Nahát, tényleg, nem szívatsz?
Tisztában vagyok vele hogy így van. Ha kicsit visszább olvasol, volt egy hsz, amiben megemlítették, hogy a pályát pl le is rövidíthették volna, a dágvány beálltával. (Mint ahogyan néhányan ezt önhatalmúlag meg is tették, ráadásul rendszert csinálva belõle.) Én erre reagáltam. Bocsáss meg, ilyet többé nem teszek quote nélkül, ígérem!
Folyamatosan figyelemmel kísérem a fórumot, sok mindenre tudnék válaszolni, ha lenne több idöm - a hétvégén igyekszem szakítani -, de ezt gyorsan lereagálnám, mielött tovább bövül az ötlettár: menet közben nem lehet kivenni egy pályaszakszt úgy, hogy vkinek az érdeke ne sérüljön!
Csak gondold el, mondjuk kivehettük volna a kempingterület körüli részt (a befutó elött, talán az volt a leggázosabb, ott ragadt a legjobban) azzal, hogy amikor a kalandpark kerítése melletti tekerés után kiértetek a betonra, ott egyböl jobbra, a váltózóna felé irányítunk benneteket. A következö kérdések merülnek fel: Mikor veszed ki? Mit csinálsz azzal, aki az éppen kiiktatatandó részen van? Hátrányba hozod azzal, hogy többet kellett tekernie annál, aki a kivétel után már a rövidebb pályán megy, és ezzel esetleg meg is elözi az eddig elötte lévöt? De ha szerencsés vagy, és kevesen vannak a pályán, épp nincs senki ott, akkor is lesz olyan, aki azt a részt még végigtekerte, az utána jövöt meg elönybe hozod, kisebb lesz a különbség köztük.
Ha nyolckor úgy döntünk, hogy megy tovább a verseny, akkor ki lehetett volna venni, meg is tettük volna, mert akkor egyenlöen érint mindenkit, de menet közben ezt nem lehet megcsinálni.
Üdv,
Fetzer Robi