Azóta bevált. kb 500 km tekerés után jó választás volt.
Jelentkezz be Regisztrálj
Mongoose
#1
Írta 2014. szeptember 04. - 21:16
#2
Írta 2014. január 01. - 23:57
Vásároltam egy Mongoose Crossway 350 bringát. Valaki tud véleményt mondani róla?
#3
Írta 2011. április 08. - 22:59
#4
Írta 2010. szeptember 18. - 13:46
elvtársak
vki használ otero compot, vagy a hasonszõrû társai közül vmelyiket komolyabban?
/sok, hosszú terep, fööööl,leeee.../
kollegám fia kapott ballagásra egy otero compot, s elkérve egy körre a sráctól, meglepõen jól mûködõnek néz ki...
kiváncsi lennék, mit bir komolyabb montis használatban?
hi!
Black diamond-ot használok, ha érdekel tapasztalat írj.
#5
Írta 2009. június 21. - 15:34
vki használ otero compot, vagy a hasonszõrû társai közül vmelyiket komolyabban?
/sok, hosszú terep, fööööl,leeee.../
kollegám fia kapott ballagásra egy otero compot, s elkérve egy körre a sráctól, meglepõen jól mûködõnek néz ki...
kiváncsi lennék, mit bir komolyabb montis használatban?
#6
Írta 2009. február 03. - 16:38
1721 gramm a váz, igaz a fékkábel benne volt. ( fékváltókart, féktestet, hátsó váltót alátámasztottuk feszülésmentesen, így se nem húzta, se nem nyomta a vázat szóval pontos adat)
2 különbözõ mérleggel mértük, ugyanazt az eredményt kaptuk.
Vázban benne volt még a WTB Momentum Stop kormánycsapágy 2 csészéje is. Gyári adat rá 125 gramm (komplett), kiszedett kormánycsapágyrész 52 gramm volt.
+ még jön a fékkábel.
Szóval a lényeg h. kb 1650 gramm a váz csupaszon. (Papucs, féktüske nélkül)
#7
Írta 2009. február 03. - 00:40
Annyira felidegesítetta súly, h. szétszedtem a bicót...
hidraulikát nem akartam megbontani, ill. a fékváltókarok-hátsó váltó-bowdenezést sem.
WTB Momentum stop kormánycsapágy csészéivel (Ezt se akartam ksizedni), középrésszel (ezt holnap szedem ki mert kölcsön adtam a szerszámot a helyi bicóboltnak! ), bõr védõkiegészítõkkel, féktesttel és adapterrel:
2624 gramm.
http://www.majhost.c...se_nx_7_5_a.jpg
fék-váltó-kar-bowdenezés kb 740 gramm lehet. Elsõ ugyanez 627 gramm. ebbõl számoltam...
csészék gyári adatot alapul véve 125 (totál) - 52 gramm, de mivel a rózsa a telóban van amit szintén nem akarok kivenni, kb 50 gramm körül lehet a 2 csésze.
- középrész
- adapter és kiegészítõk
Szóval a lényeg h. kb 1600-1700 gramm körüli a váz.
Majd egyszer, mikor bowdent cserélek, majd lemérem a fékkarokat stb és akkor biztosabbat tudok... De msot nincs pénzem fölöslegesen fékkábelre... a mostani meg így is passzentos. 1 cm kéne még...
viszont a 99-esek mgé nehezebbek voltak. nem olyanod van véletlenül???
#8
Írta 2009. január 30. - 11:23
Nem tudja valaki véletlenül, hogy 2000-es NX 7-es sorozatú vázak súlye mennyi???
Konkrétan:
NX7.1 L-es
NX7.5 M-es
Addig is itt van pár kép, fõleg 2002 elõtti Mongoose-okról.
H. tudják a többiek is, hogy ez milyen márka.
http://www.majhost.c...ry.cgi?f=157822
Az a baj, hogy nem vagyok biztos benne, hogy mennyit mértünk. Azt hiszem, hogy 2,3kiló körül lehetett egy bikepositive nyeregcsõvel az S-es. De tény hogy nem vagyok biztos benne, ugyhogy ne vegyetek rá mérget!
konkréten:
#9
Írta 2009. január 30. - 08:32
Konkrétan:
NX7.1 L-es
NX7.5 M-es
Addig is itt van pár kép, fõleg 2002 elõtti Mongoose-okról.
H. tudják a többiek is, hogy ez milyen márka.
http://www.majhost.c...ry.cgi?f=157822
#10
Írta 2008. augusztus 24. - 11:50
ha igen milyen?
érdemes megvenni 450.000ért? (nem itthon kanadába az ottani fizu mellett)
nem itthonra kéne hanem a kanadai hegyekbe
#11
Írta 2008. július 08. - 00:24
#12
Írta 2008. július 07. - 21:26
Szerintem nem muszály ragaszkodni az össztelós géphez, ha túrázásra szeretnéd használni. Érdemes lenne kipróbálnod egy jobb minõségû teleszkópos nyeregcsövet. Sokkal olcsóbban kijössz vele, és a kényelem szempontjából sokkal jobb választás mint egy olcsóbb össztelós, aminek esetleg a forgáspontja nem a megfelelõen van kialakítva. Ezáltal a hajtásba fektetett energia nagy része elvész a semmibe.Probáltam már több fajtát is,de a merevfaru bikeok ha egy gödörbe belemegyek elég nagyot ütnek vissza a fenékre és ezen keresztül a gerincre és annál még a tescos bringámon is jobban csillapit a tag, pedig az alig mozdul valamit.Mert az igaz hogy amit probáltam az egy Merida MAtts volt manitou R7-es teloval és a kormányon meg se éresztem a kisebb gödröket és utegyenetlenséget,de hátul csak ugy pattogtam a nyeregben.És a kényelem nekem fontosabb.És az utak nem éppen a jo minöségükröl hiresek felénk, meg azért jopár km földut is van a közelembe ahol jo ha kiegyenliti az uthibákat egy telo.És azért szeretnék megtudni minél többet az alkatrészekröl mert van néhány jo akcios áru cucc amivel jobbá tudnám tenni az alapdolgokat.PL 60-rol le volt árazva 19-re egy manitouRadiumR tag amit a 200k-bringákhoz szoktak alapbol betenni és igy lehet ugyan abbol az árbol vagy olcsobban jobb minoséget tudnék kihozni erre az alap vázra.
#13
Írta 2008. május 19. - 19:13
#14
Írta 2008. május 12. - 21:51
nem találtam semmiféle bmx-es topicot, úgyhogy ide írom, hátha...
(de ha tudok ilyen topicot esetleg más honlapon, akkor jöhet privátban)
adott egy mongoose bmx (subject 07')
tegnap kiszakadt a jobb fékkarból a bowden.(az a gömb a végérõl) gariba nem csinálják meg.
próbáltam szétszedni de abból az elosztóból sehogyse akartak kijönni a bowdenek.
az egész rotor/elosztók sst oryg rendszerûek
a mali katalógusban néztem az újat (komplett rotorszett, bowdennel), nem drága, de ha lehet olcsóbban itthon megcsinálnám
tipp, robbantott ábra az elosztóról, bármilyen leírás, segítésg jól jönne
thx
L
#15
Írta 2008. május 12. - 15:34
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#16
Írta 2008. május 12. - 14:43
Tetszetõs bringa, de ha teheted cseréltesd ki a fékeket stroker trail-re, alig drágább. A Ryde-nál cicceg a fékkar amikor meghúzod, és néha csörömpöl a fékpofa. Ezt a Bikemagban is leírták már, én a napokban tapasztaltam egy tesztbringán. Elég zavaró tud lenni, de megszokható.
#17
Írta 2008. május 12. - 11:27
Segítség kellene! Új bringát tervezek venni, abszolút hobbibringás vagyok, hegyi túrautakon szoktam bringázgatni, nem durva terepen, de gondoltam ha veszem bringát már olyan legyen ami tényleg teljesen kielégíti az igényeimet. Kábé 160 ezrem lenne egy új bicóra. Elkezdtem nézelõdni, és vagy 8 típus (néztem Kelly's, Magellan, Merida és Mongoose modelleket az XC-s palettába ebben az árban) közül egy MONGOOSE AMASA SUPER 2008-as modellre figyeltem fel a legjobban, ez épp belefér a keretbe (bár felettébb jó a felszereltsége ahoz képest: http://webshop.speed...e&iProduct=1913) A kérdés az, hogy mennyire mgebízható egy ilyen bringa, bár nekem annak tûnik, és hogy érdemes e egy ilyen bicóba belefektetni ezt az összeget vagy keressek másik típust. Ami még aggaszt az az, hogy itt csak 16" os vázt írnak, ami nemtudom elég lenne e az én 80 kg/180 centis alkatomnak...
#18
Írta 2008. április 30. - 21:00
egy mongoose ECD vázat szeretnék venni. Lehet valahol így, külön kapni?
#19
Írta 2008. április 21. - 22:11
Merida ez?
http://cykl.cz/katal...ttstfs300-v.jpg
ez a 2008as: http://www2.merida-b...Bikes.Detail.37
de nagyjabol gondolom ugyanaz
#20
Írta 2008. április 21. - 21:14
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960