Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

GT Bikes

- - - - -

  • Please log in to reply
874 replies to this topic

#561
Kann Matti

Kann Matti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,458 posts
Köszi, de úgylátszik vak vagyok nem találtam. Néztem az oldalakat ,külön váz árakat nem is találtam, gondolom nem olcsó :) de ez a vágyam végre egy GT váz
Kill the Hill:szok: vagy fordítva?
www.kannmatti.kepeim.hu

#562
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,036 posts
ha visszalapozol itt jó pár oldalt találsz linket meg telefonszámot a komárno-i szlovák bolthoz, õk hoznak, adnak jó áron neked olyat!

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#563
Kann Matti

Kann Matti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,458 posts
Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget régi nagy szerelmem a GT vázak, amikor még lehetett kapni pénzem nem volt, most viszont van csan nincs bicó :(.....
Manapság hol találhatok olyan helyet, ahol egy GT ZASKAR vázat vehetnék?
Kill the Hill:szok: vagy fordítva?
www.kannmatti.kepeim.hu

#564
GT fanatic

GT fanatic

    újonc

  • fórumtag
  • 4 posts
Ja és Iceshark-nak is köszönöm mert lényegében uazt írtátok:D
De valamiért magas volt:)
Na megyek és kipróbálom!

#565
GT fanatic

GT fanatic

    újonc

  • fórumtag
  • 4 posts
Köszi Endroo!!!

Ez volt a megoldás!!
Csak nem értem fel aggyal ezt a magasító-rászorító technikát:)
De most jó...Mondjuk ha behúzom az elsõ féket,és mozgatom a bicót elõre-hátra, akkor már nem kotyog,de valamit azért még mozog(nem feszes)...de ez gondolom már normális..remélem:)
de a kotyogás megszûnt szal köszönöm a segítséget! Most már bátran pattogok vele:)

#566
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
a stucni tetején lévõ csavarnak (ami a rózsába megy, ami szerinted porvédõ) nem a villaszárra kell rászorítani a stucnit, hanem a stucnit a távtartókra, vagy közvetlenül a fejcsapágyra.
ha a villaszárra szorítaná rá akkor a stucni + a távtartók még tudnának alatta mozogn, ergo mozogna a villa is. ha úgy van ahogy leírtad, akkor kellen még egy távtartó a stucni alá vagy fölé és úgy húznád meg a tetején lévõ csavart. ha nem zárt csapágyas a kormánycsapágyat akkor így meg tudod annyira húzni, hogy el sem forog a kormány. na akkor engedj vissza belõle annyit, hogy könnyedén forduljon a villa és utána húzd meg a stucnin lévõ csavarokat.

#567
GT fanatic

GT fanatic

    újonc

  • fórumtag
  • 4 posts
helló Iceshark!

Köszönöm a gyors reagálást!
Az az igazság,h szoktam szerelgetni a bringáimat,és én is pont így gondoltam az elején ahogy te is leírtad,mert általában így kell ezt a problémát orvosolni...:)
De itt az a baj,h az a csavar amit mondtál h a stucni tetején van,annak itt nincs funkciója!!(?)csak belecsavarom a menetbe és kész(ami egyébként egy ilyen kis persely,és a csavar nem feszít meg semmit csak rászorítja a stucnit a villaszárra és kész.de attól még ugyanúgy kotyog a villa:(
A régi gt-men itt szorítod meg a diót de itt nincs dió!!!!!
Szal miután leszereltem a stucnit,és lehúztam a 4 magasítókarikát,(normál esetben itt már csak egy kulccsal meg kellene húzni azt amit te is leírtál pont úgy h ne szorítsd túl....)de!
itt nem tudsz semmit meghúzni mert nincs mit!és itt jön amit írtam is hogy csak egy fém karikát látsz ami egy porfogólapot szorít a váznyak(remélem így hívják) tetejére.Szal azt mindenképp le kell szedni és alatta kell vhogy meghúzni.De pont az a bajom h nem tudom mivel lehet akkor meghúzni (mert hát ugye vhogy hozzá kell férni ha leszedem ezt a kis porfogólemezt.de nem értem h milyen szerszám kellhet hozzá,mivel amit meg kéne húznom az már a váznyakban kell h legyen,és nem ismerek olyan eszközt ami oda belefér)
Ja és a fém karika ami a porfogót odaszorítja az gyárilag egy helyen el van vágva és gyárilag van odaszorítva (semmi menet,de még nem is szögletes h megtudnád húzni v vmi.csak egy karika)!szal ha én azt meglazítom akkor már nem tom ugyanúgy visszatenni soha....
Bizom benne h érted:)máshogy nem tudom leírni
A szerlõvel pedig az a gond,h itt ahol jelenleg vagyok,egy alap átnézés kb 10e ft(átszámolva) szóval ez is lenne 7-8e ft...és mivel azt gondoltam én is meg tom csinálni,nem akartam érte fizetni.....
Köszi mégegyszer h válaszoltál!

#568
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,036 posts
ugri bugri bicónak kicsinek kell lennie :)

a másik dolog a villa, nem nagyon értem a szitut, de két dolog fogja oda a villát az egyik a "dió" vagy rózsa ami a villanyakban található és a stücnid tetején találsz egy imbusz csavartha azt meghúzod osszehúzod a kormánycsapágyat és a villát, DE! javasolt kilazítani a stücni csavarjait meghúzni tisztességesen a "rózsa" csavarját, majd bitangul meghúzod a stücni rögzítõ csavarjat, a rózsáén meg engedsz vissza hogy azért a kormánycsapi mûködni is tudjon:D ell kell találni a helyes mértéket, arra kell esetleg még ügyelni, hogy a villanyak meg a "rózsa" csavarjának fedlapja között legyen mozgás tér mert, ha nincs akkor hiába húzod össze a csavarral fizikailag nem lesz képes közelebb kerülni egymáshoz a két dolog így kotyog a villa, megoldás a távtartó lehet, bár gondolom ez full gyári canga szóval ezzel nem lehet baj! Remélem nem túl zavaros amit írtam! :)

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#569
GT fanatic

GT fanatic

    újonc

  • fórumtag
  • 4 posts
Sziasztok!

Mint a nevem is mutatja csak GT-n vagyok hajlandó gurulni kb 10 éve.
Jelenleg 2 van belõlük..
'92 timberline (szinte zsír állapotban) és egy '07 chucker 2.0
Jó lenne ha a topik hemzsegne a hozzászólóktól ill. a hozzászólásoktól:)!
lenne 2 kérdésem,jó lenne ha vki tudna válaszolni:):

a chuckert tavaly vettem,mivel megláttam és beleszerettem!Az sem volt mindegy h pont ilyen bringát kerestem.A lényeg h mielõtt megvettem nem tudtam senkitõl véleményt kérni a vázmérettel kapcs-ban.Mivel csak 1 méretben létezik nem volt nagyon választásom...(194 cm vagyok 73 kilóval)
Néha kanyarokban ill állva tekerésnél érzem h kicsi egy picit a gép de nem foglalkoztat a dolog igazán...( a feeling kárpótol:))
Szal a kérdés az lenne h mivel jár az ha vkinek kicsi a brinyó egy picit (Normál használatnál nincs semmi gond csak ha vadulok vele)?Pl ugrálásoknál ill. downhill v freeride-nál?

A második kérdésem az lenne,h hogyan tudom meghúzni a villát,h ne kotyogjon a vázban mert már nagyon mozog.
Leszereltem már mindent de csak egy fémkarikát találtam ami lefog vmi porfogót v pontosan nem tom mi az de a lényeg h csak akkor tom meghúzni,ha azt is leszedem.
de nem merem mert nem tom mi lesz alatta ill milyen szerszám kell hozzá...
jelenlegi helyzetemet tekintve nem áll mögöttem a mûhely:) és a brinyóval járok melózni,szal ha elcseszem az gáz:)
A választ elõre is köszi!és remélem jöttök még sokan,mert ahogy visszaolvastam a topikot,láttam h volt itt nagy forgalom:)
szal gt fanok ébresztõ!

#570
Söndör

Söndör

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Félreértések elkerülése végett,a mindenki más a topicra irányúl,nem Vanickre!Szóval nem Õt foglalják le...:)))Ezt úgylátom jól meg kavartam,de már kissé fáradt vagyok.Bocsi!

#571
Söndör

Söndör

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Hála Istennek!Talán feléled a topic:)Hiányolom a többieket is.Pl.Vanick Nõ létére szinte szenvedéllyel imádta a GT bicókat...Szinte anyaként alakította,viselte gondját a topicnak!Valszeg a törpi nagyon lefoglalja...:)))
De mindenki más is!!!

#572
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
Nékem a régiek közül a XIZANG jön be nagyon,jó kis titán csövecskékbõl,fincsi.:cool2:
GT-Atee

#573
Söndör

Söndör

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Hát igen...Ehez nincs mit mondani.Szerintem a mai napig,az egyik legszebb bicaj!Csodálatosan szép!

#574
tempest

tempest

    vendég

  • fórumtag
  • 31 posts
A régi GT-k közül nagyon tetszik még az RTS 3 össztelós változat.

#575
Söndör

Söndör

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Azért nálam is akad újabb modell is...:)))Egy kis ruckus.Hát mit mondjak...Szejetem!!!Nem a minõségre értettem a hiányot,hanem valami másra.(Kissé emocionális alkat vagyok:))

#576
GT_Atee

GT_Atee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,743 posts
Üdv tempest.

Bíz az új GT-kbõl sem hiányzik semmi,nekem van egy régebbi és egy újjabb,de mindkettõt úgyanúgy ímádom mint amikor elõszõr találkoztam velük.


GT-Atee

#577
tempest

tempest

    vendég

  • fórumtag
  • 31 posts
Az 1996.augusztusi MBAH-ban olvastam egy riportot egy srácról akinek GT Timberline-ja volt.Az a cikk elég volt ahhoz hogy beleszeressek ebbe a márkába.Elhatároztam akkor hogy két éves 22ezer forintos Mtb-omat eladom és veszek egy GT-t.A pénz a GT-re 1998.márciusára jött össze.

#578
Söndör

Söndör

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Úgylátom,akkor szereted használni ha még nem váltál meg tõle:)
Nálam most alakúl a negyedik,de nem válnék meg egyiktõl sem...!
Ezekben a régi GT bicókban van számomra valami "fincsi pikantéria".Függetlenûl atól,hogy csúcsmodell,vagy nem.Az újak is tetszenek,de valami mintha hiányozna belõlük...

#579
tempest

tempest

    vendég

  • fórumtag
  • 31 posts
Üdv Söndör! A gép márciusban lesz 10éves.Közel 20ezer km van benne.

#580
Söndör

Söndör

    vendég

  • fórumtag
  • 77 posts
Üdv Tempest!
Gratulálok a GT-hez!Régen megvan,vagy mostanában szerezted?Majd mutasd be egy képen.