Váz:Tempest 7005Alu Teló:Manitou axel super Felni:Araya Elsõ Váltó:Alivio Hátsó váltó:Alivio Váltókar:STXRC Fékkar:LX Fék:Bike+ Elsõ agy:Altus Hátsó agy:STXRC Hajtómû:Deore Kazetta:8-as Nyereg:Selle Italia Kormány:Ritchey Markolat:Ritchey
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
Started by
Iceshark
, 2006. December 18. 13:00
#581
Posted 2008. January 21. - 22:09
#582
Posted 2008. January 13. - 16:05
#583
Posted 2008. January 12. - 12:47
Itt a villa mellettem. Pár jó hír vele kapcsolatban: 18 cm-s a nyak, a-head-es (szerintem 1 1/8-as), a papucsoknál megvannak a gt nyomatok. Ami meglepett, hogy még kerékbetételi kopások sincsenek a villán, csak ahol fel volt fogatva a falra (a villa hátsó részén) ott van 2 kisebb fekete karc. A v-fék csonkok benne vannak - bár ahogy elnézem ebbõl még nem kiszedhetõ -. Jah és ami még fontos lehet, nem citromsárga, hanem inkább a globus mustár színéhez hasonlítanám
Holnapra megpróbálok 1-2 használható képet készíteni róla.
Holnapra megpróbálok 1-2 használható képet készíteni róla.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#584
Posted 2008. January 10. - 22:40
Elnézést a figyelmetlenségemért!!!
Igen!Ha megkérhetlek,légyszi nézz utána.
Elõre is Köszönöm!
Igen!Ha megkérhetlek,légyszi nézz utána.
Elõre is Köszönöm!
#585
Posted 2008. January 10. - 22:27
Ha jól értelmezem, akkor nézzek utána?
Ha jól sejtem egy sárga karakoramból lett kiszedve, de ez nem biztos.
Pár nap és írok, hogy megvan-e még.
Ha jól sejtem egy sárga karakoramból lett kiszedve, de ez nem biztos.
Pár nap és írok, hogy megvan-e még.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#586
Posted 2008. January 10. - 20:41
#587
Posted 2008. January 09. - 22:29
Üdv!
Igen egy eredeti GT merev villát keresek.De csak olyat amiben benne van a papucsoknál a GT nyomat! Az olcsóbb gépeknél ez nem volt meg,csak azt hiszem a Tequestától felfele.A vázam 18"-os a homlokcsöve 10cm.Méret:1 1/8" oversize.
Igen egy eredeti GT merev villát keresek.De csak olyat amiben benne van a papucsoknál a GT nyomat! Az olcsóbb gépeknél ez nem volt meg,csak azt hiszem a Tequestától felfele.A vázam 18"-os a homlokcsöve 10cm.Méret:1 1/8" oversize.
#588
Posted 2008. January 09. - 21:57
Sima merevvilla kellene Gt? Mintha a klubom boltjában évekig láttam volna kallódni egy sárga gt villát.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#589
Posted 2008. January 08. - 22:29
Azt nagyon megköszönöm!!!
Kár,hogy nem halad a GT topic...Remélem mi GT-sek fel élesztjük majd! Illetve nem majd,hanem hamarosan!!!))Én most már igyekezni fogok,hogy így legyen!
Végig olvastam az egészet és úgy látom,nagyon aktív tagok is voltak,vannak.
Most élesztek újjá egy egykori "legendát" (95'GT Karakoram).Az apróban látni a hírdetéseimet ez ügyben.Egy-két alkatrész még hiányzik,pl.villa amit nem tudom honnan tudok keríteni...Talán Ti GT fanok tudtok nekem ebben segíteni...Bocsánat ha ezt nem ide kellett volna!
Kár,hogy nem halad a GT topic...Remélem mi GT-sek fel élesztjük majd! Illetve nem majd,hanem hamarosan!!!))Én most már igyekezni fogok,hogy így legyen!
Végig olvastam az egészet és úgy látom,nagyon aktív tagok is voltak,vannak.
Most élesztek újjá egy egykori "legendát" (95'GT Karakoram).Az apróban látni a hírdetéseimet ez ügyben.Egy-két alkatrész még hiányzik,pl.villa amit nem tudom honnan tudok keríteni...Talán Ti GT fanok tudtok nekem ebben segíteni...Bocsánat ha ezt nem ide kellett volna!
#590
Posted 2008. January 08. - 21:55
#591
Posted 2008. January 08. - 19:38
Köszönöm a segítséget Urak!
Gabe84:A képen egy 1990-es Avalanche látható.Az enyim 1992-es.(Kék,sárga feliratokkal)
GT_Atee:Köszi a katalógusokat!Nagyon örûltem neki és jólesett nézegetni!
Én 1993-ban szerettem bele a GT-be és azóta is csak ezt a márkát használom és ezt is fogom!!!
Az egyik katalógusban magtaláltam a választ amit kerestem!
A bicaj felszerelése teljesen eredeti,csak szerintem a 92-es XT Rapidfire karokat lecserélték 93-as XT Rapidfire plusra.
Gabe84:A képen egy 1990-es Avalanche látható.Az enyim 1992-es.(Kék,sárga feliratokkal)
GT_Atee:Köszi a katalógusokat!Nagyon örûltem neki és jólesett nézegetni!
Én 1993-ban szerettem bele a GT-be és azóta is csak ezt a márkát használom és ezt is fogom!!!
Az egyik katalógusban magtaláltam a választ amit kerestem!
A bicaj felszerelése teljesen eredeti,csak szerintem a 92-es XT Rapidfire karokat lecserélték 93-as XT Rapidfire plusra.
#592
Posted 2008. January 07. - 22:38
#593
Posted 2008. January 07. - 22:33
Ilyened van?
http://cgi.ebay.co.u...1QQcmdZViewItem
Nincs olyan weblap gt-bõl, mint kona-ból? Gondolok itt a kona-retro oldalra, ahol fenn vannak a katalógusok '90-tõl.
http://cgi.ebay.co.u...1QQcmdZViewItem
Nincs olyan weblap gt-bõl, mint kona-ból? Gondolok itt a kona-retro oldalra, ahol fenn vannak a katalógusok '90-tõl.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#594
Posted 2008. January 07. - 21:59
Üdv:Mindenkinek!
Elnézést ha rossz helyre írtam,lehet a retroba kellett volna inkább...
Tudja valaki azt,hogy az 1992-es GT Avalanche mivel volt szerelve?
Sikerûlt szereznem egyet tökéletes állapotban full DX-el és XT fékváltó karral.Csak az a bajom,hogy az XT karok 1993-as Rapidfire Plusok. Amik ugye már egy évvel késõbbi kiadások mint maga a bicaj.
Elnézést ha rossz helyre írtam,lehet a retroba kellett volna inkább...
Tudja valaki azt,hogy az 1992-es GT Avalanche mivel volt szerelve?
Sikerûlt szereznem egyet tökéletes állapotban full DX-el és XT fékváltó karral.Csak az a bajom,hogy az XT karok 1993-as Rapidfire Plusok. Amik ugye már egy évvel késõbbi kiadások mint maga a bicaj.
#595
Posted 2008. January 06. - 11:58
#596
Posted 2007. December 22. - 00:55
Üdv GT-sek!
Ma találtam rá a topicra,és nagyon megörûltem neki.Nektek!
Ha nem gond és még él a topic,akkor szeretnék csatlakozni Hozzátok,ha szabad...Nekem három GT-m van.Két öreg :1992-es GT Avalanche (DX,XT)és 1993-as GT Talera (95-ös LX) Valamint egy fiatalabb 2001-es Ruckus (XT,XTR,FSA,Avid,Marzo.stb)Saját építés.
Remélem hamarosan újra itt lesztek és feléled a topic!!!
Addig is:Üdv Nektek! Söndör
Ma találtam rá a topicra,és nagyon megörûltem neki.Nektek!
Ha nem gond és még él a topic,akkor szeretnék csatlakozni Hozzátok,ha szabad...Nekem három GT-m van.Két öreg :1992-es GT Avalanche (DX,XT)és 1993-as GT Talera (95-ös LX) Valamint egy fiatalabb 2001-es Ruckus (XT,XTR,FSA,Avid,Marzo.stb)Saját építés.
Remélem hamarosan újra itt lesztek és feléled a topic!!!
Addig is:Üdv Nektek! Söndör
#597
Posted 2007. November 10. - 14:24
Bántam is, hogy elkerült a Gt...alapból a nõvérem vette meg, de aztán adta is tovább
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#598
Posted 2007. November 10. - 13:13
Bocs a késlekedésért. Ha jól rémlik 2000 tavaszán lett összerakva a kerékpár (persze jópár alkatrész már újabb volt a képen), tehát 99-esre tippelném a vázat. Így utólag elnézve lehet, hogy nem a teleszkóp miatt volt fura a kormányzás, hanem a stucni miatt
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186612
Ez szinte tuti, mivel mintha a sajátomat látnám, csak kicsit hosszabb stucnival használom!
Sztem semmi gond a szögekkel, bár alapból 63mm-es villához van tervezve. Így legalább jó stabil lefelé és szépen tartja az ívet, ha eltalálod.
Viszont az apróban az a váz nagyon leharcoltnak, elhanyagotlnak tûnik, na meg a színe!
#599
Posted 2007. November 08. - 21:05
aham, tényleg! A fotón elég durván néz ki az a bomber... mekkora annak a beépítési magassága?? tuti a fejcsõszög a bibi.
..
bár a srác, aki eladja, alu vázanyagot említett. Mindegy,közben más megoldások formálódnak, ahogy nézegettem a képeid, pont a következõ kép válik aktuálissá. /csak natur, nem a primo.../
"az" 17"es?? elég nekem ebbõl a 17 175cm vok..
..
bár a srác, aki eladja, alu vázanyagot említett. Mindegy,közben más megoldások formálódnak, ahogy nézegettem a képeid, pont a következõ kép válik aktuálissá. /csak natur, nem a primo.../
"az" 17"es?? elég nekem ebbõl a 17 175cm vok..
#600
Posted 2007. November 07. - 22:53
Bocs a késlekedésért. Ha jól rémlik 2000 tavaszán lett összerakva a kerékpár (persze jópár alkatrész már újabb volt a képen), tehát 99-esre tippelném a vázat. Így utólag elnézve lehet, hogy nem a teleszkóp miatt volt fura a kormányzás, hanem a stucni miatt
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186612
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186612
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"