Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
#321
Írta 2009. január 29. - 11:09
Nekem egy Gt Avalanche van, saját építésû.
Paraméterei jelenleg: Manitu Splice Super teló 100-130 mm), Avid BB7 tárcsafék elöl, SD5 hátul, Sun Dich Wich kerekek Novatech agyal, Alivio 8-as váltó, Sram fogaskoszorú és lánc, Race Face Ride XC isis-es hajtómû, Truvativ Giga Pipe monoblokkal, Kore stucni, Panaracer fireXC Pro gumik...
Elég masszív szerkezet Igazi mindenevõ!
Most akarom szintereztetni a vázat, 1x már átfújtam házilag 2 évig bírta is.
Gyárilag elox volt, most kék és ha minden igaz hófehér lesz.
Nem tudja valaki esetleg GT matricát lehet valahol kapni, vagy csináltatni?
#322
Írta 2009. január 03. - 13:23
nagyon tetszik!példásan olcsó
http://piacter.bikem...t=187007&cat=15
egy bajom van vele, hogy L a méret ...
#323
Írta 2009. január 01. - 20:10
#324
Írta 2009. január 01. - 20:06
http://www.chainreac....aspx?Search=gt
házhoz hozzák.
ez nem a teljes modell-paletta
Köszi! Ez az oldal tök jó, de látom lemaradtam az akciós bringákról. Egy 2008-as alu GT ZASKAR-nak örülnék.
#325
Írta 2009. január 01. - 19:19
Nagyon szép.Nekem is kellene egy ilyen.Tomty elsõ tulaj vagy? Boldog Új Évet Kívánok minden GT-s nek.
Nem, a harmadik.
#326
Írta 2009. január 01. - 18:53
#327
Írta 2009. január 01. - 14:36
#329
Írta 2009. január 01. - 09:47
#330
Írta 2009. január 01. - 02:54
Valaki megtudná mondani, hogy hol tudnék venni új GT-t magyarországon?
#331
Írta 2008. december 31. - 13:35
akkor nem csak nekem tûnt fel, hogy mennyire jól tompít a hátsó rész
logikus is ,egyébként. nem a nyeregvázcsõhöz csatlakozik a támvilla, hanem a felsõcsõhöz, így nem a valagadhoz megy a sok ütés, hanem a felsõcsõhöz. meghát hosszab is, ezért jobban elnyeli a rezgéseket. szerintem.
aztán a speci mindezeken felül még repedt is ...
nálam marad a GT a favorit!
ha újat veszek majd, akkor is GT lesz, még ha egyenesen amerikából kell hozzák is! Egyébként az enyém tavasszal kap felújítást, mert kicsit beteges. korábban már leírtam a nyûgjeit.
GT-ben gazdag új évet!
:D:D
#332
Írta 2008. december 31. - 09:12
Nagyon szép.Nekem is kellene egy ilyen.Tomty elsõ tulaj vagy? Boldog Új Évet Kívánok minden GT-s nek.
#333
Írta 2008. december 30. - 17:06
nemsokkal könnyebb ...
egyébként meredekebb volt a villaszög, nem tetszett. a gt kényelmesebb nekem. meg a gt hátulja nem pattog annyira, mint a specié. az egyébként cc-vaz, ejtett csöves, az jó. rövidebb volt a hátsó háromszög is, jobban lehetett (volna) vele lassan technikázni. de nem éreztem úgy rá, mint a gt-re.
akkor nem csak nekem tûnt fel, hogy mennyire jól tompít a hátsó rész
#334
Írta 2008. december 30. - 16:11
egyébként meredekebb volt a villaszög, nem tetszett. a gt kényelmesebb nekem. meg a gt hátulja nem pattog annyira, mint a specié. az egyébként cc-vaz, ejtett csöves, az jó. rövidebb volt a hátsó háromszög is, jobban lehetett (volna) vele lassan technikázni. de nem éreztem úgy rá, mint a gt-re.
#335
Írta 2008. december 30. - 09:50
#336
Írta 2008. december 30. - 09:30
amikor aluvázas specim volt (2 hónapig se) legtöbb idei alkatrésszel meg egy kõnehéz villával, az volt 12.
de a citromsárgám az acél Triple triangle-vel sincs 13 ugyanazokkal a cuccokkal. ...
de még 1-1,5 kilot tudnék rajta könnyíteni.
úgymeg fõleg elismerés, hogy csengõ, defektvédõ meg 90'-es cuccok!
nemhiába GT!
Hát igen, öreg Gt nem vén GT
Egyébként milyen volt a speckó a Gt-hez képest?
#337
Írta 2008. december 29. - 19:33
amikor aluvázas specim volt (2 hónapig se) legtöbb idei alkatrésszel meg egy kõnehéz villával, az volt 12.
de a citromsárgám az acél Triple triangle-vel sincs 13 ugyanazokkal a cuccokkal. ...
de még 1-1,5 kilot tudnék rajta könnyíteni.
úgymeg fõleg elismerés, hogy csengõ, defektvédõ meg 90'-es cuccok!
nemhiába GT!
#338
Írta 2008. december 29. - 17:49
Szerintem az azért nem is olyan rossz, mert ahogy nézem a mai mezõny se igen könnyebb, sõt! (persze itt most nem a töbszázezres karbon gépekre gondolok)
#339
Írta 2008. december 28. - 16:05
A váz meg eddig elég jól bíjra.