Köszi, de úgylátszik vak vagyok nem találtam. Néztem az oldalakat ,külön váz árakat nem is találtam, gondolom nem olcsó de ez a vágyam végre egy GT váz
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
Started by
Iceshark
, 2006. December 18. 13:00
#561
Posted 2008. February 06. - 09:21
#562
Posted 2008. February 05. - 21:53
ha visszalapozol itt jó pár oldalt találsz linket meg telefonszámot a komárno-i szlovák bolthoz, õk hoznak, adnak jó áron neked olyat!
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#563
Posted 2008. February 05. - 20:37
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget régi nagy szerelmem a GT vázak, amikor még lehetett kapni pénzem nem volt, most viszont van csan nincs bicó .....
Manapság hol találhatok olyan helyet, ahol egy GT ZASKAR vázat vehetnék?
Kérnék egy kis segítséget régi nagy szerelmem a GT vázak, amikor még lehetett kapni pénzem nem volt, most viszont van csan nincs bicó .....
Manapság hol találhatok olyan helyet, ahol egy GT ZASKAR vázat vehetnék?
Kill the Hill:szok: vagy fordítva?
www.kannmatti.kepeim.hu
www.kannmatti.kepeim.hu
#564
Posted 2008. January 25. - 20:18
Ja és Iceshark-nak is köszönöm mert lényegében uazt írtátok:D
De valamiért magas volt:)
Na megyek és kipróbálom!
De valamiért magas volt:)
Na megyek és kipróbálom!
#565
Posted 2008. January 25. - 20:10
Köszi Endroo!!!
Ez volt a megoldás!!
Csak nem értem fel aggyal ezt a magasító-rászorító technikát:)
De most jó...Mondjuk ha behúzom az elsõ féket,és mozgatom a bicót elõre-hátra, akkor már nem kotyog,de valamit azért még mozog(nem feszes)...de ez gondolom már normális..remélem:)
de a kotyogás megszûnt szal köszönöm a segítséget! Most már bátran pattogok vele:)
Ez volt a megoldás!!
Csak nem értem fel aggyal ezt a magasító-rászorító technikát:)
De most jó...Mondjuk ha behúzom az elsõ féket,és mozgatom a bicót elõre-hátra, akkor már nem kotyog,de valamit azért még mozog(nem feszes)...de ez gondolom már normális..remélem:)
de a kotyogás megszûnt szal köszönöm a segítséget! Most már bátran pattogok vele:)
#566
Posted 2008. January 25. - 17:04
a stucni tetején lévõ csavarnak (ami a rózsába megy, ami szerinted porvédõ) nem a villaszárra kell rászorítani a stucnit, hanem a stucnit a távtartókra, vagy közvetlenül a fejcsapágyra.
ha a villaszárra szorítaná rá akkor a stucni + a távtartók még tudnának alatta mozogn, ergo mozogna a villa is. ha úgy van ahogy leírtad, akkor kellen még egy távtartó a stucni alá vagy fölé és úgy húznád meg a tetején lévõ csavart. ha nem zárt csapágyas a kormánycsapágyat akkor így meg tudod annyira húzni, hogy el sem forog a kormány. na akkor engedj vissza belõle annyit, hogy könnyedén forduljon a villa és utána húzd meg a stucnin lévõ csavarokat.
ha a villaszárra szorítaná rá akkor a stucni + a távtartók még tudnának alatta mozogn, ergo mozogna a villa is. ha úgy van ahogy leírtad, akkor kellen még egy távtartó a stucni alá vagy fölé és úgy húznád meg a tetején lévõ csavart. ha nem zárt csapágyas a kormánycsapágyat akkor így meg tudod annyira húzni, hogy el sem forog a kormány. na akkor engedj vissza belõle annyit, hogy könnyedén forduljon a villa és utána húzd meg a stucnin lévõ csavarokat.
#567
Posted 2008. January 25. - 16:39
helló Iceshark!
Köszönöm a gyors reagálást!
Az az igazság,h szoktam szerelgetni a bringáimat,és én is pont így gondoltam az elején ahogy te is leírtad,mert általában így kell ezt a problémát orvosolni...
De itt az a baj,h az a csavar amit mondtál h a stucni tetején van,annak itt nincs funkciója!!(?)csak belecsavarom a menetbe és kész(ami egyébként egy ilyen kis persely,és a csavar nem feszít meg semmit csak rászorítja a stucnit a villaszárra és kész.de attól még ugyanúgy kotyog a villa:(
A régi gt-men itt szorítod meg a diót de itt nincs dió!!!!!
Szal miután leszereltem a stucnit,és lehúztam a 4 magasítókarikát,(normál esetben itt már csak egy kulccsal meg kellene húzni azt amit te is leírtál pont úgy h ne szorítsd túl....)de!
itt nem tudsz semmit meghúzni mert nincs mit!és itt jön amit írtam is hogy csak egy fém karikát látsz ami egy porfogólapot szorít a váznyak(remélem így hívják) tetejére.Szal azt mindenképp le kell szedni és alatta kell vhogy meghúzni.De pont az a bajom h nem tudom mivel lehet akkor meghúzni (mert hát ugye vhogy hozzá kell férni ha leszedem ezt a kis porfogólemezt.de nem értem h milyen szerszám kellhet hozzá,mivel amit meg kéne húznom az már a váznyakban kell h legyen,és nem ismerek olyan eszközt ami oda belefér)
Ja és a fém karika ami a porfogót odaszorítja az gyárilag egy helyen el van vágva és gyárilag van odaszorítva (semmi menet,de még nem is szögletes h megtudnád húzni v vmi.csak egy karika)!szal ha én azt meglazítom akkor már nem tom ugyanúgy visszatenni soha....
Bizom benne h érted:)máshogy nem tudom leírni
A szerlõvel pedig az a gond,h itt ahol jelenleg vagyok,egy alap átnézés kb 10e ft(átszámolva) szóval ez is lenne 7-8e ft...és mivel azt gondoltam én is meg tom csinálni,nem akartam érte fizetni.....
Köszi mégegyszer h válaszoltál!
Köszönöm a gyors reagálást!
Az az igazság,h szoktam szerelgetni a bringáimat,és én is pont így gondoltam az elején ahogy te is leírtad,mert általában így kell ezt a problémát orvosolni...
De itt az a baj,h az a csavar amit mondtál h a stucni tetején van,annak itt nincs funkciója!!(?)csak belecsavarom a menetbe és kész(ami egyébként egy ilyen kis persely,és a csavar nem feszít meg semmit csak rászorítja a stucnit a villaszárra és kész.de attól még ugyanúgy kotyog a villa:(
A régi gt-men itt szorítod meg a diót de itt nincs dió!!!!!
Szal miután leszereltem a stucnit,és lehúztam a 4 magasítókarikát,(normál esetben itt már csak egy kulccsal meg kellene húzni azt amit te is leírtál pont úgy h ne szorítsd túl....)de!
itt nem tudsz semmit meghúzni mert nincs mit!és itt jön amit írtam is hogy csak egy fém karikát látsz ami egy porfogólapot szorít a váznyak(remélem így hívják) tetejére.Szal azt mindenképp le kell szedni és alatta kell vhogy meghúzni.De pont az a bajom h nem tudom mivel lehet akkor meghúzni (mert hát ugye vhogy hozzá kell férni ha leszedem ezt a kis porfogólemezt.de nem értem h milyen szerszám kellhet hozzá,mivel amit meg kéne húznom az már a váznyakban kell h legyen,és nem ismerek olyan eszközt ami oda belefér)
Ja és a fém karika ami a porfogót odaszorítja az gyárilag egy helyen el van vágva és gyárilag van odaszorítva (semmi menet,de még nem is szögletes h megtudnád húzni v vmi.csak egy karika)!szal ha én azt meglazítom akkor már nem tom ugyanúgy visszatenni soha....
Bizom benne h érted:)máshogy nem tudom leírni
A szerlõvel pedig az a gond,h itt ahol jelenleg vagyok,egy alap átnézés kb 10e ft(átszámolva) szóval ez is lenne 7-8e ft...és mivel azt gondoltam én is meg tom csinálni,nem akartam érte fizetni.....
Köszi mégegyszer h válaszoltál!
#568
Posted 2008. January 25. - 09:37
ugri bugri bicónak kicsinek kell lennie
a másik dolog a villa, nem nagyon értem a szitut, de két dolog fogja oda a villát az egyik a "dió" vagy rózsa ami a villanyakban található és a stücnid tetején találsz egy imbusz csavartha azt meghúzod osszehúzod a kormánycsapágyat és a villát, DE! javasolt kilazítani a stücni csavarjait meghúzni tisztességesen a "rózsa" csavarját, majd bitangul meghúzod a stücni rögzítõ csavarjat, a rózsáén meg engedsz vissza hogy azért a kormánycsapi mûködni is tudjon:D ell kell találni a helyes mértéket, arra kell esetleg még ügyelni, hogy a villanyak meg a "rózsa" csavarjának fedlapja között legyen mozgás tér mert, ha nincs akkor hiába húzod össze a csavarral fizikailag nem lesz képes közelebb kerülni egymáshoz a két dolog így kotyog a villa, megoldás a távtartó lehet, bár gondolom ez full gyári canga szóval ezzel nem lehet baj! Remélem nem túl zavaros amit írtam!
a másik dolog a villa, nem nagyon értem a szitut, de két dolog fogja oda a villát az egyik a "dió" vagy rózsa ami a villanyakban található és a stücnid tetején találsz egy imbusz csavartha azt meghúzod osszehúzod a kormánycsapágyat és a villát, DE! javasolt kilazítani a stücni csavarjait meghúzni tisztességesen a "rózsa" csavarját, majd bitangul meghúzod a stücni rögzítõ csavarjat, a rózsáén meg engedsz vissza hogy azért a kormánycsapi mûködni is tudjon:D ell kell találni a helyes mértéket, arra kell esetleg még ügyelni, hogy a villanyak meg a "rózsa" csavarjának fedlapja között legyen mozgás tér mert, ha nincs akkor hiába húzod össze a csavarral fizikailag nem lesz képes közelebb kerülni egymáshoz a két dolog így kotyog a villa, megoldás a távtartó lehet, bár gondolom ez full gyári canga szóval ezzel nem lehet baj! Remélem nem túl zavaros amit írtam!
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#569
Posted 2008. January 25. - 08:24
Sziasztok!
Mint a nevem is mutatja csak GT-n vagyok hajlandó gurulni kb 10 éve.
Jelenleg 2 van belõlük..
'92 timberline (szinte zsír állapotban) és egy '07 chucker 2.0
Jó lenne ha a topik hemzsegne a hozzászólóktól ill. a hozzászólásoktól:)!
lenne 2 kérdésem,jó lenne ha vki tudna válaszolni:):
a chuckert tavaly vettem,mivel megláttam és beleszerettem!Az sem volt mindegy h pont ilyen bringát kerestem.A lényeg h mielõtt megvettem nem tudtam senkitõl véleményt kérni a vázmérettel kapcs-ban.Mivel csak 1 méretben létezik nem volt nagyon választásom...(194 cm vagyok 73 kilóval)
Néha kanyarokban ill állva tekerésnél érzem h kicsi egy picit a gép de nem foglalkoztat a dolog igazán...( a feeling kárpótol:))
Szal a kérdés az lenne h mivel jár az ha vkinek kicsi a brinyó egy picit (Normál használatnál nincs semmi gond csak ha vadulok vele)?Pl ugrálásoknál ill. downhill v freeride-nál?
A második kérdésem az lenne,h hogyan tudom meghúzni a villát,h ne kotyogjon a vázban mert már nagyon mozog.
Leszereltem már mindent de csak egy fémkarikát találtam ami lefog vmi porfogót v pontosan nem tom mi az de a lényeg h csak akkor tom meghúzni,ha azt is leszedem.
de nem merem mert nem tom mi lesz alatta ill milyen szerszám kell hozzá...
jelenlegi helyzetemet tekintve nem áll mögöttem a mûhely:) és a brinyóval járok melózni,szal ha elcseszem az gáz:)
A választ elõre is köszi!és remélem jöttök még sokan,mert ahogy visszaolvastam a topikot,láttam h volt itt nagy forgalom:)
szal gt fanok ébresztõ!
Mint a nevem is mutatja csak GT-n vagyok hajlandó gurulni kb 10 éve.
Jelenleg 2 van belõlük..
'92 timberline (szinte zsír állapotban) és egy '07 chucker 2.0
Jó lenne ha a topik hemzsegne a hozzászólóktól ill. a hozzászólásoktól:)!
lenne 2 kérdésem,jó lenne ha vki tudna válaszolni:):
a chuckert tavaly vettem,mivel megláttam és beleszerettem!Az sem volt mindegy h pont ilyen bringát kerestem.A lényeg h mielõtt megvettem nem tudtam senkitõl véleményt kérni a vázmérettel kapcs-ban.Mivel csak 1 méretben létezik nem volt nagyon választásom...(194 cm vagyok 73 kilóval)
Néha kanyarokban ill állva tekerésnél érzem h kicsi egy picit a gép de nem foglalkoztat a dolog igazán...( a feeling kárpótol:))
Szal a kérdés az lenne h mivel jár az ha vkinek kicsi a brinyó egy picit (Normál használatnál nincs semmi gond csak ha vadulok vele)?Pl ugrálásoknál ill. downhill v freeride-nál?
A második kérdésem az lenne,h hogyan tudom meghúzni a villát,h ne kotyogjon a vázban mert már nagyon mozog.
Leszereltem már mindent de csak egy fémkarikát találtam ami lefog vmi porfogót v pontosan nem tom mi az de a lényeg h csak akkor tom meghúzni,ha azt is leszedem.
de nem merem mert nem tom mi lesz alatta ill milyen szerszám kell hozzá...
jelenlegi helyzetemet tekintve nem áll mögöttem a mûhely:) és a brinyóval járok melózni,szal ha elcseszem az gáz:)
A választ elõre is köszi!és remélem jöttök még sokan,mert ahogy visszaolvastam a topikot,láttam h volt itt nagy forgalom:)
szal gt fanok ébresztõ!
#570
Posted 2008. January 24. - 23:10
Félreértések elkerülése végett,a mindenki más a topicra irányúl,nem Vanickre!Szóval nem Õt foglalják le...))Ezt úgylátom jól meg kavartam,de már kissé fáradt vagyok.Bocsi!
#571
Posted 2008. January 24. - 23:05
Hála Istennek!Talán feléled a topic:)Hiányolom a többieket is.Pl.Vanick Nõ létére szinte szenvedéllyel imádta a GT bicókat...Szinte anyaként alakította,viselte gondját a topicnak!Valszeg a törpi nagyon lefoglalja...))
De mindenki más is!!!
De mindenki más is!!!
#572
Posted 2008. January 24. - 20:22
Nékem a régiek közül a XIZANG jön be nagyon,jó kis titán csövecskékbõl,fincsi.:cool2:
GT-Atee
#573
Posted 2008. January 24. - 20:21
Hát igen...Ehez nincs mit mondani.Szerintem a mai napig,az egyik legszebb bicaj!Csodálatosan szép!
#574
Posted 2008. January 24. - 20:08
#575
Posted 2008. January 24. - 19:54
Azért nálam is akad újabb modell is...))Egy kis ruckus.Hát mit mondjak...Szejetem!!!Nem a minõségre értettem a hiányot,hanem valami másra.(Kissé emocionális alkat vagyok:))
#576
Posted 2008. January 24. - 19:43
Üdv tempest.
Bíz az új GT-kbõl sem hiányzik semmi,nekem van egy régebbi és egy újjabb,de mindkettõt úgyanúgy ímádom mint amikor elõszõr találkoztam velük.
GT-Atee
#577
Posted 2008. January 24. - 19:40
Az 1996.augusztusi MBAH-ban olvastam egy riportot egy srácról akinek GT Timberline-ja volt.Az a cikk elég volt ahhoz hogy beleszeressek ebbe a márkába.Elhatároztam akkor hogy két éves 22ezer forintos Mtb-omat eladom és veszek egy GT-t.A pénz a GT-re 1998.márciusára jött össze.
#578
Posted 2008. January 24. - 19:09
Úgylátom,akkor szereted használni ha még nem váltál meg tõle:)
Nálam most alakúl a negyedik,de nem válnék meg egyiktõl sem...!
Ezekben a régi GT bicókban van számomra valami "fincsi pikantéria".Függetlenûl atól,hogy csúcsmodell,vagy nem.Az újak is tetszenek,de valami mintha hiányozna belõlük...
Nálam most alakúl a negyedik,de nem válnék meg egyiktõl sem...!
Ezekben a régi GT bicókban van számomra valami "fincsi pikantéria".Függetlenûl atól,hogy csúcsmodell,vagy nem.Az újak is tetszenek,de valami mintha hiányozna belõlük...
#579
Posted 2008. January 24. - 17:44
#580
Posted 2008. January 24. - 14:34
Üdv Tempest!
Gratulálok a GT-hez!Régen megvan,vagy mostanában szerezted?Majd mutasd be egy képen.
Gratulálok a GT-hez!Régen megvan,vagy mostanában szerezted?Majd mutasd be egy képen.