...és akkor legyen egy oldszkúl oúti- fék is, ne csak a váltó! Campagnolo Electa
Jelentkezz be Regisztrálj

Országúti fékek
#2
Posted 2020. September 08. - 09:16

Sziasztok!
Egy SS országúti gép kormányát cserélném. Még nem vagyok teljesen biztos benne, hogy kissé felfelé hajló "fűrészelt" koskormány vagy klasszikus országúti, neadjisten egyenes lesz, de a döntésemet lehet, hogy befolyásolná a leendő fékkarom is. Tárcsafékkarokhoz vagyok szokva, előtte a V-fékes korszakban is Xt-t használtam és örülnék ha a minőségi érzet legalább megközelítené. Szóval legyen vmi normális fogása, meg ne legyen nagy lógása.
Tudnátok pár normálisabb modellt ajánlani? Országúti fronton teljesen tudatlan vagyok, hogy miket érdemes.
Ja, amellett, hogy minőségit szeretnék, azért egy városi gépről van szó, tehát nem vmi 50 ezres cuccra vágyom.
#3
Posted 2020. August 07. - 12:29

Vettem olcsó fékpofát, felraktam, de iszonyatosan visítanak. Jól fog, de 'urva hangos. Csiszoltam, a széleit lekerekítettem, de semmi változás. Már van benne kb. 70 km, de nem változott semmit. Kuka, vagy van valami ötletetek? Ráadásul első és hátsó egyaránt. Forgásirányt is váltottam, mindhiába.
Köszi!
#4
Posted 2018. August 24. - 17:27

Üdv! Segítséget kérnék.
85mm hosszú benyúlású patkófékhez csak országúti fékkar való,vagy canti fékkarral is működik?
#5
Posted 2018. July 20. - 10:49

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Giant trekking hátsó támvilláján van egy furat a csomagtartónak.Erre fel tudok szerelni országúti féket?http://www.kepfeltol..._2018_10_33.jpg
Válaszokat köszönöm.
#6
Posted 2017. December 02. - 21:41

Van egy régi, jó minőségű acél vázam, amire szeretnék patkóféket szerelni. De mivel agyváltós bringa volt, nincs a vázon féktartó konzol Csak egy lemz van a helyén. Kérdésem hogy lehet e fékkonzolt rakni rá, és tud e valaki ajánlani valaki szakit, vagy műhelyt, ahol ezt profin meg tudnák oldani?
#7
Posted 2015. June 12. - 15:48

Elvileg lehet ezt két állásban használni, egyik "fül" a v-tárcsa fék, másik az outi..
2011 július 10 óta lehet, hogy az OP is rájött
- albertfish likes this
#8
Posted 2015. June 12. - 14:22

Bocs, hogy késõn írok. A Shimanonak van direkt egyenes kormányos bringákhoz való fékkarja, BL-R550 a gyári száma, a Tiagra szintnek felel meg.
V-fékkarral nem tudod használni, mert más a húzása.
Elvileg lehet ezt két állásban használni, egyik "fül" a v-tárcsa fék, másik az outi..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#9
Posted 2011. July 10. - 11:52

V-fékkarral nem tudod használni, mert más a húzása.
#10
Posted 2011. June 20. - 21:51

#11
Posted 2011. June 20. - 21:18

Tudtok nekem tippet adni arra, hogy egy egyforgáspontos (EXAGE) fékhez milyen V-fékes fékkart lehet használni? Most egy TEKTRO-t használok, amin a bowden beakasztó fülön ott van a plusz lyuk, de nem merem megsufnizni. Szóval egy olyan fékkart szeretnék, amin tényleg használható opcióként van cantifék bekötési lehetõség.
#12
Posted 2011. May 01. - 17:05

Kriminális minõségû volt a gyári fékgumi (szürke betonkemény mûanyagdarab), de most azt mondom maga a féktest nem egy rossz darab...
#13
Posted 2011. April 22. - 05:59

Szia!Sziasztok!
Kétforgáspontos(Acor) fékben lehetne féktengelyt cserélni? A vázamba nem fér be a rögzítõ csavar, így gondoltam megoldom anyás rögzítéssel, de nem elég hosszú a tengely.. Vagy egyszerûbb vennem egy elsõ féket hátra, aztán levágni a tengelybõl? (Tudtommal csak a tengely hosszában van különbség)
Én is egy régi peugeot átépítésénél többek között ebbe a problémába futottam és ugyanez a kérdésem neked sikerült megoldani ?
#14
Posted 2011. January 27. - 22:24

Kétforgáspontos(Acor) fékben lehetne féktengelyt cserélni? A vázamba nem fér be a rögzítõ csavar, így gondoltam megoldom anyás rögzítéssel, de nem elég hosszú a tengely.. Vagy egyszerûbb vennem egy elsõ féket hátra, aztán levágni a tengelybõl? (Tudtommal csak a tengely hosszában van különbség)
#15
Posted 2010. December 03. - 21:11

A következõ Shimano Fékbetétek/fékgumik közt tudja valaki hogy mi a különbség?
R55C
R55C2
R55C3
A Bringabutik az R55C hez a következõt írta: "nedves idõjárásban a fékhatás megõrzése miatt gyorsabban kopik (mint R55C2)" Egyébként én most ezt rendeltem. Dura Ace -s csomagolásban van.
Ultegra SL ben gyárilag R55C2 volt. Viszont az új 2009 es Ultegrában R55C3 van.
Ezeken felül meg még létezik karbon felnihez is fékgumijuk, úgy tudom... nah de annak mi a neve.. fogalmam nincs.
Van aki vágja ezeket??
#16
Posted 2010. June 24. - 07:46

Sziasztok,
Valószínüleg egy elég buta kérdésem lesz. Szóval; van egy ezer éves favorit országútim, és ha jól gyanítom, akkor jelenleg patkófék van rajta. Egy "picit" fel akarnám újítani a bringát, így a féket is cserélném, csak hát nem tudom milyenre. ebikeon nézegettem, és ott a patkófékek és az országútik külön csoportban vannak. Elvileg mindkettõ felmegy a bringámra? Ha jól láttam, mintkét típus egy ponton van rögzítve a vázhoz...
Köszönöm elõre is a válaszokat. Üdv
a beépitési magasság tudatában keresgélj féket
rögzitési pont és a felni fékfelület távolsága,
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#17
Posted 2010. June 23. - 21:26

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18
Posted 2010. June 22. - 14:00

Valószínüleg egy elég buta kérdésem lesz. Szóval; van egy ezer éves favorit országútim, és ha jól gyanítom, akkor jelenleg patkófék van rajta. Egy "picit" fel akarnám újítani a bringát, így a féket is cserélném, csak hát nem tudom milyenre. ebikeon nézegettem, és ott a patkófékek és az országútik külön csoportban vannak. Elvileg mindkettõ felmegy a bringámra? Ha jól láttam, mintkét típus egy ponton van rögzítve a vázhoz...
Köszönöm elõre is a válaszokat. Üdv
#19
Posted 2009. September 27. - 21:02

#20
Posted 2009. September 27. - 20:09
