Jelentkezz be Regisztrálj
24 órás verseny | Zánka
#881
Posted 2010. October 07. - 08:44
Akkor meg minek az?
Mi egyszer, vagy 5 éve, kaptunk egy gemkapocsra akasztott üres mûanyag karóra házat.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#882
Posted 2010. October 06. - 20:43
Az eredményhirdetéskor - eddig szokatlan módon- át nem adott díjat sajnos azóta sem tudta senki elküldeni . Biztos sok munka lehet vele!!
Még egyszer nagyon köszönjük ! Sajnos Magyarországon már ez is megtörténhet!!
#883
Posted 2010. October 02. - 10:50
#884
Posted 2010. October 02. - 03:31
Bocsi srácok , menet közben megváltozott az elérhetõség, mostantól innen érhetõek el a képek: Picasa Web Albums - Zoltán Kontra - 24h Csillebér...
A morcos.
#885
Posted 2010. September 24. - 00:22
Amikor én kölcsönadom a gépet miért nem így kapom vissza?
... ööö miért?? Te megérdemled?
#886
Posted 2010. September 23. - 22:44
Itt a vége fuss el véle:
Az általam meggyötört váltófül mûködõképes lett, de azért raktam fel újat (javaslatra 1990,-), s Csipisznek hála még a váltó alátéttagját is (amin az elfordulás elleni kis akasztó letört) ki tudtuk cserélni. A váltó jobb lett, mint mikor megkaptam a bicajt, mert így nem áll ferdén (annyira).
Ennek örömére még a láncot is kimostam és átkentem.
Amikor én kölcsönadom a gépet miért nem így kapom vissza?
#887
Posted 2010. September 23. - 22:19
Azé majd mondjátok meg mi lett a vége. Tûkön ülök.
Itt a vége fuss el véle:
Az általam meggyötört váltófül mûködõképes lett, de azért raktam fel újat (javaslatra 1990,-), s Csipisznek hála még a váltó alátéttagját is (amin az elfordulás elleni kis akasztó letört) ki tudtuk cserélni. A váltó jobb lett, mint mikor megkaptam a bicajt, mert így nem áll ferdén (annyira).
Ennek örömére még a láncot is kimostam és átkentem.
#888
Posted 2010. September 23. - 09:45
Tényleg, Robi, hogy indult volna újra a verseny? Azt meg lehet csinálni korrektül? Tömegrajt nem jó, mert nem mindegy, hogy ki hogy állt a lefújás pillanatában. Idõkiegyenlítéssel meg lehet ezt oldani, de arra jobban fel kell készülni, mint amire itt pár óra alatt lehetõségetek lett volna. (Arról nem is beszélve, hogy ilyet mtb-ban még sosem láttam, a mezõny is erõsen csodálkozott volna.)
Volt valami terv? Vagy reméltétek, hogy úgysem megy tovább?
Ezen én is gondolkoztam hajnalban.
A legegyszerübb, a legtöbbek által talán elfogadható megoldásnak azt láttam, hogy tömegrajttal indulunk újra, és a déli leintéskori állapotnál megnézzük (elsöként mondjuk a dobogósoknál), van-e azonos körszám. Ha igen, ott figyelembe vettük volna az idökülönbségeket a félbeszakításnál és a végén is (ki teljesítette ugyanazt a kört korábban), ez alapján hirdettünk volna eredményt.
De a pályabejárás után úgy láttam, nem nagyon kell ezzel foglalkozni...
Az azért még bennem volt, a nyolc órás csapatvezetöi megbeszélésen álljunk elö azzal, hogy úgy döntöttünk, fél kilenckor folytatjuk a versenyt, és még a kimarad 3 és fél órát is le kell tekernetek, de aztán úgy gondoltam, nem cibáljuk ilyen viccel sokak megtépázott idegrendszerét! :-))
Fetzer Robi
Egyszer talán megint lesz...
www.szekszard.hu
#889
Posted 2010. September 23. - 01:35
Két perc alatt cserélhetõ, bármelyik felsõbb kategóriás váltó alkatrésze jó hozzá.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#890
Posted 2010. September 23. - 00:34
#891
Posted 2010. September 23. - 00:17
Isten ments hogy mzoli10 és a többiek sokáig tûkön üljenek. Állítólag nem egészséges...
A shimano xtr 971 technikai leírásában én is úgy vettem észre, hogy szerelhetõ, de lehet csak általuk.. egyszer... össze...
A hiányzó darab, igazából csak a váltó átfordulását gátolja.
A váltó egyébként dolgozik rendesen, ahogy eddig, bár Norbi is zúzta, látható a váltón.. Az a szem letört része pár helyen már láthatóan rozsdásodott, vagy csak egyéb felületi elváltozást láttam rajta, de hogy nem az egész friss törés az tuti. A váltófül nem lett a legszebb, de azért attól nem csámpásabb, mint volt vele a váltó.
Ha a bowden is rendesen karban lett volna tartva, akkor talán a váltó is pontosan dolgozna, de azért használható. (Kettõt fel egyet vissza, vagy ugyanígy fordítva, ha pozícióban akarom tenni.
No a bringa azért erõsen használt volt, elsõre nem is látszott, hogy nem kis nyomatékkal (ez is Norbitól ered), mert a hátsó sor és a lánc is rendesen össze van kopva. Még szerencse, hogy a 24 óráson addig is bírta. Ha kollégám ad kimenõt, akkor mindenképp megmutatom.
#892
Posted 2010. September 23. - 00:00
#893
Posted 2010. September 22. - 23:58
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#894
Posted 2010. September 22. - 23:55
#895
Posted 2010. September 22. - 23:45
Ha jobban megnézed, akkor láthatod, hogy a kanál kivételével az egész váltó szegecselt, egyébként meg minden váltó más méretû csuklókkal készül.
Itthon egy régebbi XT van kéznél, annak a kérdéses része biztosítógyûrûvel van a tengelyére rögzítve, és hasonlóan néz ki, mint a linkelt képen lévõ.
De ha az alábbi linken jobban megnézed, akkor láthatod, hogy az a része pont szétszedhetõ. Már csak az a kérdés, hogy az Alivioé ugyanolyan-e.
http://techdocs.shim...69830609161.pdf
#896
Posted 2010. September 22. - 22:21
2. Nem, az O-gyûrûs tömítés miatt nem koszolódik.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#897
Posted 2010. September 22. - 21:20
1. A TransBiharon ha jól tudom nem is esett, végig napsütés volt!Az idõjárás miatt nem kell sírni, a Szilvás Maraton sokkal keményebb volt, a TransBiharról nem is beszélve.
Ha jobban megnézed, akkor láthatod, hogy a kanál kivételével az egész váltó szegecselt, egyébként meg minden váltó más méretû csuklókkal készül.
2. Az XTR váltó felsõ csuklórészét nem lehet bontani, mint régen? Akkor hogy takarítod ki szezon végén? (Még egy pont a Sramnak)
#898
Posted 2010. September 22. - 21:12
Ha jobban megnézed, akkor láthatod, hogy a kanál kivételével az egész váltó szegecselt, egyébként meg minden váltó más méretû csuklókkal készül.Másik típusú váltó ugyanezen alkatrésze nem ugyanilyen? Esetleg meg lehetne nézni és venni óccóér mondjuk egy Aliviót. Olcsóbb, mint kukába dobni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#899
Posted 2010. September 22. - 20:56
Másik típusú váltó ugyanezen alkatrésze nem ugyanilyen? Esetleg meg lehetne nézni és venni óccóér mondjuk egy Aliviót. Olcsóbb, mint kukába dobni.
A páromnak is le van az a kis vacak törve meg még vagy két cimbinek, én mióta az letört háromszor láttam a váltót átfordulni, úgyhogy szerintem használható! Persez ez csak az én véleményem, mondjuk ha jól értettem kölcsön bringa, akkor viszont ha nem akarsz problémát vald be töredelmessen és ha kéri akkor bizony nézz a pénztárcád mélyére!
#900
Posted 2010. September 22. - 20:55
Ha valaki azt mondja, KENNEDY; azt kibelezem...