Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Linkelõ #4
Indította
zOrg
, 2006. szeptember 19. 15:35
#5981
Írta 2006. november 29. - 21:24
#5982
Írta 2006. november 29. - 20:14
Nem el, hanem kipusztítani. Úgy tûnik a környezet változásai nem nagyon érdekli. Ja és az óceánban 4km-rel a felszin alatt egy UV rózsaszín légycsapóval kérem megcsapni az elsõ egyedet.
#5983
Írta 2006. november 29. - 20:07
no add csak ide amit szerinted nem lehet megpusztitani.
majd en.
majd egy olyat kerdezek, hogy milyen szinu legyen az eszkoz amivel attakkolom.
es semmi mast
majd en.
majd egy olyat kerdezek, hogy milyen szinu legyen az eszkoz amivel attakkolom.
es semmi mast
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#5984
Írta 2006. november 29. - 19:29
Azért raktam fel, mert túl szuperállatnak tûnik. Ha ezek igazak(amit azért kétlek), akkor ez az állatkát nem lehet kipusztítani. De majd Charon reméljük megszakérti, Õ azt hiszem biológus.
#5985
Írta 2006. november 29. - 19:21
#5986
Írta 2006. november 29. - 19:07
Az a vidám...ilyen killerállatka felszerkot nem lehet venni bringázáshoz? Miaz nekem 25méteres szakadék, majd tetszhalok 30 évig amig valaki megtalál...nagyon kemény ha ez tényleg mind igaz...
#5987
Írta 2006. november 29. - 18:20
#5988
Írta 2006. november 29. - 11:55
#5989
Írta 2006. november 28. - 20:36
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5990
Írta 2006. november 28. - 19:14
#5991
Írta 2006. november 28. - 17:03
Mivel sokan elégedetlenek a met.hu meg úgy általában a meteorológusok elõrejelzéseivel, azoknak ajánlom ezt a kis kliensprogramot. Biztos sokan ismerik már, de aki még nem... Szóval ennek segítségével saját egy-két napos elõrejelzést készíthettek magatoknak:
Idõkép.hu kliens
Remélem nem vót még
Idõkép.hu kliens
Remélem nem vót még
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#5992
Írta 2006. november 28. - 11:07
http://mnasz.hu/mnasz.htm
MNASZ Közlemény
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Rallye Bizottsága vizsgálóbizottságot hozott létre, hogy megvizsgálja a Peugeot Hungária Kft. - PR osztály által október 13-án kiadott „Gázolaj került a 307 WRC üzemanyagtankjába” címû sajtóanyagban közöltek körülményeit.
A vizsgálóbizottság a meghallgatások, a helyszín megtekintése, a versenyautó helyének meghatározása, a verseny idõ és útvonal adatai, valamint az elsõ két gyorsasági szakasz idõeredményei, továbbá tapasztalati ismeretek, és más WRC gépkocsival versenyzõ sportolók véleménye alapján a következõ megállapításokat és következtetéseket tette:
– A verseny rendezõje egyértelmûen teljesítette a sportszabályokban a park fermé kialakítására és biztonsági elõírásaira vonatkozó szabályokat.
– A rendezõ a sportszabályokon túli elvárható gondosságot is messzemenõkig teljesítette, sõt a megkövetelt és más versenyeken alkalmazott gyakorlat feletti színvonalú területet (kétszeresen bekerített terület, mozgásérzékelõvel vezérelt zártláncú biztonsági kamerarendszer, kiváló térvilágítás) és biztonsági õrzést (két, egymástól független biztonsági szolgálat, összesen 3 fõvel, „túlórázó” sportbírói személyzet) biztosított a versenyen.
– A szolgálatot teljesítõ sportbírói személyzet és a két független biztonsági szolgálat beosztott emberei a feladatukat az elõírásoknak megfelelõen, felelõsségteljesen végezték, mulasztást nem követtek el.
– A terület kialakítása, a sportbírói és biztonsági személyzet, továbbá a versenyautó helyzete alapján kizártnak tartja a bizottság, hogy a Peugeot 307 WRC versenyautó üzemanyagtartályába a park fermé területén bárki gázolajat tölthetett, sõt azt is, hogy a park fermé területére illetéktelen személy egyáltalán bejuthatott.
– A Peugeot Hungária Kft. a sajtóközlemény nyilvánosságra hozatala elõtt sem az MNASZ-t, sem a verseny rendezõjét nem kereste meg problémájával, továbbá a tényszerûként közölt állításait a verseny befejezését követõen, közel egy hónap elmúltával tette csak meg.
– A fejlett és kiterjedt jeladó és érzékelõ rendszerrel ellátott WRC versenyautók - elsõsorban elektronikus szabályzó rendszereik révén - nem tudnak üzemelni, vagy legalább is forszírozott üzemmódban, nem képesek mûködni, amennyiben nem a beállított értékeknek megfelelõ üzemanyag kerül beléjük. Az elsõ két gyorsasági szakaszon azonban az érintett versenyzõpáros nem teljesített rossz idõt (harmadik helyezés - nem minõsített, sajátos gumiválasztás mellett).
– Amennyiben az ilyen versenyautóknál megszokott gyakorlat szerinti, és Peugeot Hungária Kft. nyilatkozatában is közölt üzemanyag mennyiséggel kezdte meg a Peugeot 307 WRC a verseny elsõ szakaszát, akkor - ismerve az ilyen kialakítású versenyautók átlagos fogyasztási értékeit - a következõ tankolási zónáig, közel nullára le kellett, hogy csökkenjen. Ezt követõen, a tankoló zónában, - saját szervizcsapatuk által - ismételten feltankolták a gépkocsit a következõ szakaszra, vélhetõen megfelelõ üzemanyaggal, amely a korábbi „rossz”, és a megfelelõ üzemanyag összetételi arányát kedvezõ irányba módosította. A motor meghibásodása mégis ekkor, és nem a korábbi gyorsasági szakaszokon következett be.
– A versenyen induló 2-es és 3-as rajtszámú versenyzõpáros, akik az érintett páros után indultak, semmilyen külsõ jelét (füstölés, kihagyó motorhang, stb.) nem érzékelték az 1-es rajtszámú Peugeot 307 WRC versenyautó rendellenes mûködésének az elsõ két idõellenõrzõ, illetve gyorsasági rajtállomásokon. Ugyanakkor látható füst hagyta el a kipufogóját, mikor a harmadik gyorsaságira elrajtolt, amely során mûszaki hiba miatt kiállni kényszerült.
– A Peugeot 307 WRC gépkocsi - mint minden WRC - FIA által homologizált FT3 biztonsági tankkal és az FIA elõírásai szerinti biztonsági tankoló szeleppel rendelkezik. A biztonsági tankoló szelep bemeneti nyílásának átmérõje kb. 15 mm teljesen nyitott állapotban, de a biztonsági rugós zárszelep nyitásához - megfelelõ ellendarab és túlnyomásos tankoló szivattyú nélkül - további eszközt, pl. csavarhúzót kell használni. Ez igaz a túlfolyó levegõztetõ kimeneti szelepre is. Ilyen körülmények között igen hosszú ideig tart 12 liter gázolaj betöltése.
MNASZ Elnöksége, 2006. november 14.
MNASZ Közlemény
A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség Rallye Bizottsága vizsgálóbizottságot hozott létre, hogy megvizsgálja a Peugeot Hungária Kft. - PR osztály által október 13-án kiadott „Gázolaj került a 307 WRC üzemanyagtankjába” címû sajtóanyagban közöltek körülményeit.
A vizsgálóbizottság a meghallgatások, a helyszín megtekintése, a versenyautó helyének meghatározása, a verseny idõ és útvonal adatai, valamint az elsõ két gyorsasági szakasz idõeredményei, továbbá tapasztalati ismeretek, és más WRC gépkocsival versenyzõ sportolók véleménye alapján a következõ megállapításokat és következtetéseket tette:
– A verseny rendezõje egyértelmûen teljesítette a sportszabályokban a park fermé kialakítására és biztonsági elõírásaira vonatkozó szabályokat.
– A rendezõ a sportszabályokon túli elvárható gondosságot is messzemenõkig teljesítette, sõt a megkövetelt és más versenyeken alkalmazott gyakorlat feletti színvonalú területet (kétszeresen bekerített terület, mozgásérzékelõvel vezérelt zártláncú biztonsági kamerarendszer, kiváló térvilágítás) és biztonsági õrzést (két, egymástól független biztonsági szolgálat, összesen 3 fõvel, „túlórázó” sportbírói személyzet) biztosított a versenyen.
– A szolgálatot teljesítõ sportbírói személyzet és a két független biztonsági szolgálat beosztott emberei a feladatukat az elõírásoknak megfelelõen, felelõsségteljesen végezték, mulasztást nem követtek el.
– A terület kialakítása, a sportbírói és biztonsági személyzet, továbbá a versenyautó helyzete alapján kizártnak tartja a bizottság, hogy a Peugeot 307 WRC versenyautó üzemanyagtartályába a park fermé területén bárki gázolajat tölthetett, sõt azt is, hogy a park fermé területére illetéktelen személy egyáltalán bejuthatott.
– A Peugeot Hungária Kft. a sajtóközlemény nyilvánosságra hozatala elõtt sem az MNASZ-t, sem a verseny rendezõjét nem kereste meg problémájával, továbbá a tényszerûként közölt állításait a verseny befejezését követõen, közel egy hónap elmúltával tette csak meg.
– A fejlett és kiterjedt jeladó és érzékelõ rendszerrel ellátott WRC versenyautók - elsõsorban elektronikus szabályzó rendszereik révén - nem tudnak üzemelni, vagy legalább is forszírozott üzemmódban, nem képesek mûködni, amennyiben nem a beállított értékeknek megfelelõ üzemanyag kerül beléjük. Az elsõ két gyorsasági szakaszon azonban az érintett versenyzõpáros nem teljesített rossz idõt (harmadik helyezés - nem minõsített, sajátos gumiválasztás mellett).
– Amennyiben az ilyen versenyautóknál megszokott gyakorlat szerinti, és Peugeot Hungária Kft. nyilatkozatában is közölt üzemanyag mennyiséggel kezdte meg a Peugeot 307 WRC a verseny elsõ szakaszát, akkor - ismerve az ilyen kialakítású versenyautók átlagos fogyasztási értékeit - a következõ tankolási zónáig, közel nullára le kellett, hogy csökkenjen. Ezt követõen, a tankoló zónában, - saját szervizcsapatuk által - ismételten feltankolták a gépkocsit a következõ szakaszra, vélhetõen megfelelõ üzemanyaggal, amely a korábbi „rossz”, és a megfelelõ üzemanyag összetételi arányát kedvezõ irányba módosította. A motor meghibásodása mégis ekkor, és nem a korábbi gyorsasági szakaszokon következett be.
– A versenyen induló 2-es és 3-as rajtszámú versenyzõpáros, akik az érintett páros után indultak, semmilyen külsõ jelét (füstölés, kihagyó motorhang, stb.) nem érzékelték az 1-es rajtszámú Peugeot 307 WRC versenyautó rendellenes mûködésének az elsõ két idõellenõrzõ, illetve gyorsasági rajtállomásokon. Ugyanakkor látható füst hagyta el a kipufogóját, mikor a harmadik gyorsaságira elrajtolt, amely során mûszaki hiba miatt kiállni kényszerült.
– A Peugeot 307 WRC gépkocsi - mint minden WRC - FIA által homologizált FT3 biztonsági tankkal és az FIA elõírásai szerinti biztonsági tankoló szeleppel rendelkezik. A biztonsági tankoló szelep bemeneti nyílásának átmérõje kb. 15 mm teljesen nyitott állapotban, de a biztonsági rugós zárszelep nyitásához - megfelelõ ellendarab és túlnyomásos tankoló szivattyú nélkül - további eszközt, pl. csavarhúzót kell használni. Ez igaz a túlfolyó levegõztetõ kimeneti szelepre is. Ilyen körülmények között igen hosszú ideig tart 12 liter gázolaj betöltése.
MNASZ Elnöksége, 2006. november 14.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#5993
Írta 2006. november 28. - 10:11
tényleg tök egyszerû, nem kell nézni, nem kell megvenni a lemezét, nem kell elmenni a haknijára ennyi....ha meg mégis nézett a mûsor, mégis fogy a lemez, és nem 3 részeg értelmiségi lézeng a haknin azért nem feltétlen õt kell utálni......persze ez vonatkozik a többi igényesre is....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5994
Írta 2006. november 28. - 09:26
Szerintem ez az egész Gyözikes show már kicsit túl van spilázva. Én konkrétan elég gusztustalannak tartom, hogy az embernek az volt az elsõ reakciója, hogy odahivta a stábját, hogy vegyék fel ahogy a kutya szenved.(legalábbis én igy vettem ki a cikkbõl)
Egyébként meg a müsorról meg van a magam véleménye, de mégse verném meg érte azt a kukit, meg nem nyirnám ki szerencsétlen kutyát.
Egyébként meg akinek nem tetszik az fogja és nem nézi (pl: én) nem kötelezõ ez is csak egy magyar médiahulladék. Inkább az a szomorú, hogy hosszú ideje magyarország legnézettebb müsora. Azért ez elárul valamit a mi szeretett hazánkról.
Egyébként meg a müsorról meg van a magam véleménye, de mégse verném meg érte azt a kukit, meg nem nyirnám ki szerencsétlen kutyát.
Egyébként meg akinek nem tetszik az fogja és nem nézi (pl: én) nem kötelezõ ez is csak egy magyar médiahulladék. Inkább az a szomorú, hogy hosszú ideje magyarország legnézettebb müsora. Azért ez elárul valamit a mi szeretett hazánkról.
#5995
Írta 2006. november 28. - 09:18
Kicsit túlkomplikáltad
Mindenesetre semmi ilyet nem mondtam, hogy utáljuk ki, és tõlem azt csinál amit akar. A magánvéleményem megvan. A kutyát sajnálom, mert ahogy már Konásandrás is írta, kár, hogy eszköz volt.
Písz
Mindenesetre semmi ilyet nem mondtam, hogy utáljuk ki, és tõlem azt csinál amit akar. A magánvéleményem megvan. A kutyát sajnálom, mert ahogy már Konásandrás is írta, kár, hogy eszköz volt.
Písz
" Hogy nem kellenek ide nemzetek, Világ gépei, egyesüljetek, A gépnek nincsen múltja, se hiedelmei, Csak alkatrészei vannak neki"
ákos
ákos
#5996
Írta 2006. november 27. - 15:33
Szegény állat.
Mindenesetre a fejemben már megszületett az elsõ összeesküvés- elmélet a dolog kapcsán.
Érdemes a jelzõs szerkezetre is figyelni, amit Magyarországra használ....
ilyenekkel ne terhelj minket légyszi:)
összeesküvéselmélet van elég.
(te mit mondanál ha ezt tennék a kutyáddal? én cifrábbat is tudnék)
sokan nem szeretik azt a szép hájas bevertszemüt. nagyon sokan
ki kéne õt is utalni északra, és könyörögni h befogadják, ott boldogítsa az embereket.
#5997
Írta 2006. november 27. - 15:32
#5998
Írta 2006. november 27. - 15:30
Szegény állat.
Mindenesetre a fejemben már megszületett az elsõ összeesküvés- elmélet a dolog kapcsán.
Érdemes a jelzõs szerkezetre is figyelni, amit Magyarországra használ....
Mindenesetre a fejemben már megszületett az elsõ összeesküvés- elmélet a dolog kapcsán.
Érdemes a jelzõs szerkezetre is figyelni, amit Magyarországra használ....
" Hogy nem kellenek ide nemzetek, Világ gépei, egyesüljetek, A gépnek nincsen múltja, se hiedelmei, Csak alkatrészei vannak neki"
ákos
ákos
#5999
Írta 2006. november 27. - 15:27
kár hogy a kutya volt az eszköz. :cry:
inkább verték volna meg még néhányszor...
pedig annak a családnak a legszebb tagja volt...
#6000
Írta 2006. november 27. - 15:21
kár hogy a kutya volt az eszköz. :cry:
inkább verték volna meg még néhányszor...
inkább verték volna meg még néhányszor...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu