Jelentkezz be Regisztrálj

Linkelõ #4
#2301
Posted 2009. January 20. - 14:12

ákos
#2302
Posted 2009. January 19. - 20:47

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#2303
Posted 2009. January 19. - 16:40

http://www.origo.hu/...vizsgalata.html
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2304
Posted 2009. January 19. - 11:31

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2305
Posted 2009. January 19. - 11:25

a masodikert meg kapsz egy maflast ha legkozelebb latlak

RAUH-Welt
B E G R I F F
#2306
Posted 2009. January 19. - 11:19

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2307
Posted 2009. January 18. - 23:38

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2308
Posted 2009. January 17. - 21:20


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2309
Posted 2009. January 17. - 18:39

http://eamazings.com...d-07112008.html
Az ok, hogy van 2 fõs, meg Oroszországban 3000 fõs, meg legbiztonságosabb, mig ilyen-olyan, de azért az az üvegpalota elég durva...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2310
Posted 2009. January 17. - 18:27

#2311
Posted 2009. January 17. - 17:49

THANK YOU JOE!
I'm a driver and a cyclist.
In my city it is illegal to ride a bicycle on the sidewalk.
I also remember learning in my driver's training (16 years ago) that a car is supposed to change a full lane to pass a bicycle - I don't know about the law regarding this or if anyone remembers the same thing.
The thing I don't understand (like Al Legator) is why drivers think the road is only for them. Aside from differences in our vehicle we are all people free to choose how to get where we are going. Yes, separating the pedestrian traffic from car traffic is essential for obvious reasons. These are in effect different lanes for different modes of travel. This is also another good argument for bicycle lanes - segregate traffic of different speeds.
However, until we have bicycle lanes on all our roads drivers will have to learn to accept the growing number of bikes on the PUBLIC roads and the fact that each person deserves equal respect regardless of what they are driving or not driving.
I think this illuminator is a pretty good idea although I don't see much sense (other than a political message) in the projection of a couple skinny lines and a symbol. I think something like a large red dot on the ground would be much more visible and effective.
HSZ-ek között

Amúgy sztem is okosabb lenne vmi piros kör, v. ilyesmi. Vajh' mozgás közben mennyire lenne kivehetõ egy kerékpáros figura? (még, ha sokkal poénosabb is)
#2312
Posted 2009. January 17. - 17:40

#2313
Posted 2009. January 17. - 17:34

#2314
Posted 2009. January 17. - 17:04

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2315
Posted 2009. January 17. - 17:01

#2316
Posted 2009. January 17. - 14:30

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2317
Posted 2009. January 16. - 15:33

#2318
Posted 2009. January 16. - 12:47

http://www.gyar.hu/munkak_show.htm (ha esetleg vki tudja mi ez a zene alatta, ossza már meg legyen oly kedves

ez meg külföldi:
http://www.dailymoti...F9aLMcRf4c8Uf1N
#2319
Posted 2009. January 15. - 21:46

#2320
Posted 2009. January 15. - 20:51
