Jelentkezz be Regisztrálj
24 órás verseny | Zánka
#1441
Posted 2010. August 12. - 21:20
#1442
Posted 2010. August 12. - 20:55
#1443
Posted 2010. August 12. - 20:08
Az idén a pálya teljes hosszban ki lessz világítva, ez az EU-s elõírás.
Valószínûleg nem is kell majd csak a hátsó lámpa. Vagy az sem.
Lehet hogy erõsnek, gyorsnak kell lenni, nem fényesnek?
Fú akkor deficites lesz...nincs az a "rákötés" ami ezt elbírná....kb 100 kw kellene
#1444
Posted 2010. August 12. - 19:54
#1445
Posted 2010. August 12. - 19:43
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1446
Posted 2010. August 12. - 18:48
Valószínûleg nem is kell majd csak a hátsó lámpa. Vagy az sem.
Lehet hogy erõsnek, gyorsnak kell lenni, nem fényesnek?
#1447
Posted 2010. August 11. - 13:06
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1448
Posted 2010. August 10. - 18:27
Nem fordítva?
A fejre szúró fény, hogy az ember éles látásának területére esõ képet megvilágítsa.
Úgyis oda fordul a fejed amerre látni akarsz.
A kormánylámpa egyrészt valóban azért jó, hogy lásd jobban az egyenetlenségeket, másrészt az út széleit is biztosabban érzékeld.
Ezért jó oda szélesebb fény mert azzal közvetlen magad elõtt és kicsit oldalra kell tájékozódni, amíg a fejlámpával keresed távolabb az utat.
Én is így teszek...
#1449
Posted 2010. August 10. - 14:11
Nem fordítva?Amúgy sztem a legtutibb kormányra egy szúró fényû lámpa, és fejre egy ennél jobban szóró.
A fejre szúró fény, hogy az ember éles látásának területére esõ képet megvilágítsa.
Úgyis oda fordul a fejed amerre látni akarsz.
A kormánylámpa egyrészt valóban azért jó, hogy lásd jobban az egyenetlenségeket, másrészt az út széleit is biztosabban érzékeld.
Ezért jó oda szélesebb fény mert azzal közvetlen magad elõtt és kicsit oldalra kell tájékozódni, amíg a fejlámpával keresed távolabb az utat.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1450
Posted 2010. August 10. - 08:34
Amúgy sztem a legtutibb kormányra egy szúró fényû lámpa, és fejre egy ennél jobban szóró. Fejlámpa kell hogy láss ahova nézel, kormánylámpa azért jó, hogy lásd jobban az egyenetlenségeket, pláne porban.
Amiért írok: 24órásra úgy néz ki foghíjas a csapatunk, 2-3 emberre lenne szükségünk. 2 erõs, és 2 közepes ember van most, nem a dobogóért hajtunk persze, ami azért ahogy tõlünk telik nyomjuk.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1451
Posted 2010. August 09. - 13:43
#1452
Posted 2010. August 09. - 13:35
#1453
Posted 2010. August 09. - 12:48
Nevezéssel kapcsolatban.Most neveztem elõször ill.neveztünk csapatban.Már két hete.1 hete fizettük be a nevezési díjat.
Fogok kapni valami visszajelzést,hogy meg kapták és hogy el fogadják a nevezésünket.Odin online neveztünk,ott folyamatosan nézegetem,hogy mi a helyzet.Esetleg írjak nekik emailt,de nem akarom ezzel nyüstölni õket:D
Köszi!
#1454
Posted 2010. July 22. - 09:10
Az éjszaka csak úgy jön, nem hívjuk de egyszer csak ott van.Viszont ha meg nappali világosságot csinál az ember, akkor minek teker éjszaka? Úgy semmi érdekes nincs benne.
Lehet, hogy az a 150 lumen csak az én lámpáimhoz képest kicsi mert a kormányon 2400 lumen van és a fejemen 1600 lm figyel.
Na ez az a fény amivel tényleg nincs számomra éjszaka, sõt az 1600 lumen már önmagában elég, a többi már tényleg csak a kényelmet szolgálja.
Ha csak egyszerüen tájékozódni akarsz az éjszakában akkor már 600 lunmen fény is jól használható!
Az is igaz, hogy a semminél bármi kevés is több.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1455
Posted 2010. July 22. - 07:41
Akkor már mehetnél becsukott szemmel is, nem!?Nyilván lehet csinálni ennél sokkal erõsebb megalomán lámpákat, csak kérdés van-e értelme, azoknak akik dobogóért hajtanak talán. Viszont ha meg nappali világosságot csinál az ember, akkor minek teker éjszaka? Úgy semmi érdekes nincs benne.
#1456
Posted 2010. July 22. - 06:59
#1457
Posted 2010. July 22. - 05:51
Az a 150 lumen amit írnak róla, még valamicske megvilágítást ad is,
viszont a 180 óra üzemidõ természetesen nem ehhez a fényerõhöz van megadva.
Vagyis ahhoz képest, hogy a tudásához képest méregdrága, legfeljebb egy gyönyörû dizájnt kapsz érte
de egy akkuval hosszan használható széles fényü erõs fényforrást nem.
Én 3 24 órás versenyen használtam, és semmi bajom sincs vele, rá tudom tenni a sisakomra, és tényleg piszok jól bírja. Tavaly amelyik elemekkel végigtekertem a 24 órást éjszaka, azokkal még idén a bikefesten végig tekertem az éjszakai túrát is. Nyilván lehet csinálni ennél sokkal erõsebb megalomán lámpákat, csak kérdés van-e értelme, azoknak akik dobogóért hajtanak talán. Viszont ha meg nappali világosságot csinál az ember, akkor minek teker éjszaka? Úgy semmi érdekes nincs benne.
#1458
Posted 2010. July 21. - 23:09
Leégeted róluk a bugyit.Ezzel a cuccal lehet majd nezegetni a lanyok feneket az biztos.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1459
Posted 2010. July 21. - 23:04
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1460
Posted 2010. July 21. - 23:01
kb 220 lumen és nagyon jól fókuszálható nekünk 2db van nagyon jó, + 1 db Hozé
szerintem fogok látni kb .:1200 lumennel
Ezzel a cuccal lehet majd nezegetni a lanyok feneket az biztos.