Azért te messze erõsebb vagy mint az átlag.Én is középen szoktam menni toló emberek mellett,de ebbe az a vicc, hogy középtányéron... xD Míg más már leszáll.Nem bántom a népet,persze mindenki más más fizikumú és technikai tudású,de azért én sem tartozok a nagyágyúk közé,mégis sok helyen felmegyek középtányéron.
Jelentkezz be Regisztrálj
Maratonok
#601
Írta 2010. január 09. - 21:45
A sebesség mindent megold.
#602
Írta 2010. január 09. - 21:35
Az informatika és hasonlók kivételével.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#603
vendég_freeride69x_*
Írta 2010. január 09. - 21:28
"A szolgáltatások között az online nevezés mellett 2010-ben is szerepel többek közt chipes idõmérés, póló, kerékpármosó, orvosi háttér, frissítõ állomások, valamint „egytálétel”."
Vagyis semmi újítás.A chipes idõmérésnek alapnak kellene lenni-és nem a versenyzõvel megfizettetni-póló évek óta gagyi,van már belõle bõven elég,kerékpármosó szintén alapszolgáltatás szerintem,orvosi háttér:ezt most tényleg plussznak kell tekinteni?Frissítõ állomások:többszörösen hígított bármi,ha késõn érsz oda nincs semmi.Egytálétel:csak gyõzd kivárni,és ha megkapod le van sajnálva róla minden.Ha máshol veszel kaját akkor meg egy vagyont kérnek el érte-lásd Bükk maraton helyszíne-kihasználva a terület közeli településen kívüliségét.A nevezési díj évrõl-évre nõ a hozzájuk kapcsolható szolgáltatás meg egyre silányabb.Idén Én lemondok errõl a "nagy lehetõségrõl".Ez az én véleményem.Lehet vele vitatkozni,el lehet fogadni.Én így érzem.Inkább megyek a sokkal élvezetesebb teljesítménytúrákra.
Én úgy gondolom hogy ha vmit elindítunk annak folyamatosan a professzionalizmus irányába kell fejlõdni.És nem megállni a kezdeteknél,az 1000ft-os pólónál.A Duna maraton nemzetközi maraton egyik állomása.Ha ott teljesíted az 5 országban az 5 maratont kapsz egy gyönyörû mezt!Én tavaly a Topmaraton sorozat kezdése elõtt "terveztem" ilyen mezt és ajánlást is írtam hogy milyen rendszerben lehetne hozzájutni.
http://picasaweb.goo...NMezTervezetem#
Ezt elküldtem mind a 4 maraton szervezõnek,és a TopMaratonnak is.Reakció?Semmi.Még válaszra sem méltattak.A lényeg hogy minnél több pénzt ki tudjon venni a szervezõ az adott versenybõl,kötelezõ minimális ráfordítás mellett.Ez jelenik meg minden szinten ebben az országban.Menj el egy szlovák maratonra.Össze nem lehet hasonlítani a miénkkel.A hozzáállás nem mindegy.Végeredmény:mostmár aki tõlem kér tanácsot a hazai maratonozással kapcsolatban lebeszélek mindenkit róla.Csalódtam benne,amúgy is szkeptikus voltam ezzel kapcsolatban,de adtam neki bõven esélyeket.Majd ha a szolgáltatás amit kapok nem a gagyiról fog szólni,meg a spórolásról,és mondjuk a rajt tasakba nem csak szemétnek való szórólapok lesznek,hanem mondjuk vagy két zselé,meg egy kulacs,vagy ehhez hasonlóak,a frissítõpontnál is kapok bármit még akkor is ha nem vagyok a top10ben,ha elérhetõ áron lesz kapható étel-ital a versenyközpontban,ha lesz kellõ számú melegvizes zuhanyzási lehetõség még a Mátra maratonon is,ha kellõ tisztelettel és formában jelenik meg egy jubiláló maraton,ha majd versengenek értem a szervezõk hogy de igenis menjek maratonozni akkor majd újra indulok.De amíg a szervezõk úgy veszik hogy én vagyok õ értük addig elfelejtem ezt a lehetõséget.
Minden nagyképûség nélkül csak tájékoztatásul 1990-tõl montizom versenyszinten is.Van bennem pár -fiatalabbaknak ajánlom-cc ob. futam,dh.futam,jópár maraton,24-és 72 órás monti verseny, és teljesítménytúra.Nem tegnap kezdtem.Versenyekkel-maratonokkal kapcsolatban tapasztalatom,élményem van bõven.De leszarják az ilyen "öreg"rókákat ha tanáccsal fordulsz a szervezõkhöz.Az önös érdek a lényeg.Jó egészséget és sportsikereket!
Olvassátok el a velo.hu-n a TopMaratonról szóló cikk kommentjeit,ha érdekesnek találjátok a témát.
#604
Írta 2010. január 09. - 13:57
#605
Írta 2010. január 08. - 13:13
Kb azt, ha népség meglátja, hogy kicsit erõt kell kifejteni inkább leszáll, ekkor szoktam én középen menni ha persze nem ott tolják....üdv!
mi az hogy bedugulás? meg tolás?
A pálya hosszabbítás jó ötlet lenne.
#606
Írta 2010. január 08. - 11:39
Bár õsszel felfedeztünk egy másik frankó siratót is,de azon még csak lefelé jöttünk.A táska viszont a fejünkön volt és átforduláshatáron csúsztunk lefelé,úgyhogy felfelé nem tudom tekerhetõ-e...?A kék jelzésrõl van szó,nem arról ahol lefelé megyünk a Vinye maratonon,hanem a másik felének alsó szakaszáról,ami a mûút kanyarulatát vágja le,a Parajos alól kanyarodtunk rá és közvetlenül Bakonybél elõtt értünk ki.Fentrõl lefelé erdészeti kavicsút közepes meredekséggel mint kb a rézbükki,az alsó harmadában tér le róla a kék és ott van az a kegyetlen sirató.Most tavasszal azon vagyunk hogy száraz idõben kimegyünk és betámadjuk/felderítjük... Esetleg azt még bele lehetne venni az ötlettárba,bár csak az eleje ütõs,nem úgy mint a pirosnak...
#607
Írta 2010. január 07. - 22:53
Engemet kell keresni ez ügyben:) A weblapunk új helyre költözött ezért nem volt...most már van.
Nos a pálya. Mint tudod a Bakony kiemelten védett terület és tucatnál is több hatóságtól kell beszerezni az engedélyeket. Ennek a pályának a nyomvonala 5 hónapos egyeztetés után született meg. Ezt nem panaszkodásnak írom, csak tényként.
A mostani pályát, mint lejjebb írta RedEagle nem tudom megváltoztatni, de szívesen veszek minden módosítási javaslatot...s onnantól már csak 1 évet kell rá várnod:)
Azért remélem a mostani már tetszeni fog:)
Leon
A tavalyival sem volt gond csak kicsit rövid volt. Nem kell leírnom az ötletem, már megvalósítottátok.
A sebesség mindent megold.
#608
Írta 2010. január 07. - 18:51
...
A Bakony pályáját meg akartam kérdezni a szervezõktõl, de még honlap sincs. Lennének ötleteim (pedig én még helybeli sem vagyok).
Engemet kell keresni ez ügyben:) A weblapunk új helyre költözött ezért nem volt...most már van.
Nos a pálya. Mint tudod a Bakony kiemelten védett terület és tucatnál is több hatóságtól kell beszerezni az engedélyeket. Ennek a pályának a nyomvonala 5 hónapos egyeztetés után született meg. Ezt nem panaszkodásnak írom, csak tényként.
A mostani pályát, mint lejjebb írta RedEagle nem tudom megváltoztatni, de szívesen veszek minden módosítási javaslatot...s onnantól már csak 1 évet kell rá várnod:)
Azért remélem a mostani már tetszeni fog:)
Leon
#609
Írta 2010. január 07. - 18:20
#610
Írta 2010. január 07. - 15:56
Sokan panaszkodtatok a pálya könnyedségére a Bakony tájait ismerve. Ezen 2010-ben változtattunk pozitív irányba. A pálya hosszabb és keményebb lett. Mind a közép, mind a hosszú távon indulókat érint. Ellentétben más versenyekkel olyan pályát jelöltünk ki, amely minden idõjárási viszony közepette járható. A pálya egy szakaszát megfordítottuk a gyalogosok érdekében, s ezáltal a könnyed gurulásból egy kistányéros mászás lett...a pályáról és a versenyrõl bõvebben:
www.pannonmaraton.hu
Leon
#611
Írta 2010. január 07. - 12:29
Iszonyat gáz, hogy a Buda ranglistás. Azért azt a minimumot el kellene várni egy versenytõl, hogy egy XCM táv meglegyen. Ha jól tudom 81-120 km.
Azért nem kapok ranglista pontot, ha k***agyorsan beérek a munkahelyemre? :wtf:
(igen, a Bakony Maratonnál sem ártana a távot "felduzzasztani".
Majd kitalálják, hogy menjünk még egy kört, úgy már talán megvan a 80km.
#612
Írta 2010. január 06. - 23:27
Kérdezzünk meg róla egy ügyvédet , mert itt nincs semmi konkrétum ami a RV-re vonatkozna.Abban igazad van, hogy a címe a Magyar kupára vonatkozik, de olvasd el légyszíves a 13 és 15 is. Az MK és RV egyenértékû .... a pontszámításban van csak különbség és a bíróküldésben!
Meg ez a tavalyi VSz.
A sebesség mindent megold.
#613
Írta 2010. január 06. - 23:15
Mi a címe a VSZ 14§.-nak?
Ranglista versenyre nem vonatkozik.
Abban igazad van, hogy a címe a Magyar kupára vonatkozik, de olvasd el légyszíves a 13 és 15 is. Az MK és RV egyenértékû .... a pontszámításban van csak különbség és a bíróküldésben!
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#614
Írta 2010. január 06. - 01:35
Mi a címe a VSZ 14§.-nak?Dante; Mjani
A maraton hosszú távja 60 km kell legyen kivétel ez alól az OB ott el kell érje a min 3 órát a gyõztes idõ ... Bõvebben a VSZ 14§.
Ranglista versenyre nem vonatkozik.
A sebesség mindent megold.
#615
Írta 2010. január 05. - 23:50
A rövidtáv körébe is!
Jah és a mezõny egyik fele a Budai várban fog kikötni
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#616
Írta 2010. január 05. - 23:33
#617
Írta 2010. január 05. - 22:08
A maraton hosszú távja 60 km kell legyen kivétel ez alól az OB ott el kell érje a min 3 órát a gyõztes idõ ... Bõvebben a VSZ 14§.
Majd a Budán csinálunk még egy kunkort
Akkor azt mindenkinek egyénileg kell számolgatni hogy hány pontja van? vagy vhol azért megtalálható?
nem kell számolgatni, versenyek után ide tölti fel a fõtitkár néni
http://mmtbszsz.hu/letoltes/
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#618
Írta 2010. január 05. - 21:39
Iszonyat gáz, hogy a Buda ranglistás. Azért azt a minimumot el kellene várni egy versenytõl, hogy egy XCM táv meglegyen. Ha jól tudom 81-120 km.
Azért nem kapok ranglista pontot, ha k***agyorsan beérek a munkahelyemre? :wtf:
(igen, a Bakony Maratonnál sem ártana a távot "felduzzasztani".
Bakony:Nem tudom, hogy a pálya engedélyeztetése milyen stádiumban van, de fel lesz "duzzasztva" a középtáv és a hosszú (kb.:100Km, majd tavasszal lejárom és megírom a mért szintet és pontos távot) is
MJani01: Hát a 2010-es verseny pályáját már szerintem nem szívesen módosítják, de a szervezõk szívesen fogadják az ötleteket, hiszen õk is arra törekednek, hogy a természet adta lehetõségekbõl a legtöbbet hozzák ki, (sajnos kell birkózni emiatt a szervekkel) így akár a jövõ évi pályának (remélem még sokáig mehetünk Vinyére) az útvonalába a te ötleted is szerepelhet.
Tavaly volt elõször verseny Vinyén, így a talán sokkal több dologra kellett koncentrálni, mint egy jól bejáratott helyszín esetén, remélhetõleg a tavalyi problémákat sikerül kiküszöbölni.
Buda Marci: nekem ez egy majális és úgy is állok a dologhoz, de a bedugulás az borzalmas. Hogy felfelé tolni kell az OK, de hogy lefelé is az már Sokk volt.
Mondta is a cimbi, hogy Buda idén törölve.
#619
Írta 2010. január 05. - 20:35
Budát tényleg túlzás ranglista futamnak tenni. A beduguláson és a pályán álló traktoron kívül más nehézség nincs
#620
Írta 2010. január 05. - 19:41
A szövetség honlapján fent vannak az MK pontok. A többinél csak a végén látod a pontokat. De az MK-ba és a ranglistán csak a licencesek szerepelnek és csak akkor ha pontszerzõ kategóriába indulsz.Akkor azt mindenkinek egyénileg kell számolgatni hogy hány pontja van? vagy vhol azért megtalálható?
A sebesség mindent megold.