rossz városban lyukadtál ki és már necces lenne hazajutni, akkor vannak ilyen kis mikrobuszok amik elvisznek, elég ritkán járnak , de teljesen jó megoldás végszükség esetére.
Elsõ évben merevfarúval voltam, elõl 12 centi rugóúttal, hátul V-fékkel, hát Rave tudna mesélni mennyire sírtam a végére.
Az élmény persze így is feledhetetlen, de mindenképpen jobb egy 15-15-öt mozgó enduró gép. Úgy a végére se készül ki a karod, ujjaid, meg nem fogsz combközépig zsibbadni a rázkódástól, mint én.
Vagy akár egy nagy dög dh gép is jó, ez esetben felfelé lesz kicsit szenvedõsebb, de ebbõl van kevesebb, ilyenkor Spálya káromkodott.
Barátnõ nem tudom mennyire küldi profin, de vannak izgalmasabb részek. Nagy része azért minimál montis tudással is teljesíthetõ csak legfeljebb lassabban. A "mezõnyben" totál amatõrök is indulnak, és valahogy õk is túlélik. Merevfarút azért én nem erõltetném, persze alap montival is mennek néhányan, merevvillával(!).
Like a rock...